עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by אליק פיזם,

    מישהו יודע איפה אפשר לעשות אנימציה איכותית בחינם?

  2. Started by Kidney_stonE,

    http://bp0.blogger.com/_K-JHUjJ3TNk/RgfGUa0qpXI/AAAAAAAAAA4/Z8G4EN4nYQE/s1600-h/adobe_070325_adobecs3_lg.jpg @

    • 2 תגובות
    • 1.3k צפיות
  3. אני צריך תוכנה שבוקת אם משהו מרגל או שם לי keystroke logger במחשב שלי לבדיקת מה אני מקליד .. תודה רבה לעוזרים .

  4. Started by y42r,

    יש לי מדי פעם צורך לשלוח כמה מאות מיילים. המגבלה של ספקיות התוכן היא מקסי' 50 מיילים בשליחה אחת. הפתרון שהנותנים הוא לרכוש שרת דואר פרטי שיעשה את העבודה אבל זו הוצאה גבוהה מידי. יש פתרונות אחרים ?

    • 2 תגובות
    • 1.3k צפיות
  5. דגם של מיקרוספט VX1000 בשביל וינדוס 7 תודה רבה

    • 4 תגובות
    • 1.3k צפיות
  6. איך אני משנה את הברירת מחדל שלי מ outlook ל gmail ? למשל שאני רוצה לשלוח תגובה למישהו ב craiglist זה ישר פותח לי את ה outlook,אני רוצה שיפתח לי את GMAIL ,איפה משנים ? תודה !

    • 4 תגובות
    • 1.3k צפיות
  7. Started by steve_morse,

    שלום רב האם לאחרונה מישהו הרגיש לאחר עידכון כרום ל20 איטיות במחשב ובדפדפן ???? הגעתי למצב שפירמטתי,התקנתי מחדש כרום ועדיין אותו דבר. מישהו יודע בעניין?

    • 9 תגובות
    • 1.3k צפיות
  8. האם אפשר לעשות זאת דרך תוכנת הצריבה של XP ? או שיש דרך אחרת ?? תודה

    • 12 תגובות
    • 1.3k צפיות
  9. Started by tintin,

    אני משתמש בדפדפן AVANT בגלל שיש לו אופציה לתכנת כתובות של אתרים לקיצורים למשל תיכנתתי את HWZONE.CO.IL לHW כך שכל פעם שאני אקליד HW זה יכנס אוטומאטית. האם יש דבר דומה בפירפוקס שיהיה נוח? תודה!

    • 9 תגובות
    • 1.2k צפיות
  10. אם תוכלו לישלוח לי במייל דרריבר לוויפי למחשב toshiba nb500 pll50e התקנתי ווינדוס חדש ואני לא יכול לימצוא רשתות אלחותיות מכייון שאין לי את הדריייבר תודה על העזרה אימיל DANIELTZ19@GMAIL.COM

    • 2 תגובות
    • 1.2k צפיות
  11. לא מצליח לראות תממיר שלי במחשב... יש לי כרטיס טלויזיה של AVERMEDIA (לפני שפרמטתי ראיתי דרך הממיר) עכשיו לא יודע התקנתי את כל הדריורים שצריך, הכל.... ואני עדין לא רואה =\ אני משתמש בתוכנה CHRISTV 4.9 PRO כמובן שעשיתי ערוץ בחיבור המתאים COMPOSITE ולשם ביטחון עשיתי S-VIDEO וTV רגיל ובאף אחד אני לא רואה תמונה....

    • 2 תגובות
    • 1.2k צפיות
  12. מישהו יכול לתת לי בבקשה תוכנה שמראה לי את כל החומרה על המחשב: כגון לוח אם ועוד הרבה דברים

    • 6 תגובות
    • 1.2k צפיות
  13. מחפש תוכנה לשרטוט דו מימדי מדויק

    • 2 תגובות
    • 1.2k צפיות
  14. Started by miki891,

    שלוםיש לי חלונות XP פרו אנגלית.אני משתמש באקסל 2007 עברית.בניתי טבלה ארוך מימין לשמאל וגם למעלה ולמטה.וגם טבלה שהוא דף אחד.ולא ארוך וגם למעלה למטה.כשאני מדפיס מדפסת HP 1315.אני לוחץ הדפסה מהירה.יוצא לי 2 דפים ורואים טבלה חצויי.רואים חצי חצי ולא טבלה מלאה דף אחד.רציתי שיצא לי הדפסה דף אחד ורואים כל הטבלה.בדף אחד.איך מדפיסים שיצא דף אחד כל הטבלה?בתודה מראשמיקי

    • 3 תגובות
    • 1.2k צפיות
  15. אני משתמש ב - Norton Internet Security ורציתי לשאול איך אני יכול לבדוק איזה פורטים פתוחים במחשב שלי. פתחתי ידנית שתי פורטים ב - FIREWALL אבל כשאני משתמש ב - EMULE התוכנה מודיעה לי שהפורט לא נגיש. ביטלתי גם את ה - FIREWALL של ה - XP - לכל מי שהתכוון לשאול. מה אתם אומרים?

    • 1 תגובה
    • 1.2k צפיות
  16. חוץ מהיכולת לקרוא זיכרון מעל 3.25GB, מהם עוד היתרונות של מערכת 64 ביט?

    • 5 תגובות
    • 1.2k צפיות
  17. Started by QQQ,

    יש לי WORD 2007. איך אני יכול לכתוב שבר שיש בו מונה, קו שבר, מכנה?

    • 2 תגובות
    • 1.2k צפיות
  18. אני מחפש תוכנה שכשאני משחק אני יאכל לעצור את המשחק ולהיכנס לדפדפן, נגן מוסיקה, סקייפ וכו'. יש תוכנה כזאת שעושה עבודה טובה?

    • 3 תגובות
    • 1.2k צפיות
  19. Started by gator_play12,

    יש לי ווינדוס XP אני לוחץ על ההתקנה וזה לא מגיב

    • 13 תגובות
    • 1.2k צפיות
  20. אהלן!; אני מחפש תוכנה שמאפשרת "לדפדף" כמו בספר בין תמונות שאני מכניס, דהיינו תוכנה בעלת ממשק גרפי ש"מעבירה את הדף" בין תמונה אחת להבאה. האם קיימת תוכנה כזאת?

    • 0 תגובות
    • 1.2k צפיות
  21. הבעיה הזאת ידועה בווינדוס2000 שהקצב ריענון מתחלף ל60hertz כאשר מחליפים רזולוציה... יש תיקון לבעיה של nvidia אבל משום מה הוא לא עובד על XP. אני מקבל את ההודעה הזאת שאני מנסה להפעיל את התיקון. אגב אני משתמש בdet21.81 xp. מה לעשות?

    • 2 תגובות
    • 1.2k צפיות
  22. התחלתי לגלוש בכרום גוגל ולדעתי הוא הרבה יותר מהיר מפיירפוקס (שלא לדבר על האקספלורר). הבעיה שהוא לא נוח לגלישה כמו האקספלורר והפייר פוקס בגלל שאין לי את לשונית המועדפים. האם יש פתרון לבעיה?

    • 1 תגובה
    • 1.2k צפיות
  23. שלום , מישהו מכיר ?

    • 2 תגובות
    • 1.2k צפיות

דיונים חדשים בפורומים