תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
שלום לכולם התקנתי אתמול את המסנגר החדש 8.689 לאן לעזאזל נעלמו לי כל האנשי קשר שלי שפוט אין שם אף אחד מה עושים?
-
- 10 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
אני מתכוון איך לעשות את הלוגו כמו באתר הזה : http://lazertekk.com/?page=build לשים תמונה ובתוך קוביות ? תודה רבה לכם .
-
- 9 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
משהו פשוט להפעלה שאני אוכל לעשות בזה שיגבה פעם בכמה ימים תיקיה מסוימת (לא את כל המחיצה/כונן)
-
- 8 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
המחשב נייד HP530 התקנתי W 7 ובמנהל התקנים מה שהוא לא מזהה זה Microsoft ACPI Compliant System מה זה מישהו יודע? תודה מראש לעוזרים
-
- 8 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
השאלה בכותרת אשמח אם מישהו יכתוב פה מדריך קצר
-
- 2 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום, בכל פעם שאני מנסה להפעיל שיר במדיה פלייר אוטומטית המחשב מבצע ריסטרט. יש עוד תוכנות אחרות רבות חוץ מהמדיה פלייר שאפשר להשתמש בהם הבעיה שרוב או לפחת חלק מקבצי הפעלת הוידאו באינטרנט תומכים במדיה פלייר ולכן איני יכול לצפות בסרטונים אלה..(sport5,one וכו'). האם יש פתרון ? (הווינדווס שלי הוא מקורי - xp )
-
- 20 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
אהלן, לפני כמה ימים ניסיתי לברר כאן לגבי בעיה שהייתה לי בדיירקט X. לצערי לא קיבלתי תשובה מספקת, ונאלצתי לפרמט את המחשב לראשונה בחיי... הבשורה הטובה היא שזה הצליח - הבעיה ב-DX סודרה, והמחשב רץ חלק. הצרה היא שכחלק מהפרמוט, תיקיית ה-Documents and Settings שלי חזרה "למקומה הרגיל" - לכונן C, הכונן של ה-System, ולא כמו שהייתי רגיל קודם לכן, כשהיא ישבה בכונן D. היה לי מדריך ישן שבעזרתו העברתי את התיקיה מזמן, אבל הלינק הזה שבור עכשיו. ניסיתי ללכת לפי כל מיני מדריכים שונים ומשונים שבכל זאת מצאתי ברשת, כמו זה למשל - http://forums.techarena.in/windows-xp-support/236625.htm אלא שהבעיה היא שבכל פעם שאני מנסה להעביר את התיקיות מ-Documents and Settings הישן, לתיקיה החדשה שיצרתי ב-D - …
-
- 6 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום לכולם יש לי מסך 3d של lg ואני משתמש בתוכנה tridef 3d 1.8.5 הורדתי סרט אבל אני לא מצליח לראות את הכתוביות עבדתי לפי המדריך אבל ללא תוצאות בנגנים אחרים אני כן רואה את הכתוביות אשמח לעזרה בתודה מראש גלעד
-
- 0 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
כאשר אני פותח את גוגל כרום אני מגיע לדף המצורף בתמונה במקום לדף הבית. אם בשלב זה אני לוחץ על האייקון של הבית אני מגיע לדף הבית כך שאין בעיה עם ההגדרה של דף הבית. איך אני גורם לגוגל כרום להגיע ישר לדף הבית ולדלג על הדף הזה שהוא מביא אותי אליו?
-
- 6 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
אני רוצה תוכנת מסרים ניידים (ממש כמו מסנג'ר) - שדרכה אוכל להשתמש בצ'אט של הפייסבוק. הוא ממש לא נוח, ואני רוצה תוכנה שתפעיל אותו ללא תלות בחלון דפדפן פתוח. ניסיתי לחפש תוכנות כאלה. אבל שום תוכנה לא עשתה את העבודה.
-
- 3 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
-
קיצר לא יודע מה הולך נירא לי איזה מישהו שלך לי משהו שפשוט התלבש לי על כל דבר שקשור בgoogle אם זה להיכנס לאתר לgmail הכל !! כשהוא מתחיל לטעון את העמוד הוא מראה אתר בשם dutty.de מזה החרא הזה !!!! רציתי לבדוק אולי זה איזה שהוא מסכה שדומה לגווגל ?! בדקתי את המקור של התמונה שיש באתר של גוגל וכיבלתי את זה ! http://www.dutty.de/images/logo.jpg לא יודע מה הולך פה !!! אבל אני משתגע !!! עזרה בבקשההה@@@
-
- 17 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
זה ממש חשוב אז בבקשה תענו
-
- 1 תגובה
- 1.3k צפיות
-
-
שלום! מישהו פה אולי מכיר איזו תוכנה חינמית אשר מנקה בצורה יסודית ופרטנית את הרג'יסטרי? עדיף שתהיה כמה שיותר ידועה ואמינה... תודה!
-
- 5 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
כל גרסא של מסנג'ר שאני מוריד, ביקש ממני לעדכן למסנג'ר החדש. עכשיו אני לא אוהב את המסנג'ר החדש, הוא מגעיל בצורות מטורפות. הורדתי את הגלריית התמונות של windows live, זה מן תוכנה כזאת לעריכת תמונות. אחרי ההתקנה של התוכנה הזאת, גיליתי שהוא התקין לי גם את המסנג'ר החדש, על המסנג'ר הישן שהיה לי. עכשיו, כל הורדה של מסנג'ר ישן שיש באתרים כלשהם, מבקש אוטומטית לעדכן למסנג'ר החדש. אם אתה לוחץ על "לא" אז אתה לא יכול להתחבר. כי הוא עדיין ממשיך לבקש את המסנג'ר החדש, לעדכן למסנג'ר הזה. השאלה שלי היא כזאת... האם יש אפשרות, לעקוף את זה בדרך כלשהיא? הכוונה, כשגם אני ילחץ על "לא", אני כן יוכל להתחבר למסנג'ר הישן מבלי לעדכן למסנג'ר החדש והמהגעיל הזה (9 או 9.1).
-
- 0 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
היי, כמו שכתוב בכותרת אני פשוט רוצה לשתף את האינטרנט מהמחשב עם הטלפון. הורדתי 2 תוכנות אחת ניראתה זולה קצת ובאמת לא עבדה, השניה Connectify שהיא נחמדה מאוד אבל הטלפון לא מצליח להתחבר לחיבור שהיא יוצרת (באג ידוע בWP8 עם סוג ספציפי של הצפנה). אובונטו מאפשר ליצור חיבור אד-הוק אוטומטי אבל טלפונים לא ממש עובדים באד-הוק. בכל מיקרה אם למישהו יש המלצות, כמו שכתבתי אבל אני צריך להיות מסוגל לקבוע את סוג ההצפנה. תודה
-
- 0 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
בודקת רכיב רכיב אם הוא טוב כרטיס מסך לוח אם וכו' תודה רבה
-
- 1 תגובה
- 1.3k צפיות
-
-
שלום, אני משתמש חדש... ואני רוצה להשיג\להורידdirectx 11 איך אני עושה את זה??
-
- 1 תגובה
- 1.3k צפיות
-
-
קניתי מחשב חדש עם לוח אם asroch h61m/u3s3 אני מעוניין להוריד את המהירות של המאווררים שמחוברים ללוח אם אבל מהspeed fan לא ניתן לשלוט על המאווררים. מה אפשר לעשות?
-
- 5 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
אני משתמש כרגע בתוכנות Ad-Aware SE Professional ( לא אהבתי את הגרסה החדשה של התוכנה, וגם יש לה בעיות ) ו - Spyware Doctor . אני מחפש תוכנה עם הגנה בזמן אמת שאותה אני יתקין במקום Spyware Doctor שלוקחת לי משאבים רבים מדיי ומאיטה את המחשב.( יש לי מחשב טוב ) שמעתי על סופר אנטי ספייוור, מה אתם אומרים עליה ? המלצות יתקבלו בברכה. ביי
-
- 8 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
-
יש לי בערך 200 קבצי AVI שאני רוצה לחבר לקובץ אחד. ניסיתי מספר תוכנות: Boilsoft Video Joiner- לא טוב, מתקבל קובץ שכולל רק את קובץ ה AVI הראשון Easy Video Joiner- גם לא, מוציא קובץ שכולל את כל ה AVI אבל אין אודיו. VIRTUALDUB- לא בא בחשבון, צריך להוסיף כל קובץ שרוצים לאחד באופן ידני ואי אפשר לבחור את כולם. אני לא מתכוון להוסיף 200 קבצים אחד אחרי השני.
-
- 1 תגובה
- 1.3k צפיות
-
-
יש לי פנטיום 4 פרסקוט וכל דף שאני פותח המעבד מראה שהוא מתאמץ חבל על הזמן באתר מאקו רשום " 60 אחוז מאמץ " רק דפדפן אחד פתוח ! באתר שלכם 20 - 30 אחוז מאמץ הגלילה באתרים כבדים היא זוועה ! ממש זוועה ! ורואים שהמעבד מתאמץ , למה זה ? הטמפרטורה של המעבד על 40 מעלות . הכנסתי את המחשב למעבדה בדקו חלק חלק ואמרו לי שהכול תקין . באתרים כבדים אני נלחם עם הגלילה ולפעמים המהירות גלישה שם זוועתית ... חשבתי בהתחלה שזה רק בעיה של אינטרנט אבל שנכנסתי למנהל המשימות ראיתי שהמעבד ממש מתאמץ כולה דף אחד במאקו 60 - 70 אחוז מאמץ עלובים .
-
- 15 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
-
מחפש תוכנה שתחסום כתובות IP של גופים שתובעים משתפי קבצים. שלא תכביד על המחשב, ולא תחסום דברים אחרים מעבר לכתובות IP של גופים... כעיקרון באימיול יש IPfilter, אבל בביטרונט אין. יש אולי איזה IPFILTER לביטרונט
-
- 18 תגובות
- 1.3k צפיות
-


