עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by iyehuda,

    יש לי סרטים בפורמט AVI או DIVX והגודל שלהם מעל 700M איך אני מחלק את הסרט ל 2 דיסקים של 700M

    • 6 תגובות
    • 1.2k צפיות
  2. התקנתי את נגן ווינאמפ ואני רוצה להגדיר אותו שיהיה כמו סרגל מעל ההתחל(אני זוכר שראיתי אצל מישהו פעם שאפשר לעשות אותו כזה בצד מין סרגל חצי שקוף כזה שמראה את השיר המנוגן ויש חצים של העברה.. איך אני מגדיר את האופציה הזאת? תודה רבה =] אלי.

    • 6 תגובות
    • 1.2k צפיות
  3. Started by בזיק2,

    אני רוצה להשתמש ב one note בטאבלט, אבל לא בגרסת האפילקציה אלא בגרסה המלאה השאלה היא האם אני צריך טאבלט וינדוס או שאפשר על אנדרואיד? האם אפשר שיהיו אנדרואיד ווינדוס על אותו טאבלט? האם אפשר להשתמש ב office 365 על טאבלט אנדרואיד? האם אני צריך להשתמש בגרסה של office 365 או בגרסה הרגילה? והאם גרסת ה365 היא גרסה מלאה?

  4. Started by galr52,

    שלום יש לי כרטיס קול 5.1 עד לפני חודש היה לי XP ועכשיו החלפתי ל 7. יש לי מערכת 5.1 (T6060) ואני לא מצליח להפעיל את כל הרמקולים, רק 2 הרמקולים הקדמיים עובדים והבאס. כשיש לי בתוכנה של הכרטיס קול לבחור בין הסוגי מערכות (רמקולים 5.1 או רמקולים סטראו) לא משנה על מה אני לוחץ זה נשאר על סטראו ולכן, אני חושב, זה לא נותן לי להפעיל את כל יתר הרמקולים. http://www.siz.co.il/my.php?i=yzimnjejh1yh.jpg איך אני יכול לפתור את הבעיה? בברכה, גל

    • 13 תגובות
    • 1.2k צפיות
  5. Started by elior021,

    שלום אני רוצה לדעת איך אני כותב סקריפט שיגדיר את חשבון באוטלוק 2007 תודה מראש

    • 1 תגובה
    • 1.2k צפיות
  6. Started by Guy950,

    לפני שאני אתחיל אני אגיד שאת הבעיה הזאת פירסמתי מספר פעמים בפורום ווינדוס ורשתות וכמובן אף אחד לא טרח לעזור לי. אני מבקש בשיא הרצינות שהפעם תקדישו לי קצת מזמנכם כדי לעזור לי בבעיה שלי כי היא ממש בלתי נסבלת ומפריעה לי לתפקד עם העבודה שלי. עכשיו אני גם אמור ללמוד ובמקום זה עוד פעם אני חייב להקדיש מזמני למחשב הנתקע כדי שיפסיק להפריע לי. לפני כחודש וחצי קניתי מחשב (המפרט בצד) והוספתי לו כרטיס רשת אל-חוטי (http://www.p-see.co.il/product.asp?productid=1084) ואנטי וירוס איסט (http://www.p-see.co.il/product.asp?productid=842) וכמובן הם הותקנו בחנות. בחנות המחשב לפני זה נבדק ואחרי שהבדיקות עברו בהצלחה לקחתי אותו הביתה ועל הרגע הראשון שחיברתי אותו למסך ולחשמל המחשב נתקע. אמרתי "ב…

    • 7 תגובות
    • 1.2k צפיות
  7. Started by ori83,

    היי,w איך אני רואה סרטים בפורמט 4:3 במקום 16:9 ב windows media player? אני רוצה לראות את הסרט על כל המסך וכרגע יש לי פס שחור למעלה ולמטה.

    • 8 תגובות
    • 1.2k צפיות
  8. שלום לכולם, אני עושה פרויקט ב MAX ובחלק מהרינדורים שלי, שכוללים חומרים יחסית מורכבים לוקח הרבה זמן. לדוגמה, 19 פריימים ב21 שעות. (אני לא מגזים ). הוספתי זיכרון, של 2GB. השאלה שלי היא אם אני יתקין XP של 64BIT כמובן עם MAX של 64BIT יהיה שינוי משמעותי בביצועי המחשב? צירפתי PRINT SCREEN של המפרט שלי. תודה מראש לכולם [attachment deleted by admin]

    • 9 תגובות
    • 1.2k צפיות
  9. Started by Mda101,

    קצת רקע... המחשב שלי מחובר לרשת דרך שיתוף אינטרנט (יש לי אקס פי, ועל השרת (כבלים) יש 2000 סרבר בשרת) ועכשיו הבעיה... הייתה לי תוכנת 2002a וביום בהיר אחד היא הודעיה שיש לה בעית קריאה מהזיכרון, נתנה לי כתובת זיכרון... ומאותו היום התפגרה... (לפני שעה בערך) התקנתי 2002a מחדש, לא עזר... התקנתי 2003a ועכשיו זה עוד יותר גרוע... איסיקיו עולה, אבל לא מתחבר, הוא נותן לי בעיה 0406, שאומרת שאני צריך לבדוק את החיבור, ניגשתי לפורום של איסיקיו באתר שלהם... שמה אנשים אומרים שהם ימים לא מצליחים לפתור את הבעיה ואף אחד מהתמיכה של איסיקיו לא יודע מה לעשות הצילו אנשים... תודה מראש, נדב נ.ב. ניסיתי להגדיר את כל האפשרויות שיש בהגדרות של איסיקיו... SOCKS 4 / SOCKS 5 / HTTPS / HTTP בכלל בלי Proxy…

    • 10 תגובות
    • 1.2k צפיות
  10. Started by POD,

    אהלן, עשיתי חיפוש נרחב באינטרנט ונראה לי שלא נתקלו בבעיה כמו שלי :-\. חלק מהנוסחאות שלי בקובץ תופסות 3 שורות ב- FORMULA BAR. כשאני נכנס לתוך הנוסחה הטקסט משום מה משתבש (צירפתי תמונה). בנוסחאות שאורכן לא יותר משורה אחת אין בעיה. עד לפני כמה ימים הבעיה לא היתה קיימת, וכשהיא התחילה הצלחתי לפתור אותה ע"י בחירת תאים אחרים בקובץ או סגירת הקובץ ופתיחתו מחדש. אבל כעת, שום דבר לא עוזר, גם לא איתחול המחשב מחדש. אין גם שום הגדרה ב-OPTIONS שקשורה לדבר. אשמח לעצות... [attachment deleted by admin]

    • 0 תגובות
    • 1.2k צפיות
  11. Started by assaf990,

    איפה אני מוצא? (קיצורי דרך על ידי המקשים של המקלדת)

    • 3 תגובות
    • 1.2k צפיות
  12. Started by alex15,

    ראיתי שיש שתי תוכנות שמורידות מהאתרים כגון RAPIDSHARE . אז אני רוצה לדעת מי התוכנה המומלצת ביותר בשבילי . גם שיהיה מהירות הורדה וגם שלא תמתין הרבה . לי יש ראוטר אז אני לא יודע מה בקשר ל USDOWNLOADER היה לי נסיון עם JDOWNLOADER אבל המהירות נמוכה קצת וגם זמן להמתין קצת ארוך בין כל קובצ . 5 דקות לחכות בין כל קובצ לקובצ . אז מי ממומלצ בעיניכם .ה JDOWNLOADER או ה USDOWNLOADER ?

    • 8 תגובות
    • 1.2k צפיות
  13. Started by RazKaziRo,

    שלום לפני כמה ימים הרמתי אתר חדש לאוויר משהו בנושא נעליים מיובאות מ ebay אני צריך שמישהו יעצב לי לוגו או סמל חדש לאתר משהו פשוט : www.goodshoes.sweb.co.il/new אני ישמח אם מישהו יוכל לעזור לי msn- raz-k@bezeqint.net icq 311113466 תודה רבה רבה לעוזרים

    • 2 תגובות
    • 1.2k צפיות
  14. אני צריך תוכנה שמצלמת מה שמופיע על מסך המחשב אז אם מישהו מכיר תוכנה שהוא יכול להמליץ עליה יעזור לי מאוד בתודה מראש

    • 2 תגובות
    • 1.2k צפיות
  15. שלום אני משתמש בתוכנה utorrent שמתי לב שאחרי כמה זמן שהתוכנה פועלת, מופיע לי מסך כחול, והמחשב עושה לעצמו ריסט חשבתי שאולי הבעיה בתוכנה, והתחלתי להשתמש ב vuze בהתחלה הכל היה נראה תקין, אבל גם עם התוכנה הזאת, מופיע מסך כחול (שאני לא מספיק לקרוא) והמחשב עושה לעצמו ריסט אני מניח שהבעיה טמונה איכשהו לכתיבה על הדיסק הקשיח, אבל לא בטוח מה לעשות לגבי זה למישהו יש רעיון? דרך אגב, יש לי ווינדוס ויסטה Home Premium

    • 10 תגובות
    • 1.2k צפיות
  16. שלום לכולם, קניתי לפני מס' חודשים מחשב נייד של לנובו דגם T400. כעת יש לי בבית רשת חוטית ואני משתמש הכרטיס רשת של הנייד שלי, שהוא Intel® 82567LM Gigabit Network Connection הבעיה היא כזאת: אני הגדרתי ב BIOS שלא יהיה WAKE ON LAN וגם הורדתי את ה-וי בהגדרות של הכרטיס רשת בווינדוס, כך שלא יתעורר מ SLEEP כאשר כבל הרשת מחובר. אבל כל פעם שאני מפעיל מחדש את המחשב, ה-וי חוזר להיות מסומן (בווינדוס), ז"א שהוא כן מאפשר WAKE ON LAN, וזה באמת קורה. למרות שב BIOS מוגדר DISABLED. אני משתמש ב VISTA, האם זה בעיה של המחשב או של ויסטה, ומה ניתן לעשות? נ.ב. אני יודע שאני יכול לבטל את ה-וי כל פעם שאני מפעיל את המחשב מחדש, אבל זה לא פתרון טוב.....

    • 3 תגובות
    • 1.2k צפיות
  17. Started by DJPOWER,

    השאלה בכותרת... תודה

    • 8 תגובות
    • 1.2k צפיות
  18. Started by zzz727,

    עשיתי סינכרון בין האיימיל שלי ב gmail לתוכנה outlook אני מצליח לקבל הודעות אבל לא מצליח לשלוח....

    • 5 תגובות
    • 1.2k צפיות
  19. http://www.bittorrent.com/ סוף סוף יצא 4.0 הרשמי... אותי מעניין האם הוא הצליח לשפר את האלגוריתם הורדה מול AZAREUS, אם כן, זה ממש יהיה שיפור... אם לא, עדיין ישנן כמה פרוקיטים פופולרים שמתבססים על זה כמו BITTORNADO ואחרים, ככה שהשיפורים יורגשו בשבועות הקרובים בטח בכל הקהילה... עיקר השיפורים הם ממשק חדש של כמה הורדות בו"ז ושליטה ב UPLOAD SPEED http://www.exeem.com/ וגם למי שרוצה, יצא EXEEM 0.22 BETA... אין לי מושג מה חדש בזה...

    • 9 תגובות
    • 1.2k צפיות
  20. Started by frogface,

    יש לי עכבר אלחוטי לייזר עם מטען ואין לי את הדריבר שלו הדגם שלו הוא- m6881w teac אם מישהו יכול למצוא או שיש לו את הדריבר הזה יבורך ![br]פורסם בתאריך: 8.08.2008 בשעה 19:15:25 מישהו ???

    • 1 תגובה
    • 1.2k צפיות
  21. Started by ybe,

    אני מצליח לבצע לכידת וידאו באמצעות התוכנה windows movie maker (אני משתמש בwin xp pro)התוצאה המתקבלת עלובה ביותר. התקנתי את התוכנה virtualdub אבל בכל פעם שאני מנסה להשתמש בה אני מקבל הודעת שגיאה video device already in use . ניסיתי גם להתקין את התוכנה wincoder והצלחתי לבצע לכידת וידאו אבל בשחור לבן. מה עושים ?

    • 7 תגובות
    • 1.2k צפיות
  22. התוכנה של HP פשוט זועה, עובדת לאט. גם כן אפשרויות עריכת הטקס מוגבלות ועובדות לאט גם כן. יש תוכנה צד ג' שעושה את העבודה טוב יותר?

    • 1 תגובה
    • 1.2k צפיות
  23. כתורת

    • 11 תגובות
    • 1.2k צפיות
  24. Started by liorgadidi,

    התקנתי את האנטי וירוס קספרסקי והסרתי את הנורטון. כשאיתחלתי את המחשב והמחשב עלה מחדש הוא כתה לי את זה: http://img310.imageshack.us/my.php?image=16gm1.png מה אני עושה??? בבקשה תצילו אותי מזה אני לא יודע מה הולך לי במחשב. תודה לעוזרים!!

  25. שלום. אני צריך תוכנת גיבוי שיודעת לגבות כל יום את הקבצים מחדש. לא לדרוס או לעדכן את הקיימים. פשוט ליצור תיקיה חדשה כל יום, ששמה יהיה התאריך. תודה רבה.

    • 0 תגובות
    • 1.2k צפיות

דיונים חדשים בפורומים