עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by Zeev86,

    אני מכין כרגע ספריה של סרטים ברזולוציית 4K HDR. מה הנגן הכי טוב למחשב שיעשה את העבודה? תודה.

    • 1 תגובה
    • 1.2k צפיות
  2. Started by The Ball,

    שלום לכולם אני לא כל כך בטוח אם זה הפורום המתאים אבל לבסוף החלטתי לכתוב את זה אני רציתי לדעת איזה תוכנות טובות יש לניקוי ה- reg? כי בזמן האחרון המחשב שלי התחיל לעבוד לאט ואני סתם חשבתי שאולי זה בגלל זה... תודה

    • 7 תגובות
    • 1.2k צפיות
  3. אז ככה, הייתה לי תוכנה על המחשב... (לא תוכנה מוכרת - משהו של הלימודים - ומאוד חשוב...) מסיבה זו או אחרת הייתי צריך להתקין מחדש את מערכת ההפעלה שלי (XP PRO), מבלי לפרמט - על הישנה. מאותו הרגע אותה תוכנה לא עבדה. ניסיתי להתקין אותה מחדש, אך ברגע שהתחלתי להתקין אותה נאמר לי שיש לי גרסה אחרת של התוכנה ואני צריך להסיר את הישנה לפני ההתקנה. ברגע שניסיתי לעשות uninstall קפצה לי הודעה של uninstallshield שאמרה לי שלא ניתן להסיר את התוכנה כי לא נמצא קובץ ה - uninstall. בקיצור אחרי שבהרבה נסיונות לא הצלחתי להסיר את התוכנה, מחקתי את הספריה שלה ובדקתי (ע"י חיפוש) שאין שום אזכור לתוכנה ב - regedit. גם אחרי זה אני לא מצליח להתקין את התוכנה מחדש. מה לעשות - בבקשה עזרו, אני נואש....

    • 2 תגובות
    • 1.2k צפיות
  4. היי, יש לי סרט AVI, נגיד בקידוד XVID, לא הכי משנה. אני צריך תוכנה לקידוד מחדש בשביל להוריד את גודל התמונה. אני מחפש תוכנה שתעשה את זה בצורה הטובה ביותר, משמע פגיעה כמה שיותר קטנה באיכות, קלה לתפעול ומהירה. יש המלצות? נ.ב, ניסיתי להשתמש ב-WINAVI אבל כל שינוי במימדים גרם לקו לבן קבוע באמצע הסרט - למרות ששמרתי על יחס גובה-רוחב זהה לקובץ המקורי!! תודה רבה רבה מראש.

    • 2 תגובות
    • 1.2k צפיות
  5. באחד המקרים בהם נהגתי בחוסר מחשבה קל ומצאתי את עצמי מתקין אימג' בעזרת התוכנה GHOST , ובמקום לבחור האפשרות של התקנה על פרטישן ספציפי , התקנתי על הדיסק כולו ....! המצב הנתון הוא : יש לי פרטישן בכונן C , עם המערכת הפעלה שירדה מהאימג' ואת שאר הדיסק הקשיח ללא פרטישן כלשהו ... יצרתי פרטישן ופירמטתי אותו דרך ה DISK MANAGER של ה WINDOWS 2000 . במצב המקורי היה לי פרטישן של C עם מערכת הפעלה , ופרטישן נוסף D שבו נמצא החומר החשוב . למישהו יש רעיון / דרך / הצעה / ניסיון במקרים דומים ויוכל לעזור לי ?? ראשי תלוי בכך ! המביא מידע מועיל יתוגמל בהתאם ...

    • 3 תגובות
    • 1.2k צפיות
  6. Started by urich,

    hש לי win me ואני מנסה כבר יומים להתקין את ה ie6 5 תוכנית ההתקנה מבצעת את ההורדה כראוי אך כאשר היא מנסה להתקין את הרכיבים שהורדו היא נכשלת פעם אחר פעם על אף שניסתי לסגור תוכנות ולהפעיל על מצב בטוח את ווינדוס אבל זה לא עוזר והבעיה חוזרת פעם אחר פעם מה לעשות. והנה קצת פירוט כשהתוכנת ההתקנה מחלצת את מה שהורד (עושה extract ) היא מתקינה האחזוזים והפס הכחול רצים אבל בסוף באה ההודעה שתוכנית ההתקנה נכשלה והרכיבים לא הותקנו כראוי (לא הותקנו ביכלל). כבר התקנתי את ה ie6 במחשב זה עם אותה מערכת ההפעלה אבל נאלצתי להתקין מחדש את הווינדוס כי ווירס בשם backdoor.torgan היתלבש לי על קבצי מערכת חיוניים שה nav2002 לא הצליח לתקן ולכן נאלצתי למחוקם ובהתקנה של win me מחדש הie6 נעלם והוחלף בקודמו…

    • 0 תגובות
    • 1.2k צפיות
  7. Started by GUNZ,

    שאני מפעיל אותו הוא אחרי כמה דקות עושה RESTART למחשב מה הסיבה? עם מישו יודע בבקשה תעזרו לי תודה.

    • 13 תגובות
    • 1.2k צפיות
  8. בכרום זה רושם לי 103(net::ERR_CONNECTION_ABORTED): זאת השגיאה.. מחקתי את הכרום כמה פעמים והתקנתי מחדש , הפייסבוק עבד כמה ימים בסדר ושוב אני מקבל את אותה השגיאה. מכל דפדפן אחר זה גם עושה את אותה הבעיה. עשיתי סריקת וירוסים ומזיקים בכל התוכנות , אין שום דבר. אין לי מושג מה זה יכול להיות...

    • 2 תגובות
    • 1.2k צפיות
  9. Started by Lancer,

    ברגע שאני בא להדפיס דף נתונים מסויים ב ACROBAT אז מודפס לי במקום אנגלית ג'יבריש. מה שמוזר זה שיש דפיי נתונים שמודפסים כמו שצריך ויש כאלה שיוצאים ג'יבריש... מישהו יכול לעזור לי? אגב המדפסת שלי היא CANNON S330

    • 0 תגובות
    • 1.2k צפיות
  10. Started by srolik,

    פיצלתי את הכונן שלי 80G עם התוכנה PARTITIONMAGIC ונוצר לי כונן חדש 10G מדומה (כך המליצה התוכנה בהתקנה) אני מעוניין להעביר קבצים חשובים לכונן הזה וולפרמט את הכונן המקורי הגדול ולהתקין הכול מחדש (עקב בעיות רבות שיש לי ) האם הכונן המדומה ימחק בפירמוט והקבצים שלי יעלמו (בגלל שהוא מדומה )?

    • 3 תגובות
    • 1.2k צפיות
  11. שאלה לגבי אופיס 2007 יש אפשרות להוסיף בדיקת דקדוק בעברית? אם כן איך? תודה

    • 3 תגובות
    • 1.2k צפיות
  12. Started by redead,

    הכוונה נגיד שאני לוחץ על קובץ טורנט מסוים הוא קודם כל פותח לי חלון ורק אם אני לוחץ שם אישור אז הוא מתחיל את ההורדה. עכשיו התקנתי את התוכנה TED שהיא נורא נחמדה להורדה אוטומטית של סדרות, הבעיה שהUTORRENT לא מתחיל אוטומטי את ההורדה אלא רק מוסיף את הקבצים ומחכה שאני יאשר אותם.

    • 8 תגובות
    • 1.2k צפיות
  13. Started by אלעד6,

    מי שלא יודע יש גם אתר iWeb

    • 12 תגובות
    • 1.2k צפיות
  14. Started by xpepx,

    למה כאשר נכנסים לאתר בעל תוכן רב יותר עם פרסומות פלאש וכו', קשה לדפדפן יותר לזוז והוא נתקע? ולא מדובר במחשב חלש, עם השועל (FIREFOX) אותו אתר עובד תקין. ולמה לא ניתן להשתמש בבילון עם שימוש בכרום? הוא לא מצליח "לתפוס" את המילה? חפשתי בגוגל פתרון ומה שמוצע שם לא ברור - אפשר בבקשה הסבר מבעלי הניסיון. תודה רבה.

  15. Started by dj shay 30010,

    הגדרתי outlook 2003 תיבה שלי בGMAIL הכול עובד יש לי שם עוד חשבון אני מנה להכנס לאתר עם סיסמה ושם מישתמש הוא נותן מנסה להכנס דרךoutlook לא נותן ובחשבון השני הוא נותן רושם הודעת שגיאה המשימה 'pop.gmail.com (1) - מקבל' דיווחה על שגיאה (0x800CCC92‎) : 'שרת הדואר האלקטרוני שלך דחה את הכניסה שלך. אמת את שם המשתמש ואת הסיסמה שלך במאפייני החשבון. תחת כלים, לחץ על חשבונות דואר אלקטרוני. השרת הגיב: -ERR [sYS/PERM] Your account is not enabled for POP access. Please visit your Gmail settings page and enable your account for POP access.'

    • 2 תגובות
    • 1.2k צפיות
  16. Started by misvin,

    שלום לכולם, I have installed Babylon 8.0.9 (r4). Babylon works, but Babylon Globe feature doesn't work (I enabled this feature in Options, but Globe isn't appear on Desktop). Adobe Flash Player (latest version 10.1.82.76) is successfully installed on my computer. I can view flash videos in Internet Explorer 8, Firefox 3.6.9 and Google Chrome 6.0.472.55 without any problems. I even see item "Hide Globe" in the Menu, when I right-click on Babylon icon in the Notification Area (near clock), BUT I DON'T SEE THE GLOBE ITSELF ON THE DESKTOP. The problem exists in Windows 7 and Windows XP, but not in all computers. I have 4 computers: 1. Windows XP, Babylon 8.0.9 (r4) - Globe wo…

    • 0 תגובות
    • 1.2k צפיות
  17. Started by PaKiN,

    טוב הורדתי מהקאזה משחק וזה הוריד לי אותו בקובץ בין מה אני עושה איתו ???

    • 10 תגובות
    • 1.2k צפיות
  18. Started by WizMaster,

    אני כבר לא מצליח להתלבר לקאזה, מישהו מצליח?

    • 8 תגובות
    • 1.2k צפיות
  19. Started by FlyBoy,

    אני מחפש תחליף לתוכנה הזאת. הכי חשוב שיהיה אפשר לטעון כתוביות...שמעתי על Radlight..האם היא שווה משהו??

    • 12 תגובות
    • 1.2k צפיות
  20. Started by arik_bulldog,

    המסנג'ר לא מתחבר לי, לפעמים הוא לא מגיב בכלל, פשוט לא מתחבר וזהו, ולפעמים הוא כותב לי error 80004002. חיפשתי פתרונות בגוגל, לא מצאתי משהו שעזר לי, לכן אני פונה אליכם. מישהו יודע איך פותרים את הבעיה?

    • 1 תגובה
    • 1.2k צפיות
  21. Started by אישי555,

    התקנתי בעבר את tGo של מורפיקס אבל בסוף התחרטתי ומחקתי אותה מהוספה/הסרה של תוכניות. אבל היא עדיין מופיעה בכל פעם שאני מסמן מילה ולוחץ על קליק ימני בשביל להעתיק לקליפבורד. איך לעזאזל אפשר להיפטר ממנה? מדובר בדפדפן אקספלורר 8 (מה לעשות, חייבים להשתמש בו בשביל אתרים מסויימים :'()

    • 4 תגובות
    • 1.2k צפיות
  22. היי אני מחפש תוכנה פשוטה לעריכת וידאו (TRIMMING, SPLITTINGת CAPTIONS) יש לי את ULEAD VIDEO STUDIO 6, אבל היא כל הזמן מתרסקת לי אני לא מחפש משהו מסובך כמו PREMIER תודה

    • 2 תגובות
    • 1.2k צפיות
  23. הורדתי את התוכנה Prime95 ורציתי לדעת מה היא עושה ואיך היא גורמת לעליית טמפרטורה במחשב??? תודה מראש!

    • 7 תגובות
    • 1.2k צפיות
  24. תודה מראש.

    • 12 תגובות
    • 1.2k צפיות
  25. Started by davidreznic,

    יש תוכנה כמו WMP שאפשר לארדן איתה סרטים, היא מורידה את העטיפה, אפשר למיין סרטים...

    • 0 תגובות
    • 1.2k צפיות

דיונים חדשים בפורומים