תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
שלום, אני צריך תוכנה לבדיקת פינג, שהיא תהייה קלה לתפעול ולא מסובכת רק לשם בדיקה אם הפינג בסדר גמור.
-
- 2 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
היי. אני מחפש תוכנה - עדיפות לחינמית, כמובן , להדפסת מדבקות תומכת בעברית. ברשותי מדפסת לייזר ומדפסת הזרקת דיו. אני רוצה להשתמש בגליון של מדבקות בגודל A4. אשמח לקבל המלצה ממי שהתנסה בשימוש בתוכנה.
-
- 0 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
לא משנה מה אני עושה ! תמיד הוא חוזר ופשוט לא נותן לשום תוכנה לעלות ..מסנג'ר סקייפ אימיול CATALIST של הכרטיס מסך ...וכו ' איך מעיפים את זה !!?!? אין לי מושג מאיפה הוא מגיע ! - זה כבר הפעם החמישית שאני עושה RESTORE מהGOST שלי שעשיתי מייד לאחר הפירמוט זה כבר מטריף אותי ! משום גם גם SYSTEM RESTOR שעשיתי ושחזרתי להיום בצהריים 6.3.09 לפני שנכנס ! וגם בדקתי לאחר כמה ריסטארטים ..משום מה לא עזר ! מישהו יכול להושיע ? ? תמונה :[br]פורסם בתאריך: 6.03.2009 בשעה 20:21:53 זה מה שקורה בפועל אחרי כמה דקות .....[attachment deleted by admin]
-
- 3 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום לכולם! אני מחפש מעבד תמלילים חינמי בסיגנון של WORD חשוב שהוא יוכל לפתוח קבצי WORD (כמו .DOC לדוגמא) תודה מראש! נ.ב על תמליצו לי על ה-WORDPAD הוא עושה לי יותר מידי בעיות.
-
- 5 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
-
ומאז אני לא מצליחה להתקין את אופיס הוא רושם error השתמשתי ב ccleaner ומחקתי את הסיפריה ששם הוא שם את המיקרוסופט אופיס כלום לא עוזר בגלל ההפסקת חשמל יש את הבעייה. הרצתי את התוכנה WISE REG CLEAN לא עזר. המחשב חושב שעדיין יש לי OFFICE זו ההודעת שגיאה,ראו בתמונות: תמונה ראשונה כשאני מנסה להתקין את חלונות מחדש, תמונה שניה כשאני מנסה להתחל למשל את WORD: [attachment deleted by admin]
-
- 4 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
האם ניתן להוריד אותה מהרשת ע"י תוכנת שיתוף או שחייבים לקנות אותה ברשיון , האם אפשר לכוון לאתר שניתן לקנותה? תודה מראש
-
- 1 תגובה
- 1.2k צפיות
-
-
-
שלום יש לי מידי פעם בעיה שמופיע לי בפייסבוק ובYNET ובעצם בכל מקום שיש פלאש כמו פה http://img2.tapuz.co.il/forums/1_159138028.jpg סימן קריאה כזה ולאחר כמה זמן זה חוזר לעצמו ואפשר להמשיך לעבוד איך מסדרים את זה? תודה
-
- 0 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
הוירוס מופיע בכ10 קבצי DLL בתיקיה system32 תמונה מצורפת [attachment deleted by admin]
-
- 13 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
יש לי נורטון אנטי וירוס לדעתי גרסת חברות למעט הסרה מלאה של התוכנה איך ניתן להפסיק את פעילות האנטי וירוס? ניסיתי הכל ללא הצלחה כולל נסיון בעצירת האנטי וירוס משורת התהליכים גל
-
- 1 תגובה
- 1.2k צפיות
-
-
אני לא יודע לאן זה קשור אבל זה נראה לי הכי קרוב. אני מנסה להוריד סרטון מהאתר ifilm.com ויש אתר שנותן להוריד סרטונים למחשב ולא לראות אותם רק באונליין שזה האתר הזה: http://www.thevideoripper.com/ אם תראו למעלה יש גם ifilm ripper אבל לא הבנתי איך להוריד בכל זאת. הנה הסרטון שאני רוצה: http://www.ifilm.com/ifilmdetail/2683782 מה לכתוב בתיבת כתיבה? ניסיתי כל מני דברים אבל זה לא הצליח. בבקשה עזרה!
-
- 3 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
מכירים תוכנה חינמית שיכולה להקליט ישר ל- MP3? אני מכיר את AUDICTY ואת SONY SOUNDFORGE הבעיה שהם מקליטות ל-WAV ובסוף ההרצאה לוקח המון זמן לדחוס קובץ של שעתיים ל- MP3 מחפש פתרון שיודע להקליט סאונד במחשב במשך מספר שעות ויכול לשמור את התוצאה בקובץ דחוס באופן מהיר (עדיף כמובן לשמור LIVE בצורה דחוסה אם זה בכלל אפשרי..) מה הפתרון הכי טוב לזה?
-
- 0 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אניט מחפש תוכנות מאיצות/משפרות את הכרטיס מסך הקיים.משהו דומה לדיירקט איקס8 תמליצו על משהו טוב וכדאי שיהי בחינם
-
- 5 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
ככה יש לי כל מיני דברים לשאול 1) כרגע על הפנטיום 1 100MHZ של אבא שלי יש ווינדוס98 וזה רץ לאט רצח אני חושב לפרמט ולשים לו ווינדוס95, האם זה יהיה צעד חכם? האם יש OSR2 או גרסה יותר מתקדמת מהווינדוס95 האורגינל בעברית? 2) מה בקשר לאופיס? אופיס 97 ירוץ אצלו הרבה יותר מהר מ 2k/xp? יש לו 64 DDORAM. 3) מה עם תוכנות אחרות? נניח נורטון אנטיוירוס ראסמי אני לא רואה הבדל בין 99 ל 2002 למשל איזה גרסה להתקין לו? גרסה יותר ישנה כי היא תשתמש בפחות משאבים? 4) הוספתי לאבא שלי עוד 32RAM לא מזמן עלה לי דיי יקר מפלונטר חשבתי זה יעזור..... אבא שלי טוען וגם אני שמתי לב שזה לא עזר בגרוש אבא שלי אומר שזה אולי אפילו עשה את המחשב יותר איטי, יכול להיות?! ------- 5) יש לי שאלה אני קצת מתבלבל בין…
-
- 3 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום לכולם! מכירים את המקום הזה בווינדווס איפה שיש מלא אייקונים של תוכנות שמתקינים...ליד השעון. (אייקון אחד שבטח לכולכם יש זה האנטי וירוס..) אז יש לי Win XP Pro והתקנתי איזו תוכנה אחת שכאשר מפעילים אותה אז מופיע האייקון שלה במקום הנ"ל (כאשר פותחים אותה האייקון נעלם אך כשסוגרים אותה האייקון חוזר למטה..כי התוכנה עדיין רצה). אני רוצה שהתוכנה תרוץ אך ללא האייקון הזה למטה.. אפשרי? 10x
-
- 13 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום יש לי מערכץ הפעלה win xp מיום שישי כאשר אני פותח חלון לדוגמא של google אני מקבל ג'יבריש. וכנ"ל על אתר של hotmail. מה עלי לעשות. תודה
-
- 3 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
לפני מס' חודשים ה- Media monkey נדפקה ומאז אני לא מצליח להתקין אותה מחדש. העליתי את הודעת השגיאה. מידע נוסף: - כונן E לא מופיע, ולא קיים במחשב. (אין לי מושג, למה ההתקנה מפנה אותי לשם) - אין לי שום תיקייה של Media monkey תחת Users (אני חושב שמחקתי אותה כנסיון לפתור את הבעיה) - אם אני עושה Ignore ההתקנה מסתיימת, והתוכנה מסרבת לרוץ. מה ניסיתי לעשות עד עכשיו? - הסרה מלאה של התוכנה, כולל הסרה של תיקיית התוכנה. - חיפוש והסרה של מפתחות ברג'יסטרי. - ניסיתי לחפש בפורום התמיכה של Media monkey אך לא מצאתי תשובה לבעיה. תודה. [attachment deleted by admin]
-
- 7 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אני בן אדם שאוהב הרבה טאבים פתוחים, ככה אני. לרוב כשאני גולש בפורומים יש לי בין 10 ל35 טאבים פתוחים במקביל. לגרסא הקודמת של FF לא הייתה שום בעיה עם זה והוא עבד חלק. לגרסא הנוכחית, לעומת זאת, יש בעיה ברגע שאני חוצה את איזור ה 15 טאבים. GIFים מתחילים לקרטע, אם הם מתנגנים בכלל, הוא תופס קרוב ל400K זכרון ולגלול עמוד עובד בדיליי של קרוב לשניה וחצי. מה נסגר? ):
-
- 11 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
יש איזה תוכנת סריקה שיכול לזהות את האותיות ואז נותנת אפשרות לערוך אותם ??? יעני שבמקום שתהפוך לי את מה שסרקתי לתמונה היא תהפוך אותו למסמך של וורד........
-
- 3 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
-
המחשב שלי מקרטע לאחרונה, לא משנה כמה טיפולי אחזקה אני עושה לו. חשבתי לגבות את הכונן של המערכת הפעלה as is עם אקרוניס, לפרמט אותו ואז לשחזר. השאלה אם זה אפקטיבי? האם הכונן חוזר בדיוק לאותו מצב שהיה לפני הפירמוט, בגלל השחזור, או שאני אהנה מהיתרונות של הפירמוט? ההגיון אומר לי הכונן יחזור לאותו מצב של לפני הפירמוט, אבל חשבתי לשאול בכל זאת.
-
- 1 תגובה
- 1.2k צפיות
-
-
-
שיכולה לבדוק לי עם הכרטיס רשת שלי תקין או לא?!
-
- 0 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
השתמשתי קצת במדיה מונקי(MEDIAMONKEY) וזאת הייתה יכולה להיות תוכנה טובה אילולי היו לה בעיות בסריקה של המוזיקה(מסיבה כלשהיא התוכנה אף פעם לא סיימה לסרוק עד הסוף את כל התיקיות).
-
- 1 תגובה
- 1.2k צפיות
-


