תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
שלום כולם, ניסיתי לאתר את הבעיה בכל דרך שווינדווס מציע והגעתי למבוי סתום מי שבאמת מבין אני חייב עזרה. אני צלם במקצועי ומגבה את כל החומר להארד דיסקים חיצוניים של Western Digital ההארד דיסק האחרון שרכשתי היה בנפח 1 טרה בייט ומכיל כ200 ג'יגה שהספקתי לגבות לפני מספר שבועות, באמצע העברה של קבצים מההארד דיסק הפנימי של המחשב אל ההארד דיסק החיצוני שמתי לב שההעברה נתקעה (ההודעה של "מעתיק קבצים" נראתה אך הזמן לא השתנה במשך דקות רבות לכן לחצתי ביטול וכשזה לא הגיב ניתקתי את ההארד דיסק מהUSB). כאשר חיברתי אותו מחדש לא הופיע הסמל של החברה בצמוד לאות המייצגת של הכונן כרגיל, וכן לא עלתה האופציה האוטומטית של ווינדווס לפתוח את הכונן בתיקיה במדיה פלייר וכדומה- גם, לא כרגיל. פתחתי את הכונן …
-
- 3 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
כמו שיש תוכנות שטוענות קבצי טורנט, האם יש תוכנות שאפשר להכניס בהם קישורים מראפידשר, מגה-אפלוד ואתרים דומים ולהוריד?
-
- 4 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
תוכנת המרה...נתקלתי בבעיה בעת הפעלת התוכנה בווינדוס7, למרות שגרסא זו תומכת... צילום מסך לשגיאה:
-
- 0 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
היי יש לי מחשב נייד של לנובו. הייתה מותקנת לו במחיצה פנימית מערכת של וינדוס. נמאס לי מהמחיצה ומכל התוכנות של IBM. מחקתי את המחיצה עם PERTITION MEGIC אבל המחיצה עצמה לא נמחקת. עכשיו יש לי במחשב מחיצה ריקה של 4 גיגה ועוד מחיצה עם כל מה שהיה קודם במחשב. אני סב"כ רוצה לפרמט את המחשב. הכנסתי דיסק של וינדוס ורציתי לפרמט- המחשב מקבל בוט מהדיסק, מתחיל לקרוא את הנתונים של המחשב ואז מופיע המסך ששואל מה אני רוצה לעשות. אני לוחץ אנטר כדי להתקין עותק חדש על המחשב ואז מופיעה לי הודעה שהמחשב לא מזהה את ההרד דיסק. מה זה?! לא מצליח להתגבר על זה. דרך אגב התקנתי כבר על המחשב ויסטה והכל עובד אבל אני רוצה להתקין את ה אקס פי ולא מצליח. את הויסטה התקנתי דרך הוינדוס ולא בתור בוט. יש למישהו פית…
-
- 5 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
יאני מחפש תוכנה נוחה, פשוטה ושאינה גוזלת הרבה מהזכרון, להמרת וידיאו בעיקר לפורמט, אייפון, אייפוד וכד'... בעבר השתמשתי ב-Movavi אבל בגלל שהזכרון שלי קצת דפוק, והיא גוזלת הרבה מהמחשב הוא קורס לי באמצע..תודה
-
- 8 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
כשאני פותח את Internet Explorer כתוב מתחבר ואחרי כדקה כתוב התוכנה לא מגיבה יש לי Internet Explorer 7 בויסטה מה יכולה להיות הבעייה תודה רבה
-
- 11 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
MAXBLAST תוכנת ההתקנה של MAXTOR לא עובדת במערכות מבוססות NT (לא ניסיתי זה כתוב באתר של החברה ) מה יכול לשמש תחליף טוב לXP
-
- 7 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
טוב תוכנה קטנה ומעולה! לאחר הפעלת התוכנה הזו לא יוכלו אנשים לפתוח את אותו מספר שלכם ממחשב אחר כאשר האייסי שלכם פתוח... זה טוב לאנשים שפורצים מספרים ע"י כוח ברוטלי וכו'.... אז מהיום אם אתם רוצים להפעיל את האייסי שלכם מחבר זכרו לכבות את האייסי אצלכם... איך לא חשבו על זה קודם?? אחלה תוכנה! ירד כי כרגע לא ברור עם הקובץ נגוע. רק לאחר שאני יהיה בטוח שזה לא אני יחזיר.... בוא נבדוק עם קפרסקי... תגובות!!
-
- 18 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
שלום. יש לי 2 סרטים שה PS3 מסרב לזהות (אני מניח שבגלל הם מקודדים ב DVIX). אני מעוניין להמיר אותם ל DIVX. גיגלת XVID2DIVX והאופציה הראושנה היא תוכנה בתשלום והשנייה מובילה לתוכנת AutoGK שמסרבת לעבוד לי. יש למשיהו ניסיון בהמרה שכזו ויוכל לעזור לי?
-
- 3 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
אחרי העדכון לווינדוס 7, שמתי לב שכל פעם שאני מפעיל את תוכנת mathtype מתוך וורד 2007 היא עולה עם שפת כתיבה עברית. אם אני מפעיל את התוכנה מחוץ לוורד היא עולה כרגיל באנגלית. עוד מישהו נתקל בתופעה? שמעתם על פתרון כלשהו ?
-
- 3 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
אני מנסה להפעיל את המשחק ואז קופצת לי הודעה כזאת: could not find any compatible direct3d devices with the required capabilities מה אני יכול לעשות?
-
- 9 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
יש לי בעיה אני עושה העתק בגוגל וכשאני עושה הדבק על אתר אחר הוא לא מדביק לי במחשב עצמו אין את הבעיה הזאת אני משתמש בie8 וגוגל כרום
-
- 1 תגובה
- 1.4k צפיות
-
-
איך ניתן להתקין windows mobile על המחשב, רצוי בתוך מכונה וירטואלית. רצוי שיוכל לפעול על מסך מלא.
-
- 2 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
ניסיתי להשתמש ב-YTD Video Downloader, אבל הוא מבקש ממני שם משתמש וסיסמה של youtube ואני פוחד למסור. יש למישהו הצעות על תוכנה אחרת?
-
- 2 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
יש לי מחשב נייד שקניתי (משומש) בארה"ב. יש עליו ויסטה. אני מנסה להתקין תוכנה מסויימת, אבל כדי להתקין את התוכנה על ויסטה, צריך להכנס כ administrator איך אני עושה את זה?
-
- 1 תגובה
- 1.4k צפיות
-
-
אני לא מצליחה להפעיל את הרובופורם עם כרום במערכת הפעלה ווינדוס 8. מישהו הצליח? עקבתי אחרי כל ההנחיות שלהם אבל אני מקבלת את ההודעה: can not load plugin למרות שסימנתי לאפשר. תודה
-
- 0 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
שלום לכולם ... יש לי עסק ואני מעוניין לבנות לו אתר אינטרנט בעל עיצוב גרפי מתקדם. אך נאי לא מעוניין שיהיה באתר ממש פלאש, אך עם זאת אין בעיה שיהיה בצד פלאש . בנוסף אני מעוניין שיהיה באתר אפשרות לחנות ורטואלית ומועדון חברים. אנא המליצו לי על חברות איכותיות לבניית אתרים שאי יוכל לראות את התוצאות פרודוקטיביות . כל מי שממליץ אנא ממך רשום את האתר שאליו אני יוכל לפנות ... תודה רבה על העזרה
-
- 3 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
תוכנה לגרפיקה תלת מימדית למי שמכיר מחפש מדריכים למשתמש מתחיל
-
- 2 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
שלום, מעניין אותי לדעת - יש איזו תוכנה בסיגנון KaZaA או IMesh שלא מתחילה לבלוס את מערכת ההפעלה כשמנסים להשתמש בה? אני יודע - מורפיאוס. איחס, לא אהבתי. חוץ מזה, לא ניסיתי אותו מספיק זמן בשביל לבדוק את מידת התאבון שלו כלפי ה 2000 למודת הסבל שלי. ? כלומר, את ניסיוני עם KaZaA תארתי פה לפני איזה יום - הוא לא איפשר ל IE ול Windows Explorer לרוץ. הוא גם עיצב לי מחדש את ה Task Manager. ה IMesh עשה כל זאת (טוב, הוא לא נגע לי ב TM, אני מוכרח להודות) ואף הגדיל עשות - הוא העיף לי את ה Taskbar והקפיא את Windows, וכך זה נשאר עד שלא יצאתי ממנו. אז שוב, ??? דניאל.
-
- 6 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
כולם מכירים את התרגום האוטומטי שהיה לגוגל כרום, ומגרסה 26-27 הפסיק לעבוד. פשוט מסירים את הכרום ומתקינים גירסה 25 והתרגום חוזר לעבוד מצוין. הבעיה היא, שהכרום מתעדכן מעצמו מבלי לשאול אותך... לשם כך בעבר קראתי הוראה להסיר את התיקיה אפדייט מהנתיב הבא: AppData\Local\Google\Update אך לאחרונה גוגל כרום מצליח בכל זאת להתעדכן. אולי מישהו מכיר שיטה שתעבוד ותמנע עידכונים?? אגב, אל תאמרו לי שיש תוסף שנקרא :translate.google אני יודע, והוא לא עובד באותה מהירות ומקצועיות כמו התרגום המובנה בכרום 25.
-
- 0 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
שלום! אני מעוניין להוריד למחשב קטעים שמופיעים להשמעה ב-www.103.fm, רציתי לדעת כיצד ניתן לעשות זאת. תודה מראש על העזרה (:
-
- 4 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
היי אני מחפש תוכנה שתזהה סרטונים זהים וכפולים במחשב(בכוננים שונים, לא בהכרח באותה תיקיה ובאותו כונן), ותמקד למצוא אותם זהים ע''י אורך הסרטון או מבחינתי ניתוח 3 פריימים מכל סרטון , ואני אוכל למחוק ישירות מהתוכנה באופן נוח. מדובר בסרטונים קצרים יחסית, שמבולגנים בכל המחשב, ויש להם עשרות כפילויות שקשה להגיע אליהם באופן ידני שאני מתכוון פריימים - אז הכוונה היא פשוטה, נניח התוכנה תוגדר שבכל סרטון מ5 שניות ומעלה היא תעצור ותתן "סקרינשוט" באותה נקודה, תיקח את הצבעים והרזלוצייה, ככה ב3 נקודות ותשמור את זה אצלה במאגר ואז היא תשווה את זה לשאר הסרטונים( גם אם זה יקח קצת זמן.) הסרטונים בסיומות של AVI, FLV, WMV וכו'. איזה תוכנה כזאת בסגנון קיימת? תודה
-
- 5 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
כתבתי קובץ PDF ועכשיו אני רוצה לעשות בו שינויים. אך לצערי אין לי את המקור. איך אני יכול לפתוח את הקובץ ולעשות בו שינויים? בתודה מראש עמיר שחר
-
- 5 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
היי כולם, אני מתכוון לשדרג את הסלון עם טלוויזיית 1080p חדשה ונוצצת (למי שמתעניין - כנראה Sharp XL2E, אבל אולי Sony X-Series אם אני אצליח להוריד את המחיר מספיק ), וכדי שיהיה לי מה לראות בטלוויזיה אני מתכנן לקנות HTPC (או צורב Blu-Ray+נגן, או Streamer) ומנוי לשירות כלשהו להורדת תכני HD מהרשת, כגון iTunes (רק עובד בארץ ). כרגע שירות ההורדות הוא החוליה החסרה. הוא חייב למלא את הדרישות: 1. פועל בארץ (ללא כל מיני תכסיסי פרוקסי מלוכלכים, אלא אם זה איכשהו מצליח למלא את דרישה 3 עם פרוקסי) 2. HD 3. מהיר (רוחב הפס המלא שלי הוא 300 קב"ש, ואני אולי אשדרג אותו אם התוכנה תצדיק את זה. אני לא מצפה ל-Streaming של HD אבל הייתי רוצה להוריד פרק של סדרה בכשעה). 4. חוקי (כדי שתוכלו לקשר …
-
- 3 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
יש לי מחשב נייד כבר שנתיים בערך. בזמנו קניתי בכ6,000 שקל אז הוא מחשב טוב רק לפני שבוע שבועיים הוא חזר מתיקון והעיפו את כל האבק לאחרונה המחשב זז לאט ושמתי לב לcpu usage שהוא על 100 אחוז למרות שאני לא עושה דברים מיוחדים גלישה באינטרנט מוזיקה וסרטים בו זמנית למה נראה לכם שזה ככה?
-
- 8 תגובות
- 1.4k צפיות
-


