תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
שלום לכולם , הייתי מעוניינת לדעת אם ניתן לסדר קבצים בחלון הצריבה ,כך שכשאני מעבירה את הקבצים (copy to compliant) מחלון ימני לשמאלי , יהיה אפשר לסדר אותם לפני החלת תהליך הצריבה לדיסק , ע"פ סדר ההשמעה שאני אבחר . (אני עובדת עם NERO 7) . אגב ,ניסיתי רק את אופציית צריבה כ-DATA . תודה מראש .
-
- 6 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
אהלן, יש לי מחשב I7-דור 6 1 טרה ארדיסק 12 ג'יגה ראם וכרטיס מסך nvidia gforce 940m 2giga האם זה מספיק כדי לעמוד בדרישות של התוכנה של 2016 והעדכונים שיבואו אחריה? תודה
-
- 1 תגובה
- 1.3k צפיות
-
-
יש לי בעיה כאשר אני מנסה להפעיל את adorage בתור מעברים בין שתי תמונות הוא לא מקבל את התמונות ומראה רק מסך שחור והאפקטים שלו לא עובדים על התמונות מה אפשר לעשות?
-
- 0 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
-
היי... אני מכין סרט ונתקעתי בבעיה. אני צריך לעשות אפקט כזה שתמונה קטנה נדבקת לתמונה יותר גדולה כמו בחותמת (נגיד כמו בכוכב נולד כשהם נכשלים או עוברים). איך אפשר לעשות את זה? תודה!
-
- 1 תגובה
- 1.3k צפיות
-
-
שלום חברים, הוספתי קובץ EXCEL ב-RAR ותמונה. אני מנסה שב-"תווית שורה" המק"ט לא יופיע מתחת לתאור אלה מצד ימין כלומר בעמודה נפרדת כיצד אני יכול לעשות זאת?
-
- 4 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
אני צריך את התוכנה JAVA VM דחוף, ג'אווה וירטואל משין
-
- 3 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
יש לי כרטיס מסך ATI 9600XT שמחובר גם לטלוויזה (SONY 100HZ). כשאני רוצה להציג וידאו אני משתמש בתוכנה BSPLAYER או MP CLASSIC במצב OVERLAY MIXER שעובד מצויין עם ה-THEATER MODE בדרייבר של ATI. אבל בכדי להראות כתוביות אני צריך לעבור למצב "RENDERLESS" ולהגדיר תצוגת CLONE בדרייבר של הכרטיס. מה שקורה במצב הזה הן "קריעות" כאלה בתמונה על הטלוויזיה, בעיקר בתנועות מהירות יותר, שנובעות כנראה מחוסר סנכרון עם הטלוויזיה... על המסך של המחשב זה לא קורה. ל-BSPLAYER יש אפשרות להציג כתוביות גם במצב OVERLAY אבל זה מחייב שהכתוב יופיע על השטח של הסרט עצמו, בלי אפשרות להציג כתוביות מתחת לשטח של הסרט (אי אפשר למקם את הכתוביות מתחת לשטח התצוגה של סרט בפורמט רחב למשל). מישהו יודע אם יש תוכנה שיודעת …
-
- 6 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
יש לי כרטיס TV של אסוס שמגיע עם תוכנות לצפיה והקלטה אבל אני מעדיף היום להקליט ב DIVX. חיפשתי הרבה אבל לא מצאתי תוכנה שממש נוח לעבוד איתה, רצוי גם שיהיה לה scheduler בשביל להקליט כשאני לא בבית אם מישהו יודע, אשמח לקבל שם שם התוכנה או קישור לאתר היצרן, אין לי בכלל בעיה אם יש תוכנה טובה שגם עולה כסף. תודה מראש לכל מי שיענה
-
- 5 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
יש דרך לשנות את הצבע למדיה פלייר 11? אני רוצה אותו בלבן. הוא פשוט לא מתאים לי לסקין של הווינדוס. מי שרוצה לראות את הסקין תודה מראש למי שיעזור
-
- 5 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
אני מקווה שהגעתי לפורום הנכון, אם לא אז תעבירו בבקשה את האשכול לפורום המתאים ואני מתנצל. יש לי בעיה עם המסך וכל הכפתורים שמסביבו שלא פועלים. התקנתי את הדרייבר הזה (הכי חדש): http://www.logitech.com/index.cfm/434/3498&cl=us,en?WT.ac=sc|downloads||dd ויש לי את המערכת הפעלה הבאה: windows 7 64 bit את האמת אני כבר מיואש פניתי ל-2 פורומים ולא הצליחו לעזור לי, אני מקווה שאתם כן תצליחו לעזור לי ואם לא אני אפנה לתמיכה של לוג'יטק ביום ראשון. תודה מראש לכל מי שינסה לעזור!
-
- 12 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
בוקר טוב, התקנתי לראשונה YAHOO מסנגיר וקניתי מיקרופון. מישהוא יכול בבקשה להסביר לי איך אני משתמש בצ'ט עם מיקרופון. תודה, יוסי נ.ב. יש דרך לבדוק שהמיקרופון עובד??
-
- 3 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
יש לחבר שלי בעיה בחשבון הgmail והוא מצליח לשלוח אימיילים מהחשבון ורושם תקלה : 8004210B ניסיתי להיכנס להגדרות החשבון והכל נראה שם בסדר הכתובת : שרת דואר יוצא (smtp) : רישמו smtp.gmail.com הכל בסדר אבל שאני מנסה לעשות גם שםם בדיקת חשבון הוא לא מצליח ורושם שעבר הזמן (שגיאה) מה זה יכול להיות? אשמח לעזרה תודה מראש.
-
- 6 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
אני מחפש תוכנה פשוטה לעריכת וידאו למתחילים דברים פשוטים כמו אפקטים עך הסרט או כתוביות דברים בסיסיים למישהוא יש המלצות ?
-
- 3 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
-
- 1 תגובה
- 1.3k צפיות
-
-
יש לי בעיה מעצבנת .... יש לי מערכת הפעלה 98 והמסך פתאום נהיה הפוך איך מסדרים את זה ???
-
- 2 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שאני כותב משהו , זה מוחק את האותיות שאחרי. אני מאמין שזה עניין של הגדרה, למישהו יש מושג איך פותרים את זה?
-
- 2 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום לכולם לפני כשבועיים קניתי את הצורב הזה שבכותרת וניסיתי לצרוב סרטים מAVI לDVD ודבר ראשון כל העיניין של הצריבה והConvertation/Decoding מAVI לDVD לוקח שעתיים+ וכשאני מנגן את הסרט בדי וי די פלייר יש הרבה לאגים והסרט גם נעצר לבסוף ונתקע...אני משתמש ב שNero 6.6 וניסיתי לפרמט ועדיין לא עזר ואני ממש מאוכזב כי כל סרט יש בו לאגים ותקיעות וניסיתי לצרוב כבר 12 סרטים וכולם ככה...הרסתי 12 דיסקים ואני נאוכזב שבזבזתי כסף על הצורב הזה והוא עושה כאלה דברים...אם מישהו פה יודע במה מדובר ויודע איך לפתור את הבעיה אני יהיה מאוד שמח אבל מאודדד! נ.ב אני משתמש בנרו גם לצריבה וגם להפיכה מAVI לDVD.ניסיתי גם אחרת כלומר הפכתי מAVI לDVD בתוכנות אחרות וצרבתי עפ נרו ןעדיין אותו הדבר...גם הפירמוט ל…
-
אני צריך תוכנה לעריכת סרטים משהו מקצועי וטוב שיהיו בה הרבה פלאגים כמו הפלגים שיש ב sony vegas משהו בסגנון הזה אני מחפש תוכנה קצת/קצת הרבה יותר טוב מ sony vegas תודה רבה עמית לא ידעתי איפה לרשום את זה אז....
-
- 7 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
נמאס לי מכל האוספי מקודדים שיש לי.. אני כבר לא יודע במה להשתמש ומבולבל לגמרי.. רציתי לקבל המלצה לסט מקודדים שיסדר אותי לרוב הפורמטים הקיימים. תודה לעוזרים.
-
- 10 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
את הקבצים הנגן מנגן אבל שאני מנסה לפתוח קבוצה של שירים (רק עם FLAC עם mp3' wmv אין את הבעיה) הנגן פותח רק שיר אחד מישהו יודע איך לגרום ל - WMP לפתוח מספר שירים??
-
- 1 תגובה
- 1.3k צפיות
-
-
אני צריך תוכנה שתבדוק אם בכונן אחד נמצאים כל הקבצים הדרושים להפעלת המערכת. זאת מכייוון שפעם השתמשתי בתוכנה של analogx ועשיתי בטעות את האפשרות dll archive, והיא מחקה לי כמה קבצים במחשב, אני משתמש בפרטישן אחר, כונן האם שלי הוא f:, ולמשל קבצי ווינדוס ב-c: אני לא יכול למחוק כי אין לי גישה אליהם. יש תוכנה שתבדוק אם בכונן c: נמצאים כל הקבצים?
-
- 3 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
היי, כבר במשך כשנה מדי פעם קפץ לי help and support של כל מיני דברים (chrome, firefox, windows, word וכו'), וקפץ מלא פעמים. מוטב לציין כי הייתי איזה חצי שנה שהייתי ללא אנטיוירוס ואני עושה הורדות שירים סרטים וכו'. לאחר שהתייאשתי לחלוטין-פירמטתי. למרבה ההפתעה-הבעיה פשוט לא נפתרה! אחי התקין את אותה מערכת ההפעלה מאותו דיסק ספציפי (family package) ,ולו אין את הבעיה הזאת. מצד אחד, אם זה היה באג במערכת ההפעלה (שהיא, אגב WIN 7 64 BIT) גם לאחי היה את זה, ומצד שני אם זה היה וירוס קטלני אז הוא היה נמחק בפירמוט. ד"א לפני הפירמוט שכל המחשב שלי כבר היה גוסס מרוב וירוסים, ESET הצביע על שגיאה בתקשור שלו עם kernel, לפי מה ששמעתי הליבה של מערכת ההפעלה או משהו בסגנון. בקיצור, מה יכולה להיות …
-
- 4 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
יש לי מדפסת HP Laserjet 1012, ואני לא מצליח למצוא דרייברים להורדה ל windows 7 64 bit, גם לא באתר של HP! יכול להיות שאין תמיכה ב-7?
-
- 2 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
מתחברים אליי לאייסיקיו כל מיני אנשים ערבים למיניהם ואני לא רוצה לדבר איתם בפרטים שלי מצויין שאני מישראל, בכל זאת היתי מעוניינת לדעת אם יש איזו דרך שאוכל למנוע מאנשים שלא מישראל לראות אותי\לדבר איתי בלי למחוק מהפרטים שלי את זה שאני מישראל :-\ תודה.
-
- 10 תגובות
- 1.3k צפיות
-


