תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
אז ככה...הרבה פעמים אני מוצא את עצמי מתאמן ב"יכולות הדי ג'י"ש( ) שלי, והתוכנה שאני משתמש בה (PCDJ Red) לא מאפשרת הקלטה לצערי, לכן אני מחפש תוכנה חיצונית שתאפשר את זה. היש כזאת? ? ? אני רוצה תוכנה שתקליט את הסאונד שמוציא הכרטיס קול ישר לקובץ MP3 או כול קובץ אחר שלוקח פחות מקובץ WAV ! תודה מראש!
-
- 4 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
התחילה לי אתמול בעיה הזויה במקצת.. האתר של GMAIL פשוט הפסיק לעלות לי דרך פיירפוקס. דרך IE הוא עולה בלי בעיה ובמחשבים אחרים ברשת הביתית הוא עולה גם ב FF אז אני מניח שהבעיה אצלי. לא עשיתי שום דבר מיוחד אתמול ואין לי מושג למה הבעיה הזו צצה... ניסיתי להתקין מחדש את FF (על הקיים) וזה לא עזר. מישהו נתקל בזה? רעיונות? תודה
-
- 5 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
היי, ראשית כל,מעונין לערוך את הנושא - וכך למקד יותר את הבעיות,בהן נתקלתי - מצטער,לא יודע איך?! זקוק לעזרה - ממשתמשי כרום (רצוי),ו/או ממביני דבר/מומחה,זקוק נואשות לעזרתכם.!!! אני משתמש בדפדפן כרום כשנתיים,והוא מוגדר אצלי,כדפדפן ברירת המחדל. לאחרונה,צצו שתי בעיות בשימוש בדפדפן המצויין הזה: 1.מידי פעם הצפייה בסירטונים בYouTube - לא מתאפשרת,והפתרון היחיד לכך,הוא:איפוס הדפדפן כל פעם,שזה קורה מחדש,זה קורה כל מ"ס ימים,ללא התראה מוקדמת.! 2.לאחרונה,במהלך השימוש בכרום,כל יום הדפדפן קורס ו/או נסגר אוטו',לפחות פעמיים ביום - ומופיעה ההודעה (הודעת שגיאה,אני חושב),שתצלום מסך שלה מופיע למטה. א.מהו הגורם/ים לשתי בעיות אילו? ב.מישהו עוד נתקל בלפחות אחת מבעיות אילו? ג.מהו הפיתרון…
-
- 0 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
היי, יש ברשותי מחשב נייד Dell Vostro 3550 coer i7 - גרסת BIOS - A11 *לא ניתן להגדיר הגדרות מורחבות בביוס (כגון: הגדרות גרפיקה) שני כרטיסי מסך: -Intel 3000HD series (ברירת מחדל) - AMD Radeon HD 7650M *במנהל ההתקנים שני הכרטיסים מזוהים. כשאני מגדיר ב Catalyst control center שמשחק או יישום מסויים יעבוד ב high preformance בעת הפעלת אותו המשחק או היישום אמור לעבוד ה AMD RADEON וזה לא עובד הוא פשוט נתקע על INTEL GRAPHICS. מה לעשות? תודה לעוזרים
-
- 0 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
אוקיי משהו ממש מוזר . אתם עושים ריסטרט למחשב . הוא מסיים לעלות . פתאום משום מקום הוא מתחיל להריץ תמונות של הומואים ( אני לא צוחק ) שממש עושים את זה על הדסקטופ שלך ... משהו מטורף . הוא מסיים להריץ כמה תמונות ואח"כ מעלה את הREAL ONR PLAYER ומריץ סרטון גם לא ממש מעניין על חיי האנשים שנוסעים בכיוון השני של הכביש ( אם אתם מבינים ... ) . באמא שלי שעוד לא ראיתי וירוס מגעיל כזה . ועוד ה-NORTON שלי ( מעודכן יומית ) לא עלה עליו . אחרי כמה דקות הוא מסיים להראות לי כ- 20 תמונות וסרטון והעסק נרגע . עד אז אי אפשר אפילו להיכנס ל-TASK MANAGER כדי לבטל אותו כי הוא איך אומרים - ON TOP ככה שאי אפשר לראות כלום חוץ מהתמונות ... מישהו נתקל בדבר הזה ???
-
- 11 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
מה זאת התוכנה סופר פאי? למה היא מיועדת ומה היא עושה?
-
- 11 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום חברים! מזה מספר ימים שאני מנסה להוריד אזוראוס(לא סרטים, אלא את אזוראוס עצמו). משום מה, זה מתחיל לרדת ואז נתקע/מושהה לזמן בלתי מוגבל. יש לי פיסי ויסטה חדש שמוריד הכל בסדר גמןר. רעיונות? תודה רבה, עודד
-
- 10 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
היי קיבלתי אימייל מאוד חשוב וכמו שהמזל שלי תמיד עובד הוא היה כמובן בגיבריש ! נסיתי: לשנות קידוד לכל סוג של עיברית. זה לא עובד נסיתי שלנות קידוד ליוניקוד. זה לא עובד נסיתי להוריד באפשרויות אינטרנט>מתקדם את הV ליד אפשר הרחבות של דפדפן צד 3. זה לא עובד כל הקידודים בשפות מותקנים וכך תמיכה בשפות שכותבים מימין לשמאל. אין לי את הtoolbar של google. מה אפשר לעשות ?
-
- 12 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
מדובר על מצלמת USB , של SILVER LINE ,דגם: DC-6120 . תודה, בני.
-
- 1 תגובה
- 1.3k צפיות
-
-
שלום לכולם, חיפשתי את הדריבר ללוח הזה במשך הרבה מאוד זמן בגוגל ולא מצאתי בדיוק את הדריבר המתאים. האם מישהו יודע איפה אפשר להשיג אותו או משהו שמתאים לו בדיוק? לוח של msi דגם 945pl neo-f http://www.msicomputer.com/product/p_spec.asp?model=945PL_Neo-F תודה רבה.
-
- 7 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
היי שלום! אני מחפש תוכנה שאוכל להקליט אותי שר ולהדביק על שיר קיים. אצטרך להנמיך את הזמן בשיר הקיים ולהדביק אותי שר על המנגינה! יש אפשרות? אם איזה תוכנה? תודה!
-
- 1 תגובה
- 1.3k צפיות
-
-
נכון לעכשיו יש 4 דברים שאני רוצה לעשות מהם דיסק משולב Office 2003 Pro Service Pack 1 For Office 2003 MUI (Hebrew) For Office 2003 Service Pack 1 for MUI את שני הראשונים שלבתי לפי ההסברים באתר הבא - http://unattended.msfn.org/xp/office2003_slipstreaming.htm את שני האחרונים הצלחתי לשלב אחד עם השני הבעיה שזה הגדיל לי את זה מ-70 מגה ל-300 ואני לא מצליח להכניס הכל על דיסק. מה שלא הצלחתי זה לשלב את ה-MUI עם האופיס, למישהו יש מושג?
-
- 3 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
אני שוקל לעבור לכרום בגלל המהירות המרשימה שלו. הבעיה שלי היא בארגון הטאבים שלו. בפיירפוקס יש לי תוסף המאפשר לחלק חלון אחד למספר קבוצות וכך לארגן את כל הטאבים בלי לפתוח ריבוי חלונות (בתמונה המצורפת). אני מחפש דרך כזו (או לפחות כמו הפנורמה המובנית של הפיירפוקס) לארגן את הטאבים בכרום ופשוט לא מוצא. מישהו מכיר הרחבה כזו?
-
- 2 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
איך להגן על המחשב בצורה האופטימלית עד כמה שאפשר ,שלא תעמיס על המחשב ובחינם** ?
-
- 4 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
אם אתה, כן הנך, יכול להעלות או לשלוח לי למייל chomarim@gmail.com את קובץ ההפעלה (EXE) של תוכנת Adobe encore (הוא לא אמור לשקול הרבה) פשוט מישהו מחק לי אותו בטעות. בתודה איז'ו
-
- 3 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
היי לכם [move] חברים [/move] נדמה לי ש-XP אין ממשק דוס . איך אני מפעיל יישומי דוס (כגון: ghost) על ה-XP? האם עליי להתקין דוס? ומאיפה? :-*
-
- 3 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
-
כמו שכתוב בכותרת... כשאני עושה "שלח" הוא עושה כזה קו בצבע אדום מתחת לכפתורים של האפשרויות וזהו... מה לעשות? בתודה! Slim_Shady.
-
- 18 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
לדוגמא אם יש טקסט האינטרנט, אני עושה העתק והדבק לתוכנה וזה מקריא לי... יש דבר כזה העיברית? ברוסית? אנגלית? תודה ;D
-
- 3 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
יש לי חשד שהמחשב שלי נפרץ אני מריץ WIN XP והעניין הוא כל כך קריטי שאני חייב לדעת מי פרץ אליו האם ישנה תוכנה או כלי מסויים או דרך כלשהיא שמאפשרת לי לדעת מתיי ואיך ומי עשה את זה . האם ישנן עקבות מסויימות שאפשר לאתר אחרי הפריצה !! !! !! !!
-
- 4 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
לפי הכתבה כאן http://www.pc.co.il/?p=51868 השרות הזה של ג'ימייל קיים רק בכרום ואני מחפש תוכנה שתעשה התראות למי משתמש בIE תודה רבה
-
- 0 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום, האם זה אפשרי איכשהו, אם יש לי נגיד 5 חלונות פתוחים או 5 לשוניות פתוחות, ובאחד מהלשוניות נגיד זה פורום ומפרסמים שם הודעה חדשה, האם אפשרי שיעלה את החלון שבו התפרסמה ההודעה אוטומטית, או שיהבהב? האם אפשרי לעשות בדף מסויים ריענון אוטומטי כל זמן מסויים? תודה לעוזרים. נסביר שוב אם לא הבנתם. יש לי 5 חלונות או 5 לשוניות פתוחות בתוכם יש נגיד 3 פורומים ו-2 אתרים או 5 פורומים או כל מיני אפשרויות. אני רוצה שכשתפורסם הודעה באחד הפורומים זה יעדכן אוטומטית ויקפיץ את העמוד או כמו שרשמתי, האם אפשרי שהחלון יהבהב או כמו שרשמתי, האם אפשרי לרענן דף מסויים כל זמן מסויים. תודה רבה לעוזרים.
-
- 4 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
האתר שיפתור לכם את בעיות התוכנה באופן כללי וסופי (קרוק סיראלי וכ"ו): http://www.tfcg.net/crack/c.htm דן
-
- 0 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
היום הלכתי לחבר שלי ושמנו איזה סרט, עכשיו היו בעיות של סימני פיסוק עם הכתוביות, אז ניסיתי להתקין אצלו את התוכנה של סאבס שמסדרת את זה אני בא להתקין את זה ובאמצע ההתקנה האנטיוירוס של מקאפי קופץ ואומר שהקובץ exe שהתוכנה מנסה להוציא נגוע באיזה וירוס תולעת, וישר מחקה אותו אותה תוכנה באותה גירסה מותקנת אצלי על המחשב, גם הנורטון(לשעבר)וגם הקספרסקי לא אומרים שום דבר על הקובץ איך אני יכול להיות בטוח שהדבר הזה לא הכניס לי וירוס למחשב? ולמה רק המקאפי אומר שזה וירוס? הנה הקובץ: http://www.subs.co.il/Admin/Up/Files/Subs_v11.zip למי שיש מקאפי בגירסה כלשהי שיוציא את ההתקנה מהזיפ ויסרוק איתו, גם בעלי אנטיוירוסים אחרים מוזמנים לנסות(על אחריותכם, לי אישית יש את התוכנה מותקנת כבר לא מע…
-


