עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. מערכת ההפעלה היא ווינדוס ויסטה אם זה משנה.

    • 6 תגובות
    • 1.4k צפיות
  2. Started by Kalen,

    http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3948962,00.html http://www.google.com/chrome/intl/en/landing_chrome.html?hl=en פרט לשיפור ביצועים, התוספת הבולטת לדעתי, היא האפשרות לסנכרן גם extensions בין מחשבים שונים.

    • 10 תגובות
    • 1.4k צפיות
  3. Started by Some Thing...,

    שלום לכולם, יש לי בעיה קטנה... סגרתי כמה קבצים מאד חשובים שלי - אבל מאד חשובים בקובץ של WINRAR ועשית עליו נעילה כלומר סיסמא, ועכשיו אחרי כמה חודשים שלא נגעתי בזה אני צריך את אותם הקבצים אבל הבעיה שלי היא כזו - שאני לא מצליח להיזכר בסיסמא... יש איזהי אפשרות שאני יכול לפתוח את זה בלי הסיסמא? מישהו בבקשה תעזרו לי אני חייב את הקבצים אלו דחוף.... (!) תודה מראש Some Thing

    • 8 תגובות
    • 1.4k צפיות
  4. Started by mostwanted,

    • 13 תגובות
    • 1.4k צפיות
  5. Started by KapiSH,

    תוכנה נורא נוחה ש-Prog המליץ עליה לפני זמן לא רב ואכן מאז יצא לי לעזור להרבה אנשים דרכה, מאוד יעילה. אני צריך עזרה בצורת החיבור של אנשים אלי, שמתי לב שאם מישהו מתחבר אלי אז הוא בוחר אצלו מה הוא יעשה, אם זה יהיה להעברת קבצים, TelNet, צפיה, או שליטה כללית. אני מעוניין לשלוט על האפשרויות האלו מאצלי, כלומר שאני מגדיר איזו הרשאה הולכת להיות לזה שעומד להתחבר אלי (למשל אם אני רק רוצה להראות משהו למישהו אז אני יגדיר שהוא יתחבר אלי במצב צפיה ולא שהוא יצטרך להגדיר זאת (הוא יכול לעבור עלי ). שמתי לב שאפשר לסמן באפשרויות אופציה הנקראת Enable NT Security ושם אפשר להגדיר הרשאות, הבעיה היא שקצת הסתבכתי שם, אשמח לקבל פירוט לגבי זה. תודה.

    • 6 תגובות
    • 1.4k צפיות
  6. Started by shimon23,

    שלום מישהו מכיר איזה תוכנה שבודקת אם הזיכרון טוב? הייתה לי תוכנה כזאת והיא נמחקה.

    • 1 תגובה
    • 1.4k צפיות
  7. אפילו סרטון של חצי דקה בfraps לוקח 140 מגה!!! וגם זה לא מצלם את כול המסך אלה רק 80% ממנו בערך איך אפשר להוריד את משקל הקובץ? (גם אם זה להפוך את הקובץ לפורמט אחר,או לקודד אותו בdivx? ואם כן אז איך מקודדים?) ואיך אפשר לעשות ככה שfraps יצלם את כל המסך? תודה

    • 4 תגובות
    • 1.4k צפיות
  8. הצילצול (ירד לי בשניי חלקים איכות די וי די) אני עובד עם כול התוכנות הקיימות כגון רד לייט... מיקרו די וי די... בי אס פלייר .. אול פלייר.. וכו וכו בקיצור יש לי גם תרגום לסרט בעברית שהורדתי אבלללללללללל... בשום תוכנה אני לא מצליח לקבל את התרגום..וזאת אומרת אין בעיה עם התרגום כי אם אני מצרף אותו לסרט אחר סתם כדי ליבדוק אז רואים את התרגום... בקיצור בדקתי תרגום של סרט אחר וגם הוא לא עובד על הסרט הנ"ל שהורדתי (הצילצול למי ששכח)... שורה תחתונה ניסתי הכול... לשנות צבע פונט ..להוריד צל... לשנות גודל תמונה (16 על 9 .. 4 על 3) כלום ..שום כלום ... התרגום לא מופיע.... כאילו הוא לא עובר את השיכבה של הסרט הנ"ל או משהו כזה... נתקלתם בזה? יש פיתרון?

    • 12 תגובות
    • 1.4k צפיות
  9. שלום לכולם אני צריך להתקין Messenger לצורכי עבודה אבל אני שונא את התוכנה הזו היא משתלטת על המחשב ודוחפת את עצמה בכח לקום מקום. מישהו מכיר אולי תוכנה פשוטה וחלופית (עדיף כמה שיותר מכוערת) שאני יוכל לתקשר בעזרתה עם אנשים שיש להם Messenger ? תודהץץ

    • 17 תגובות
    • 1.4k צפיות
  10. מחפש תוכנה לשינוי גודל מחיצות בדיסק קשיח שתרוץ על win7 64bit

    • 2 תגובות
    • 1.4k צפיות
  11. Started by naoriko,

    יש לי פאלפון נוקיה ושאני מחבר אותו למחשב כדיי להעביר תמונות ושירים אז חסר דרייבר.....ל-USB NOKIA 6101

    • 3 תגובות
    • 1.4k צפיות
  12. Started by voial,

    יש לי תוכנה מאוד חשובה לעסקים בנייד היא פשוט מסרבת לעלות כותב לי היישום אינו חוקי ב win32 יכול להיות שזה קשור בווינדאוס ? כי בנייח היא עולה כמו גדולה שהוא 32BIT W7 והנייד 64BIT W7 יש לציין שנייד חדש חדש אולי נרדש להתקין תוכנות מסוימות תודה מראש לעוזרים

    • 6 תגובות
    • 1.4k צפיות
  13. אהלן, הבקשה בכותרת. תודה.

    • 4 תגובות
    • 1.4k צפיות
  14. שלום, אני מחפש תוכנה שתרכז לי בתוכה את כל הסרטים אשר יש ברשותי, בפורמטים השונים. אינני רוצה להכין רשימה באקסל או איזה מסד נתונים באקסס, כיוון שאני מעוניין בתוכנה שתייבא מהרשת את כל הפרטים לגבי אותם סרטים אשר ברשותי. תודה.

    • 0 תגובות
    • 1.4k צפיות
  15. אני מחפש דרך או תוכנה כלשהי שתגבה לי קבצים מסויימים או דיסק IMAGE של כונן C ותשלח למחשב אחר שתמיד דלוק ומחובר לאינטרנט האם קיימת תוכנה כזאת או אפשרות כלשהי שתעשה את העבודה תודה מראש

    • 10 תגובות
    • 1.4k צפיות
  16. היי אנשים אני חייב עזרה דחופה, המחשב שלי כנראה נגוע במשהו רציני אני לא מצליח להתקין שום תוכנת אנטיוירוס + ה AVG שהיה לי נמחק יחד עם כל התוכנות אנטיוירוס על המחשב. בחיים לא היה לי דבר כזה. אנא התחשבו מנהלים עקב הדחיפות שבדבר להשאיר כאן ת'מסנג'ר שלי. יש לי המון חומר חשוב על המחשב. אם משהו מוכן לעזור לי גם מחוץ לפורום אני במסן yossi.elimelech@hotmail.com תודה רבה מראש.

    • 3 תגובות
    • 1.4k צפיות
  17. Started by dfx,

    אני לא מציל ח לראות שום קובץ של וידיאו במחשב ,התקנתי את הקודקים של ליונטוורק,קאזה לייט ונימו ועדיין לא עבד לי אחר כך אמרו לי שאני צריך למחוק הכל ולהתקין רק את הקודקים של ליונטוורק - וזה מה שעשיתי ועדיין לא עובד לי הסרטים . מה אני יכול לעשות ? בבקשה תעזרו לי ! אני חייב את העזרה שלכם !

    • 14 תגובות
    • 1.4k צפיות
  18. שלום, קניתי מחשב חדש ( AMD 64 3000 S939 ) ויש דברים שאני לא מצליח להפעיל ב- Windows. ניסיתי לפרמט כמה פעמים אבל שום דבר לא עוזר. אולי חסר משהו ששכחתי להתקין ? הדברים שלא עובדים (שגיליתי בינתיים) : - התוכנה PC Suite של NOKIA עובדת אבל אופציה אחת מראה שגיאה - האופציה של העברת מוזיקה - המשחק Need For Speed Underground 2 מראה שגיאה. זה קורה כל פעם שאני מנסה גם אחרי שפירמטתי כמה פעמים. הבעיה לא בתוכנות כי הן פעלו במחשבים אחרים. נכנסתי ל- Device Manager ואין שם שום סימן קריאה או סימן שאלה או כל סימן אחר שיעלה חשדות. למישהו יש מושג במה יכולה להיות הבעיה ?

    • 18 תגובות
    • 1.4k צפיות
  19. Started by koby058,

    איך עושים פלאש לאתר אינטרנט?

    • 1 תגובה
    • 1.4k צפיות
  20. האם יש תוכנה כמו זו : http://software.nana.co.il/Software/?SoftwareID=5057 שלא מסתירה הכל ,שתיהיה מאחורי כל החלונות ? (שלא תסתיר כלום)

    • 0 תגובות
    • 1.4k צפיות
  21. Started by davidcohen,

    שלום! התקנתי את פיירפוקס לפני כמה ימים לאחר שהשתמשתי עד עכשיו בExplorer... הבעיה שלי היא הפתיחת דפים בפיירפוקס, הפיירפוקס פותח את הדפים ממש לאט לעומת האקפלורר... רציתי לדעת אם זה צריך להיות ככה, או שזאת בעייה אחרת ואם כן מה צריך לעשות כדי לסדר זאת? דרך אגב האקספלורר עדיין מותקן על המחשב שלי והתקנתי את התוסף IE TAB... תודה

    • 12 תגובות
    • 1.4k צפיות
  22. Started by dor123,

    שלום רב: למשך תקופה ארוכה השתמשתי בתוכנה PC Wizard של CPUID, כדי לקבל מידע על המחשב שלי, במטרה למשל לעדכן דרייברים, או לדעת לגבי הטמפרטורות במחשב שלי. לאחרונה התבבר לי כי פיתוח התוכנה הופסק, כאשר באתר של התוכנה הופיעה ההודעה "THIS SOFTWARE IS NO LONGER MAINTAINED". על כן אני רוצה לדעת איזה תוכנות חלופיות חופשיות (שאינן דוחפות לך שטויות במהלך ההתקנה) קיימות בשוק.

    • 2 תגובות
    • 1.4k צפיות
  23. Started by Satlan,

    שלום =] אני מחפש רקע למחשב שיהיה עם מלאכים או דבר דומה .. משהו אלוהי כזה .. מי שיכול למצוא לי \ לעשות משהו דומה .. אשמח מאוד ! בתודה מראש

    • 12 תגובות
    • 1.4k צפיות
  24. Started by M3nt4,

    שלום, יש לי קובץ ראר עם תמונות אישיות והייתי שמח לפצח את הסיסמא של הקובץ. לנסות להזכר זה לא יעזור כי ניסיתי מליון ואחת ססמאות שלי .. חשבתי לרגע על זה שאני לא חייב להשתמש בBrute force כי אין לי סבלנות לזה .. וזה לא כ"כ יעיל .. אבל בקטע הקוד חייב להיות if (passwordCorrect) extract() ; else showWrongPassword(); אני צודק? HEX יהיה יעיל?

    • 9 תגובות
    • 1.4k צפיות
  25. Started by IlanF,

    למה העברית רשומה כמו שצריך בכל המקומות בתוכנה, ורק ב'קביעות המנקה' (cleaner settings) העברית מחורבשת? זה קורה בכל גרסה שאני מוריד, כל פעם שאני מעדכן את התוכנה אני בודק אם העברית תשנתה ותעבוד כמו שצריך אבל אני רואה את אותו הדבר.

    • 14 תגובות
    • 1.4k צפיות

דיונים חדשים בפורומים