תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
חבר'ה אני צריך עזרה התקנתי על הנייד שלי DISKEEPER, כי רציתי DEFRAG נורמלי. בהתחלה היה כתוב לי על כונן C שיש לי Volume Shadow Copy. ועכשיו זה נעלם, אחרי מספר DEFRAGים. מישהו יודע מה זה אומר? יש מצב שזה הרס את הכונן גיבוי של הלפטופ?
-
- 15 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
שלום. כבר שנים שאני משתמש בווינדוס שאני מוריד מהאתר הרשמי ופשוט מוסיף לו קוד מאיביי שעולה 10 שקלים. רציתי לדעת אם ניתן לעשות את אפשרות עם office 360? יש קודים באיביי בגרושים לכל החיים, העניין הוא שהם נותנים לי משתמש שקיים כבר (יש לציין שאפשר לשנות סיסמה איך שאני מקבל את המשתמש והם אפילו מעודדים אותי לעשות כך)
-
- 3 תגובות
- 1.4k צפיות
- 1 follower
-
-
אני צריך להעביר מספר דפים סרוקים בעברית לקובץ וורד
-
- 1 תגובה
- 1.4k צפיות
-
-
הצלחתי לפספס את הסטיקי של התוכנות אבטחה אז אם אפשר להעביר את זה לשם... עד היום (בערך 5 שנים) אני משתמש ב Kaspersky Internet Security ... בתקופה האחרונה ה KIS התחיל לעצבן אותי ממש.. הוא טוחן את המעבד בלי סיבה נראית לעין ואפילו גורם לי לתקיעות מדיי פעם, ואין סיבה שזה יקרה... ( מעבד E8400 4GB RAM ) ולכן אני רוצה להחליף אותו בחבילת אבטחה אחרת... יש משהו מומלץ? תודה
-
- 12 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
איזו תוכנה מומלצת להוריד ולהתקין במחשב? רצויי שתכסה את כל הפורמטים
-
- 4 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
אני ממש מקווה שתעזרו לי, כי בכל מקום ששאלתי לא הצליחו לפתור לי את הבעיה. לתוכן. כל פעם שאני מנסה לשנות את התמונה שלי באיי סי קיו, מופיעה לי ההודעה הבאה: http://img370.imageshack.us/img370/3055/61782104sb9.jpg מיותר לציין שמחקתי והתקנתי עשרות גרסאות שונות, כולל את האיי סי קיו החדש (6) ועדיין מופיעה לי אותה הבעיה. לא משנה אם אני לוחץ כן או לא, אי אפשר לשנות את התמונה. אני חושב שזה אולי בגלל הג'אבה סקריפט, אבל מותקן אצלי הכל וגם כשאני סוגר את הקאספרסקי, ההודעה עדיין מוצגת. למישהו הפיתרון..? ???
-
- 19 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
ניסיתי לצורך העניין את VLC והתאכזבתי קשות ומפני שזה לא אינטאוטיבי ולא נוח לשימוש.
-
- 0 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
לא יודע מתי זה התחיל, אבל כשאני מנסה לשמור דף במועדפים עם CTRL+D אז הוא שומר אותו בנתיב הראשי בלי לשאול תחת איזה תיקייה, כמו שהוא היה עושה פעם. אם אני בוחר מהתפריט לשמור אז זה גם קורה. מה עושים?
-
- 12 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
שלום אנשים, יש לי חבר רוכב אופניים שרוצה להכיר תודה לחנות שבא הוא מטפל/קנה את האופניים. בתור הוכרה הוא רוצה להביא להם תמונה שלו על האופניים ועלייה שיהיה כתוב "תודה רבה לסלאלום מאור כהן" או משהו בסיגנון, אבל חשבנו שיהיה יותר מגניב אם התמונה תהיה ערוכה קצת בפוטושוט שתהיה קצת יותר מגניבה מהמקורית.. ואנחנו לא מבינים בשיט בפוטושוט.. אז בתור משתמש דיי וותיק פה חשבתי להעזר בכם לשנות קצת את התמונה לטובה. OK אז זאת התמונה המקורית, אתם מוזמנים לעשות מה שבא לכם, רק שיהיה מגניב! אה ושחכתי להגיד שמתי שאתם מעלים את התמונה הערוכה תעלו אותה באיכות גבוהה.. לא להקטין את התמונה [attachment deleted by admin]
-
- 12 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
יש לי חומת אש של mcafee .זאת אומרת התקנתי את מקפי ומחקתי הכל והשארתי רק את החומת האש שלה. עכשיו האן zone alarm יותר טובה ממקפי מבחינת חומת האש? {אגב אנטי וירוס שלי זה nod32 }
-
- 18 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
שבלונות לקעקועים זמניים תודה למי שיש מאדר להורדה של תמונות כאלה או משהו תודה תודה תדוה
-
- 1 תגובה
- 1.4k צפיות
-
-
לפני כשנה בערך התחלתי לעבות עם שני מסכים זה לצד זה בהתחלה זה היה CRT של מאג עד שלאחרונה עברתי ל-LCD של LG אני מאד נהנה מהפונקציונליות הזו וזה משפר את יעילות עבודת התיכנות בעשרות אחוזים. בכל מקרה תמיד הייתה לי את הבעיה(מי שיש לו שני מסכים יבין) ששורת המשימות הייתה רק על המסך הראשי ולא התפרשה לשני המסכים. לאחרונה קראתי ב-YNET את הכתבה הזאת על השימושים והייתרונות בשני מסכים(שאגב שווה קריאה בפני עצמה) באחת התגובות(מספר 21) הכותב ממליץ על התוכנה UltraMon התוכנה פותרת את הבעיה, מוסיפה שורת משימות נוספת גם למסך השני, כאשר כל שורת משימות מציגה מה פועל אך ורק על המסך שלה התוכנית כמובן מציגה עוד שימושים ועזרים כמו שומר מסך נפרד לכל מסך, הגדרת מסך לכל יישום ועוד פונקציות נו…
-
- 11 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
קודם כל רציתי להגיד שקניתי את המשחק האלים cod ורציתי לדעת איך אני מוצא משחקי רשת קלים יותר כי אני בכלל לא מבין איך משחקים במשחקי רשת שם. גם רציתי להגיד שקניתי עכשיו מחשב חדש והווינדווס 7 32 כל הזמן נתקע. בדקתי וירוסים ורוגלות ואין. כאשר אני מתקין AVG אז המחשב בכלל מתחרפן ונתקע וקופא. משום מה אני גם לא מצליח להרוג תוכנות תקועות. מישהו יכול לעזור?
-
- 3 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
אחרי הביקור האחרון של האחיינים שלי ,שהסתיים בהרס שיטתי של כמה סרטי dvd ,שהממזרים הקטנים ,הצליחו לשים עליהם את ידיהם ,גמלה בי ההחלטה לגבות את אוסף הסרטים אצלי. אשמח לקבל המלצות מניסיון על תוכנות כאלה...
-
- 1 תגובה
- 1.4k צפיות
-
-
מישהו יודע מהיכן ניטתן להשיג פוטושופ בעברית?
-
- 7 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
לבן דוד שלי עלו הודעות מוזרות במחשב כאילו פרצו לו לwindows או משהו זאת הודעות שעלו לו בהתחלה: http://www.cue.co.il/i/cue-r3r0l4601r.png ויש את ההודעה הזאתי שעולה לו מידי פעם כשמפעיל את המחשב: http://www.cue.co.il/i/cue-j7s65vq728.png
-
- 7 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
שלום לכולם, אני רוצה לשנמך את המחשב שלי לווינדוס XP יש לי בעיה קלה למצוא את הדרייברים בשבילו ל XP. חיפשתי באתר של HP ומצאתי דרייברים רק לכרטיס רשת ולמקשים, אני עדיין תקוע עם VISTA ואני ממש סובל. בקיצור אני צריך דרייברים ל XP. תודה רבה לכל העוזרים. אור
-
- 1 תגובה
- 1.4k צפיות
-
-
שירות האימייל שבו אני משתמש הוא Fastmail.fm שתומך גם ב-webmail, וגם בתוכנות דואר מבוססות IMAP ו-POP3, אבל אני ניגש אליו בעיקר דרך הדפדפן. אמנם תוכנת הדואר פתוחה כל הזמן, אבל היא משמשת אותי בעיקר כדי לקבל הודעות מיידיות על דואר חדש. כמובן שבשני המקרים התוכנה היא מוזילה. 8) מה ההעדפה שלכם ומה הביא אתכם לבחור בה? Prog.
-
- 14 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
היי לכולם.. לאחר שהסתנן לי משהו אתמול למערכת שברוב טיפשותי אישרתי בפיירוול, הותקנו לי כמה תוכנות שמשתלטות לי על הדפדפן. לאחר מלחמה עיקשת ניצחתי את המערכה אבל עכשיו כשאני לוחץ על חלונית חדשה ורוצה שיפתח גוגל למשל או המסך עם החלוניות של הדפים המועדפים שלי, נפתח נתיב עם ההודעה קובץ לא נמצא. איך אני מחזיר את זה ? תודה מראש לעוזרים...
-
- 6 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
היי, אני לא בטוח שאני בפורום הנכון....... ולשאלה: האם יש אפשרות לחבר מחשב ל 2 מסכים כך שאוכל לדוגמא לצפות בחלון(יישום)נפרד בכל מסך אם כן איך אני עושה זאת?? בתודה מראש
-
- 5 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
שלום, היום התקנתי ווינדוס 7 (32 ביט) על המחשב שלי כשהיה בו כבר ווינדוס 7 ואני לא מצליח למצוא דרייבר לכרטיס קול שלי אני כבר כמה שעות מחפש ולא מוצא אם למישהו יש קישור אני אשמח מאוד!! הלוח זה INTEL DG965RY
-
- 2 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
שלום לכולם , יש לי נייד מסוג SGS (samsung galaxy s1) אני רוצה להמיר הרבה קבצי וידאו (batch) לצפייה במכשיר. הייתי שמח לקבל המלצה על תוכנה שתעשה זאת עבורי. כמו כן , מהי הרזולוציה שאני רוצה להקטין את הוידאו בשביל המכשיר? תודה רבה
-
- 2 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
הדלקתי את העכבר ובמקביל את תוכנת הבלוטות' בנייד. הוספתי את העכבר להתקנים והקלדתי את קוד הזיווג. משום מה העכבר לא מגיב. לאחר הוספת הקוד מופיע לי הודעה שההתקן זווג עם המחשב אך ייתכן שלא יפעל כראוי עד שישלים את ההוספה במנהל ההתקנים.
-
- 0 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
אני לא מוצא אותם בשום מקום, ובגללם אין לי סאונד בדוס!
-
- 2 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
בהנחה שרובכם צורבים מוסיקה...ופלונטר יקרה עד טירוף.. באיזה דיסקים/מדיות אתם משתמשים והיכן הכי זול לקנות. רצוי שהדיסקים יהיו באריזה/קופסא ולא בניילון. מה אתם אומרים ???
-
- 2 תגובות
- 1.4k צפיות
-


