עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by saar2,

    אני מנסה לבצע העתקה בין ארדיסק לארדיסק (כולל מערכת) , אני מבצע את העתקה דרך הוינדוס וכאשר העתקה מסתיימת ואני מחבר את הדיסק שמערכת ההפעלה הועתקה אליו המחשב לא מזהה שמותקנת מערכת הפעלה . מה לעשות ?

    • 11 תגובות
    • 1.3k צפיות
  2. היי, אני מחפש אנטיוירוס שכולל גם פיירוול למחשב שלי, שלא יזלול הרבה משאבים ושיהיה מצוין ויתעדכן על בסיס יומי. על מה אתם ממליצים? ניר.

    • 15 תגובות
    • 1.3k צפיות
  3. Started by XxYo0nixX,

    אני מתעסק בפלאש.יש לי עכבר אבל הציורים אף פעם לא מדויקים,אבל לפי מה שהבנתי לוח גרפי הוא עם עט ולכן גם הסרטוטים/ציורים יהיו יותר מדוייקים. עכשיו השאלה: אין לי ניסיון בלוח גרפי,ואני שוקל לקנות את intus 4 small,הוא טוב ומספק למתחיל?(יש לי תקציב בשבילו),אם לא מה יוכל לתחלף אותו?

    • 2 תגובות
    • 1.3k צפיות
  4. אני רוצה לפתוח שירים עם Media Player Classic כרגע הם נפתחים עם Media Player 11 אז אני עושה פתח באמצעות-בחירת תוכנית-עיון Media Player Classic והשירים עדיין נפתחים עם Media Player 11 איך אפשר לסדר את הבעיה הזאת ?

    • 12 תגובות
    • 1.3k צפיות
  5. Started by naory159,

    יש לי כרטיס טלויזיה קצת ישן בבית... ואני רוצה לחבר אותו. הבעיה שאין לי דרייורים, והוינדווס לא מזהה אותו... הנה תמונות שלו... (יכול לעזור לכם בצמיאת דריוורים...):

    • 9 תגובות
    • 1.3k צפיות
  6. לא להאמין מיקרוסופט החלה לשלוח מכתבים ללקוחותה בדרישה תקיפה לבדוק את מחשביהם אם אין להם תוכנות לא חוקיות. מכתב של עידו אמין מהדמרקר ------------------------------------------------- אני זכאי - מכתב גלוי למיקרוסופט 15:16 | 28.9.2001 עידו אמין לכבוד גיל מי-טל, מיקרוסופט, (והעתק לעו"ד רם ז'אן), מבלי לפגוע בזכויות. ראשית, אני מברך על כך שפרקליטי מיקרוסופט התפנו קצת מעיסוקיהם המשפטיים. אין ספק שהמאבק המשפטי שנמשך שנים ובמהלכו ספגה מיקרוסופט הרשעה בעבירות על חוקי המונופול, גזל זמן רב מידיהם, שלא לדבר על המהלכים למניעת פירוקה של החברה כתוצאה מכך. אכן, טבעי שרק עכשיו התפנו הפרקליטים לטפל בבעיות כואבות כמו גניבת עותקים של מערכת ההפעלה חלונות 3.1. עם זאת, חשבתי לעצמי שמעמדכם הנוכחי…

    • 3 תגובות
    • 1.3k צפיות
  7. Started by MilkMan,

    כול סרט שיש לו סיומת AVI פשוט לא עובד, לא ב Bsplayer לא בVLC ולא ב WMP. יש לי את הקודק K-Lite Codec Pack,והורדתי עוד כמה קודקים של AVI אבל כלום לא פועל. אה וזה בכול סירטי AVI לא רק אחד.

    • 3 תגובות
    • 1.3k צפיות
  8. Started by IdanS,

    שלום לכולם! אני מאוד אשמח אם מישהוא יוכל לעזור לי לפתור בעיה מציקה. אני מעתיק (סימון-העתק-הדבק) טקסט בעברית מאתר אינטרנט מסויים ל-WORD (אופיס 2003) ואז ב-WORD הטקסט יוצא הפוך (לדוגמא במקום "כדורגל" יוצא "לגרודכ"). יש למישהוא מושג איך פותרים את הבעיה הזאת? איך אפשר לעשות כך שהטקסט לא יהיה הפוך? או להפוך אותו לצורתו המקורית?

    • 4 תגובות
    • 1.3k צפיות
  9. Started by הורדה,

    אודה מאוד על כל עזרה; איך להפריד האודיו מסרטונים שאינם ניתנים להורדה. ספציפית: באפליקציה חינמית timelesstoday בתפריט: PEAK ברצוני להפריד את האודיו מכל הסירטונים. ואחר כך להוריד לאודסיטי או תוכנה אחרת להקלטת תרגום סימולטני. תודה מראש על הסבר מפורט, סבלני ומובן גם למי שלא מיומן בנושא.

    • 0 תגובות
    • 1.3k צפיות
  10. אורח The_Exorcist
    Started by אורח The_Exorcist,

    שלחו לי אתמול קובץ גיבוי דיי חשוב, אבל הטיפש שעשה את הגיבוי לא השתמש נכון בRAR ועכשיו אי אפשר לפרוס את הקובץ. הבעיה שהקבצים עצמם, עם שמות לא טובים, גם ארוכים מידי וגם עם כל מיני תווים מיוחדים. הארכיב נראה ככה: ספריה א' ספריה ב' שם קובץ + שם ספריה ב' + שם ספריה א' איך אני משנה את השמות של הקבצים? אני עובד עם Winrar, ניסיתי בווינזיפ וזה לא הראה בכלל את הקבצים. תודה.

    • 1 תגובה
    • 1.3k צפיות
  11. Started by lilian,

    כדי לחסום פרסומות השתמשתי עד עתה בתכנת: Ad Muncher . לאחר שהתקנתי WIN7 התכנה מסרבת לעלות, היא נופלת על ההתחלה. האם ישנה גרסה או תכנה אחרת דומה שרצה על WIN7 ?

    • 13 תגובות
    • 1.3k צפיות
  12. Started by Refaelo,

    שלום. התקנתי את ה pidgin וכל אנשי הקשר שלי הם בג'יבריש (חוץ מאלו שרשומים באנגלית כמובן). באפשרויות לא מצאתי משהו מיוחד והן נראות לי אפשרויות מאוד מינימליסטיות. אפשר לקבל עזרה בעניין? תודה רבה

    • 14 תגובות
    • 1.3k צפיות
  13. אני מחפש תוכנה שאני יגדיר בה תיקיה מסויימת או רשימת שירים והיא תבחר איזה שיר להשמיע... שתעשה לי SHUFFLE כאילו... מישהו מכיר תוכנה כזאת? אני לא רוצה להשתמש בפליי ליסט בווינאמפ כי ממה שאני במין אני אצתרך לעדכן כל פעם את הפליי ליסט... אני רוצה שהתוכנה פשוט תיקח תיקייה קבועה ותעשה SHUFFLE מתוכה אם אני לא מספיק ברור תודיעו אני ינסה להסביר שוב...

    • 11 תגובות
    • 1.3k צפיות
  14. Started by udi,

    האם משהוא יודע איפה אני יכול להשיג מדריך העברית לגבי שמוש בתוכנה FTP

    • 6 תגובות
    • 1.3k צפיות
  15. Started by thebenjamin,

    כשאני מנסה להריץ DVD או MP4 יש סאונד אבל המסך שחור... לא עדכנתי או מחקתי קודקים או משהו בסגנון.. הקטע המוזר שבסייר ווינדוז אני רואה תצוגה מקדימה למה יש בווידאו עם סיומת MP4

    • 5 תגובות
    • 1.3k צפיות
  16. Started by odedra,

    אהלן,רציתי לדעת אם מישהו מכיר ויודע איך קוראים לתוכנה שהיא בעצם סביבה וירטואלית של רשת שאפשר לבנות שם רשתות מכל הסוגים על ידי הוספת swithes ומחשבים וממש להיכנס לקונסול שלהם ולקנפג ולהגדיר.משתמשים בתוכנה הזאת בדרך כלל בלימודים במכללות ובקורסים שמלמדים על רשתות.

    • 7 תגובות
    • 1.3k צפיות
  17. שלום לכולם! התקנתי את הדרייבר החדש של ATI ה catalyst 7.5 על windows xp (כרטיס מסך X1800XT) ומאז הריסט אחרי ההתקנה המחשב עולה (רואים את הסמל של חלונות וכו'..) ושמגיע לשלב שהוא צריך להעלות את החלונות ממש המסך נכבה ונשאר ככה ניסיתי במערכת אחרת הכרטיס בסדר גמור, וניסיתי על המערכת שלי כרטיס אחר ושוב פועל.. רק עם ה1800 המחשב לא עולה הסרתי את הדרייברים ועדיין לא עזר למישהו יש רעיון או דרך לתקן את זה ? אני חושש שאאלץ להתקין מערכת הפעלה חדשה

    • 12 תגובות
    • 1.3k צפיות
  18. כשאני מנסה להתחבר לערוץ מסויים במירק אני מקבל את ההודעה הבאה: (can't join channel (address is banned ####### את ההודעה אני מקבל אחרי שכבר התחברתי לשרת וביקשתי את הערוץ הספציפי. עד היום בבוקר לא הייתה לי הבעיה הזאת.... מה יכול לגרום לכך?? בתודה מראש.

    • 12 תגובות
    • 1.3k צפיות
  19. Started by junkam,

    לא עברה יממה מאז השקת הדפדפן IE7 וכבר אנו מתבשרים על כשל אבטחה ראשון שנתגלה בו.

    • 10 תגובות
    • 1.3k צפיות
  20. אני יודע שזה לא בריא להארדיסק אבל אין לי ממש ברירה.... אם זה חוקי אז קישור יהיה ממש אחלה אם זה לא אז רק שם יספיק... תודה מראש אור.

    • 7 תגובות
    • 1.3k צפיות
  21. Started by MIKI23,

    לא יודע למה אבל כל הזכרון תפוס שאני מתקין משחק או תוכנה -המחשב נחנק המחשב יציב , OC 4.1 8500 4GB זכרון , לוח אסוס P45 RAID 0 640WD 9800 GTX [attachment deleted by admin]

    • 15 תגובות
    • 1.3k צפיות
  22. Started by FlyBoy,

    ובבקשה שום דבר ש נורטון,כי אני מפתח בסביבת הnet וזה עושה הרבה צרות עם IIS . תודה מראש.

    • 15 תגובות
    • 1.3k צפיות
  23. קניתי מחשב חדש. במחשב הישן הייתי נכנס למשל לפייסבוק והאימייל שלי היה כבר בשורה של האימייל והייתי צריך רק להכניס את הסיסמה. עכשיו במחשב החדש הוא לא שומר לי את כתובת האימייל שלי בשורה הזאת. אני צריך כל פעם להכניס גם את האימייל וגם את הסיסמה. מה שאני רוצה זה רק להכניס סיסמה. אני לא מעוניין בשמירה אוטומטית שהמחשב יהיה מחובר כל הזמן, משמע ללא שמירה של הנתוני משתמש אוטומטית (לא רק אני משתמש במחשב). מישהו יודע איך גורמים לכתובת להשאר במסך הכניסה לאתרים כמו פייסבוק ושאני אצטרך רק למלא את הסיסמה?

    • 2 תגובות
    • 1.3k צפיות
  24. השתמשתי בתוכנה avi recomp כדי לשים כתוביות על סרט והכתוביות שבמקורן בעברית נקראות בויאטנמית או משהו כזה וגם בסרט זה לא נראה כעברית על כסתם ג'יבריש... אם אני פותח את זה בוורד ומקודד את זה לעברית זה נורמלי... אפשר עזרה בבקשה~!!!

    • 0 תגובות
    • 1.3k צפיות
  25. Started by שריה 24,

    1. כשאני משתמש בפונקציית המספור זה עושה לי בעיות... במיוחד במסמך ארוך. אני לפעמים פותח את קובץ המסמך מחדש, ורואה שהעימוד של פסקת המספור השתנה. האם אפשר למנוע שיבוש כזה? האם אפשר לקבע את העימוד?? 2. יש פונקציית "התחל מחדש א-ב" כמתחילים עוד מספור באותו מסמך. האם אפשר לקבוע בברירת מחדל, שיתחיל תמיד מחדש את המספור? זה יוצר בעייה שאם אני משנה משהו בפסקה כל המספורים מתחברים למספר גדול... אפשר לצאת מזה? אשמח לקבל טיפים איך לעבוד עם המספור יותר טוב... משום מה, נראה לי שיש באגים במספור הזה של WORD... האם אני צודק? תודה

    • 2 תגובות
    • 1.3k צפיות

דיונים חדשים בפורומים