עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by Wingedbull,

    יש אתרים ספציפים שאני רואה בהם בג'יבריש. כדי לפתור את הבעיה אני הופך את הדף לאקספלורר, ואז הבעיה מסתדרת אך יש בעיה אחרת, אני רואה את זה בקטן מהרגיל. תמונה:http://img38.imageshack.us/img38/673/tinyf.jpg תודה, ושבוע מצויין.

  2. Started by Yaron-Cohen,

    אז ככה שאני מגדיל דף...(עם CTRL+ +, שנאמר זום אין).. ואז אני סוגר את הדפדפן ופותח אותו הוא חוזר לי לגודל 100%....בניגוד לפירפוקס ששומר את ההעדפה שלך לכל דף ודף... יש משהו בנידון או שאני עושה אחורה פנה לדפדפן של גוגל???

    • 0 תגובות
    • 653 צפיות
  3. Started by TPack,

    שלום לכולם, יש לי בעיה עם הנרו במחשב, כשאני מנסה לצרוב קובץ כDATA DVD או DATA CD אני גורר אותו אל התוכנה ואז לוחץ על Burn ובמקום להתחיל את הצריבה הוא מפנה אותי לבחירת קובץ Image ולא נותן לי לצרוב. כמו כן במסך האחרון לפני הצריבה ישנה אפשרות לבחור את הכונן שממנו רוצים לצרוב ומשום מה לא מופיע צורב הDVD אלא Image משהו.. יש לציין שהצורב כן מזהה דיסק חדש ונראה כאילו התקשורת בינו למחשב תקינה . ( בעת הכנסת דיסק חדש קופץ חלון האפשרויות) ניסיתי להסיר את התוכנה ולהתקינה מחדש ולא עזר. אם למישהו יש פתרון אודה לו מאוד!

    • 1 תגובה
    • 730 צפיות
  4. Started by mc_elad,

    האימיול לא מוריד!....גם אם יש מלא מקורות..זה פשוט לא מוריד...אבל להעלות אין לו בעיה.... יש דרך להמהיר ת'אימיול?? ...מוד מסויים אוליי או מדריך שיכול לעזור....? (זה מרגיז בטרוף ) ..בבקשה עזרה..

    • 1 תגובה
    • 684 צפיות
  5. Started by ariel-ro,

    אהלן חברים! מחקתי את המסנג'ר במחשב שלי כדי לפנות מקום בכונן C. עכשיו התקנתי שוב את גירסה 9 שלו, והייתה בעיה שהוא לא מצליח להתחבר. אז מחקתי והתקנתי גירסה 8.5 באנגלית, אבל רציתי בעברית, אז מחקתי את ה8.5. וזה אומר לי עכשיו שיש לי מסנג'ר על המחשב, למרות שאין לי כזה! אז אני לא יכול להתקין, כי מיקרוסופט המטומטמים החליטו שאני צריך להתקין רק בכונן C ורק דרך הLIVE שלהם. איך פותרים את הבעיה הזאת? אריאל

    • 7 תגובות
    • 973 צפיות
  6. Started by Vidati,

    ידידה שלי ציירה את הילדה ואני סרקתי ועשתי את חלקי בפוטו. http://vi9ati.deviantart.com/art/Dream-135253214

    • 2 תגובות
    • 845 צפיות
  7. טיפה קשה להסביר את זה בשורה, אז אני אפרט קצת. אתמול בערב שמתי לב שאני לא מצליח להפעיל את השירים במדיה פלייר של הווינדוס 7. כל פעם שבאתי להפעיל שיר מסויים קיבלתי הודעה server execution failed, ושניסיתי להפעיל את המדיה פלייר הוא בכלל לא עלה. עשיתי System Restore לנקודה מסויימת ואכן השירים פעלו ובסוף התברר לי שזה ההסרה של קספרסקיי (כמובן שהסרתי שוב בשביל לבדוק אם אכן הבעיה נובעת מההסרה של התוכנה) עכשיו אני בבעיה כי הקספרסקיי 2009 לא רץ טוב עם הווינדוס 7 ואני צריך להתקין אחר ואני לא יכול להתקין גירסה אחרת, עד שאני אסיר את הגירסה הנוכחית. אני יודע שזאת לא בעיה רגילה, למישהו יש רעיון ?

    • 0 תגובות
    • 668 צפיות
  8. Started by Vidati,

    http://vi9ati.deviantart.com/art/Sunrise-135250316

    • 0 תגובות
    • 692 צפיות
  9. Started by Vidati,

    http://vi9ati.deviantart.com/art/Face-to-Face-135213898

    • 0 תגובות
    • 716 צפיות
  10. Started by pure perfection,

    שלום ... אני רוצה שתעזרו לי למצוא תוכנה מסויימת , אני מקווה שיש אחת כזאת . אני אסביר בקצרה מה אני צריך מהתוכנה , יש לי מספר עסקים שאני רוצה לעשות להם פרסומת לתקופת זמן מסויימת , אני רוצה תוכנה שתסדר לי את לוח הזמנים , כלומר , שהתוכנה תודיע לי אחרי שהזמן שהוקצה לפרסומת הסתיים או משהו דומה לעניין הזה, כי אני לא רוצה לעבור על כל התאריכים .. אי אפשר לעשות זאת דרך האקסל?? תודה לעוזרים

    • 2 תגובות
    • 708 צפיות
  11. Started by ilay22,

    היי, אני מחפש מנהל הורדות פשוט עם אפשרויות של האצה, resuming dl ותמיכה ב RPIDSHARE אני מאוד לא אוהב את כל המנג'רים שמתיישבים בדפדפן עם כל מיני אופציות מעצבנות של הורדה מיוטיוב וכו.. אהבתי עד עכשיו את IDM עד שהוא אהתחיל לשתול לי כל מיני שטיות בדפדפן תודה

    • 4 תגובות
    • 756 צפיות
  12. Started by eranRohatyn,

    קבצים שאני מנסה לשמור במחשב לא נשמרים , שאני עושה חיפוש במחשב לקובץ אני גם לא מוצא. יש לי ווינדוס ויסטה

    • 23 תגובות
    • 4.2k צפיות
  13. Started by eliil1,

    שמעתי מוזיקה ופתאום הקול נעלם, ניסיתי גם לעשות רסטרט למחשב למחשב וכל מיני, לא עבד =\ מה הבעיה? תודה.

    • 10 תגובות
    • 1.3k צפיות
  14. (תמונת השגיאה מצורפת, מערכת Windows 7). גיגלתי קצת ומצאתי הדרכה להסירמפתחות רגיסטרי (שלא קיימים אצלי) ולעשות reinstall לתוכנה. מכיוון שהמפתחות לא קיימות ניסיתי רק reinstall וזה עדיין לא עובד. מישהו אולי נתקל בזה ויש לו רעיון מה לעשות (אילו מפתחות רגיסטרי למחוק אולי)? אני אנסה גם להסיר את התוכנה לחלוטין... אבל יש לי הרגשה שהמפתחות ישארו מותקנים ככה שהתקלה לא תפתר ע"י הסרה מוחלטת. תודה..! עריכה: מדובר כמובן ברשיון חוקי (מה-MSDN) פשוט בסופ"ש מיקרוסופט לא עונים וזה דיי דחוף. שוב תודה! [attachment deleted by admin]

    • 2 תגובות
    • 790 צפיות
  15. Started by gor84,

    טוב, שלום חברים. בימים האחרונים אני נתקל בבעיה שקשה לי להבין את מקורה, ובטח את פתרונה. אני מחובר לרשת, ומתחבר רק לאתר אחד או שנים, לא יותר מזה.. למשל לאתר של GOOGLE אני לא נכנס, או מורפיקס וכו'... אבל כן לכאן, לוואלה.... בהתחלה חשבתי שזה בעיה עם ספקית האינטרנט אבל זה קורה סתם ככה, בלי שוום קשר לשעה, כך שזה לא קשור לעומס.. אולי לראוטר? אבל הוא עובד כמו שצריך כ המחשב השני עובד פיקס, בלי בעיות... חשבתי אולי טרויאני, אבל לא הצלחתי לגלות משהו עם TROJAN REMOVER או MALWAREBYTES... קיצר אין לי מושג..תתחילו לזרוק רעיונות.. תודה!

    • 7 תגובות
    • 995 צפיות
  16. Started by Guy950,

    היי לכם, במחשב הנוסף שיש בבית הוא משמש לעבודות מחקר ויש בו שימוש רב מאוד של גוגל ואקספלורר 8. לאחרונה החלה בעיה מוזרה בו שבגוגל לא ניתן כלל ללחוץ על הלינקים, אלא רק לכתוב בשורת החיפוש. ניסיתי לאתר וירוסים ותקלות עם האנטי וירוס (אנטי וירוס נורטון 2009) Windows Defender ובSpybot וכולם איתרו כל מני דברים ומחקו אותם. הבעיה לצערי עדיין נמשכת אז ניסיתי לעשות שחזור מערכת ללפני שהתקלה התחילה ומשום מה השחזור מערכת נכשל, אז עשיתי לזמן יותר ישן, שוב נכשל ולזמן עוד יותר ישן ושוב נכשל. הבעיה עדיין נמשכת, האנטי וירוסים לא מוצאים דבר והמחשב לא מוכן לעשות שחזור מערכת! מישהו יכול להגיד לי מה לעשות בבקשה? תודה.

    • 8 תגובות
    • 1.6k צפיות
  17. Started by jepe,

    שלום. אני רוצה לחתוך תמונה מסויימת שיש לי במחשב לגודל של תמונת פספורט. אין לי פוטושופ. יש איזה תוכנה חינמית או אולי בעזרת הצייר אפשר? אבל אני לא יודע איך.

    • 2 תגובות
    • 1.5k צפיות
  18. Started by alons126,

    *כותרת* הכוונה הכי מהיר ,ממשק בעיברית מומלץ ,הכי בטוח והכי פחות בעיות עוד שאלה: זה נכון שעקבים אחרייך בגוגל כרום?? תודה לעוזרים

    • 0 תגובות
    • 774 צפיות
  19. Started by doker,

    אני מחפש תוכנת 3D שבה אני אוכל לעשות מעיין סרטוט של חדר כדי להתכנון יהיה יותר פשוט

    • 1 תגובה
    • 948 צפיות
  20. Started by Nirer,

    שלום אני מקווה שהנושא שייך לכאן, אם לא אני מצטער. בכל מקרה, לפני איזה יום הייתי במחשב שלי בOUTLOOK EXPRESS וזה שאל אותי שאלה משהו כמו: "Do you want to archive your old emails?" -- או משהו כזה. בטעות לחצתי YES ונעלמו לי אימיילים חשובים מלפני כשנה. איך אני יכול להחזיר אותם? תודה!

    • 8 תגובות
    • 922 צפיות
  21. חיפשתי פתרונות בגוגל והם לא ממש נחלו הצלחה. מצטער ש"הצפתי" ב-2 נושאים חדשים.

    • 1 תגובה
    • 608 צפיות
  22. הורדתי גירסה שלא מתאימה והיא עשתה לי בעיות. מישהו יכול לעזור לי ?

    • 4 תגובות
    • 653 צפיות
  23. Started by ofeky1,

    תמיד שאני מנסה להיכנס אני נתקע במסך הזה: משהו יודע מה צריך לעשות? ניסיתי למחור את הפלש פלייר ולהתקין שוב\לאפס את הדפדפן\לנקות קוקי ואת כל החרטות האלה וכלום לא עזר...

    • 0 תגובות
    • 651 צפיות
  24. שלום לכולם , אני לא יודע אם פה זה המקום לרשום את ההודעה הזאת , אם לא אז נא להעביר למקום הנחוץ כי אני חדש בפורום הזה , בכל אופן אני מחפש תוכנה שאפשר יהיה באמצעותה לשלוט על המחשב באמצעות פקודות קוליות אם אפשר שהתוכנה תהיה תוכנה חינמית לשימוש פעם הייתה לי תוכנה כזאת שהייתי יכול לשלוט על המחשב שלי ולפתוח אפליקציות מסויימות ע"י פקודות קוליות שהייתי מקליט מראש על המחשב עצמו אם מישהו מכיר או יודע על תוכנה חינמית כזאת או אחרת שיודע תודה מראש

    • 5 תגובות
    • 901 צפיות
  25. Started by GaLmgnT,

    שלום! אני מחפש תוכנה טובה (וחינמית, אם אפשר) שתאפשר לי לחתוך קובצי מוזיקה (בעיקרון mp3), כך לדוגמא לחתוך שיר ולקבל רק את הדקה הראשונה עד הדקה השניה. תודה מראש ;D

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות

דיונים חדשים בפורומים