עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by esaly,

    היי! הבנתי שיש היום אפשרות לעבוד עם הכרום במידה פונקציונאלית מקסימלית, כמו פיירפוקס. אני מתכוון מבחינת תוספים... האם הדבר נכון? אני מעוניין להתחיל לעבוד איתו בגלל שהוא מהיר משמעותית אך אני לא מעוניין לוותר על הפונקציונאליות של השועל המון תודה לעוזרים...

    • 11 תגובות
    • 1.2k צפיות
  2. Started by Funkyzord,

    יש לי את הגירסה הכי חדשה של הNERO BURNING ROM 5.5.8.2 אך אני הופך אתה לNero Express. אמרו לי שNero Express בעם הנרו הרגיל

    • 7 תגובות
    • 1.2k צפיות
  3. יש לי מאות קבצי קול עם הסיומת WAV ואני נידרש לסדר אותם ולתת להם שמות ולדחוס לפורמט שלא לוקח הרבה מקום. אני זקוק לתוכנה אחת שמאפשרת לי לבחור תיקייה שלמה שמכילה עשרות קבצי קול שכאלו ולהפוך אותם לקבציי mp3 .(או לחילופין לסמן אותם באמצעות העכבר בחלון בחירה ואז לבחור בקליק ימני על העכבר על הפקודה של ההמרה ) אני זקוק לתוכנה שנייה שמאפשרת לי לשמוע אותם אחד אחרי השני ברצף ולתת להם שם תוך כדי או מיד אחרי סיום השמעתם או לחילופין למחוק אותם מהדיסק הקשיח ולעשות זאת מתוך התוכנה עצמה ,מבלי לצאת ולהשתמש לכך ב-WINDOWS EXPLORER ,מפני שזה לא פרקטי כאשר מדובר בהרבה קבצים. אני גם מעוניין בתוכנה שמאפשרת בקלות למחוק חלקים מקבצי הקול שבהם יש דממה (מהאמצע \הסוף\ההתחלה ). כמובן היה רצוי תוכנה …

    • 14 תגובות
    • 1.2k צפיות
  4. Started by gabig12,

    שלום לכולם זהו דיוני הראשון בפורום יש לי מלא בעיות עם האימיול: 1). מסך כחול אחרי 10 דקות הוא כותב ללי שגיעת ווינדוס ואם אני לוחץ על איזשהו כפתור הוא מפסיק את כל ההורדות ולמוריד יותר עד שאני עושה RESTART למחשב איך אני יכול לעשות שלא תופיע יותר הודעת השגיעה של הווינדוס? 2). יש לי מהירות נמוכה באימיול אני שם אותו נגיד לכמה זמן בערך 4- 8 שעות ויש לו מהירות בערך 3.5 KB איך אני יכול לעשות מהירות גדולה יותר? דרך אגב הבעיה ה-1 לא תמיד נעשת. 3). מהי שיטת קדמיליה ואיך היא עוזרת או איך אפשר להשתמש בה כדי שהאימיול יפעל יותר מהר? מקווה שתעזרו לי : אם זה יעזור לכם אז יש לי: emule 0.42b 142 שרתים ידועים באימיול אני מפעיל את האימיל בנפרד עם הקאזה ההגדרות של ה download שלי זה 1…

    • 6 תגובות
    • 1.2k צפיות
  5. מחפש תוכנה שאפשר לעשות איתה מיפוי אתר ולא VISION כי היא לא ממש מוצלחת =\ יש לכם? אם לא אז תוכנה שממש נוחה להכנת תרשים זרימה לפחות...

    • 0 תגובות
    • 1.2k צפיות
  6. הרבה סרטים פשוט לא עובדים!! והתעצבנתי עכשיו בגלל שסרט טרוך מאוד לא עובד אז עזרה!!! עלי ג'י שולטטטטטטטט ריספקט

    • 2 תגובות
    • 1.2k צפיות
  7. Started by (G),

    אני מחפש תוכנה שבאמצעותה ניתן לשנות את שם המחשב. תודה.

    • 6 תגובות
    • 1.2k צפיות
  8. לדוגמא, יש לי תיקיית מוזיקה על המחשב, תיקיית מוזיקה על הכרטיס של הטלפון (לא חכם, אז בלי ענן), ותיקייה של מוזיקה על כונן נייד, מה שאני רוצה זה שכל פעם שאני אחבר אחד מהם למחשב התיקייה שבו תחליף חוויות עם התיקיה השניה, ואני לא אצטרך כל פעם להיזכר איזה מוזיקה הוספתי ואיפה היא שמורה...

  9. Started by Omer DA,

    אני עובד הרבה על תמונות ברזולוציה של 100X70 ס"מ(11811X8268),לאחרונה שידרגתי את המחשב כדי שפוטושופ תוכל להתמודד עם הרזולוציות הללו,הקצתי לתוכנה מקום איכסון בכונן פיזי נפרד,כמו כן 5 גי'גה ראם מותך ה7 שיש לי במחשב,כשאני עובד על קובץ חדש התוכנה צורכת בקושי 500 מגה ועדיין זוחלת...אני לא יודע כבר מה לעשות

    • 3 תגובות
    • 1.2k צפיות
  10. Started by maverick,

    אני יודע שכרגע האיציק עובד בשיטת שמירת ה-db שלי אצלם בשרת אך שמתי לב שכאשר אני מעדכן למישהו מספר פלאפון (בכדי לשלוח לו הודעות sms) המספר לא נשמר במאגר וכל פעם שאני מפרמט או מסיר את התוכנה ומתקין אח"כ זה לא נשמר. יש דרך לגרום לו לשמור את המספרים?

    • 4 תגובות
    • 1.2k צפיות
  11. אני רוצה לגבות קבצים שונים על דיסקים של DVD ולא דווקא קבצי VOB במבנה תקיות של VIDEO_TS ו AUDIO_TS. אלא סתם קבצים. ואני צריך שם של תוכנה שתעשה את זה ויכולה לצרוב על דיסקים של 4.7 ג'יגה.

    • 4 תגובות
    • 1.2k צפיות
  12. אוקיי, למי שלא מכיר את התוכנה הזאת, היא מאפשרת לכם לגלוש דרך הפלאפון כמעט בכל אתר שתומך HTML הגרסא החדשה הרבה יותר נוחה מהקודמת, היא מראה את האתר בגודל המקורי, יש סמן של עכבר, אפשר לעשות זום, הרבה הרבה יותר נוח מהגרסא הקודמת. לצפייה בוידאו: http://www.operamini.com/beta/demo/ האפשרויות החדשות בגרסא 4: http://www.operamini.com/beta/features/ סימולטור שימחיש לכם מה התוכנה הזאת עושה: http://www.operamini.com/beta/simulator/ [glow=red,2,300]ולהורדה, כנסו דרך הפלאפון שלכם לכתובת: mini.opera.com/beta[/glow] תומך בכל פלאפון שתומך ב JAVA2ME ומעלה. חינם חינם, אין לכם מושג מה זה עושה לפלאפון שלכם!

    • 9 תגובות
    • 1.2k צפיות
  13. 1.שלום אני משחק במשחק LineAge ויש לי פינג 480+ כי השרט הוא בחול והאינטרנט שלי הוא 3mb השאלה היא יש איזה תוכנה שתעזור לי להוריד את הפינג או לשחק בלי לגים ? 2.האם ניקוי שלי קבצי האינטרנט יעזור ?

    • 2 תגובות
    • 1.2k צפיות
  14. עיזרו בבקשה

    • 9 תגובות
    • 1.2k צפיות
  15. זה קשור למחשב? AMD2000+ Geforce5700 380MB DDR ושאר הירקות..אין מצב שהמחשב לא מספיק חזק.. איך אפשר לפתור את הבעיה הזאת??

    • 12 תגובות
    • 1.2k צפיות
  16. אני מחפש תוכנה בכדי לארגן את המשחקים שלי עם אייקונים מיוחדים (לא ה-DEFAULT). יש לי WIN 7 ULTIMATE ואני כבר משתמש ב-ROCKETDOCK, ו-STARDOCK סתם כבד. לא משנה לי אם זה יהיה בכמו TASKBAR, סיידבר או סתם משהו סטייל FENCES (אבל מעוצב ונורמאלי פנסס זה סתם קווים), העיקר שיאפשר לי לקבוע אייקונים לקיצורי הדרך ולהזיז אותם. הבעיה היא שב-ROCKETDOCK אני כבר משתמש ואי אפשר למקם שניים, וב-TASKBAR אני לא יכול לשנות אייקונים. ראיתי לפני מלא זמן מישהו שבמחשב שלו כשלחצת על כפתור שהיה מעל ל-TASKBAR והיה לו אייקון של gamepad כזה, לחצת עליו ומשני הצדדים של הכפתור יצא DOCK כזה ארוך על כל המסך שהכיל כל מיני משחקים והאייקונים היו אייקונים של BOX-ART. לחיצה נוספת סגרה את ה-DOCK חזרה אל תוך הכפתור הבו…

  17. והכי חשוב תוכנה חינמית תודה

    • 9 תגובות
    • 1.2k צפיות
  18. Started by dror_gh,

    החלטתי לוותר על ה MP4 המעפן שיש לי ולהשתמש זמנית ב MP4 של חבר שלי. עכשיו קראתי קצת שבשביל ה COWON D2 צריך להשתמש ב JET AUDIO כדי להמיר סרטים 1. התוכנה הנ"ל ממירה קבצים ל AVI ו WMV ולא ל MP4 2. התוכנה לא ממירה לי את הקבצים, אני מקבל לרוב את ההודעה הבאה : אני חייב לסיים המרות עד היום בערב ולכן חשוב לי מאוד העזרה שלכם. איך אני ממיר סרטים לצפייה בנגן הנ"ל ? לאיזה פורמט אני ממיר? באיזו תוכנה? אני לא צריך תרגום, פשוט המרה פשוטה מ AVI ל MP4 (כך לפחות נראה לי) תודה רבה !

    • 3 תגובות
    • 1.2k צפיות
  19. התחלתי לצייר בפוטו, זה ממש קשה... אני מת לעבור ללוח ציור כבר, חבל שאין כסף כרגע... אבל בכל מקרה מה אתם אומרים? שווה משהו? בעיקרון אני רוצה לעביר פה תחושה של משהו "רע" EVIL זה הוא המקום שבו שוכן הרוע, אני רוצה גם לצייר איזה טירה גדולה מאחרי כל ה.... אמ... זה... א.. עצמות\עצים\ לא יודע מה.... את ההשראה אני שואב מעבודה שהוספתי למטה. כמובן שזה לא דומה כמעט אבל אני לא מנסה להעתיק אלה לקבל השראה ולעשות משלי.. וגם זאות עבודת תרגול אחריה אני כבר יחשוב על משהו יותר מורכב.. תתנו עצות לשיפור ולהתחשב שזה ציור ראשון שלי. תודה. [attachment deleted by admin]

    • 6 תגובות
    • 1.2k צפיות
  20. אני צריך תוכנה שמחביאה אייפי או משנה אותו לאייפי של מדינה אחרת לדוגמא לכל הפורטים שאני משתמש בהם ולא רק לגלישה באינטרנט.

    • 7 תגובות
    • 1.2k צפיות
  21. זה המצב - http://www.siz.co.il/up.php?file=yczinzaw40yd.jpg איך אני מתקין את העניין? מיותר לציין שאני לא מוצא את דיסק ההתקנה המקורי של המסך.

    • 10 תגובות
    • 1.2k צפיות
  22. כמופיע בכותרת, מחפש תוכנת המרה, חינמית, רצוי כמה שיותר פשוטה להפעלה... שרק תמיר לי קבצי מזוקיה מ-flac ל-mp3. טיינקס!

    • 0 תגובות
    • 1.2k צפיות
  23. Started by בן1,

    קראתי חומר על העניין אבל לצערי לא הבנתי איך משתמשים. הורדתי ביטורנט והבנתי שצריך להוריד עוד תוכנה אז הורדתי אזרוס ותוכנה לקבצי ג'בה. התקנתי את שלושת התוכנות. איך אני מתחיל להוריד, איך מחפשים ואיך מתעסקים עם התוכנות??? מורידים מביטורנט או מהאזרוס ? תעזרו לי בבקשה להבין איך להתחיל להתעסק עם התוכנה הזאת וסליחה על הבורות... תודה רבה.

    • 14 תגובות
    • 1.2k צפיות
  24. Started by oren500,

    אני מעוניין ליצור קובץ תמונה שבה כל כמה שניות התמונה תתחלף לתמונה אחרת משהו כמו מצגת שבה מתחלפים התמונות אבל כל העניין הוא שאני רוצה את הקובץ הזה כקובץ תמונה ולא כקובץ של POWER POINT כי אני רוצה להשתמש בתמונה זו לפורום מסויים. האם למישהו יש מושג איך אני עושה כזה דבר?

    • 1 תגובה
    • 1.2k צפיות
  25. זה ממש מעצבן כל פעם אני ניכנס ואני רואה שמישהו אחר באנשי קשר שלי מסומן כחסום ואני מבטל את זה למה זה קורה??? יש לזה פיתרון? הגירסה שיש לי זה מסנג'ר לייב 2009 (V14.0.8117.416) מערכת הפעלה XP SP3 מקווה שתוכלו לעזור לי עם זה ניסיתי לחפש וירוסים בAVIRA אבל לא מצא משהו גםSPYBOT לא וגם Advanced SystemCare לא נ.ב :אני לא יודע אז זה קשור אבל גם בימים האחרונים משום מה לא עובד לי הסיוע מרחוק במסנג'ר שגם לא הצלחתי להבין למה וגם התחילה בעיה שהעכבר של המייקרוסופט מחליט שאני נותן לחיצה אחת על הכפתור השמאלי אז זה נותן לי 2 וזה משגע אותי....(במיוחד שאתה פותח 2 חלונות ו2 על מסך מלא וסוגר אחד על הX וזה מהלחיצה הזאת סוגר את שניהם... מקווה שתוכלו לעזור לי בתודה אלי.

    • 1 תגובה
    • 1.2k צפיות

דיונים חדשים בפורומים