עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. אין לי ראוטר אלא חייגן AZTEC 600 צריך תוכנה או סקריפט שיאפשר לנתק את החיבור לאינטרנט לכמה שניות ולהתחיל אותו מחדש. כל חצי שעה או שעה לפי פרק זמן שניתן לקצוב מראש יש תוכנה כזו? תודה

    • 3 תגובות
    • 1.3k צפיות
  2. צפיתי בסרט שעל הדיסק ואיכות התמונה היותר טובה. לאחר שהעברתי אותו באמצעות גרירה אל ההארד דיסק צפיתי בו שוב ואיכות התמונה ירדה משמעותית. איך צריך להעביר סרט מהדיסק שבכונן אל ההארד דיסק בלי שאיכות התמונה תרד ?

    • 8 תגובות
    • 1.3k צפיות
  3. Started by skuki1,

    שלום! יש לי איזה שהוא קובץ שהורדתי שכולל בתוכו שלושה סוגי קבצים: VOB, BUP, IFO. הקובץ VOB שוקל ג'יגה וחצי, והאחרים כמה Kימ. עם איזו תוכנה אפשר לצרוב\לפתוח קבצים אלו? תודה

    • 3 תגובות
    • 1.3k צפיות
  4. קראתי כתבה באינטרנט באתר YNET. אני לא יודע איך קוראים לזה. תיקראו כתבה ותיסכלו בסרטון דוגמא. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4086505,00... איך עושים בפוטושופ CS4 לטשטש בתמונה רואים אדם מקדימה וגם מאחורי אדם נוף. זה מדהים איך עושים? מיכאל [table][tr][td] [/t] [/td][/tr][/table]

    • 2 תגובות
    • 1.3k צפיות
  5. Started by jeyjey,

    אחרי שהחלטתי שהגיע הזמן להפרד מהאימיול הרגיל שבקושי סוחב חיפשתי פה המלצות למודים לאימיול ראיתי פה שהרבה אנשים ממליצים על המוד MorphXT, לכן הורדתי את המוד בגירסא 8.5 עכשיו יש לי איתו כמה בעיות: 1. המוד מבקש שיהיה לי רטיו 1/3 לפחות והוא אומר שאין לי, אבל בסטטיסטיקה רשום שהעלתי 18.4GB והורדתי 6GB אז איך זה שאין לי 1/3? 2. הוא לא מצליח להתחבר לשרתים גדולים כמו דונקיסרבר בטענה שיש לי LowID, גם את הסיבה לזה אני לא כל כך מבין כי לפני שהתקנתי את המוד לא היתה לי שום בעיה בהתחברות לשרת הזה, וגם אין לי ראוטר או פיירוואל אז למה זה? ויש לי עוד כמה שאלות על אימיול בכלליות: 1. כמה זה קרדיט טוב? ואיפה נמצא הקובץ ששומר את הקרדיט שלי? 2. יש עוד מודים טובים חוץ ממורף?

    • 13 תגובות
    • 1.3k צפיות
  6. קניתי לקרובת משפחה שלי(199ש"ח) את התוכנה"יש לי סוד"- בהוצאת מרכז לטכנולוגיה חינוכית,במחשב שלה מותקן WIN XP PRO .כשמכניסים את דיסק המשחק מתקבלת הודעה שמערכת ההפעלה אינה מתאימה ונזרקים החוצה מהתוכנה. איך אני יכול להריץ את התוכנה ולשמח את הילדה הקטנה?? תודה

    • 2 תגובות
    • 1.3k צפיות
  7. Started by MENASHEHE,

    שלום אני מחפש דרייבר ל WINDOWS XP לכרטיס וידאו מסוג: conexant fusion 878a tv tuner אני כבר כמה שעות יושב לחפש ולא מוצא כלום אפילו לא משהו קרוב אם מישהו יכול לעזור לי בזה אני ממש אשמח תודה

    • 6 תגובות
    • 1.3k צפיות
  8. במחשב שלי נוסף משתמש נוסף, דובר רוסית שצריך להתכתב ברוסית עם משפחתו וחבריו בגולה הדוויה... מכיוון שאני לא קורא רוסית, נוצר הצורך לשנות מפעם לפעם את שפת הממשק מעברית לרוסית וחזרה לעברית. איך אפשר לעשות זאת בקלות ובמהירות? תודה לעונים.

    • 3 תגובות
    • 1.3k צפיות
  9. Started by duk4u,

    האם יש למישהו נסיון עם התוכנה, והאם היא באמת משחררת את המעבד הראשי בעת קידוד ווידאו?. פשוט רציתי לדעת אם בכלל כדאי לטרוח להתקין את התוכנה. הנה ציתות שלא זוכר מהיכן הורדתי..."טכנולוגיה זו היא למעשה יחידה נפרדת ב-GPU (Graphics Processing Unit) אשר אחראית לטפל בכל מה שקשור לוידאו. בעת הפעלת סרטון וידאו, רוב עבודת הפענוח מבוצעת על ידי ה-GPU במקום המעבד המרכזי (CPU), דבר שמוריד מהעומס של המערכת. גם בעת קידוד וידאו, חלק מהעבודה מתבצעת ביחידה האחראית על הוידאו בליבה וכתוצאה מכך, זמן הקידוד מתקצר ובמקרים מסוימים ישנו אף שיפור באיכות התמונה. שימו לב: למרות שהתמיכה ב-PureVideo היא חומרתית, ישנו צורך בתוכנה מיוחדת על מנת לנצל אותה, ותוכנה זו - נמכרת בנפרד ועולה כסף. מי שבכל זאת מעונ…

    • 12 תגובות
    • 1.3k צפיות
  10. Started by benor,

    הדרישות שלי שהנגן יהיה קל ואיכותי.

    • 12 תגובות
    • 1.3k צפיות
  11. Started by joniar,

    יש לי את המפפרט הזה שפה בצד ואני רואה סרטי HD והם נתקעים לי וגם האיכות שלהם לא משו.. אני חושב שזה הכרטיס מסך אבל הוא חזק מאד (260GTX) אז מה יכו ל להיות יכול להיות תוכנה שחסרה? משחקים עובדים חלק..

    • 1 תגובה
    • 1.3k צפיות
  12. Started by borg,

    האם ניתן באמצעות Acronis True Image להתקין Image של FAT32 על מחיצה של NTFS, כך שהמחיצה תישאר NTFS, אם כן אז באיזו גירסה? אני יודע ש-Norton Ghost 2003 לא מאפשר את זה. אם כבר מדברים על Image, אז האם הפעולה ההפוכה אפשרית (התקנת Image של NTFS על מחיצה של FAT32, כך שהמחיצה תישאר FAT32), אם כן אז באיזו תוכנה וגירסה?

    • 11 תגובות
    • 1.3k צפיות
  13. Started by אהרון קורם,

    Tom Hero

  14. בשלוש השנים האחרונות אני השתמשתי בפיירוול של NORTON ובפיירוול של ZONEALARM. לא הייתי מרוצה משניהם בגלל סיבות רבות. אז בבקשה תמליצו לי על פיירוול אחר, בעל ביצועים טובים (שלא יפרצו לי למחשב למרות שהוא פועל). ובבקשה אל תמליצו על הפיירוול של זוןאלארם ושל נורטון, מכיר את שניהם, שניהם זבל (אל תתווכחו על זה פה, תתחו תרד חדש משלכם על הנושא הזה). תודה.

    • 7 תגובות
    • 1.3k צפיות
  15. אני מתקין גרסת CS5 תומכת עברית על מערכת WIN 7 ULTIMATE לא מצליח לסיים את ההתקנה.מקבל הודעת שגיעה מצרף קובץ. תודה על העזרה מראש (נ.ב.- העלאה של דרמוב) דוח שגיאות: Exit Code: 6 -------------------------------------- Summary -------------------------------------- - 0 fatal error(s), 45 error(s), 42 warning(s) WARNING: The payload: Adobe Photoshop CS5 Core {545421F8-F4B3-40D2-9418-9D4EA9A73905} requires a UI parent with following specification: Family: Photoshop ProductName: Adobe Photoshop CS5 Core_x64 This parent relationship is not satisfied, because this payload is not present in this session. WARNING: OS requirements not met for {545421F8-F4B3-40D2-9418-9D4EA9A73905}…

    • 1 תגובה
    • 1.3k צפיות
  16. Started by Kukishin,

    תודה רבה

    • 1 תגובה
    • 1.3k צפיות
  17. נושא זה הועבר לפורום [link=http://www.hwzone.co.il/cgi-bin/YaBB/YaBB.pl?board=os&action=display&num=1001796256&start=0]מערכות הפעלה[/link] על ידי Enc0der

    • 0 תגובות
    • 1.3k צפיות
  18. Started by ZXY1,

    הורדתי את התוכנה BOXEE למחשב והתוכנה אומרת להוריד FLASH PLUGIN חיפשתי ולא מצאתי את ה- FLASH המתאים איפה אני יכול למצוא אותו? אפשר לעדכן מתוך התוכנה BOXEE ? יש תוכנות דומות ברמה של BOXEE ? תודה

    • 0 תגובות
    • 1.3k צפיות
  19. אהלן, אני מעוניין לשמר את קלטות הוידאו הישנות בכך שאני אעביר אותם למחשב, כDVD, מה הדרך הטובה לעשות זאת? יש לי במחשב כרטיס שבעבר קנינו למטרה זו אבל אין לאף אחד שמץ איך להשתמש בו, יותר מאוחר אני גם אוכל לברר מאיזה דגם הוא, בנתיים עד כמה שזה פרימיטיבי ראיתי שכתוב עליו WIN TV. בכל מקרה, באיזו דרך יש להמיר קלטות לDVD. תודה

    • 7 תגובות
    • 1.3k צפיות
  20. Started by blancman,

    אני עם וינדוסXP. הדרייבר זיהה את 2 ה-כ.מסך (אחד ככרטיס PCI-EX2 ואחד מובנה בלוח אם). משום מה אחרי שעדכנתי לגרסה האחרונה (11.1) הוא לא מזהה אצלי את הCROSSFIRE. המפרט מחשב שלי כבר מופיע בפרטים. אם אתם צריכים פרטים נוספים אל תהססו לבקש.

    • 2 תגובות
    • 1.3k צפיות
  21. באקספלורר ו - Firefox ניתן ללחוץ לחצן ימני על כל תמונה מהאינטרנט ולקבוע כרקע מבלי להוריד את התמונה בשונה מ Chrome, שפשוט אין את האפשרות הזאת. ניסיתי לחפש בחנות אם יש תוסף, אבל לא מצאתי אחד כזה למרות שהיה פעם אבל הוא כבר הוסר מהחנות. אני יודע שזה שטותי יחסית, אבל יש איזה פתרון?

    • 1 תגובה
    • 1.3k צפיות
  22. Started by עמרי בן ארי,

    התקנתי את התוכנה המדוברת רציתי לדעת האים יש אפשרות כל שהיא לבצע בדיקת איות בעברית (הגירסא היא באנגלית...) תודה מראש

    • 4 תגובות
    • 1.3k צפיות
  23. מסכן..שיגע לו ת'צורה לינק נוסף לתמונה המלאה טוב שיש נוד בעולם. ;D (אגב האתר המדובר =<צונזר> - מומלץ מאוד לא ללכת לשם על מחשב שלא הותקנו עליו כל הטלאים של ווינדוס או ללא אנטי-וירוס חזק במיוחד מעודכן) :-*

    • 4 תגובות
    • 1.3k צפיות

דיונים חדשים בפורומים