עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. תמונה שווה 10 מילים... איך אני הופך צורה מוחלקת(עיגול ימני) לצורה לא מוחלקת(עיגול שמאלי)?

    • 8 תגובות
    • 1.4k צפיות
  2. שלום לכולם פתאום היום כשאני מנסה להיכנס לגוגל מופיע לי דבר כזה: http://ufu.co.il/viewer.php?file=8q9...2rjgmki03c.png כשאני לוחץ לו להמשיך בכל זאת, ואז הוא נותן לי להיכנס לגוגל אבל שורת הפקודה מופיעה ככה http://ufu.co.il/viewer.php?file=i28...wfmhs37gej.png אני לא מבין מה אני עושה, גם למייל הוא לא נותן לי להיכנס... http://ufu.co.il/files/qyyd6e6z2t6u7yzkx90y.png ובכל אתר מאתמול מופיע לי למטה שורה שכתוב בה: Internet Explorer blocked this website from displaying content with security certificate errors גם באתר הזה, מישהו יודע ממה זה נובע או מה אפשר לעשות עם זה?

    • 9 תגובות
    • 1.4k צפיות
  3. Started by Greave,

    אהלן חבר'ה, מכירים את זה שלאחר פירמוט תמיד יהיה חסר דריבר, ואם זה יום ממש רע אז זה יהיה דריבר שקשור לרשת? אז אכן זה קרה שוב. מדובר בUSB Network Adapter של Dynamode והדגם הוא WL-GI-700S. הדריבר בשביל Windows XP. חיפושים ארוכים ברשת, באתר החברה ובשאר ירקות הולידו כלום (ולא, הדריבר שמפורסם בדריברגייד לא מתאים). אשמח לעזרה/למשתמש עם הרכיב המדובר שברשותו דריבר. בתודה מראש,

    • 0 תגובות
    • 1.4k צפיות
  4. Started by מהיר^ועצבני,

    צריך תוכנה של לקוחות אני יסביר. נגיד אני מכניס שם ואז זה נותן לי את כל הפרטים על הבנאדם.. יענו מישהו שהכנסתי לזיכרון במאגר שלי.. וההפך אם אני מכניס ת.ז אז הוא נותן לי פרטים תודה מי שיכול לעזור

    • 4 תגובות
    • 1.4k צפיות
  5. Started by netanelam,

    תקשיבו שאני נכנס לפייסבוק מופיע לי הודעה Microsoft Visual C++ Runtime Library וואז זה יוצא לי מכל דפי האינטרנט,וזה קורא לי רק שאני בפייסבוק מה לעשות כדי לתקן את זה?

    • 1 תגובה
    • 1.4k צפיות
  6. Started by Rule The Pc,

    אהלן! יש לי אינטרנט 1.5 פיירוול של BLACK ICE פיירוול של נורטון אינטרנט סיקיוריטי ומודם של סמסונג....... עכשיו היה לי אמיול 3.2 של ליונטוורק וזה הוריד לי בממצוע של הכל 25 קילו לשניה.......... עכשיו קראתי מה שST!NG אמר אז החלפתי לגירסא של LSD שיניתי את ההגדרות כמו שהוא אמר רק באפלוד נתתי 24 ולא מוגבל.... עכשיו זה לא מוריד............. זה מתחבר לי לסרברים הכי דפוקים של 400 פינג........... וכתוב לי LOW ID.......... מה לעשות? אהה ואני משתף 17 גיגה ובטמפ של האימיול יש 7.21 גיגה אני מעלה בסביבות 10........ עזרה!!!

    • 8 תגובות
    • 1.4k צפיות
  7. Started by ofeky1,

    יש לי סרט שאני צריך לחתוך אבל יש לי בעיה איתו ניסיתי לחתוך אותו עם התוכנה Easy Video Splitter והיא חתכה לי אותו לשתיים אבל את הקובץ הראשון אני לא יכול לראות כי הוא שוקל 5KB ואת השני אני יכול לראות רגיל משהו יודע למה זה ואיך פותרים את הבעיה הזאת?? או אם יש תוכנה אחרת?? אני ישמח לשמוע!! תודה לעוזרים

    • 3 תגובות
    • 1.4k צפיות
  8. Started by LRa,

    שיכול להמיר כתוביות בפורמט של idx ו sub, שאלה כתביות שה IDX מכיל מידע לגבי הכתוביות וה SUB מכיל את הכתוביות(בדרך כלל בכמה שפות) והוא גם תופס בין 6-60 MB בערך. תודה

    • 3 תגובות
    • 1.4k צפיות
  9. Started by rubiboss,

    שלום !!! איך מחברים בין קטעי סרטים לסרט אחד ? תודה מראש

    • 2 תגובות
    • 1.4k צפיות
  10. Started by repero,

    אני מנסה לנגן קובץ MKV של באטמן האביר האפל. הקובץ הוא עם CUSTOM HEB SUB, כלומר יש בו תרגום בעברית. הבעיה היא שכל תוכנה שאני מנגן איתה (VLC, BS PLAYER, MEDIA PLAYER CLASSIC) האות הראשונה והאחרונה נחתכות מהתרגום. מה לעשות? עריכה: זה קורה גם בסרטים אחרים... לדוגמא ספרות זולה

    • 5 תגובות
    • 1.4k צפיות
  11. הייתי מעוניין בתוכנה חינמית ופשוטה לשימוש שתמיר DVD עם כמה פרקים לקבצי AVI או MP4 נפרדים - אחד לכל פרק. יכולת להטמיע/להוסיף כתוביות ו/או דיבוב מה-DVD זה בונוס נחמד אבל לא קריטי. חשוב שתהיה multi-threading כדי לנצל את ה-I7 שלי ביעילות מירבית - יש לי עשרות DVD חהמיר. ראיתי את HandBreak אבל היא מעט בעייתית עם AVI הבנתי (מיועדת בעיקר ל-HD) ומניסיוני לא ממש מנצלת ריבוי ליבות בכל קידוד: http://www.videohelp.com/tools/HandBrake מכיר גם את PocketDivxEncoder המצויינת אבל הפרדת הפרקים שם לא משהו. תודה

    • 2 תגובות
    • 1.4k צפיות
  12. Started by urich,

    שלחו לי ארבע קבצים עם סיומת ers הם אמורים להיות תמונות איזה תוכנה צריך כדי לפתוח אותם ולהמיר לjpeg האם acdsee מספיק

  13. אני מקבל הודעה זו בזמן טעינת אתרים מה הפתרון?

    • 2 תגובות
    • 1.4k צפיות
  14. Started by shibby15,

    יש תכנה חינמים שמאפשרת עריכת שירים וחיבור של שירים או הפרדה?

    • 1 תגובה
    • 1.4k צפיות
  15. אני מעונין במראה מקום אשר אכניס אותו לתוכנה ואוכל לשמוע/לראות - או לחילופין שיהיה לי במועדפים קישור שגלישה אליו תפעיחל אוטמטית הרדיו/טיוי הבעיה נוצרת בכך שע"מ לשמוע/לראות לא די להכנס לכתובת המתאימה אלא יש גם ללחוצ על לחצן [קישור גאוה אני חושב] - כך שלא די בקיצור דרך וגם ברדיו/טיוי לא נפתחים בתוכנה [כי לא מספיק לגלוש לאתר אלא צריך ללחוצ על כפתור]

    • 11 תגובות
    • 1.4k צפיות
  16. Started by RonCohen,

    יש לי NOD( ;D ) 32 בגירסא 5 והוא חוסם מלא דברים שאני צריך איך אני מאפשר אותם הנה הדברים שהוא חוסם לי: מחוברת אצלי מדפסת על המחשב המדובר אבל אי אפשר להדפיס מימנה עד שאני מכבה את הפיירוול יש לי אל פסק של ADVICE ואני לא יכול לתקשר איתו (הגדרות כיבוי וכו...) בלי לכבות את הפיירוול

    • 2 תגובות
    • 1.4k צפיות
  17. Started by dudidu08,

    חברה הורדתי פרק של נמלטים ואת התרגום שלו שמתי אותם באותה תיקייה עם אותו שם ומשום מה אי ןסינכרון לא מופיעים הכתבויות חשבתי אולי בעיה במקודדים אבל הכנסתי דיסק של סרט עם כתוביות וכן יש כתוביות ועולה החץ של VOBSUB מה הבעיה? אני מצטער מראש אם לא פה אני אמור לפרסם את הבעיה פשוט פרסמתי בתמיכה טכנית ואמרו לי שזה תוכן לא חוקי לא מבןי למה....

    • 14 תגובות
    • 1.4k צפיות
  18. ברשותי הגרסא האחרונה של פיירפוקס(הבעיה הייתה גם בגרסאות קודמות, בגרסא זו היא מורגשת יותר). הבעיה היא שכל פעם שאני נכנס לאתר שיש בו פלאש , אפילו לא אתר שמבוסס כולו על פלאש אלא בעל מספר טבלאות של פלאש כמו למשל ONE או WALLA לפתע ה-CPU עולה ל50%. בדקתי ב-TASK MANAGER ועולה כי הפיירפוקס הוא כמובן זה שזולל את הCPU אך לא התהליך עצמו של הפיירפוקס אלא תהליך אחר שנקרא plugin-container.exe. זה תהליך שבתיאור שלו הוא פלאגין לפיירפוקס (הוא לא מופיע ברשימת הפלאגינים בפיירפוקס). ניסתי לעשות DISABLE לפלאגין של פלאש וזה באמת פתר את הבעיה (רק חבל שהפלאש לא עובד בלי הפלאגין שלו... ). יש לציין שבגרסאות הקודמות של פיירפוקס התהליך עצמו של השועל הוא זה שזלל CPU ולא היה קיים כלל תהליך של plugin-…

    • 8 תגובות
    • 1.4k צפיות
  19. Started by gshhar,

    רשום שהקובץ הוא DIVX,יש לי מקודדים: XVID VIDEO CODEC MINO AC3 מה חסר לי?

    • 2 תגובות
    • 1.4k צפיות
  20. אני אתחיל את הסיפור מהתחלה: יש לי מצלמה מלפני שנתיים בערך ועכשיו חזרתי מטיול. חיברתי את המצלמה למחשב בעזרת כבל FIREWIRE, ושמתי את הקלטת DV בתוכה. עשיתי CAPTURE לוידאו שבקלטת בעזרת התוכנה (PINNACLE STUDIO PLUS) ויצא קובץ DV של 12 ג'יגה. (בקלטת היו 60 דקות בפורמט SP). עכשיו הוספתי קצת אפקטים וכותרות לסרט שלי, ועברתי לשלב הקידוד לפורמט קטן יותר (DIVX). בגלל שיש לי טלוויזית LCD בסלון המחוברת ל-DVD PIONEER 393, אני רוצה להפוך את הסרט שיש לי לסרט בפורמט רחב, כדי שאני אראה בצורה טובה בסלון. האם זה אפשרי? (אם כן, איך עושים את זה?) כל ניסיונתי (רזלוציות שונות וקידודים שונים) נכשלו-זאת אומרת הסרט לא הוצג בפורמט רחב בטלוויזיה. לכן אני מבקש עזרה מכם איך לקודד ב-PINNACLE STUDIO P…

    • 2 תגובות
    • 1.4k צפיות
  21. מישהו יודע איך אפשר להעביר את המועדפים הפיירפוקס לאקספלורר?? ואיפה נמצאת תיקיית המועדפים של פיירפוקס בכלל?? וגם איך אפשר לשנות שם של אתר שנמצא במועדפים, בפיירפוקס.

    • 14 תגובות
    • 1.4k צפיות
  22. אני כל הזמן מקבל הודעות כמו בתמונות מה לעשות ? זה מנתק לי את כל התוכניות!! [attachment deleted by admin - 90 dayss]

    • 16 תגובות
    • 1.4k צפיות
  23. Started by Inspector,

    נתונים = לוח ASUS A7V גירסה 1005 מערכת הפעלה כפולה WIN98 + XP הבעיה מופיעה הודעה חוזרת "אין לך- LM 75/78 CHIPSET " השאלה= מה זה? מהיכן התקלה? איך מתקנים? בעיה נוספת אי אפשר לעשות שחזור ביוס ע"י AFLASH כי ה- FLASH MEMORY מסומן כ- "UNKNOWN" השאלה= מה קרה? ואיך מתקנים? לחצתי על F5 לעשות שחזור של ההגדרות בביוס אבל לא עזר.

    • 1 תגובה
    • 1.4k צפיות
  24. אני צריך אפקט של צופר שמפעילים על ידי מנואלה, כמו צופרי אזעקה פרימיטיביים....

    • 0 תגובות
    • 1.4k צפיות

דיונים חדשים בפורומים