עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by valera199309,

    שלום אפשר לקבל קראק עדכני DEMON TOOLS או ALOCOHOL 120. אל תגידו לי לחפש בגוגל כי חיפשתי ולא מצאתי.

    • 3 תגובות
    • 1.3k צפיות
  2. אנטי קורא לכם לחכמים הכי גדולים בפורום תגידו לי עם איזה תוכנה אפשר להכין פונטים ? אני מה זה רוצה לעשות פונט יש לי חבר שכותב יפה אז אני ורצה להכניס את הלתוך פונטים ! (עם אפשר תביאו גם לינק)

    • 3 תגובות
    • 1.3k צפיות
  3. Started by תושב העיר,

    יש לי את התוכנה CD BURNER XP כדי לצרוב סרט על דיסק DVD צריך לבחור באופציה "דיסק נתונים" או "דיסק וידאו DVD" ?

    • 8 תגובות
    • 1.3k צפיות
  4. Started by matan5165,

    שלום יש לי ווינדוס באנגלית ואני רוצה להתחיל להשתמש ב Movie Maker אבל אני יחסית חלש באנגלית מאיפה אני יכול להוריד Movie Maker 2 בעברית ? תודה לכל העוזרים.

    • 2 תגובות
    • 1.3k צפיות
  5. Started by blackhawk,

    היי חברים , יש אפשרות לעשות פורוורד למיילים מתיבה של מישהו לתיבה אחרת + הודעה מחוץ למשרד? ז"א אם מתקבל מייל אצלי אז המייל מועבר לתיבה אחרת והשולח מקבל הודעה אוטומטית. תודה,

    • 4 תגובות
    • 1.3k צפיות
  6. שלום, המדפסת שלי מדפיסה (בכל הגדלים) תמונות מסמכים עם שוליים לבנים של הדף שנשארים ריקים ולא על כל הדף,אני רוצה להדפיס ללא השוליים (בעיקר לתמונות),איך אני מגדיר את זה? דוגמא לבעיה בתמונה המצורפת,פה ניסיתי להדפיס תמונה על דף 10X15,התמונה בגודל המתאים ביחס של 4:3,ולא קצרה מידי,בכל זאת המדפסת לא מדפיסה על כל הדף. אשמח ואודה לעזרה [attachment deleted by admin]

    • 2 תגובות
    • 1.3k צפיות
  7. Started by The UnKnown,

    First of all, i need two recommendations: For good Bittorent client, and a Good E-Mule client. Thank you very much!

    • 10 תגובות
    • 1.3k צפיות
  8. אשמח לקבל המלצה לתוכנה בסיסית פשוטה ונוחה לבדיקת FPS וטמפרטורות. אם ניתן לקבל גם קישור להורדה זה יהיה מעולה. תודה :-)

    • 1 תגובה
    • 1.3k צפיות
  9. Started by matu89,

    אחלה דפדפן , התקנתי אותו דרך היוזר שלי, בשאר המשתמשים במחשב הוא לא קיים . יש אופציה שהוא יהיה זמין לכלל המשתמשים במחשב ? תודה רבה .

    • 3 תגובות
    • 1.3k צפיות
  10. שלולם לכולם, אני מחפש תוכנה שמאפשרת לחלק סרטים ל2 או יותר חלקים, אבל בלי לפגוע באיכות של הסרט. יש דבר כזה?

    • 2 תגובות
    • 1.3k צפיות
  11. Started by Or ei,

    my hebrew font look like this ??ג??ט? ??ג?? ג?????ט?ג? ? ?‗?? ??? ?‗??? ?א?א?‗ anyone know what the problem?? i check the properties of the browser and all the font are hebrew plz help me

    • 0 תגובות
    • 1.3k צפיות
  12. Started by oriel_g,

    שלום! אני יודע שזה לא ממש קשור לעיצוב אבל לא מצאתי מקום אחר... קיבלתי מסמך Excel שבותוכו יש קובץ פלאש. ניסיתי לשמור כדף אינטרנט ואז לשמור את הקובץ (בעזרת Save Flash) אבל הפלאש אינו מופיע באינטרנט. ניסיתי גם להעתיק ל-Word ואז לשמור כדף אינטרנט אבל גם זה לא הלך. :s05: איך אפשר לשמור את קובץ הפלאש בלי מסמך של Excel? :s05: ואם אתם יודעים אז גם: איך מכניסים קובץ פלאש לתוך מסמך Excel, אפשר להכניס גם למסמך Word? ,תודהאוריאל

    • 2 תגובות
    • 1.3k צפיות
  13. שלום רב, אני משתמש במס' תוכנות מסרים במקביל: ICQ,SKYPE,Y! MSN,LIVE MSN. רציתי לדעת אם יש תוכנה אחת טובה שיכולה להפעיל בתוכה את כל התכונות הנ"ל. עם תמיכה טובה בעיברית כמובן. תודה מראש .

    • 8 תגובות
    • 1.3k צפיות
  14. מה יכולה להיות הבעיה? בYOUTUBE דווקא עובד לי...

    • 8 תגובות
    • 1.3k צפיות
  15. Started by The UnKnown,

    אוקיי אני משתמש בפיירוול של XP ואני רוצה להתקין אימיול פשוט אני לא בטוח שהפיירוול יאפשר לאימיול לעבוד נורמלי. מה אתם חושבים? ואם הפיירוול לא מסתדר מה עדיף להתקין במקום? משהו שיפעל טוב עם אימיול במקביל ובכלל שיהיה פיירוול טוב.

    • 11 תגובות
    • 1.3k צפיות
  16. יכול להיות שיש התנגשות בין כרטיס קול OnBoard של לוח Gigabyte GA-X58-UD3r וכרטיס מסך ATI HD4800? בהגדרות של כרטיס הקול אי אפשר לבצע הקלטה. כל ההתקנים הנכנסים (מיק, ליין אין וכו'...) באפור. אי אפשר ליגוע בהם. במנהל ההתקנים אני רואה שמותקן בהתקני הקול משהו של ATI.

    • 4 תגובות
    • 1.3k צפיות
  17. Started by HellBoY,

    ממ לא יודע אם זה המקום אם לא תעבירן. השאלה בכותרת

    • 4 תגובות
    • 1.3k צפיות
  18. שלום חברים, (לא ידעתי לאיזה פורום לשייך את זה, אז במידה וזה לא מתאים לפורום אשמח אם תעבירו לפורום המתאים). לחברה שלי יש מסך מחשב שהוא גם טלויזיה (מחובר לממיר של הוט) - דגם SAMSUNG P2370MS, הבעיה היא שכשאנחנו מדברים בSKYPE והיא מעבירה את המסך לINPUT של הוט, הרמקולים של המחשב משתקקים, אבל לעומת זאת אני יכול לשמוע אותה מדברת גם כשINPUT על הוט ולא על המחשב. כמובן שהיא משתמשת ברמקולים חיצוניים ולא ברמקול של המסך, והרמקולים מחוברים למחשב עצמו ולא למסך, אז מה שקורה כנראה זה שהמסך מעביר מידע למחשב שהוא לא מחובר ומשתיק, אבל אם הוא משתיק, איך אני עדיין יכול לשמוע אותה מדברת במיקרופון? המטרה היא שהיא תוכל לראות טלויזיה ולדבר איתי בסקייפ (ושישמעו אותי לשם שינוי). כרטיס מסך ATI X200 O…

    • 6 תגובות
    • 1.3k צפיות
  19. בכותרת.... איתן

    • 3 תגובות
    • 1.3k צפיות
  20. Started by ktulu,

    שלום, לפני כשבוע התגלתה תקלה אצלי באקסל, בכל פעם שאני מנסה לפתוח אקסל חדש או קובץ קיים אני מקבל את ההודעה: Microsoft Office Excel has been stopped working ואז רק אפשרות לסגור את ההודעה. אין אפשרות להיכנס לאקסל. הסרתי את כל האופיס והתקנתי מחדש, ועדיין זה לא עזר, הבעיה קיימת. ניסיתי לקרוא קצת ברשת, מצאתי בעיות דומות לאנשים אבל שום פיתרון לא עוזר אצלי כי אני בכלל לא מצליח להיכנס לאקסל על מנת להסיר למשל איזה ADDIN שקשור ב Blue tooth. (הציעו פתרון כזה בכל מיני אתרים). בכל מקרה, אני ממש מיואש, וחייב עזרה. יש לי מחשב HP DV4-1120US מערכת ויסטה הום פרימיום. אופיס 2007 אלו פרטי השגיאה: Problem signature: Problem Event Name: APPCRASH Application Name: EXCEL.EXE Application Version: …

    • 1 תגובה
    • 1.3k צפיות
  21. Started by arik_bulldog,

    התקנתי ווינדוס xp מחדש לאחר שהקודם היה בין היתר איטי. מקודם הייתי משתמש בoffice 2003 או 2007 (לא זוכר), ואני חושב שהוא דיי מיותר כי אני משתמש רק בword. יש איזו תוכנה ברמה של אופיס בשביל לקרוא קבצי doc ו-docx?

    • 6 תגובות
    • 1.3k צפיות
  22. כלומר, כשאני מעתיף משחק למשל, אז הCD קורא וה HD כותב. אני רוצה קריאה של ה CD אל הזיכרון RAM ואז כתיבה של ה HD. אני רוצה כמה שפחות שימוש של ה HD וכמה שיותר RAM. גם כשאני מוריד ב EMULE דברים, אז יש שם אפשרות לקבוע כמה BUFFER יהיה ואז זה נכנס ל RAM ואז ל HD ולא כל הזמן ל HD. יש למישהו רעיון?

    • 19 תגובות
    • 1.3k צפיות
  23. Started by ex_,

    עלה להם רק 300.000$ לפני מע"מ.

    • 9 תגובות
    • 1.3k צפיות
  24. Started by JVT,

    אחת לחברת מחשבים ניידים ואחת לחברת רכבי שטח. ניסיתי לעצב 2 מודעות, כל אחת לקחה בערך 20 דק' אבל אין לי מושג אם זה טוב או לא.. http://img505.imageshack.us/img505/7905/alienwarearea51m15xhh0.jpg http://img340.imageshack.us/img340/4929/atvcommercialql1.jpg * הטלפונים לא אמיתיים, סתם חרבשתי שם.. אה ובמודעה השניה שכחתי את ה-@ באימייל. רציתי רק חוות דעת והצעת מחיר לעיצוב מודעה בגודל 6", למי שמתעסק בזה. תודה =]

    • 9 תגובות
    • 1.3k צפיות
  25. Started by תמיר287,

    יש לי תיקיה שלא נמחקת לי, זה נותן לי הודעה שיש בה דברים שהם בשימוש כרגע אז אני צריך לסגור את התוכנית שמשתמשת בזה. אבל התיקיה ריקה!!! אין בא כלום! (יש בא עוד תיקיה אבל היא ריקה.) זה גם לא נותן לי לשנות את השם שלה, איך אני מוחק אותה? תודה מראש לעוזרים. (אני לא יודע לאיזה פורום זה מתאים כי אין לי מוסג במחשבים.. [אני לא יודע מה זה חומרה] )

דיונים חדשים בפורומים