תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
אני משתמש ב VISTAT 64Bit כשאני מנסה להתקין את ה PLUGIN CUPlayer.xpi שמאפשר צפייה בסרטונים ב FIREFOX אני מקבל את ההודעה הבאה: installation of npmozax.dll failed eror code -202 למשהו יש מושג איך אני פותר את הבעייה?
-
- 8 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
האנטי וירוס נוד גילה את הוירוס הנ"ל אך לא הצליח להסירו, גם לאחר הרצה במצב בטוח. הוא גילה עוד שני וירוסים נופסים שכן הצליח להסיר. מישהו יודע איך אפשר להסיר את הוירוס?
-
- 1 תגובה
- 1.2k צפיות
-
-
הורדתי אתמול את התוכנה מירנדה.... תוכנה ממש מצויינת דרך אגב, אחרי הוספת כל הפלאגים המיוחדים... עכשיו, הורדתי פלאגין לתוכנה שמאפשר לי, בין השאר, להגדיר ש"קול" יצא לי כשמישהו מרשימת האיסי שלי יבוא אונליין. עכשיו, בוא נגיד ויש לי מישהי עם הכינוי DONA ברשימה, אז אני פשוט רוצה שהתוכנה תוציא את הקול "DONA" ברגע שהיא (DONA) תתחבר.... עכשיו הבעיה היא שאני לא מצליח למצוא את צליל שאומר "DONA" בגוגל, אז חשבתי על למצוא תוכנה, שבה אני ארשום את המילה "DONA" והתוכנה "תקרא בקול" את השם ושאני אוכל לשמור את זה.... וכך אני אוכל לשים ישירות את הצליל הזה בתוכנה מירנדה... אז אתם מכירים תוכנה כזאת? מקווה שהבנתם את הכוונה שלי... דרך אגב, הייתי בשמחה עושה את זה עם המיקרופון שיש לי, אבל אין לי מוש…
-
- 9 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
הורדתי אתמול קובץ התקנה של דיסק ההצלה Avira AntiVir Rescue System, וצרבתי את התוכן שלו על תקליטור DVD-RW, באמצעותו. כאשר אתחלתי את המחשב שלי דרך הדיסק, כאשר רציתי לעדכן את הגדרות הוירוסים של סורק הוירוסים בדיסק ההצלה לפני ביצוע סריקת וירוסים, הסורק התריע כי אין חיבור אינטרנט זמין, ועל כן, לא הצלחתי לעדכן את הגדרות הוירוסים. וזאת למרות שאני מחובר דרך מודם של בזק ונתב שקניתי בעצמי, אשר אמורים לאפשר חיבור רצוף. בנוסף, כאשר ניסיתי לעדכן את הגדרות הוירוסים של סורק הוירוסים שבדיסק ההצלה של Avira דרך מערכת ההפעלה, קיבלתי את השגיאה הבאה: (ראו תמונה מצורפת). איך פותרים את הבעייה?
-
- 2 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום , הורדתי סרט DVDR כקובץ iso. הקובץ שוקל כ7 ג'יגה (יותר גדול מדיסק DVD רגיל). אני רוצה לצרוב אותו כדי שאוכל לראות אותו בDVD . כפי שאמרתי הקובץ שוקל 7G שזה יותר גדול מדיסק DVD רגיל , לכן אני צריך דיסק DVD יותר גדול. איך קוראים לדיסק כזה ? ואיך אני צורב את הסרט ? תודה רבה לעוזרים.
-
- 1 תגובה
- 1.2k צפיות
-
-
אז ככה אני ניסיתי לעשות שהחשבון שלי בגימייל ימשוך מיילים גם מהחשבון שלי בWALLA ככה שאני לא יצטרף להכנס לשניהם אלא רק לGMAIL אבל משום מה הוא אומר לי שיש תקלה או משו הסיסמא והשם משתמש בטוח נכונים אבל הפורט אני לא בטוח איזה פורט אני אמור להשתמש ? אם יש לכם עוד מידע בנושא אני ישמח
-
- 2 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אני לא יודע אם יש כזה דבר, אך יש תוכנות שאני צריך לפתוח פעמיים ואני לא יכול בגלל שהתוכנה כבר פתוחה. יש אפשרות כלשהיא לפתוח אותה יותר מפעם אחת?
-
- 3 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום, הורדתי נרו והעיברית שם גיבריש, איך אני פותר את זה? חיפשתי בפורום ולא מצאתי.
-
- 8 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
ftp://ftp.cableinet.net/incoming/oqwarrior/ieXbeta/W2Ksp3final/W2Ksp3.exe
-
- 5 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
ראיתי שיש אפשרות כזאת בהגדרות של החשבון שלי ביוטיוב: Always play HD on fullscreen (when available סימנתי את התיבה, אבל עדיין כאשר אני עובר למסך מלא בסירטונים, זה נשאר על האיכות הנמוכה יותר
-
- 2 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
-
שלום, אני עובד עם windows xp.קיים במחשב שלי אנטי וירוס (eset nod32). מפעם לפעם הוא מקפיץ לי הודעה: wrong username or password. לחצתי: ctrl_alt_del ונכחתי לדעת במחשב אצלי רצה תוכנית לא מוכרת בשם boomprice. לחצתי על end task והתוכנה ירדה. למשך שניה. אח"כ המסך נהיה ריק, התמלא מחדש וב task manager שוב הופיע שם התכנית הבלתי רצויה: boomprice. הרצתי: msconfig ובדקתי את ה startup. שום תוכנית בשם boomprice לא מועלית באיתחול. בצעתי search ל boomprice ולא מצאתי שום תכנית בשם כזה בדיסק. זה וירוס ? תכנת spy? איך מתפטרים מזה ? תודה
-
- 2 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
יש לי diret-x 9 מותקן במערכת התקנתי 3d mark 2001 se והתוכנה אומרת בהפעלה שבגלל שאין לי dx 8 היא לא יכולה לעבוד מה לעשות?
-
- 15 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אני מתעב את ה- explorer גרסה 7 ,אולם מסיבות שונות ,אני נאלץ להשתמש בו לצד- FIREFOX . שאלותיי: 1. האם מעבר ל-explorer גרסה 8 ,מגרסה 7 חף מבעיות,בטוח, ושומר על הגדרות מקוריות כמו המועדפים ,דפי הבית ,הלינקים המהירים,סרגלי הכלים וכל יתר ההגדרות וההתאמות שכל משתמש עושה עם הזמן בדפדפן שלו? 2.האם זה נכון שבגרסא 8 כל טאב רץ כפרוסס ,בפני עצמו ,כך שגם אם טאב\דף מסוים קורס אז הוא לא לוקח איתו את כל הדפדפן (תופעה שחוזרת על עצמה בגרסה 7 ,לעיתים קרובות). 3.האם ב-8 אין מצב של היתקעות טאבים ,כך שאפשר תמיד לסגור טאב סורר שהתחרפן . 4.האם כתוצאה מהעובדה שבגרסה 8 כל טאב רץ בפני עצמו ,צריכת הזיכרון של הדפדפן גדלה בהרבה יותר? 5.האם כתוצאה מכך כמות הטאבים המקסימאלית שאפשר לפתוח בו …
-
- 13 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום לכולם. לאחרונה קניתי מחשב חדש והתקנתי בו ויסטה 64 BIT. היום אני סטודנטית לגרפיקה ממוחשבת לא ממזמן התחלתי ללמוד את התוכנה 3D Max. כשנסתי להתקין את התוכנה במחשב שלי קבלתי הודעה בסוף ההתקנה שההתקנה לא הצליחה. נסתיי כבר את כול הגרסאות אך בכולן קבלתי את אותו הבעיה. תוכלו לעזזור לי לפתור את הבעיה?
-
- 8 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
באתי לחייג לאינטרנט ולא מצאתי את האייקון של החייגן. לפתע אני רואה כי יש לי על השולחן עבודה אייקון של ebay ומתחתיו רשום קיצור דרך אל 013. כשאר הקלקתי על האייקון הזה נפתח לי חלון החיוג לאינטרנט. השאלה שלי היא איך פתאום אייקון של ebay השתלט לי האייקון של החייגן אינטרנט. והכי חשוב - אך אני מחזיקה את צורת האייקון המקורית?
-
- 7 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
-
בזמן האחרון יש לי בעיה שחוזרת על עצמה: ללא כל סיבה, המערכת נופלת ומאתחלת את עצמה. זה דופק לילדים שלי את המשחקים שהם משחקים בהם באותו הרגע ובאופן כללי זה מעצבן. אני משתמש ב - xp pro ועידכנתי כבר מזמן sp2.
-
- 13 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
זה נשמע כמו משהו דבילי וחסר חשיבות אבל תאמינו לי שזה יכולהיה לשגע גם אתכם. לאחר התקנת פונטים נוספים למערכת, כל הפונטים בדפדפן שאמורים להיות Arial Bold שונו ל-Times New Roman Bold. כלומר, רק המודגשים של אריאל שונו לפונט אחר. אריאל לא מודגש רואים כמו שצריך. מישהו יודע מה זה ומה קורה פה?
-
- 0 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
תופעה מוכרת שחוזרת על עצמה, והייתי רוצה לשים לזה קץ. לאחר התקנת Windows XP SP3, כולל התקנת עדכונים, האתר של geocities נבחר אוטומאטית (ככל הנראה) כאתר הבית. הבעיה היא שלמרות שאני משנה זאת ל-blank, האתר תמיד "מוצא את דרכו חזרה" בתור אתר הבית. אודה על פתרון הבעיה המרגיזה הזאת.
-
- 5 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
רציתי לשאול אם יש תוכנה שחוסמת אתרי פורנו וכל מיני תמונות (סקס או אלימות)???
-
- 1 תגובה
- 1.2k צפיות
-
-
קרוב שלי רוצה לילמוד צרפתית ואנגלית מישהו מכיר תוכנות טובות???
-
- 1 תגובה
- 1.2k צפיות
-
-
היי נתבקשנו למצוא פלינדרום בשפת c. כאשר נצטרך לקלוט מהמתמש שנימספרים באופן הבא: s יהיה המספר שהמתמש יכניס (טיפוס מסוג int) שלא ידוע לנו אורכו. בנוסף לכך יוכנס מספר k שיקבע את אורך הפלינדרום הראשון במספר s. לדוגמא: אם יוכנס מהמתמש המספר s= 13455431 ויוכנס k=2 אז הפלינדרום יהיה 55. עבור k=3 הפלינדרום יהיה: לא קיים עבור k=1 הפלינדרום יהיה 1. עבור k=4 הפלינדרום יהיה 4554. אשמח לעזרה יושב על זה שעותתתת ולא יודע איך להתחיל אפילוו
-
- 3 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אני רוצה להחליף את NIS ב-ZoneAlarm Internet Security ורציתי לשמוע את דעתכם על התוכנה. קראתי הרבה דברים טובים על יכולות החומת אש של ZA אבל יש לי שאלות... 1. האם היא עושה בעיות עם EMULE? ראיתי שכמה אנשים טענו שכן.... עוד דעות? אם כן אז איך פותרים? 2. איך האנטי-וירוס של החבילה? 3. איך האנטי-ספייוור? 4. איך החוסם POP UPS? נ.ב. אני מתכוון להתקין את גירסה 6 של התוכנה.
-
- 17 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-


