תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
אני לא יודע האם זה הפורום המתאים, אז אני מפרסם זאת כאן. תעבירו לפורום המתאים אם זה לא נכון: יש לי מכונה וירטואלית ב-VirtualBox שמותקן בה Windows 98 SE, שיצרתי בשביל להפעיל משחקי Windows ישנים שלא עובדים כהלכה או כלל דרך Windows 7, וביניהם Final Doom, Blasturon ל-Windows 95 וכן The Adventures of Lomax. עכשיו בעת הפעלת אחד מהמשחקים הללו, כלל מערכת ההפעלה הוירטואלית מקרטעת, והמשחקים מקוטעים ומרגישים כאילו ה-FPS שלהם נמוך מאוד (כמה פריימים בודדים לשנייה). במערכת ההפעלה הוירטואלית מותקנים מנהל תצוגה גנרי וכן DirectX 8. כמו כן במכונה הוירטואלית עצמה מוקצה 256MB זיכרון בסיסי, 128MB זיכרון תצוגה וכן האצת חומרה הן לדו מימד והן לתלת מימד. מה הסיבה לאיטיות הזאת?
-
- 0 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
-
יש לי סרט שמוקרן מהדפדפן עצמו זה סרט שמיועד לנגד התעללות בבעלי חיים (מצורף לינק, אבל רק לבעלי לב חזק mms://wm.tappedinto.com/peta/mym2002_med.wmv) השאלה שלי איך אני יכול לשמור אותו על הדיסק הקשיח? תודה מראש, swan
-
- 1 תגובה
- 1.3k צפיות
-
-
חברי הפורום היקרים שלום, לאחרונה נתקלתי בתופעה קצת מוזרה שאותה פירסמתי בפורום לא מזמן. לאחר כל הניסיונות לאתר את מקור התקלה(לבטל התקני מערכת דרך Device Manager, ניתוק דיסקים קשיחים , ניתוק כרטיס הקול וכדומה) כמובן שהכול ללא הצלחה. החלטתי לפרמט ועכשיו התופעה איננה אך עדיין ישנו משהו שמטריד אותי ופה עזרתכם נדרשת. ישנה תוכנה שנקראת DPC Latency ר"ת Deferred Procedure Calls התוכנה בודקת האם המערכת יכולה להתמודד עם קידוד / השמעה וכדומה בזמ"א. כרגע מה ששונה בין לפני הפירמוט לעכשיו זה שאין "ספיקים" גדולים מספיק אשר יכולים להשפיע את תצורת העבודה בזמ"א(כגון לשמוע מוזיקה). אך עדיין אני רוצה לבדוק בהשוואה לשאר המערכות איך התוכנה מתמודדת עם מערכת ההפעלה Vista, אני ישמח האם תוכלו ל…
-
- 8 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום לכולם יש לי את הפייר וואל שלNorton Personal Firewall 2003 עכשיו הוא מידי פעם שולח לי הודעות על אנשים שמנסים כנראה לפרוץ אלייי וזה לא מה שמזיז לי אבל לפעמים אני מתקין איזה תוכנה שקשורה לאינטרנט ואז אחרי איזה כמה זמן הוא מבקש אישור לשלוח משהו אם הsystem שלי לא יודע איזה קובץ מסוים ואני תמיד חוסם מישהו יודע למה אני מצטער שאין לי תמונה אם תהיה לי שוב אותו בעיה אולי תוכלו להבין יותר
-
- 11 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
בתור משתמש בעל חיבור לאינטרנט כמו כולכם, ככל הנראה, גם אני החלטתי שישנה חשיבות מסוימת בהתקנת אנטי-וירוס וFireWall למחשב כי ככה נהוג. חוץ מזה, הרי שאני ארגיש הרבה יותר בטוח אם תהיה תוכנה שתזלול את כל משאבי המערכת היקרים שלי ותתריע לי על כל שטות שקורית בתעבורת הרשת. בתחילה, לפני כשלוש שנים, עוד הייתי משתמש בתוכנה הידועה והמוצלחת דאז Norton מבית Symantec. לאחר מכן, עברתי לKaspersky המוצלחת נכון להיום. לפני כחודש יצאה הגירסה החדשה, וכמובן שגם אני רצתי להתעדכן (גירסה 8, או פשוט KIS2009). אך הגירסה הזאת פשוט הוציאה אותי מדעתי עם כמות ההתראות המטורפות, זלילת משאבי המערכת וכו'. ופשוט כיביתי את הReal-Time Protection, או במילים אחרות - גלשתי ללא שום אנטי וירוס או FW מופעל במחשב. …
-
- 8 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
צריך המלצה לחומת אש שתומכת ב WIN7 ,עד עכשיו היה לי COMODO בויסטה שעבדה מצויין ,ב WIN7 היא לא עובדת ,אין לי שמץ למה יש המלצות ?
-
- 2 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום יש לי את התוכנה Ulead GIF Animator 5 עכשיו אני רוצה לעשות סרטונים השאלה שלי אחרי שאני עושה את הסירטונים איך אני שומר אותם כדי שאני יוכל לשים אותם בתוך חתימה לפורום, וגם איך אני שומר אותם בגודל של עד 20 KB ואני אשמח אם תביאו לי גם מדריך לעבודה עם התוכנה הזאת בתודה מראש רזיאל
-
- 0 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
עד אתמול חשבתי ש- ColumnsUI הוא הדבר הטוב ביותר מאז הלחם הפרוס ו- K-jofol. אבל אתמול, הודות לדלישס, גיליתי את נפלאותיו של PanelUI ובמיוחד של הסקין FofR, ואחרי כמה התקנות של רכיבים ופונטים, קצת עריכה של קבצים ושינויי כמה הגדרות, ה- foobar שלי נראה כך: נחמד, נכון? ויש לסקין הזה המון אפשרויות שלא רואים כאן. נסו ותהנו.
-
- 7 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
המחשב החדש שלי אמור להגיע בשבוע הבא, ואני חושב איזה איך כדאי לי להגן עליו. כרגע יש לי את avast אנטי וירוס ואת הפיירוואל האגדי של סיגייט. כדאי להתקין את שתי התוכנות האלה גם על המחשב החדש? אף פעם לא היו לי בעיות איתן פה... או שאולי יש דברים מומלצים יותר? עוד דבר כשקניתי את המחשב הנוכחי שלי, עשיתי מלא בנצ'מארקים. אני כבר לא זוכר הרבה מאז אבל אני זוכר שהשתמשתי ב3dmark ובאקוואמארק. באיזה תוכנות בנץ' משתמשים היום? ועוד שאלה קטנה - יש תוכנות שאומרות לך בדיוק מה שיש לך על המחשב ומהירויות והכל. אני זוכר שאז היה לי משהו בסם סנדרה ומשהו בשם אברסט... באיזה תוכנות משתמשים היום? תודה.
-
- 10 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
מישהו התקין? האם שווה בכלל להתקין? דרישות מערכת ווינדוס 7 SP1 כרגע אני עדיין עם ווינדוס 9 האם ווינדוס 10 מהווה תחליף טוב?
-
- 7 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום. חבר שלי רכש לוח אם של GYGABYTE , מדגם Gigabyte GA-G41M-Combo DDR2+DDR3 G41 CHIPSET הוא טוען שה USB עובד לו מאוד לאט, עד כדי כך שמעביר 700 מגה במספר דקות, בעוד שבמחשב הנייד הכל עובד לו מהר וטוב. נכנסתי לאתר של GYGABYTE כדי להוריד דרייבר ל USB אבל לא מצאתי. מצאתי לאודיו, לרשת ולעוד כמה אבל לא ל USB2 זה הדף של הדרייברים ללוח הספציפי http://www.gigabyte.com/products/product-page.aspx?pid=3505&dl=1#driver אשמח מאוד לעזרה או פתרון לבעייתהאיטיות של ה USB תודה רבה
-
- 5 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
-
http://ftp.mozilla.org/pub/mozilla.org/firefox/releases/shiretoko/alpha2/win32/en-US/Shiretoko%20Alpha%202%20Setup.exe ועוד מידע http://arstechnica.com/news.ars/post/20080905-first-look-firefox-3-1-alpha-2-officially-released.html אני משתמש בה עכשו. פרט לכך שרוב הADDONS לא תומכים בה רשמית, הכל פועל נפלא! ומהיר מאוד.
-
- 16 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
-
הבעייה היא, שאני גולש כרגיל, ופתאם ללא הודעה מוקדמת לוקח לדף כלשהו שעה לעלות, זאת אומרת בפתאומיות לדף לוקח הרבה יותר זמן לעלות, וזמן רב נראה כאילו המודם לא מעביר שום מידע, מה שהעלה לי את החשד כי הבעייה היא באקספלורר ... יש למישהו רעיון לפתרון ?
-
- 4 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
טוב אז מכיוון והאימיול שלי זוחל וכרגע אני לא מצליח לפתור את הבעיה הזאת שהיא בגדר קללה אצלי אזאני מחפש קליינט ממש טוב לאימיול, ניסתי את אלו של WareFaw וגם את של Lionetwork. לא ממש עוזרים, זה די אותו זב%. המליצו לי על DarkMule, למישהו יש ניסיון איתו/ יודע איך בדיוק ניתן להשיג אותו, ניסתי להורדי דרך www.oode.de אב לזה קצת בעיה הכל שם בגרמנית וזה כאב ראש. תודה לכל מי שיעזור.
-
- 10 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום לכם יש לי בעיה עם הWINDOWS MEDIA PLAYER הוא לא מנגן לי סרטי HD שאני צילמתי במצלמתי אלא הוא מראה במקום זאת ריבועים וצבעים ירוקים וכחולים וכל מיני טשטושים. נגן VLC דווקא מריץ אותם סרטים במדויק, אבל אינני מעדיף אותו הוא פשוט מאוד. ראיתי בחנות צילום שנגן שאותו נגן הווינדוס פלייר דווקא כן ניגן את אותם סרטים בדיוק - ככה אני רוצה. אני מבקש את עזרתכם כדי שאוכל לנגן HD על WINDOS MEDIA PLAYERומבלי להתקין תוכנות מיותרות שיכבידו המחשב והזיכרון. ??? תודה אלעד
-
- 6 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום לכולם.. אני מחפש תוכנה לבניית שומרי מסך... תודה מראש!
-
- 6 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
אני משתמש עכשיו בcanna למי שמכיר, היא עושה את העבודה אבל איטית להחריד ומיושנת. למישהו יש הצעה לתוכנה טובה איכותית ומהירה(רצוי) תודה מראש דארקי נ.ב החיפוש בדברים האלה לא ממש עזר לי.
-
- 8 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
הורדתי תאופיס הזה וזה היה אמור להיות עם מפתח תקין והכל תקין אבל מסתבר שלא והיום בבוקר כשפתחתי תוורד זאת ההודעה שזה נתן לי [attachment deleted by admin]
-
- 4 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שימו לב שההגדרות אינן נשמרות כחלק מקובץ ה-PST. לא מצאתי אף תוכנה שעושה זאת. אשמח לעצה. תודה!
-
- 8 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
-
שלום, לכולם. לפני שאני מתקין Office 2007 רציתי לדעת על ה-add-in שהיה ל-Office 2003 הנקרא Profiling Tools הוא תמיד מאוד עזר לי, אבל אני לא שמעתי שיש כזה ל-Office 2007, גם לא מצאתי עליו מידע באתר של Microsoft. אז רציתי לדעת אם יש כזו תוספת ל-Office 2007, ואם יש, אז מה שמה? או Office 2007 מתקן שגיאות אוטומטי בעצמו ללא שום תוספות?[br]פורסם בתאריך: 12.12.2007 בשעה 00:18:48 תודה רבה לכל המשתתפים.אבל אני מצאתי את התשובה. אין proofing tools(תיקון שגיאות למשל) בנפרד, אך יש אותו בתוך כל Language Pack של כל אחת מהשפות מידעה נוסף: http://office.microsoft.com/en-us/suites/HA102113701033.aspx http://office.microsoft.com/en-us/suites/HA102113681033.aspx
-
- 1 תגובה
- 1.3k צפיות
-
-
שלום אני רציתי לשאול משהוא עם תוכלו לעזור לי אשמח מאוד וידה לכם אני רוצה לפרמט את המחשב שלי אבל כל הדיסיקים של הדריבים כרטיסי מסך והכל של המחשב נאבדו לי ואני רוצה לפרמט אותו בכל זאת ולהתקין את הדריבים ואת הכרטיסי מסך וכל מה שצריך עכשיו השאלה שלי זה איפה אני מוצא את הדרייברים וכרטיסי מסך וכל מה שקשור לדגם של המחשב שלי ויכול להתקין אותם ???????? הדגם של המחשב לי אמרו לחפש דריברים וכל כל מהשקשור לדגם הזה : AMD 3800XP או AMD 4200XP או AMD 3200XP אחד מהם תוכלו לעזור לי בבקשב כל מי שמתמצא בזה תודה רבה אשמח לקבל תגובות ופתרונות ממכם!!! העלתי תמונה פי שביקשתם כדי לראות תנתונים של המחשב !!! [attachment deleted by admin]
-
- 10 תגובות
- 1.3k צפיות
-


