תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
באיזה דפדפן אינטרנט אתם משתמשים? איני יודע אם שאלה זו נשאלה בעבר אבל סתם מעניין אותי. אגב אם אתם מצביעים אז גם תנסו להסביר מדוע בחרתם דווקא בו. יש לכם 3 אפשרויות הצבעה. אני בחרתי ב: אופרה-הכי מהיר. פיירפוקס-הכי מאובטח,נוח לשימוש. מקסטון-לפעמים לאתרים שלא תומכים ב FF ואופרה למרות שיש IE טאב לפיירפוקס.
-
- 18 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
יש לי מתאם wireless דגם: DRUC-U3 הורדתי את הדרייבר המתאים והכל אבל שאני לוחץ על התוכנה כדי לחפש רשתות מוצגת בפני הודעת שגיאה שאומרת שחסר לי קובץ DLL ששמו: PrismApi.DLL. מישהו יודע איך אפשר להתקין אותו? או שכנראה הדרייבר הספיצי הזה לא מתאים לסוג וינדוס שלי (וינדוס 7) כי המתאם דיי ישן. -וינדוס 7-
-
- 3 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
זאת תוכנה שנותנת מידע על חומרת המחשב נכון? זה תוכנת Freeware או שהיא מוגבלת בזמן?
-
- 4 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
אני רוצה לפתח אתר כך שיוכל לקלוט מידע מהתקן USB , התקן לא יהיה מחובר למחשב ספציפי , בעצם אני רוצה לבוא לכל מחשב לחבר USB לפתוח אתר ולעבוד איתו בלי להתקין שום תוכנה על מחשב. האם זה בכלל איפשרי? איך ניתן ליישם את זה? אשמח להפניות לאתרים ופורמים רלוונטים
-
- 11 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום לכולם בזמן האחרון שמתי לב לבעיה מאוד מציקה, הסרטונים באתר youtube לא עובדים לי רוב הזמן, כלומר רואים את כל העמוד, אבל איפה שהסרטון יש מסך שחור וכתוב loading. גם בFF וגם בIE. מה יכולה להיות הבעיה ואיך מסדרים את זה? תודה מראש, אבי.
-
- 2 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
נהגתי להוריד תמונות ממצלמה דיג., "קנון" A620 , באמצעות תכנת ADOBE PHOTOSHOP . משהו השתבש בתכנה ( קובץ .psa בתיקיית "קטלוג", לא מזוהה) ,ולכן לא מצליח להוריד תמונות !. גם הסרה והתקנה מחדש של ה- ADOBE PHOTOSHOP - לא עזר. האם יש תכנה אחרת להורדת תמונות? מאיפה ניתנת להורדה?.
-
- 5 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום רב בכל פעם שאני מדליק את האקספלורר, המחשב קופץ לCPU USAGE 100 יש לי IE7 XP PRO SP3 התקנתי קודם את האקספלורר 8 ואז התחילה הבעיה הסרתי אותו והתקנתי את ה7 והבעיה נשארה. התקנתי מחדש את ה7 והבעיה עדיין קיימת אנא הושיעו... תודה
-
- 9 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
במסגרת השינויים שעוברים על AOL הם מציעים כמעט כל דבר בחינם. (אפילו קו טלפון בארה"ב) עכשיו הם מציעים את האנטי וירוס של קספרסקי בחינם. מה הקאץ? אין! הם פשוט החליפו את הלוגו של קספקסרי בלוגו של AOL. לינק לאתר: http://www.activevirusshield.com/antivirus/freeav/index.adp? תהנו. LazyBoy (מנהלים, לשקול להוסיף לסטיקי של AV / FW)
-
- 14 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
אני זוכר את הימים של NORTON תגידו למשהו יש מושג איפה להוריד אותו תודה רבה רבה למוצאים ואם אפשר של דוס ולא של ווינדוס
-
- 10 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
כשאני מנסה להתחבר לאיזה פורום הוא מראה לי את השגיאה הבאה http://grm.m.walla.co.il/briefcase/00f3/n/i/r/n/i/r/n/i/r/n/i/r/n/i/r/@/@/@/@/@/@/@/@/@/@/r/200311281355077279/200603151647172704/2134wadsd32rfsfdad.jpg איך מפעילים את זה?
-
- 8 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
כשאני פותח זה רושם לי הדף לא זמין,אבל אותו קובץ במחשב אחר כן ניפתח אשמח לעזרה תודה רבה!
-
- 0 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
האנטי וירוס norton לא מצליח להסיר קובץ מסוג adware.gaotr תוכנות ל adware כולל adware se 1.05 בכלל לא מזהות אותו. איך מסירים ? בדקתי אין בכלל קובץ כזה בספריה! (תמונה מזיהוי של אנטי וירוס מצורפת בקובץ) {האם HijackThis יכול לעזור ואיך יודעים מה להסיר ?} תודה טל (נ.ב. רשמתי על תקלה אחרת עם צפצופים בתמיכה טכנית אבל הבנתי שהם מתעסקים רק חומרה ואתם בתוכנה) [attachment deleted by admin]
-
- 10 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
היום קיבלתי שני דוא"לים עם netsky משום מה האנטי וירוס הפסיק לסרוק דוא"ל השינוי היחיד שעשיתי הוא מעבר ממודם USB למודם ethernet
-
- 8 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
אני מעוניין להעתיק את מערכת ההפעלה שלי להארדיסק חדש, יש הצעות ?
-
- 1 תגובה
- 1.3k צפיות
-
-
Look Here להאמין לזה? כי אני זוכר שהתוכנה מתקינה תוכנה בשם Gator לא?
-
- 6 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
הנה משהו שעשיתי בזמני הפנוי : נעשה בblender ועריכה קטנה עם הgimp ^^
-
- 7 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
יש לי תוכנת חשבשבת Windows. היא עבדה מצויין עד שביצעתי גיבוי לראשונה. לאחר מכן, המשבצות בתנועות יומן הפכו לאפורות, ולא ניתן להזין בתוכם נתונים. מישהו מכיר את הבעיה ואת הפתרון?
-
- 1 תגובה
- 1.3k צפיות
-
-
יש איזה פונט לכתיבת עיברית באוטוקאד, כל מה שיוצא לי עכשיו זה כתב ראי
-
- 0 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
יש לי את התוכנה באנגלית והכל עובד יפה אפשר להוסיף עברית????
-
- 7 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
בנקים (בנק הפועלים ספציפית) חברת אשראי ביטוח לאומי וכו.... עדיפות לתוכנה שיש לה גרסה android 4 ויכולה לבצע סינכרון תודה.
-
- 10 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
המחשב שלי הוא חלק מרשת של שלושה מחשבים כמחשב אחד מחובר לאינטרנט ישירות (לא המחשב שלי) והשאר מחוברים אליו בעזרת hub. התקנתי את תוכנת BitTorrent אבל היא לא מורידה ולא מעלה כלום וכתוב "problem connecting to tracker". הלכתי לאתר שלהם ומצאתי את הבעיה הזאת אבל לא הבנתי מה הם כותבים שם. האם ייתכן שאני לא יכול להשתמש בתוכנה כי אני לא מחובר לאינטרנט ישירות? תודה מראש
-
- 4 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
כמו שרשום בכותרת. בערך. חבר שלי ממש רוצה להוריד את קאזה אבל התוכנה מפוצצת בספייווארים וכל מיני מזיקים אחרים. לחבר אחר הקאזה פשוט גמר את המחשב עם כל הזבל שיש בה. רציתי לדעת אם יש גירסה של קאזה שנחשבת לבטוחה ואמינה ? אם לא אז האם יש תוכנה שמאפשרת הורדת שירים בעיברית ובלועזית במהירות טובה יחסית כמו קאזה. תודה מראש.
-
- 6 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
חשבתי לקנות תוכנת אנטי ספייוואר וראיתי את שתי אלו WERBOOT SPY SWEEPER 4.5 ואת XOFTSPY 4.16 איזה מהם הכי טובה?
-
- 13 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
דרוש מתכנת web לבניית אתר עסקי דרישות: שליטה טוטאלית בשפות התכנות הבאות: html, css,javascript, photoshop, flash, php, asp חובה: ניסיון קודם בעיצוב ובניית אתרים, חובה להציג תיק עבודות קודמות או קישורים לאתרים קודמים. חובה: ידע בקידום אתרים ואבטחת מידע מאזור המרכז והשרון עדיפות תינתן לנערים עד גיל 18 שכר גבוה למתאימים. לשליחת קורות חיים: nmpshl@gmail.com --שגיא matcoh1@gmail.com--מתן
-
- 2 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
וכיצד ניתן לפתור אותה? Win XP SP3 תודה. [attachment deleted by admin]
-
- 2 תגובות
- 1.3k צפיות
-


