עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by XOR,

    אני מעוניין להוציא את הדיבורים כלומר את הקול מהשיר יעני כמו פליבאק Playback השיר הוא - המורה של השיראלים... אם מישהו מכיר את התוכנה אני אשמח לקבל את השם שלה... תודה רבה. עריכת המודר: סימן שאלה אחד מספיק.

    • 3 תגובות
    • 1.3k צפיות
  2. קודם כל אבקש את סליחתכם אם הנושא הזה לא מתאים לפורום. קיבלתי המלצות מכמה חברים להירשם לפורום הזה, האמת שאני הרבה זמן ברשת ושמעתי על האתר אך אף פעם לא טרחתי לבדוק או להירשם, והנה זה בא. מקווה שתוכלו לעזור לי כפי שחברים שלי אמרו לי. בכל מקרה לעניין עצמו - לפני בערך חודש התקינו לי ווינדוס מקורי עם סידיקי , הבעיה שלא רוצים לגלות לי את הסידיקי ומשאירים אותי באפלה , ככה שאני לא רוצה להגיע למצב שעוד כמה חודשים אני יפרמט ואני יעבור מווינדוס חוקי לווינדוס לא חוקי ( לא שאיכפת לי אם זה חוקי או לא פשוט אני מעוניין להישאר עם העדכונים והתוכנות שמיקרוסופט מציעה כחלק מ"תוכנה חוקית" ) בכל מקרה אני בטוח שאפשר לחפש ברג'יסטרי את הקוד ולמצוא אותו , פשוט ניסיתי ולא ממש מצאתי אני אשמח אם …

    • 11 תגובות
    • 1.3k צפיות
  3. אם אפשר לינק בתודה מראש.

    • 10 תגובות
    • 1.3k צפיות
  4. מה אתם חושבים על סדרת עיבוד התמונה הזאת??? אנשים תגובות בבקשה! :) http://www.kishkush.co.il/content/view/1065/36 נ.ב. עוד מעט יוצא SC3 יש כבר REVIEW באינטרנט, לא הרבה השתנה אבל יש כמה פונקציות חדשות

    • 11 תגובות
    • 1.3k צפיות
  5. Started by serg90,

    אהלן, אני מחפש תוסף לתוכנה foobar2000 למי שמכיר בשם foo_cwb_hooks.dll. לא הצלחתי למצוא שום לינק שעובד מלבד אחד דרך MEGAUPLOAD אשר גורם לקריסות ולא עובד באמת. אשמח אם מישהו יוכל לשלוח לי את זה או לתת לי קישור שעובד. תודה!

    • 9 תגובות
    • 1.3k צפיות
  6. Started by My_Name,

    אחרי שימוש קצר בדפדפן החדש שהתימר לשנות לי את החיים החלטתי שזה פשוט לא זה, שבאתי להסיר אותו, קיבלתי הודעה נחמדה כנראה שלאנשים שיושבים בגוגל לא חסר חוש הומור [attachment deleted by admin]

    • 11 תגובות
    • 1.3k צפיות
  7. שלום לכולם! לאחרונה יש לי בעיה נורא מוזרה עם קבצי ההיסטוריה החדשים יותר של אנשים שאיתם אני מדבר כעת. קבצי העבר נפתחים כראוי אך שלושה קבצים של אנשים שנוספו לאחרונה נפתחים ומתקבלת השגיאה שמצורפת בתמונה. לפעמים הקובץ עולה ואז מגיעה השגיאה ולפעמים פשוט מסך לבן וישר השגיאה מתקבלת כך שלא ניתן לתפעל את הקובץ גם שרואים אותו. בעיה נוספת היא בפתיחת קובץ של היסטוריה שנשלח אליי אך מופיעה השגיאה שצורפה בתמונה השנייה,אין לי מושג מה זה XSL STYLE SHEET או איך ולמה לשנות אותו. מה ניתן לעשות? אם יש עוד מידע שצריך לספק בשביל לפתור תבעיה אנא עדכנו אותי. תודה מראש על העזרה! זאב. [attachment deleted by admin]

    • 13 תגובות
    • 1.3k צפיות
  8. היי התקנתי את התוכנה כולל הרשמה ואני לא יכול להפעיל אותה, זה רושם שאני צריך להתחבר , אני לא מבין , הריי כבר נרשמתי וניכנסתי לתוכנה עם שם משתמש וסיסמה , מצרף תמונה: http://jpg.co.il/view/5116c17b1dacb.jpg/

    • 5 תגובות
    • 1.3k צפיות
  9. איך הופכים תיקיה רגילה לקובץ ISO עם התוכנה ? תודה מראש.

    • 1 תגובה
    • 1.3k צפיות
  10. Started by gshhar,

    יש לי אותו אבל אני לא יודע אם כדאי לי להתקין אותו. זה באמת עוזר או סתם מעמיס על המערכת?

    • 16 תגובות
    • 1.3k צפיות
  11. Started by shimronfio,

    היי, זו שאלה לדעתי קצת לא שגרתית, אבל האם יש סיכוי שקיים אימיולטור שמצליח להריץ את מערכת ההפעלה אנדרואיד על גבי המחשב PC, בדומה לאמיולטורים של גיימבוי וכאלה?.

  12. שלום יש לי outlook 2007 בשפה עברית.... אני פותח "הודעה דואר חדשה" ,וניפתח חלון הודעה.למטה בחלון כתיבה הודעה. כותב עברית והסימן מהבהב מתחיל מצד שמאל.ולוחץ על כפתור "ישר טקסט לימין" ומיד הסימן מהבהב הופך לצד ימין. ומתחיל לכתוב עברית ואנגלית.וזה לא יצא טוב.כי אני מתחיל עברית וכותב אנגלית מתחיל כתיבה מימין מהתחלה ואחרי מילים עברית וממשיך לכתוב עברית ושוב בהתחלה עברית אחרי אנגלית שורה אחת . 2 שאלות: א. כשאני פותח הודעה דואר חדשה,אני רואה בחלון למטה סימן מהבהב מתחיל בצד שמאל ולא מימין.איך להשאיר ברירת מחדל שיפתח לי הסימן מהבהב יתחיל בצד ימין קבוע? ב. כשאני כותב משפט עברית וממשיך לכתוב וכותב באנגלית,איך כותבים נכון בצורה נכונה משפטים מילים עברית ואנגלית.ובלי שהאנגלית יתחיל בהתחל…

    • 0 תגובות
    • 1.3k צפיות
  13. Started by solo53,

    BootCD 8.0All in one Dos Bootable CD which has all these utilities: Partition Tools Partition Magic Pro 8.05 Best software to partition hard drive Acronis Disk Director Suite 9.0.554 Popular disk management functions in a single suite Paragon Partition Manager 7.0.1274 Universal tool for partitions Partition Commander 9.01 The safe way to partition your hard drive,with undo feature Ranish Partition Manager 2.44 a boot manager and hard disk partitioner. The Partition Resizer v1.3.4 move and resize your partitions in one step and more. Smart Fdisk 2.05 a simple harddisk partition manager SPecial Fdisk 2000 SPFDISK a partition tool. eXtended Fdisk 0.9.3 XFDISK allows easy pa…

    • 5 תגובות
    • 1.3k צפיות
  14. Started by blackbimer,

    לא רוצה לפרמט עכשיו.... יענו פשוט אין אותו.. נגיד אני פותח תמונה ואז עושה סגור ופתחית תוכנת לעריכה אז ניפתח לי פתח באמצעות ואין שם צייר וגן בתוכניות אין אותו.. יש אפשרות לשחזר אותו איכשהו ?? תודה

    • 4 תגובות
    • 1.3k צפיות
  15. Started by MoDaN,

    אחים שלי מישהו יכול להביא לי partionmagic להורדה ומדריך לפיצול? תודה לעוזרים

    • 4 תגובות
    • 1.3k צפיות
  16. Started by mosfos,

    היי!! יש בידי מכשיר lg bd370 אשר קורא מלבד BR DIVX DVD גם MKV. עד עתה כל FILE MKV הוקרן ברמה של BR - אך מרגע שהחלו להשתמש ב- "קודקים" חדשים- התמונה נמרחת ואי אפשר לצפות יותר ב- MKV. החברה, כנראה אינה מעוניינת לערוך UPDATE- בגלל שהוציאה מכשיר חדש BD390- לכן יש לי בעייה. שאלתי- האם אפשר לעשות RE-ENCODE לפורמט הישן של ה-MKV- כדי שאפשר יהיה לראות? האם יש תוכנה טובה שהופכת MKV בחזרה ל MKV עם הקודקים הישנים? תודה משה

    • 4 תגובות
    • 1.3k צפיות
  17. אני צריך תוכנה טובה שבאמצעותה אני יכול לשלוט על המחשב השני (שהוא בכלל בעיר אחרת) ואני לא מתכוון לפריצה.. אלא לתוכנה שמתקינים בשני המחשבים עם ססמאות.. פשוט אני צריך זאת לצורך גיבוי של המחשב השני מבלי לסוע אליו. עכשיו אמרו לי שהתוכנה של נורטון לא תעבוד לי אם יש לי כבלים.. יש לכם המלצות לתוכנות אחרות (ושלא יגמרו את כל המשאבים) תודה מראש טומי

    • 11 תגובות
    • 1.3k צפיות
  18. Started by omri_ro,

    משום מה נראה לי שזה לא רק אצלי, כשכותבים הודעה עם טקסט מעורב ועוברים לאנגלית אז הסמן יורד שורה ואחרי הרווח חוזר(מצורפת תמונה). האם יש פתרון לבעיה? [attachment deleted by admin]

    • 10 תגובות
    • 1.3k צפיות
  19. Started by peacebringer7,

    ידידה שלי עבדה על עבודה סמינרייונית יום שלם וכנראה אם הבנתי נכון שכחה לשמור..מה שהיא לא עשתה..אני מקווה שיש עותקים זמניים של כל הבודה שלה מאתמול איפשהוא לא,יש איך להגיע אליהם בצורה פשוטה? תודה מראש לעונים וסליחה אם אין לי מספיק מידע. (אני יכול לשאול אותה מקסימום)

    • 1 תגובה
    • 1.3k צפיות
  20. במחשב השני שלי יש לי מודם isdn, ולפני כמה זמן נכנס לי וירוס למחשב והרס לי את ה-boot, אז פירמטתי, הצלחתי להתקין הכל מחדש חוץ מה-isdn. המחשב אפילו לא מזהה שנמצאת בו חומרה לא מותקנת! הורדתי דרייבר מהאינטרנט אבל זה לא עובד, המחשב פשוט לא מזהה אותו! וגם את המודם חיוג לא הצלחתי להתקין. יש הצעות בנוגע לפיתרון??? אני מקווה שעכשיו לא תנעל לי את הדיון...

  21. Started by overload,

    יש למישהו אתר עם איזה מאגר גדול של מברשות טובות לתוכנה? (CS1) מצאתי כמה אבל לא ממש מוצלחים. ומישהו יכל להסביר לי לאיזה תיקייה אני אמור להכניס את הקבצים? תודה

    • 6 תגובות
    • 1.3k צפיות
  22. Started by Vidati,

    כמה בהעבודות הראשונות שלי בMAYA וגם כמה ציורים! אני רוצה להוסיף שאני לא ממש מקצוען סתם אני עושה כשיש לי זמן! ~אמבטיה~ אופניים (לא ממש מוצלח כי זה היה ממש בהתחלה שהתחלתי עם 3D) כמו כן גם הרינדור גרוע! op1.jpg או קיי עכשיו זה השיפור שעשיתי לאופניים! ג'יפ נוסך FAR CRY חחחחח סתאאםם! מה אני יגיד אני ממש מושפע ממאפיה! (המשחק). קצת CALL OF DUTY! פה אולי הייה לכם קצת קשה להבין אז אני יסביר: זה צריך להיות רגליים של רובוט! חחחחח הבנתם? תסתכלו הרבה זמן וזה יגיע! NOKIA 6630 NOKIA_6630C.jpg אחת העבודות האחרונות שלי.

    • 10 תגובות
    • 1.3k צפיות
  23. Started by The Dom,

    לחצי פעמיים חיכיתי כמה דקות והוא לא רוצה להיפתח.... מה לעשות?

    • 11 תגובות
    • 1.3k צפיות
  24. GIANT AntiSpyware.... זו תוכנה שאני משתמש שמגנה עליי מכל .. הדברים המזיקים .. שאני כל כך שונא תוכנות ריגול וכאלה דברים הבעיה היא שהתקנתי כנראה תוכנה .. שגרמה לזה... פתאום לבד נתפח לי חלון ... אקספלור ואז מופיעים לי כל פעם שני אייקונים של תוכנות בשם Remove Spyware , Free Online Music וכאלה וזה ממש לא זה... או פרסומת של משהו על שולחן העבודה..... GIANT AntiSpyware אמורה להסיר את זה אני חושב וככה היא עושה ואז עושים ריסט וזה חוזר.... הינה השמות של זה.. לא בטוח אם זה .. מה שהוא מוצא וחוזר כל פעם.. iSrerch.desktopsearch(spyware vitumondo psssible hosts fuke hijack aproposmedia vx2.transponder כמאט 100 אחוז שזה חוזר אחרי כל סריקה מה לעשות אך ?!?! נפטרים מזה יואא

    • 12 תגובות
    • 1.3k צפיות
  25. Started by Bone-Breaker,

    הורדתי את התוכנה ועשיתי הכל לפי ההוראות אבל כשאני מנסה להעלות אותה הפלופי עושה כל מיני רעשים מוזרים וזה כותב לי על כל המסך כל מיני דברים כאלה: ax_0010 bx_0000 cx_0001 dx_0002 ax_0010 bx_0000 cx_0001 dx_0002 ככה הוא רושם בכל העמוד ולא מפסיק. יש למישהו מושג מה הבעיה?

    • 19 תגובות
    • 1.3k צפיות

דיונים חדשים בפורומים