תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
שלום לכולם. הייתי מחובר דרך בזק בינלאומי והחמור עבד כמו שצריך. אחרי שהחלפתי ספק לנטוויז'ן פתאום יש בעיה אני לא מצליח להגיע לקצבי הורדה של מעל 10 קילובית למרות שלא שיניתי שום הגדרה, ניסיתי שוב עם חיבור של בזק בינלאומי והכל תקין אני מגיע למהירויות נורמאליות. הפיירוול מוגדר כמו שצריך, ניסיתי גם לכבות אותו, ניסיתי להתקין מחדש את החמור, ניסיתי להגדיר מחדש את החיבור לספק, דיברתי עם הספק שום דבר לא עוזר. יש לציין שגלישה והורדת קבצים רגילה מFTP למשל עובדת כמו שצריך. למישהו יש עצה חוץ מלהחליף ספק?
-
- 12 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
כשאני מרנדר סרט באפטר (ללא אפקטים כבדים, רק קילייט1), אחרי 10 שניות המחשב נתקע לגמרי ואני חייב לאתחל ידנית בכפתור הפעלה- שום דבר לא מגיב) יש פתרונים לעניין? אולי הגדרות מיוחדות שצריך להגדיר? אני מרנדר סיקוונסים של סטודיומקס..... עזרה כמה שיותר מהר תתקבל בברכה אני צריך להגיש סרט ביום רביעי
-
- 4 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
היי, מישהו יודע איך אני יכול לשנות את הזמן שאחריו פריט דואר ב- outlook, הופך מ UNREAD ל- READ? כרגע אין DELAY בכלל וכל אימייל ש"עומדים עליו" אפילו לשניה הופך ל'נקרא'... אני משתמש ב OUTLOOK 2007 אבל כל תשובה תעזור לי, תודה!
-
- 3 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
פה ניסיתי ליצור את התמונה המקורית כמה שיותר טוב, כי אני פשוט אוהב את הציור הזה, של האומן המפורסם אלקס רוס. והמקורית (השתמשתי בגרסה קטנה יותר לצערי): http://www.alexrossart.com/gallery/characters/batman/img/harleyqLG.jpg פה עבדתי יותר בחופשיות, עם הרבה עריכה בפוטושופ. והמקורית: http://img344.imageshack.us/img344/6319/v2474242pm.jpg
-
- 7 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום אני משתמש בחלונות XP PRO אנגלית. יש לי בעיה תוכנה "רשמקול" לוחץ מקליט קול ומפסיק קליטה ופתאום יש הודעה שגיאה. אני לא מבין מה זה אומר. איך לתקן הודעה שגיאה? מה לעשות? בתודה מראש מייקל [ATTACH=CONFIG]3900[/ATTACH]
-
- 3 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
אני כבר מנסה ימים מפעיל את האשף מנסה הרשת הביתית כאילו עובדת אבל להחליף קבצים בין שתי מחשבים ולגלוש ברינטרנט דרך מחשב אחר אי אפשר למה??????????????????
-
- 1 תגובה
- 1.3k צפיות
-
-
לפני כמה שנים הייתה לי איזה תוכנת טוטו שפועלת על דוס, הארד דיסק הלך לי והיא הלכה איתו... אני לא יודע איך להשיג אותה, מי שהבאתי ממנו אין לו יותר את התוכנה והוא לא זוכר מאיפה השיג אותה. האם יש למישהו את התוכנה ויכול לשלוח לי? כי היא מאוד חשובה לי. או שמישהו מכיר איזה תוכנה דומה שיש לאפשרויות שונות של צימצום..., שיטות ....ועוד?? תוד לעוזרים.
-
- 0 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
הרצתי חיפוש גם בפורום וגם בגוגל ועדיין לא הצלחתי למצוא שם של תוכנה אחת נורמלית מחברה מוכרת שתומכת בגרסאת ה64 ביט של XP למישהו יש רשימה של firewalls שתומכים במערכת? תודה
-
- 10 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
המחשב שלי עובר לאחותי, והוא מלא קבצים מיותרים שחלקם בטח מוחבאים איפשהו במקום שאני לא אשים לב אליו יש איזו תוכנה שתמחוק את כל הקבצים חוץ מהקבצים החשובים לWindows וOffice? (אפשר לוותר על אופיס למרות שעדיף לא) בנוסף, ניסיתי להתקין איזה משחק וזה נתן לי שגיאה, ואז ניסיתי גם להתקין OpenOffice וגם זה נתן לי שגיאה, הבעייה היא שבמשחק שהתקנתי זה נתן לי סימני שאלה, וכשניסיתי להתקין OpenOffice זה נתן לי הודעת שגיאה בלי תוכן... יש לי ווינדוס בעברית, חשבתי שזה הסיבה לסימני שאלה אבל מישהו אמר לי שלא... קיבלתי אותו שלשום ככה שלא הספקתי הרבה, הצלחתי להתקין כמה תוכנות דרך דיסק... פשוט קיבלתי כמה דיסקים עם כמה תוכנות והצלחתי להתקין את זה... אבל דברים שהורדתי מהאינטרנט לא הצלחתי להתקין עזרה?
-
- 3 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום לכולם אני מוריד מאתר טורנטים supertorrents עכשיו שמתי לב שמדי פעם[לא תמיד] כשאני מוריד טורנט מסויים, לא משנה באיזה תוכנה[בין אם מדובר בABC או בBITORNEDO] הטורנט פתאום "נתקע". מה זה אומר? התוכנה עובדת, אפשר ללחוץ על הכפתורים, אבל כל המחוונים, של המהירות, של הזמן, ודברים כאלה, נתקעים. כאילו עושים "פריז" במקומם. הבעיה מסתדרת אם אני מפעיל מחדש את הטורנט, לכמה דקות עד שקורת שוב. יודעים מה אפשר לעשות? תודה מראש, אבי.
-
- 2 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
-
שלום כולם, יש לי מחשב עם אופן אופיס ואני לא מצליח לפתוח קבצים חדשים של אופיס כמו docx כמו כן גם פורמטים של מצגות חדשות של אופיס.. מכירים תוכנה או תוסף לאופן אופיס שיקלו לי על החיים?
-
- 4 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
ה-OCR שלו מזהה בלי בעיה טקסט עברי, והמילון עצמו מתיימר לתרגם 48000 מילים וביטויים, מרשים לכל הדעות לעבודה Offline ניתן להוריד קובץ ה-BGL של המילון החדש, בעמוד הזה. Prog.
-
- 7 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
צריך תוכנה שתציג קבצי GIF ותעשה להם auto animate זתומרת שאני יהיה יכול להסתכל על כשרות קבצי GIF מול העיניים שלי בשעה שהם כולם רצים באנימציה שלהם ככה שאני לא יצטרך לעבור אחד אחד האם מישהו מכיר פתרון שכזה תודה
-
- 11 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
asusprobe 1 לא עובד בויסטה asusprobe 2 לא תומך בלוח שלי. אופיר
-
- 12 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שמתי לב שתמיד כשאני גולש ויש טאב פתוח של MAKO אז הדפדפן נתקע לאחר כמה שניות ודורש הפעלה מחדש זה קורה בשני מחשבים שונים באחד מותקנת ויסטה ובאחד WIN7 בשניהם אני גולש עם FF מעודכן למה זה קורה?
-
- 1 תגובה
- 1.3k צפיות
-
-
עד היום השתמשתי ב-TUGZip ומלבד בעיות נקודתיות עם קבצים מסויימים לא נתקלתי בבעיות. יש יתרונות משמעותיים בתוכנות כיווץ חינמיות אחרות?
-
- 5 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום רציתי לדעת אם אפשר לקבל הסבר או מדריך איך מפעילים את התוכנה combofix ? תודה לעוזרים
-
- 3 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
לאתר של התוכנה http://www.superspeed.com/desktop/ramdisk.php כתוב שאפשר לשים את ה page file בעזרת התוכנה שיהיה בחלקו על זיכרון ה ram מישהו ניסה ויכול להגיד שהתוכנה עובדת? האם זה נותן שיפו בביצועים? זה נראה כמו דרך טובה לנצל 4gb (אפילו יותר) של זיכרון על מערכת 32bit מע דעתכם? :s05:
-
- 14 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
מצורפות תוכנות שיכולות לעזור לעסקים ובכלל בזמן המשבר. הכוונה שכולם ימליצו על תוכנות שהמאגר יתעדכן. עדיפות לתוכנות חינמיות בעיקר קוד פתוח אבל לא רק. תוכנות השתלטות: Anydesk Team viewer TightVnc תוכנות שידור, Video chat OBS https://obsproject.com zoom https://zoom.us Skype לכידת מסך וידאו: OBS סנכרון קבצים: Syncthing https://syncthing.net התוכנה מסנכרנת בין קבצים PTP,המידע מוצפן בהעברה, הייעוד זה עמדות לא באותה רשת, למשל עבודה בית וכו'. יש לה גילוי אוטומטי, ז"א לא צריך IP קבוע וכו', יש לה גם אפשרות לשמירת גרסאות, מתריעה במידה וקובץ נשמר באותו זמן…
-
- 0 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
מה אני צריך לעשות כדי לראות את הסרט שהורדתי? אילו תוכנות צריך? , מאיפה מורידים תרגום? אני מודה לכם...
-
- 3 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
אסט: נוד32 - אנטי וירוס [גרסה 2.50.16-אדמיניסטראטור] / [Eset: NOD32 Antivirus [v2.50.16-Administrator או נרטון 2004 אני לא מכיר בכלל את הנוד 32 ואין לי מוסג איך הוא עובד ואיך מפעיל אותו אז השאלה שלי אם עדיף לי להישאר אם הנורטון 2004 שלי כי אותו אני מכיר יותר טוב
-
- 5 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
יש לי שאלה, (יותר נכון כמה) אני עיצבתי לוגו ופתחתי מסמך חדש בגודל 300X600 ורזולוציה 300 והתחלתי לעצב דרך אגב 8 ביט לא יודע אם זה ממש משנה בכל מקרה הלוגו יצא איכותי בהדפסות של מפעלים וכו..? כלומר לא מפסוקל מובן וברור וכו.. יהיה איפשר להגדיל אותו והוא ישמור על איכות? דרך אגב לא היה ניתן לשמור אותו כ JPEG אז שמרתי כPNG זה אומר משהו?
-
- 11 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום יש לי אקס פי , ובכל פעם שאני מדליק את האוטלוק זה מ]עיל לי גם את הwindows messenger מישהו יודע איך אפשר להפסיק את זה? אני יכול למחוק לצמיתות את התוכנה?
-
- 1 תגובה
- 1.3k צפיות
-
-
הי יש לי WINDOWS 7 ואני משתמש במסנג'ר 2011. אני לא משתמש בו הרבה, אבל אתמול כשפתחתי אותו, ראיתי שמישהו שינה את שם המשתמש שלי לשם אחר. או שבכוונה או שאצל אחד הקשרים שלי יש איזה וירוס או פריצה. בכל אופן, אני לא מצליח לשנות את השם. בהגדרות, אפשרות זו "כבויה". יש למישהוא פתרון? תודה מראש
-
- 4 תגובות
- 1.3k צפיות
-


