תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
שלום לכולם, הגיע לידי לפטופ שהבעיה בו היא שהnormaliz.dll לא נמצא. כאשר המחשב עולה הexplorer לא עובד וכן לא רואים דבר על המסך. מצאתי פתרון לבעיה: http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=335972.0 אבל לפי הפתרון אני צריך DOK שעבד בעבר עם המחשב, מה שאין לי. יש דרך נוספת לתקן את הבעיה? תודה מראש /// עדכון: לבסוף הצלחתי לצרוב את הקובץ על הדיסק, אבל כאשר אני מנסה להריץ את פקודת ההעתקה אני מקבל שגיאה שהכונן לא נמצא. מה לגבי איזה LiveCD ודרכו להעתיק את הקובץ? עדכון#2: הצלחתי להעתיק את הקובץ, אבל עכשיו אני מקבל שגיאה חדשה הקשורה לurlmon.dll. איך אני מתקן את זה? "the ordinal 421 could not be located in the DLL urlmon.dll"
-
- 12 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום לכולם פוטושופ 7.0 ואני רוצה לשים תמונות אחת ליד השניה כך שקו החיתון של כל תמונה לא יהייו חדים אלא יעברו לצבע הרקע בהדרגה או כל אפקט יפה אחר. כיצד עושים זאת, שלב אחרי שלב. בתודה, יהודה
-
- 4 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
תעזרו לי בבקשה צריך עידכון של הכרטיס מסך GEFORCE 2 MX דחוף הדרייבר הכי הכי חדש!
-
- 3 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
http://www.apple.com/quicktime/download/standalone.html למעלה זה בלי ITUNES, למטה זה משולב עם... http://www.apple.com/quicktime/home/win.html http://www.apple.com/itunes/
-
- 14 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום לכולם. קניתי מערכת הפעלה ויסטה 64 ביט. אני מתעניין לגבי תוכנות גרפיקה. השאלה שלי האם כל תוכנה תפעל על מערכת ההפעלה שלי או שצריך משהו מיוחד. אני צריך להתקין פוטושופ.. האם יש הבדל במערכת ההפעלה? פשוט לא מצאתי שום דבר שיעזור לי בחיפוש.. תודה ..
-
- 5 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
זה משגע - כל תוצאות החיפוש בגוגל התגלו כאכזבות וגם באתר של אינטל לא מצאתי כלום
-
- 8 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
היי לכולם, לאח שלי יש כמה מאות טובות של תמונות מהטיול שלו בפרופיל בפייסבוק שמפוזרות בדי הרבה אלבומים, וההורים שלי רוצים שאני אצרוב להם את כולם. השאלה שלי היא אם יש תוכנה שיכולה להוריד לי את כולן בבת אחת, כי רוב הסיכויים שאני אנגח במסך של המחשב עד שאני אנפץ אותו לפני שאני אסיים להוריד את כל הכמה מאות תמונות האלה. חיפשתי בפורום ולא מצאתי משהו מתאים.. בתודה, רן
-
- 1 תגובה
- 1.3k צפיות
-
-
אני מחפש תוכנה לחסימת חלונות קופצים בכרום. הextensions שניסיתי חסמו גם פתיחת טאב או חלון חדש, זה על הפרצוף. מישהו מכיר extension שאפשר להגדיר בו אילו URL מטרה אסורים לפתיחה ? (כלומר לא להגדיר לחסום את זאפ / ynet וכו', אלא את אתר הפרסום סטייל pigment-adv.co.il וכו'.) (וכן, אפשר לערוך את ה hosts אבל זה לא מונע את פתיחת החלון.)
-
- 0 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
יש לי כיתה שהמחשבים בה מחוברים ב-workgroup. סה"כ 10 מחשבים. אני מחפש תוכנה שבאמצעותה אוכל לצפות ולשלוט (או לפחות אחד מהם) על התלמידים בכיתה ולראות מי מהם מחובר למשתמש ומי לא. אני יודע שאם אתקין מחשב נוסף שיתפקד כשרת החיים יהיו קלים יותר אבל כרגע זה לא אופציה. בעבר ראיתי אחת בפעולה אך שכחתי את שמה. תודה רבה לכל העוזרים.
-
- 2 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום, אני מעוניין לייצא מידע על מיקומי צמתים מאבקוס, יש שם אפשרות לשמור את הקובץ בתור rpt או משהו כזה...אבל בפועל הקובץ נשמר בתור קובץ file בלבד..בפתיחה באקסל זה יוצא מבולגן..תוכנת SAP להמרת rpt לא מזהה את הקובץ ככזה בכלל. מצ"ב תמונה. אשמח לעזרה..תודה מראש!
-
- 0 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
יש צריבה שונה מצריבת DATA רגילה?? כלומר אני רוצה לצרוב מצגת מהPowerPoint ולהשים בדיסק ואז שהDVD יפעיל את זה-אפשרי?? (יש לי DVD שקורא את כול הפורמטים-אם זה משנה)
-
- 1 תגובה
- 1.3k צפיות
-
-
ערב טוב, אני זקוקה להמלצה לתוכנה טובה שיכולה להמיר דיבור לטקסט. ניסיתי את : SPEECH TO TEXT V2 - ואני ממש לא מרוצה ממנה. התוכנה ממש לא מדייקת, וההשלמות שלה ממש לא מתאימות. אני מדגיה שדיבור השפה היא באנגלית וגם הטקסט אמור להופיע באנגלית. - אני כבר ממש מתוסכלת וזקוקה להמלצה. אודה מאד למי שיוכל לעזור. בתודה רבה וערב טוב.
-
- 0 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
-
בוקר טוב לכולכם!!! ;D אני כבר כמה ימים מחפש ברחבי אינטרנט את האתר או מדריך לצריבה נכונה סרטים בפורמט AVI ל-CD בלי להפוך אותם לפורמט MPEG, כדי שאחר כך אוכל לראותם בעזרת DVD רגיל!!! פעם אחת נתקלתי באתר ישראלי כזה אבל שכחתי את הקישור אליו!!! אנא עזרו לי אם מישהו יודע איך!!!! :'( תודה רבה מראש!!!
-
- 7 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
כשהדפסתי בוורד 4 עמודים לגיליון, אז כל דף A4 מחולק ל-4, ובכל חלק יש עמוד מודפס. הבעייה שזה יוצא עם פונטים ממש קטנים למרות שוורד משאיר המון מקום בין ארבעת החלקים של הדף A4!! איך אומרים לוורד שיצמצם את הרווח הלבן ובתמורה יגדיל את הפונטים עבור כל עמוד מודפס? מדובר על וורד XP אבל אני בטוח שזה לגבי כל גירסה.
-
- 1 תגובה
- 1.3k צפיות
-
-
אהלן ערב טוב, ברשותי לפטופ LG F1 express dual pro (אולי יש קשר לעובדה שזה נייד או לדגם הזה). נתקלתי בשני תקלות חדשות שאין לי אפילו קו מחשבה למה זה יכול להיות קשור. 1. כל פעם שאני פותח את ה- EXPLORER V8 (ורק אותו, בגוגל כרום זה לא קורה למשל..) המסך מהבהב לשניה (כלומר נהיה שחור לשניה וחוזר). 2. מיידי פעם שאני מנסה לפתוח את האאוטלוק (2003 SP3), מופיעה ההודעה הבאה (מצ"ב כקובץ), והתוכנה עצמה מסרבת לעלות, לפעמים זה נפתר ע"י לחיצה נוספת להפעלה אבל לפעמים זה לא נפתר עד שעושים ריסטארט. עשיתי נקיון כללי למחשב עם CCLEANER הרצתי סריקה עם AVG שמותקן על המחשב ועם פנדה אקטיב סקאן (און ליין). עידכנתי את הדרייבר של הכ. מסך ועדין.. האם למישהו יש רעיון? [attachment deleted by admin]
-
- 5 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
ערב טוב, אני צריך לבנות בסיס נתונים באקסס. הוא כביכול ישרת חנות למכירת ציוד מחשבים (לא באמת משנה) הגעתי למצב שיש לי 4 טבלאות: לקוחות, מוצרים, הזמנות וטבלת ביניים לקשר רבים מול רבים שנקראת פרטי הזמנות. יצרתי את יחסי הגומלין בין הטבלאות. (נעזרתי במדריך של מייקרוסופט). מקריאה במדריך הבנתי כי אין צורך להכניס ערכים חישוביים בטבלאות, אלא לחשבם בכל פעם. השאלה איך לחשב? בשאילתא? למשל, כשיצרתי טופס הזמנה, יש בו את פרטי הלקוח, מס' ההזמנה, תאריך, ואז תת טופס שבו יש את המוצרים המרכיבים את ההזמנה ואת הכמויות שלהם, אבל איך אני מציג את הערך הסופי לתשלום? זה שמכפיל כל כמות במחיר וסוכם על כל המוצרים בהזמנה? יצרתי שאילתא שמחשבת לכל הזמנה את הערך הסופי שלה אבל השאלה היא האם ככה לעשות את זה?…
-
- 0 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
-
הממ...זה לא נמצא באתר הרישמי של ASUS אז רציתי לדעת האם אלו גירסאות בטא או רשמיות. ואם הם אכן רשמיות אז למה זה לא מופיע באתר של ASUS?
-
- 3 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
יש לי כרטיס רשת: SMC TigerCard (8216L, 8216LC, 8216LT).z תודה
-
- 3 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
-
בעקבות הדיון המרתק לגבי שירותי אימייל ואיכות מנגנוני האנטי-ספאם שלהם... http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=292679.0 הלכתי לי לבדוק כמה ספאם נכנס בתיבה ההיא של ג'ימייל שפתחתי לפני כמה שבועות. הממצאים: [glow=red,2,300]אלף מאה הודעות ספאם בכ-20 יום! מעל 50 הודעות ספאם ביום ממוצע.[/glow] כל ההודעות נשלחו לכתובת אימייל בודדת, אשר בסקסיותה הרבה מושכת בטירוף את כל הספאמרים ברחבי האינטרנט. ;D בוא נראה אם יש פה מישהו שמקבל יותר ממני ספאם פר יום. עד אז, אני בעונג מפוקפק מכריז בזאת על עצמי: אלוף מקבלי הספאם לשנת 2007. :-* שבוע טוב, מתוקים! [עריכה] נ.ב. והמשך.. (אם כבר, אז כבר!) קיבלתי 14 הודעות ספאם שהצליחו להגיע אל ה-Inbox של ג'ימייל במשך אותם שלושה שבועות. ה…
-
- 8 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
איזה תוכנת השטלות קלה ונוחה יש, (צריך רק העברת קבצים וצפיה במסך לא יותר מזה) ושהצד השני לא יבחין בכלום? (כלומר שלא יראה אזה משו בשורת משימות או על ה tray וכו..לפחות ב tray שלא יראו..שזה לא יהיה כזה גלוי..) .. ניסיתי radmin 3אמרו לי אפשר לעשות שלא יראו ב tray אבל יש שם באפשרויות רק show in tray ו always show אז איפה האופציה שלא יראו? 2.אפשר לנסות עם טרוין אבל אם יש אנטירויס הוא יגלה אותו בטח..אז איך אפשר לעשות באנטי וירוס שלא יגלה את הטרוין הספציפי ושלא יעשה גם בהמשך בעיות והתראות למיניהם על וירוסים עקב הטרוין? ואזה תוכנה יש שתעבוד עם הטרוין הזה? אשמח לשמוע אם יש עוד אופציות וחשוב שהצד השני לא יבחין בכלום, תודה רבה!
-
- 3 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
אני רוצה לצרוב דיסק בווייב באיכות שמע מקיסמלית כשאני ממיר אותו מ mp3 ל wave מה להגדיר ב frequency ?
-
- 10 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שב"ש קבלנו עבודת הגשה שבה אנו אמורים ליצור מערכת הפעלה מסוג WINPE,וגם ליצור IMAGE של המערכת. בין השלבים צריך להשתמש בתוכנית "SysPrep" אשר מוחקת את זהות המחשב. אני משתמש בתוכנה VIRTUAL BOX,שהתקנתי עליה מערכת הפעלה 7. בשלבים שהמורה תיאר,צריך להשתמש בתוכנית הSysprep עוד לפני יצירת הWINPE ע"י כלי הAIK. איך ניתן לעשות זאת אם המחשב הופך ל"חסר זיהוי"? לינק למאמר בפורום המכללה : http://www.practicu.com/forum/default.aspx?g=posts&t=94 1) האם צריך להשתמש קודם בAIK,ליצור WINPE ואז לבצע את הSysprep? 2) לאחר היצירה איך אני מושך את הIMAGE ? אשמח אם מישהו יוכל לעזור לי להבין את השלבים הנכונים יצאתי מעט מבולבל בתודה רבה ושבת שלום
-
- 0 תגובות
- 1.3k צפיות
-


