תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
ברשותי ווינדוס 7 והמדיה פלייר שמתלווה אליו... המדיה פלייר מנגן קבצי HD מצויין!! יותר טוב מVLC וגם ממדיה פלייר קלאסיק.. הבעיה היחידה היא שאני לא שומע אודיו. בעבר היה לי בעיה כזו ב VLC אבל שינוי הגדרות קל והסתדרתי.. אבל עכשיו אני מחפש הגדרות של האודיו במדיה פלייר ולא מצליח לפתור את הבעיה.. יש למשהו פתרון ? אגב מותקנת אצלי חבילת הקודקים CCCP המעודכנת...
-
- 1 תגובה
- 895 צפיות
-
-
היי, אני צריך גיליון אקסל שיהיה כמו יומן (לפי ימים לכל השנה) וכשנזין איזה אירוע שנמשך על פני תקופה מסוימת, נראה אותו בכל יום. לדוגמה, אני משריין שימוש בלפטופ-3 לכל ימי שני מתאריך 1.1.10 עד 31.7.10 – שיהיה אפשר לראות את זה בכל יום שני בגיליון. אני יודע שהדרך הכי קלה זה ליצור יומן משותף בגוגל דוקס \ באוטלוק, אבל אקסל יהיה הרבה יותר נוח במצב הנוכחי. תודה רבה רבה.
-
- 0 תגובות
- 662 צפיות
-
-
כותרת. כמו כן, הורדתי את הדרייבר החדש מהאתר שלהם, תואם ל64BIT - VISTA. אין להם דרייבר לWINDOWS 7. -התקנתי את הדרייבר, אך כאני מנסה להפעיל את התוכנה, זה מתחיל לחפש את הקיצור דרך. ואם אני נכנס לתוך התיקייה של התוכנה, זה פשוט לא נדלק, עושה רושם שהוא אומר לי ''עזוב אותי אחי''... -אשמח לקבל עזרה, זה דיי דחוף לי.
-
- 0 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
קודם כל ננעל לי האופיס אז אני מעוניין להסיר אותו מהמחשב אבל כשאני בא להסיר הוא רושם את הדבר הבא .... (וגם להתקין אותו מחדש אי אפשר!!!)
-
- 3 תגובות
- 734 צפיות
-
-
אהלן, התחלתי היום להעביר את כל המחברות של הלימודים לאופיס. משהו מאוד מוזר קורה לי, אני בוחר כתב\צבע\גופן וכל מה שצריך , כותב את השורה וברגע שאני לוחץ אנטר זה חוזר לשחור הקטן והמגעיל הזה שהיה בהתחלה לפני השינוי. מה שקורה שכל פעם שאני לוחץ אנטר אני צריך להגדיר את סוג הכתב מחדש. למישהו יש רעין כלשהו? אני בטוח שזאת סתם הגדרה דבילית איפשהו שם.
-
- 5 תגובות
- 992 צפיות
-
-
אז ככה אני עובד עם ווינדוס XP ואני לא מצליח לשמוע סאונד מהאינטרנט ומהמחשב כן... ניסיתי להתקין גוגל כרום גם לא משתנה ניסיתי להתקין עוד פעם את הפלאש לא עזר ... מישהו נתקל בבעיה כזאת??
-
- 4 תגובות
- 682 צפיות
-
-
שלום, עד לאחרונה היה לי כרטיס מסך של nVidia, וכידוע עם הדרייבר בא גם PhysX, אבל לא מזמן שידרגתי לכרטיס של ATI ואני כבר לא צריך אותו. מחקתי את הדרייבר של nVidia לגמרי וחשבתי שגם הפיזיקס יימחק, אבל עכשיו שמתי לב שהוא עדיין קיים ולא מצאתי אותו ב-Add/Remove. גם נכנסתי לתיקיה של זה ולא מצאתי שם שום Uninstaller. איך מוחקים את זה? למחוק ידנית?[br]פורסם בתאריך: 31.10.2009 בשעה 20:41:35 no comment?
-
- 4 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום. לצורך התמקצעות בתחום עריכת הוידאו לאירועים הייתי שמח לשמוע מאנשים בתחום קצת על הציוד הנדרש, על מנת לתת מענה מקצועי ללקוחות. תוכנות מומלצות כולל פלאגינים מערכות חומרה, ציוד עזר וכו... אודה לעונים
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
מחקתי בטעות מהרגיסטרי כל מה שהיה קשור בתכנה anti malware malwarebyets anti ועכשיו שאני בא להתקין מחדש אני מקבל הודעת שגיאה צירפתי קובץ תמונה שמראה את ההודעה שאני מקבל איך מסדרים את זה? ההודעה היא "access violation at address 00000000. read of address 0000000000 עכשיו איכשהו הצלחתי להתקיםן ושאני מעדכן אני מקבל הודעה כמו שרשום בקובץ שצירפתי [attachment deleted by admin]
-
- 3 תגובות
- 749 צפיות
-
-
דגם הכרטיס - LR138. צ'יפ של סמסונג saa7130hl אני מחפש כבר שלושה ימים. מישהו יכול לעזור?
-
- 2 תגובות
- 934 צפיות
-
-
האם פירמוטים רבים "דופקים" את ההרד דיסק?
-
- 4 תגובות
- 722 צפיות
-
-
אני לא יודע אם זה קשור לווינדוס 7 או לא אבל האופיס לא נותן לפתוח קבצים, אחרי שאני שומר קובץ וורד ואני מנסה לפתוח אותו הוא נותן לי הודעה: "אירעה בעיה בשליחת הפקודה לתכנית" ופשוט הקובץ לא נפתח. כבר התקנתי 3 גרסאות שונות של אופיס שהורדתי וכל גרסא התקנתי ומחקתי פעמיים ותמיד זה עשה את אותה הבעיה. האם זו בעיה ידועה שיש לה פיתרון?
-
- 1 תגובה
- 1.9k צפיות
-
-
ניסיתי להתקין את וינדואוז לייב מסנג'ר שוב ושוב ושוב ושוב ושוב ושוב ושוב ואני לא מבין איפה הבעיה. זו השגיאה שאני מקבל http://www.siz.co.il/my.php?i=tyykzynnymj2.jpg
-
- 1 תגובה
- 777 צפיות
-
-
שלום, בכמה ימים המחשב שלי נהיה קצת איטי..קיצר בדקתי קודם ואני רואה שיש תהליך שנקרא SYSTEM (זה לא הסיסטם איידל הזה..אחד אחר) שתופס בין 50-80 CPU. הנה תראו תמונה: http://up181.siz.co.il/up1/dcziuhnytyzm.jpg הרצתי NOD32, ADAWARE, רגסטימשין כולם במצב בטוח, וזה לא מצא לי שוב דבר רציני ולא עזר. שהווינדוס עולה עולה איתו ההודעה הזאת: http://up178.siz.co.il/up1/3whnzvcyykzm.jpg יש מצב זה קשור? איך אני מעיף את התהליך הזה? הוא תוקע את כל המחשב..
-
- 4 תגובות
- 775 צפיות
-
-
מתיי שאני מפעיל את Winamp ובו זמנית גולש באינטרנט עם דפדפנים כמו פיירפוקס אקספלורר ו-Google Chrome אני שומע קירטועים בנגן ובמוזיקה מישהו יודע במה מדובר?
-
- 7 תגובות
- 896 צפיות
-
-
שלום , לאחרונה צצה בעיה מוזרה עם המחשב . המחשב אוטומטית נכנס למצב של Sleep mode אם לא נוגעים בו שעה וחצי + .. אני רוצה לבטל את המצב , ולחזור לנורמאל .. אשמח לכמה שיותר תגובות : ] תודה .
-
- 2 תגובות
- 862 צפיות
-
-
הורדתי את הגרסא החינמית וההגדרות שם מעצבנות אותי. נראה לי שהוא יותר מזיק מאשר מועיל. אחרי שהורדתי את הAVAST הורדתי משחק רשת (wolf team אם זה משנה) והוא פעל יופי. אח"כ המחשב שלי נשלח לתיקון והזיכרונות שלו הוחלפו ומאז בכל פעם שאני נכנס למשחק ובוחר את השרת של ישראל אני רואה הודעה לשניה של משהו עם לבדוק את הפיירוול ואז הוא נותן לי לבחור חדר לשחק בו כרגיל ואחרי שאני לוחץ game start הוא מראה את המפה של האיזור כרגיל אבל במקום להעביר אותי לאיזור פתאום שומעים סירנה ואז קול רובוטי אומר "A virus has been detected" או משהו כזה וזה נתקעל על התמונה של המפה ומדי פעם הAVAST חוזר על עצמו. פעם אחת הצלחתי לקפל את המשחק וראיתי שזה היה הAVAST ולא הAVG... איך אני מגדיר את המשחק כ"חריג"? (לפחות…
-
- 17 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
היות וPerfectDisk לא עובד ב7, אשמח להמלצה לתוכנה טובה.
-
- 6 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
מחקתי בטעות מהרגיסטרי כל מה שהיה קשור בתכנה anti malware malwarebyets anti ועכשיו שאני בא להתקין מחדש אני מקבל הודעת שגיאה צירפתי קובץ תמונה שמראה את ההודעה שאני מקבל איך מסדרים את זה? [attachment deleted by admin]
-
- 1 תגובה
- 726 צפיות
-
-
שלום לכם. רציתי לשאול מאיפה אני מוריד את התוכנה live cd...?? ומה בדיוק התוכנה עושה ???
-
- 1 תגובה
- 613 צפיות
-
-
איך ניתן לשוחח בין 2 מחשבים עם אותה תיבת דואר (וספק וכתובת IP). אם לא ניתן, האם אוכל לשוחח עם אשתי כשאהיה בארה"ב (כלומר, איך מבצעים זאת?) בתודה
-
- 3 תגובות
- 697 צפיות
-
-
יש לי סרט 12GB בקובץ MVK אני מנסה להפעיל אותובמדיה פלאייר ועושה לי בעיות הוא נתק אחריכמ זמן אולי המדיה פלאייר א מתאים? איזה תוכנה הכימומלצת לצפיה ב HD? תודה
-
- 7 תגובות
- 2.7k צפיות
-
-
יש לי 3 דיסקים שאני רוצה לאחד לDVD אחד שאפשר לצפות בו בסלון אני העתקתי מהם את קבצי הVTS הספציפיים. אני מחפש תכנה שתוכל לצור את קבצי ה VIDEO_TS הכללייים
-
- 2 תגובות
- 842 צפיות
-
-
היום התקנתי וינדוס 7 אולטימייט והופתעתי לגלות שהוינדוס לא התקין דרייבר של קול ו-Eternet (לאחר עיון ב- Device Manager). ככל הנראה, לוח האם הנ"ל לא תומך וינדוס 7. האם יש אפשרות בכל זאת לעשות משהו בנדון או אולי קיים במקרה דרייבר מתאים לוינדוס 7?
-
- 3 תגובות
- 581 צפיות
-
-
כבר תקופה ארוכה שהדפדפן שלי מציג את דפי האינטרנט חלקית ולא כשורה, העלתי תמונה להמחשה. [attachment deleted by admin]
-
- 4 תגובות
- 845 צפיות
-


