תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
שלום לכולם, אבקש את עזרתכם בנושא סינכרון יומן גוגל בין הנייד למחשב. הארועים שאני יוצר באפליקציית יומן גוגל שבנייד(אנדרואיד) אינם מופיעים ביומן גוגל שבמחשב הנייח. אודה לעזרתכם האדיבה בברכה צביקה
-
- 1 תגובה
- 1.2k צפיות
-
-
ובכן, כפי שרובכם בטח יודעים, התוכנה הנפלאה AudioGalaxy נסגרה. :'( זמן להמשיך הלאה.. יש איזהשהיא אלטרניטיבה שווה בשטח?(קאזה ממש ממש לא זה בשביל מוזיקה להמונים.) אני חושב שכולם ישמחו לגלות איזה תוכנה טובה למטרה הזו.
-
אני צריך תוכנה שמשמיעה מוזיקה וקליפים וחולי............ כי הWindows Media Player התחיל לשעמם אותי והוא גם התחיל להאט לי תמחשב . המלצות יתקבלו בברכה .
-
- 10 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
מחפש תוכנה שתוריד אוטמטית את הרקע הלבן של הסורק בלי אצטרך לחתוך בעצמי את התמונה.
-
- 2 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום אנשים!! מישהו יודע מהי הסיומת RH ואיך פותחים את הקבצים האלה? תודה! מורן
-
- 14 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום לכולם. לחבר שלי יש אייפוד והוא מעוניין להעביר אליו מוזיקה (מן הסתם..) , אבל אין לו במחשב SP2 ולכן הוא לא יכול להתקין אייטיונס. האם יש דרך להעביר מוזיקה לאייפוד ללא אייטיונס? אולי יש תוכנה אחרת? תודה מראש לעונים, אמיר.
-
- 5 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
כאשר אני מנסה להיתחבר לסרבר בeMule זה כותב לי Low Id ועובר לסרבר אחר בנסיון להיתחבר ואז גם שם זה כותב ואז זה עובר חצי מהרשימה עד שזה מוצא סרבר שאפשר להיתחבר אליו,זה הורג אותי כי זה מיתחבר לסרברים אם בקושי קבצים ופינג בשמיים!!! תמונה עוד אחת עריכת המודר: התמונות נערכו לקישורים בכדי לא לפגוע במבנה הת'רד.
-
- 12 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
מחפש תוכנה שבעזרתה אני יוכל לכתוב דברים מתמטיים כגון - שונה , שורש, שברים , ועוד..
-
- 7 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
היי, אח שלי קנה מחשב כזה וזה המסך הרחב הראשון שהוא נתקל בו במחשבים... עכשיו, הרזולוציה הטבעית של המסך הינה 1680 x 1050 אם אני לא טועה אך זה ממש קטן ולא קריא לכן רזולוציות יותר ריאליות כמו 1280 על 800 נתבקשו אך הפונטים לא חדים וזה לא נוח לקריאה ... השאלה היא מה עושים, האם יש דרך להנות מכל העולמות? גם רזולוציה חדה ופונטים גדולים או פונטים חדים ברזולוציה נמוכה אשמח להבהרות בנושא...
-
- 6 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
הייתי במעבדת מחשבים והייתי שם תוכנה שעושה דיאגנוזה לכול חומרת המחשב במקביל cpu + mem + harddisk + mb + PSU וכ"ו איך קוראים לתוכנה? ואיפה אפשר למצוא אותה? תודה
-
- 3 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום חברים. קניתי מחשב חדש ועוד אין לי אנטי ווירוס יש לי בעיה בבחירה.או kaspersky או Nod 32 . מערכת הפעלה וויסטה ultimate רצה על המחשב ככה שזה צריך לתמוך. תודה רבה.
-
- 5 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
איזה תוכנה יש אשר מאפשרת לעשות Subtitiles בעברית?
-
- 3 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
בתוך הג'ימייל הזה יש משהו כמו היסטוריה של מה שחפשתי אבל זה לא הגיוני כי מופי שחיפשתי אתרי סקס ודברים מפגרים והם מופיעים לצד דברים שכן עשיתי חיפוש איך זה הגיוני שמופיעים שם כל אתרי הסקס האלה? מופיע שם פייסבוק שאני אישית אין לי ובחיים לא ניכנסתי זה מראה כאילו עיינתי שם בפייסבוק הזה הרבה זמן ועוד מלא דברים
-
- 6 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
הורדתי סרט של HD בגודל 10 גיגה ,יש לי כרטיס מסך תומך HD וגם מסך תומך אבל אני מצליח להפעיל את הסרט רק ב-VLC וגם זה פועל לאט ולא הכי טוב...רציתי לשאול האם יש תוכנה שתעזור לי בהפעלת הסרט בפורמט הנ"ל???
-
- 5 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אהלן אני צריך תוכנה שתגבה לי את כל המערכת הפעלה שלי (win 7) במצב הנוכחי שלה על קובץ ISO ואם אפשר גם לעשות מהקובץ דיסק התקנה שעולה מבוט ככה שאם אני מפרמט את המחשב אני לא אצטרך להתקין את כל התוכנות והמשחקים מחדש תודה מראש אליאור
-
- 6 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
ניסיתי כמה תוכנות קטנות, וזה לא עבד. אני לא רוצה שהדפדפן יהיה פתוח. אני צריך לקבל התראה מייד כשמגיעה הודעה. תודה לעוזרים.
-
- 1 תגובה
- 1.2k צפיות
-
-
יש לי הרבה קבצי כתוביות. אני רוצה לקצר את זמן הופעת הטקסטים במספר שניות. (תוכנות נגנים מאפשרים לעשות delay, אבל לא לקצר את הזמן). יש את האתר הזה: http://www.endlesssubtitles.com אבל אני מחפש תוכנה שאולי תאפשר לי לעשות את התהליך באופן מהיר יותר. (לסמן את כל הקבצים ואז לעשות את הפעולה עליהם) תודה לעוזרים.
-
- 1 תגובה
- 1.2k צפיות
-
-
הגירסא הקודמת היתה טסה לי עוד לא לחצתי על לינק כבר מוריד לי על 11KB\S עכשיו אני מוריד את אותם קבצים גם את החדשים גם את הישנים, לוקח לו מאה שנה עד שהוא מתחיל להוריד ממש ממש המון זמן זה לא נורמלי כל הקטע הזה.. נ.ב - אני מוריד באימיול רק קבצי וורד, ציורים, וקודים בשפות תכנות - הכל חוקי כמובן, אני לא איש של ווארז..
-
- 10 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
היי יש מצב למצוא עבור המחשב הבא - Lenovo IdeaPad 100-15 80QQ002NIV דרייברים לווינדוס 7?
-
- 1 תגובה
- 1.2k צפיות
-
-
היי צריך עזרה בפתירת התרגיל המצורף כקישור לתמונה , אם משהו לא מובן תוכלו לשאול אותי . בנוסף אני צריך לגעת מהם התשובות כלומר שאם התשובה היא שיש 500 צירופים איך אני מוצא אותם ? המספרים הם 1,2,3,4.....,30 לחצו כאן
-
- 1 תגובה
- 1.2k צפיות
-
-
שלום הגדרתי את הדואר Gmail ב Outlook והוא עובד לי מאוד איטי... הוא כאילו צריך להתחבר כל הזמן לאתר לעומת זאת פעם הוא היה מוריד לי את המיילים ל-Outlook וה-Outlook היה עומד מאוד מהר איתו מישהו יודע איך לסדר את זה? תודה מראש
-
- 5 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום קניתי מחשב חדש , ראו כותרת. המחשב מגיע עם דיסק מוכן להתקנה של כל הדרייברים אבל הוא תומך רק בוינדוס ויסטה. פירמטתי והתקנתי את ה XP, עכשיו אני תקוע בלי דרייברים. הורדתי חלק מהאתר של LENOVO אבל יש הרבה כמו הכרטיס מסך והכרטיס רשת שלא ניתן להוריד אותם משם. מישהו יכול לעזור ?
-
- 1 תגובה
- 1.2k צפיות
-
-
מחפשת תכנה שהופכת טקסט סרוק לטקסט בר עריכה (אקטיבי) בוורד תודה
-
- 6 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום לכולם. לאחרונה הורדתי משחק בקובץ UHA. עכשיו, אני לא ממש מצליח לפתוח אותו, חיפשתי בגוגל ולא מצאתי כלום. ניסיתי לפתוח אותו עם FileCompresor, WinUHA ועוד איזה תוכנה, אבל שום דבר לא הולך. תוכנה אחת אבל אמרה לי שיכול להיות שאני יצליח לפתוח את הקובץ בגירסא 0.2. אבל לא מצאתי אותה. וגם 0.4 לא עובדת לי. הוא מציג לי הודעה כזאת: יש למישהו מושג איך לפתוח את הקובץ? תודה רבה לעוזרים!!! נ.ב, קיבלתי עם המשחק קובץ UHARC אבל הוא מציג לי את אותה ההודעה.
-
- 6 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
Error Code: -5005 : 0x80070002 התקנתי התקנה חוזרת של UPLAY אחרי אתחול כונן ובUPLAY אני רואה רק כפתור PLAY ולא כפתור התקנה לחצתי על כפתור הסר התקנה של M&M HEROES 6 ועלה לי הסרת התקנים מלוח הבקרה והיה שם התקנה של המשחק לחצתי על הסרה וקיבלתי את הקוד האמור למעלה.
-
- 0 תגובות
- 1.2k צפיות
-


