עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by officer,

    שלום שלום חבר'ה...באתי בתקווה לקבל פה תמיכה... יש לי בעיה...רציתי להתקין אופיס 2003 וכשאני בא ולוחץ על "להתקין" אז מופיעה לי פתאום הודעת שגיאה: "The language of this installation package is not supported by your system" וזהו - זה לא נותן לי להתקין את התוכנה בגלל השגיאה הזאת... ניסיתי למצוא פתרון לבעיה בגוגל אבל לשווא... מה שהצלחתי למצוא זה תיאור של השגיאה שמספרה הוא 1623... השאלה היא מה לעשות ואיך פותרים את הבעיה??? תודה רבה מראש... מחכה לתגובתכם

    • 11 תגובות
    • 1.4k צפיות
  2. Started by scorpion,

    תוריד תוכנה בתשלום ותעשה מה שכולם עושים....... ואני לא מדבר על לשלם............... ;D

    • 1 תגובה
    • 1.4k צפיות
  3. Started by ^DaRk-MiNd^,

    ראיתי בכמה אתרים שיש גירסה עברית להורדה של YABB 1. השאלה שלי היא: 1.האם 1 היה גם מבוסס PHP וMYSQL או משהו אחר (השרת שלי תומך רק בהם) 2. אם לא האם ניתן להוריד את YABB SE מתורגם לעברית מאיפשהו ? :saint:

    • 10 תגובות
    • 1.4k צפיות
  4. Started by Ramax,

    אני מקווה שהדיון הזה מתאים לפורום הזה ... 1. אני מנסה להפעיל סרטים במדיה פלייר וזה רושם לי: The DLL 'cpuinf32.dll' can not be loaded. OS reports: המודול שצוין לא נמצא מה הבעיה של זה ?! 2. התקנתי את המשחק Little Big Adventure 2 (משחק עתיק ....) ומשום מה אני רואה את המסך 5 פעמים במקום פעם 1 .... מי שהביא לי את המסך אמר לי שזה בגלל הXP, זה הגיוני ?? יש דרך לתקן את זה ?

    • 17 תגובות
    • 1.4k צפיות
  5. מהי התוכנה הכי טובה לניקוי סוסים טרויאנים מהמחשב?

    • 8 תגובות
    • 1.4k צפיות
  6. היי, אני עובד עכשיו על מסה גדולה של תמונות להעביר אותם מאלבומים לדיגטלי. על הדרך, אחרי הסריקה אני מבצע להם שיקום בפוטושופ עד כמה שניתן. נתקלתי בשתי בעיות עיקריות: דבר ראשון - תמונות בעלות color cast חזק יוצאות מאוד מגורענות אחרי התיקון של צבעים. יש למישהו עצה או דרך כלשהי להתמודד עם זה? אני לא מפוצץ עם שכבות מוגזמות באמת רק תיקונים בסיסיים בהירות / קונטרסט וצבעים.. בעיה שנייה- כל תמונה כשאני מסיים לעבוד עליה ולבסוף אני שומר כjpeg יוצאת 'שרופה' או כהה הרבה יותר ממה שאני רואה בפוטושופ... יש למישהו מושג למה זה ומה אני יכול לעשות? תודה!!

    • 0 תגובות
    • 1.4k צפיות
  7. Started by RDS,

    לפני כשבועיים התחיל להווצר לי דיליי בין התמונה לסאונד בסרטי HD. יש לציין שלפני כן קבצים אלה עבדו מעולה ולא נתקלתי בבעיות. רציתי לדעת מה יכול לגרום לדבר כזה.

    • 3 תגובות
    • 1.4k צפיות
  8. חג שמח לכולם.. אני מחפש תוכנה שמחלקת סרטונים על פי זמן שאקציב. כלומר אם למשל אני מכניס סרטון של 60 דקות, שהיא תחלק את הסרטון ל60 (שכל סרטון יהיה דקה). אני צריך שהיא תעשה את זה בצורה אוטומטית ותתמוך בהרבה סוגים של קבצים (בעיקר בקבצים שמורידים מיוטיוב). בנוסף אני צריך שהיא תעשה את זה לכמה סרטונים במכה, כלומר אם אשים למשל 10 סרטונים גדולים, שהיא תחלק אותם לקטנים. מכירים תוכנה כזאת? מעדיף חינמית, אם לא אז אפילו בתשלום. תודה רבה

    • 3 תגובות
    • 1.4k צפיות
  9. אני רוצה לקחת את קובץ בפורמט AVI ולצרוב אותו על דיסק DVD כל שאני אוכל לצפות בו ב מכשיר DVD שלי. הבנתי שצריך להמיר את הקובץ AVI לפורמט של DVD נכון? יש לי את התוכנה "AVI DivX to DVD SVCD VCD Converter" בשביל זה. בתוך התוכנה הזו אני צריך להמיר לפורמט של DVD, VCD או SVCD? מישהו יכול לענות לי? אחרי שבחרתי לאיזה פרומט להמיר את הקובץ AVI איך אני צורב אותו ב NERO? יש לי את Nero 7 Premium. איזה אופציה של צריבה אני צריך לבחור שם? לאיזה קובץ אני עושה Burning? שעשיתי Convert מקובץ AVI ל DVD ראיתי שנוצרים שלושה קבצים שונים. איזה מהם אני צריך לצרוב?

    • 1 תגובה
    • 1.4k צפיות
  10. Started by EagleX2,

    שלום.. אמי רוצה להתקין במשרד שהיא עובדת בו (פרטי) נורטון אנטי וירוס מקורי על 3 מחשבים בערך.. האם היא תצטרך לקנות רישיון לכל מחשב בנפרד? אם לא. האם העידכון יעבוד? אם צריך רישיון.. מישהו יכול להמליץ לי על תוכנת אנטי וירוס טובה אחרת?

    • 14 תגובות
    • 1.4k צפיות
  11. Started by kletsman,

    שלום יש לי 612 קבצים בפורמט m4r ואני רוצה להימנע מלעבור אחד אחד ולשנות את הסיומת ל m4a. האם יש תוכנה או האם ניתן באמצעות ווינדווס 7 לשנות את הסיומות לכל הקבצים בבת אחת? תודה

    • 0 תגובות
    • 1.4k צפיות
  12. אהלן , לאחרונה אני פותח סרטונים בYouTube , יש וידאו אבל אין אודיו. חשבתי שזה בגלל הפיירפוקס , פתחתי את אותו דף בYouTube באינטרנט אקספלורר , וגם , אין אודיו. יש לציין שלפני תקופת הYouTube שלי , זה לא קרה. יש אולי איזה Addon שפותר בעיה זאת? תודה.

    • 8 תגובות
    • 1.4k צפיות
  13. מישהו אולי מכיר תוכנה כזאת?? אני צריך את השם דחוף!!!!! תודה, יאן.

    • 0 תגובות
    • 1.4k צפיות
  14. Started by Alexkmr,

    שהיה נגן ברמה של WMP. מה שכן, חשוב לי שהיה אפשר לנהל את כל המוזיקה שיש לי.(כ100 גיגה)

    • 8 תגובות
    • 1.4k צפיות
  15. Started by אבי11,

    שלום יש לי שני סרטי וידאו שהסיומת שלהם היא AVI . ניסיתי לצפות בהם עם VLC ו - DIVX PLAYER אבל הם לא מקבלים את הסרטים. האם ישנה דרך שניתן לצפות בהם? בבקשה, הסבר למתחילים, אני לא בקיא בנושא. תודה

    • 8 תגובות
    • 1.4k צפיות
  16. Started by הלווין,

    מי יכול להמליץ לי על תוכנה בחינם שהיא הכי טובה למציאת מרגלים במחשב ?

    • 9 תגובות
    • 1.4k צפיות
  17. Started by X-BLADE,

    שלום. אני מחפש תוכנה לחסימת אתרי אינטרנט ספציפים. תוכנה שאזין בתוכה כתובת ואז היא תחסום את הגישה אל האתר.... תודה מראש

    • 6 תגובות
    • 1.4k צפיות
  18. אני צריך לסובב תמונה (או יותר נכון מסגרת) סיבוב של 180 מעלות ולהפוך אותה לשחור לבן בווארד הבעיה היא שכדי לסובב אותה אני צריך לעשות לתמונה "פרק קבוצה" ואז "קבץ" (זה הופך אותו לאובייקט) ואז נפתחות בפני האפשרויות של הסיבוב. אבל אז אין לי אפשרות להפוך את זה לשחור לבן, כי בתיבת דו שיח של ה"עיצוב אובייקט" הכרטיסיה "תמונה" לא זמינה... אם אני הופך לפני זה את התמונה לשחור לבן ורק אז מסובב אותה ע"י "פרק קבוצה" ואז "קבץ" התמונה חוזרת לי לצבע... איך אני מסובב והופך את התמונה לשחור לבן?!?! בבקשה זה מאוד דחוף

    • 2 תגובות
    • 1.4k צפיות
  19. Started by tulz,

    שלום לכל הפורום,אני מחפש תוכנת דואר טובה ואמינה ולא מוצפת באגים כמו Outlook Express המעצבנת,לא חובה מסננת ספאם כי ה-Norton Internet Security 2005 אם אנטי-ספאם שבדקתי אותו והוא מעולה אז לא חובה.

    • 1 תגובה
    • 1.4k צפיות
  20. שלום וערב טוב בעיה מעיקה...לאחרונה התקנתי את האקספלורר החדש ורק עכשיו שמתי לב שאני מקליד בפייסבוק נגיד והמילים מגיעות באיחור ואני צריך לחכות כאילו מישהו אחר מקליד את המילים.. בקצב ממש איטי ! וזה גם מעצבן כשאני מוחק בטעות זה מוחק יותר מדי אותיות ואתם יכולים לדמיין כבר איך זה מציק שמנסים להתכתב. בזמן שאני מקליד את האשכול הזה אני מבחין שגם פה יש סוג של דיליי אמנם פחות נוראי.. מה אני יכול לעשות כדי לסדר את זה? האם אני חייב להסיר את האקספלורר החדש? והאם זה אפשרי בכלל לחזור לישן..? תודה רבה מראש והמשך ערב נעים.

    • 9 תגובות
    • 1.4k צפיות
  21. Started by roadrunner,

    winxp pro, החלפתי מסך והמקלדת והעכבר האמורים היו מחוברים למסך הקודם ועבדו מצוין, חיברתי אותם ישירות למחשב בלי HUB וכשאני מפעיל את הwindows הוא מזהה אותם אבל כשהוא מגיע לקטע שאומר שהדריבר לא אושר על ידי MS ואם להמשיך בהתקנה העכבר והמקלדת לא עובדים כך שאין לי אפשרות להמשיך, ניסיתי לחבר מקלדת PS/2 ישנה אבל אז הוא מגיע לקטע שהוא שואל אותי אם לבדוק עידכונים לדריבר בMS שוב אין לי שום אפשרות לINPUT ,החזרתי את המסך הקודם אבל הבעיה ממשיכה כרגיל , יש לי עוד מערכת הפעלה (גם winxp pro) על אותו מחשב ששם מוגדר לא לבקש אישור והכל עובד מצויין ויש לי גישה לקבצים של מערכת ההפעלה הבעיתית, יש אפשרות לבטל את הבדיקות ולהתקין הכל בלי לאשר על ידי עריכה/מחיקה או השד יודע מה של קבצים מסויימים במ…

    • 4 תגובות
    • 1.4k צפיות
  22. אני מדבר על האנטי ווירוס מי יותר טוב ?? מה יש ב pro שאין ברגיל?

    • 16 תגובות
    • 1.4k צפיות
  23. יש לי בעיה במדיה פלייר איך שאני מפעיל את הסרטון הכפתור בתמונה שתראו נראה טוב אבל אחרי כמה שניות הכפתור מתעוות ונהיה אחר התמונה: [attachment deleted by admin - 90 dayss]

    • 15 תגובות
    • 1.4k צפיות
  24. Started by moria1235,

    שלום, יש לי בעיה שאני רוצה לפתוח סרט כדאי להטעין עם כתוביו אבל הוא לא מופיע ברשימה ואם אני פותחת נגיד עם המדיה פלייר את הסרט רואים אותו סבבה...מה ניתן לעשות כדאי שתוכנה תקרא אותו ואוכל לחבר כתביות? תודה.

    • 0 תגובות
    • 1.4k צפיות
  25. Started by Albetron,

    בזמן שאני פותח קובץ PDF מופיע לי באמצע השורות כתוביות אדומות גדולות: "www.ebook-converter.com kindle pc converter demo version" וזה מופיע פשוט בכל עמוד ומפריע לקרוא איזה 2 שורות לפחות :\ אשמח אם מישהו יודע איך נפטרים מזה.

    • 2 תגובות
    • 1.4k צפיות

דיונים חדשים בפורומים