תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
-
שלום מה קורה?? טוב התחלתי לעבוד בMAX ויש לי כמה שאלות 1) איך אני יוצר מים או אפקט של מים 2) מה עושים עם הסרגל שמאונח בצד שמאל? 3) יש מדריכים לזה בעיברית? 4) איך אני יכול להתחיל בעיצוב של בן אדם?? תודה
-
- 9 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
אני מתכוון לפורמטים כאלו שאני עורך ל-VCD,SVCD.
-
- 6 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
יש לי WIN XP ואני לא מצליח לעשות Voice Conversation ב-Messenger... יש לי את הגירסה הכי חדשה ואת העדכון מ-Windows Update. גם כשביטלתי את ה-Firewall זה לא עזר. עם מישהו אחד שניסיתי זה ישר כתב The voice conversation with xxx has ended לאחר שהוא ניסה להתחב אליו במשך חצי שניה. ועם שניים אחרים זה פשוט מנסה להתחבר לאיזה דקה ואז נותן את ההודעה... מישהו יודע איך מסדרים את זה? תודה.
-
- 8 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
אהלן שלום, מפרט המחשב: מעבד: E8400 לום אם: Gigabyte 43DSL כרטיס מסך: club3d geforce 9800GT זכרונות: G.skills 2X1GB 800 CL5 הרד דיסק: 320GB WD 16MB קניתי מחדש חדש, אתמול הרכבתי אותו. מעבר לעובדה שיש לי מדי פעם מסך כחול עם ה-ERROR הבא: Error code 1000000a, parameter1 8b26d008, parameter2 00000002, parameter3 00000001, parameter4 80522bd9. ( נילקח מה ה-EVENT LOG ) שמתי לב, כאשר אני מתקין דברים בסיסים או אפילו סתם פותח לפעמים TASK MANAGER, ה-CPU USAFE עולה ל-50 אחוז. אין לי בעיית טמפרטורה, היא תמיד על 32. מבחינת חומרה אני חושב שהרכבתי הכל נכון, האם יש למישהו רעיונות?
-
- 13 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
איך אפשר לשחזר קבצים שמחקתי מהארדיסק ?
-
- 6 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
כשאני מפעיל איזה סרט אז יש מן רעשים מוזרים כאלה מעצבנים שאי אפשר לראות איתם את הסרט איזה מקודד אני צריך לסדר את זה? מישהו יכול לתת לי לינק
-
- 11 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
מישהו יכול להמליץ לי על תוכנה dvd טובה שתומכת באפשרות של tv out דרך הכרטיס מסך?
-
- 1 תגובה
- 1.3k צפיות
-
-
מישהו יודע איך זה הגיע לפה? באמת אין לי מושג מה זה... מה זה עושה? האמת, יש לי איזה שם חשוד בראש ;D
-
- 7 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
יש לי photo shop 5 ואני לא מצליח לרשום בעברית איך אפשר לרשום בעברית
-
- 7 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
יש לי איזו תוכנה מסוימת שמותקנת במחשב, ואני רוצה למצוא את ה- Registry keys שלה. ניסיתי למצוא אותם דרך Regedit, הלכתי ל- hkey_local_machine-------->software, והשם של התוכנה או החברה לא היה שם. יש דרך לדעת איפה התוכנה מחביאה את ה- Registry keys שלה? תודה!
-
- 10 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
אהלן חברה.... החלטתי שהחדר שלי צריך קצת עיצוב אז אני מתכנן איזו יצירה קטנה (אם אפשר להתיימר) אז בעיקרון אני מתכנן משהו פוסט מודרני וקצת מן פופ ארט, מאוד צבעוני, הרבה דימויים משנות ה60 ועוד כל מיני... אז אני צריך תמונות ברזולוצייה גבוהה של כל מה שנראה לכם מתאים... אני בינתיים מצאתי כמה תמונות מתאימות... http://www.marvel.com/wallpaper/papers/Captain-America--12-1280.jpg http://www.desktopexchange.com/Comics-pictures/Captain-america-comic.jpg http://besser.tsoa.nyu.edu/T-Shirts/aljames/bigboy.jpg http://besser.tsoa.nyu.edu/T-Shirts/leweller/cando.jpg http://besser.tsoa.nyu.edu/T-Shirts/rbkemp/popart-f.jpg http://nadav.harel.org.il/cola/image/CokeClassic.jpg טוב נראה לי שהרע…
-
- 12 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
אני מחפש דרך לקחת קובצי ISO שנועדו לעבוד עם LIVE CD אבל במקום לצרוב אותם לשים אותם על DOK וליצור LIVE USB בנתיים ניסיתי לפרמט עם כלי פירמוט שונים שאמורים לעשות את ה-DOK בוטבל, ואז פשוט לפתוח את הקובץ ISO אל ה-USB אבל זה לא ממש עובד האם יש תוכנות בעלות היכולת לעשות זאת? ראיתי שיש תוכנה שמיועדת לקבצים ISO של התקנות לינקוס ועוזרת ליצור LIVE USB אני מחפש לתוכנות אחרות כמו למשל דיסק הצלה של ACRONIS ועוד
-
- 4 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
ערב טוב, אני מעוניין לגבות את המייל שלי באאוטלוק אקספרס לקראת פירמוט קרוב. הצרה היא שברגע שאני נכנס ל EXPORT--->MESSAGES, המחשב רושם לי על איזו תקלה עם MAPI! מה הבעיה?
-
- 4 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
אז ככה הלוח עושה בעיות בשביל שהוא יתמוך ב6 כרטיסים הייתי צריך להוריד עידכון מיוחד שלהם. כי עד עכשיו הוא תומך רק ב5 ויש דברים בביוס כמו בכל הלוחות 4D שלא הייתה לי. אז עשיתי עידכון שקוראים לו F8A כי עד עכשיו הוא היה מעודכן על F8B העידכון שמופיע באתר אבל לא תומך בפונקציות של 6 כרטיסים. ככה הם רושמים לפחות . אז עשיתי את העידכון F8A והוא לא מגיע לי לוינדוס 10. הוא ישר מעלה תביוס ונכנס אליו ואני כבר אבוד עצות עם הלוח הזה . לוח של ג'יגה ביט Z270P D3.
-
- 1 תגובה
- 1.3k צפיות
-
-
באתר הזה: http://www.systemrequirementslab.com/referrer/srtest בדקתי אם אני יכול להריץ משחק (FAR CRY 2) וזה אמר לי שהכרטיס מסך שלי יריץ אבל לא ממש טוב... (הכרטיס הוא 4870 בודד) וזה ממש לא הגיוני כי חבר שלי מריץ על הכי גבוהה עם כרטיס חלש משלי בהרבהה. רשום שם שהדריבר של הכרטיס מסך שלי הוא 7. משו... אבל התקנתי את 8.10 ... נראה לי שהבעיה יהא שהדריבר 7. משו מותקן עדין והמחשב "משתמש" בו ולא ב8.10 החדש שהורדתי היום.. אז אם אפשר תוכלו להגיד לי איך אני מוחק דריבר של ATI ואז מתקין מחדש את ה8.10 ? (אם זאת הבעיה) וגם שהרצתי FAR CRY 2 המשחק רץ באמת די גרוע.. העכבר זז בדיליי( G5 , התקנתי דרייבר חדיש) יש תקיעות לפעמים גם, הכנסתי קראק טוב (RAZOR) והתקנתי כרגיל.. למי שרוצה לדעת: זיכרון…
-
- 5 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום, קניתי לדוד שלי מחשב חדש לפני כמה שבועות, התקנתי וינדוס ואת כל הדברים הדרושים, אולם עכשיו משום מה יש בעיה מוזרה. הוא מסרב להיכנס לחלק מהאתרים כמו יאהו או לבצע חיפוש בגוגל ועוד. יש לו nod 32 עשיתי בדיקת וירוסים והוא לא מצא כלום. התקנתי היום את הקספרסקי החדש, עשיתי סריקה והוא גילה 25 וירוסים וטרויאנים כאשר הוא מחק את כולם חוץ מאחד שאותו הוא פשוט לא מצליח למחוק (זהו קובץ dll) , ניסיתי למחוק בעצמי ב safe mode אבל הוא לא נמחק. והוא לא נכנס לאתרים האלו, מה אפשר לעשות? תודה
-
- 12 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום לכולם, יש לי מוצר בשם AverMedia EZMaker USB2.0. המוצר הזה עובד בצורה של כרטיס עריכה שמתחבר ל-USB. האם משהוא יכול לעזור לי למצוא דרייבר שלו ל-Windows 7 64BIT? תודה רבה לכולם.
-
- 3 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
מישהו מכיר דרך להגביר מהירות ב EMULE?
-
- 3 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
יש ברשותי כרטיס 7800GT וחיברתי כבלים לטלוויזיה ולמחשב עם מתאם מיוחד. אני מעוניין להקליט מהטלוויזיה למחשב. יש לי תוכנה שנקראת WINDVR3 והיא אחת הגרועות לדעתי. שום דבר לא נשמר לך,גודל מטורף לאחר שמירה (סרט כ5 ג'יגה באיכות בינונית),הסרט עם המון קיטועים בגלל שהתוכנה כבדה מאוד ואיטית מאוד וכו'... אשמח לתוכנה שתעשה עבודה טובה יותר. אם יש בבקשה לשרשר שמות. תודה
-
- 4 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום רב בימים האחרונים שמתי לב לבעיה מטרידה בפיירפוקס כל הסרטונים ביוטיוב נראים כאילו יש ברקע איזה מנורת פלואורסנט מהבהבת. ממש מעצבן קשה לצפות ככה בלי לקבל כאב ראש. מזכיר קצת את ההבהוב של המסכי CRT הישנים כשהיו פועלים בתדירות נמוכה. יש לציין שזה לא קורה בכרום/אקספלורר. ניסיתי לעדכן את הדפדפן לגירסא הכי חדשה וגם בגירסא 4 זה קורה. ניסיתי לחפש בגוגל אבל כל חיפוש עם המילה flash הפנה אותי לדברים שקשורים לתוכנה פלאש וכל חיפוש עם המילה blink הפנה אותי לסרטונים של מוזיקה או משהו כזה תודה מראש לכל מי שיוכל לעזור
-
- 4 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
http://www.neave.com/strobe/ חיפשתי בתיקיית קבצים זמניים קובץ פלאש וזה לא עבד. האם לא חיפשתי טוב או שזה קובץ מסוג אחר?
-
- 4 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום לכם, לאחר עידכון שביצעתי ב-jdownloader, נעלם לי filesonic מרשימת האתרים. חיפשתי בגוגל ולא מצאתי שום איזכור לדבר. כיצד ניתן לפתור זאת? תודה ויום טוב
-
- 0 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
-
במחשב השני שלי יש WIN 98 SE ENABLE, וכשאני מנסה להתרין שם אנטי וירוס (מקפי או נורטון), אני מקבל הודעה ישום זה ביצע פעולה בלתי חוקית, ורשום שיש תקלה בקובץ msiexec.exe מישהו יודע מה מקור הבעיה- לפני כן היה וירוסים במחשב זה(יתכן שעדיין יש), או מישהו יכול להעלות לי לכאן את הקובץ , אולי זה יפתור את הבעיה?
-
- 1 תגובה
- 1.3k צפיות
-


