תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
מזה זמן רב (עד שנשבר לי ) כשאני מדליק את המחשב ,ומנסה להפעיל את הדפדפן לפעמים הוא אינו עולה ואני מקבל את ההודעה הבאה: "החיבור הופסק "החיבור לשרת אותחל בזמן שהדף נטען. * האתר איננו זמין כרגע או שהוא עמוס מידי. אנא נסה שוב בעוד מספר רגעים. * אם אינך מצליח לטעון דפים כלשהם, בדוק את הקישוריות של המחשב שלך לרשת. * במידה והמחשב או הרשת שלך מוגנים באמצעות חומת אש או שרת מתווך, וודא כי Firefox מורשה לגישה לרשת." אני מצליח להעלות אותו רק לאחר שאני מפעיל את האקספולורר. יש למישהו רעיון מה הבעיה?
-
- 1 תגובה
- 1.3k צפיות
-
-
אני רושם פרטי כרטיסי חבר דרך xl לעסק. איך אני מדפיס על מכתבים? דרך xl? אני רוצה להדפיס על כל מכתב שם מלא כתובת ומיקוד והכל רשום בטורים של xl. איך עושים זאת? כל מדפסת יכולה לעשות את זה? אשמח להבין איך עושים את זה בדרך הכי מהירה. תודה
-
- 1 תגובה
- 1.3k צפיות
- 1 follower
-
-
שלום בחרתי לפני הרבה זמן עיצוב נחמד לדפדפן כרום שאני עובד איתו. חבר ראה וביקש את אותו עיצוב, ניסיתי למצוא לו אבל לא הצלחתי. איפה רשום את העיצוב? איפה נשמר אותו עיצוב כך שאוכל לחפש אותו בחנות של גוגל? (העיצוב שלי הורד משם...) תודה רבה
-
- 4 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
פירמטתי את המחשב ורציתי לדעת אם יש אפשרות לעשות שיחזור מערכת?
-
- 6 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
מחפש תוכנה המשחזרת קבצים שאבדו עקב פרמוט הכונן. אני צריך לשחזר רק את "המסמכים שלי" ולא קבצים כבדים. תודה.
-
- 1 תגובה
- 1.3k צפיות
-
-
אהלן, אני רוצה להקטין תמונות לרזולוציה מסויימת אבל אני לא יעשה תמונה תמונה אז רציתי לדעת איך אני יכול להקטין את כולם בבת אחת? תודה.
-
- 7 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
אני לא יודע אם זה המקום לשאלה אבל איפה אני יכול למצא סרטונים לDVD כמו שבכל DVD שקונים יש?? ואיזה תוכנה תאפשר לי ליצור תפריט (וגם תתי תפריטים) עם עצמים זזים? כלומר לחצנים מסתובבים וכד'? המטרה שלי בסוף זה שהDVD יראה מקצועי כמה שיותר.
-
- 2 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
טוב אז רציתי לעשות חיפוש לא ממש ידעתי מה לחפש אז פתחתי דיון... כל פעם שאני לוחץ על לינקים שאמורים לפתוח חלון חדש בג'אווה סקריפט, לא קורה כלום. גם פה זה קורה לי עם המפרט, וגם לדוגמא פה באתר של ארץ נהדרת מישהו יודע איך לתקן את זה? אני עם Internet Explorer 6 על WinXP.
-
- 13 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
אהלן.. יש לי בעיה ב Movie Maker היה לי את התוכנה כבר, אבל התקנתי בטעות שוב את התוכנה. ומאז שהתקנתי, כל פעם שאני נכנס לתוכנה, זה מראה לי שגיאת מערכת מה אני צריך לעשות כדי שזה יפעל לי ? או למחוק את התוכנה לגמרי מהמחשב כדי להפעיל שוב? בבקשה תעזרו לי, זה ממש חשוב לי תודה
-
- 9 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום לכולם, אבקש את עזרכתם בהמלצה על תוכנה יעילה וקלה להתקנה לחסימת אתרים "למבוגרים". לא חייב תוכנות חינמיות אבל אם יש אז הרווחנו. רצוי לציין שניסיתי ראשית דרך ספקית האינטרנט ונתקלנו בקשיים ברשת הבייתית. תודה מראש. שי.
-
- 9 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
החל מהדברים הפשוטים, ועד לדברים היותר מסובכים? תודה
-
- 7 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
האם אפשר להפוך Office XP English ל HEBREW ? אם כן אז איך ?
-
- 5 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
-
שלום חזרתי היום הביתה וכאשר ניסיתי להתחבר ל- MSN Messenge הוא מודיע לי שהסיסמה שלי שונתה. נכנסתי וניסיתי לשנות את הסיסמה ובפנים ראיתי שכנראה שינו לי אנשים את הסיסמה. אשמח עם תוכלו להדריך אותי כיצד לשנותה מחדש תודה
-
- 1 תגובה
- 1.3k צפיות
-
-
טוב לאחר שאלות רבות על התוכנה החלטתי לשים לזה קץ והתחלתי במאלכה של הכנת מדריך לתוכנה שדיי פשוטה לתפעול קודם כל אנו צריכים להוריד את התוכנה.... יש לה שתי גירסאות האחת לגברים והשניה לנשים (ואם אני לא טועה ההבדל היחיד זה בצבעים) להלן שני הלינקים: http://www.tgtsoft.com/downloads/StyleXPInstallFemale.zip http://www.tgtsoft.com/downloads/StyleXPInstallMale.zip לאחר ההורדה תתקינו את התוכנה .. http://www.pictor.co.il/lils22/80805/2575285.JPG סיימנו להתקין את התוכנה.. עכשיו מתחיל החלק הכייפי העיצוב עצמו... מפעילים את התוכנה ולפנינו מסך הפתיחה : http://www.pictor.co.il/lils22/80805/2575291.JPG קודם כל צריך ללחוץ על ENABLE, התוכנה מחולקת למספר חלקים כאשר בכל חלק אפשר …
-
- 2 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום לכולם אני מחפש תוכנה של קול שבעצם נגיד יש לי רמקול שמחובר למחשב ואז נגיד שהמחשב יגיב לקול שהוא יזהה כל מי שמוצא את התוכנה הזאת גאון מקווה שתמצאו ותודה רבה מראש ViP
-
- 5 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
יש לי במקום העבודה את תוכנת outlook 2003 ואני מעוניין שיהיה לי "תמונת מראה" לכתובת דוא"ל אחר, ז"א ברגע שאני יקבל מייל לכתובת בעבודה אני יוכל לקבל אותה למייל אחר (שאני יכול לפתוח בבית). ד"א אני יודע שזה אפשרי כי יש חבר לעבודה שעשו לו את זה אך הוא אינו יודע איך עשו. אודה למי שיכול לעזור!
-
- 2 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
ישנה תוכנה לבדיקת תקינות לוח אם כמו התוכנות שבודקות את הזיכרונות וההארדיסקים לדוגמאת סנדרה או משהו..?
-
- 3 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
היי לכולם. מותקן לי על המחשב win8 ועליו אופיס 2013 - שניהם ברשיון. מידי פעם בפעם פתאום איני יכולה לראות את סימן העכבר ביישומי האופיס השונים. עלי לציין שהתוכנות אינן נתקעות. אני עדיין יכולה לעבוד איתן דרך העכבר. בצורה זו אני גם מנסה להביא לשמירה ויציאה מסודרת מהתוכנה. באותו זמן אני יכולה לראות את סימן העכבר ביישומים אחרים. למשל הדפדפן, הדסק-טופ וכו. כדי בכל אופן לחזור ולהיות מסוגלת להשתמש בעכבר בייושמי האופיס אני נאלצת לאתחל את המחשב ואז הכל בסדר עד הפעם הבאה. פרטים טכניים אודות המחשב (בבקשה להמנע מלצחוק, זה בעיקר עצוב) cpu - core2 6300 1.86 1.87 RAM 4Gb -3.25 usable 32bit, win 8 באשר ללוח וכרטיס מסך איני זוכרת - כרטיס מסך נפרד מחובר לשני מסכים. , אם רלוונטי (לדעתי לא) א…
-
- 0 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום לכולם אני הורדתי משחק שהוא על 3 דיסקים שהם קובץ Bin עכשיו יש לי גם את ה Cue אני רוצה להתקין את המשחק אבל אני צריך לצרוב ואז להתקין ואין לי עכשיו דיסיקם ריקים יש תוכנה או משהו שאני יכול להשתמש בה כדי להתקין את המחשק מבלי לצרוב ??? תודה.
-
- 1 תגובה
- 1.3k צפיות
-
-
מחפשת דרייבר למצלמת אינטרנט TEAC DC 5132 בבקשה עזרה
-
- 1 תגובה
- 1.3k צפיות
-
-
בשעה טובה התקנתי windows xp pro x64 והתוכנת צריבה הנוכחית שלי (winoncd 6 dvd editio) לא מזהה את הצורב לעומת זאת הנרו אקספרס כן עכשיו בטח תגידי אם נרו אקסרס זיהתה תשתמש בה... אז ככה היא לא מאפשרת לי צריבת DVD ואני מודע לך שהוכנה הנוכחית שלי ישנה מאוד.. ולכן אבקש את עצתכם לתוכנה חדשה יותר שתזהה לי את הצורב במערכת ההפעלה ותצרוב DVD בדגש על כך. בתדה מראש preadator_008
-
- 6 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
אני מחפש תוכנה שמעבירה קול דרך הרשת כמו NETMETING רק בלי תמונה השמוש העיקרי של התוכנה הוא לדבר עם חברים (יותר מ2 בו זמנית) בזמן משחקי רשת מישהו מכיר?
-
- 5 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
תשמעו אני כבר כל הלילה מ 11 עד 7 אותו דבר 99.9! :pissed: :bash: מה הקטע? הקובץ עצמו זה 1.81 GB והוא הוריד 8 GB! מישהו יכול לעזור לי? אגב אני משתמש ב UTORRENT
-
- 7 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום לכולם אני מחפש תוכנה שיכולה להמיר מקובץ של power point ל Avi כולל הנפשות . בקיצור אני מחפש דרך להמיר מצגת לקובץ ווידאו אבל כולל ההנפשות שיש במצגת . תודה לכולם
-
- 2 תגובות
- 1.3k צפיות
-


