עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by ZigZag,

    למהההההההה ?????? וסגרתי הכל הכל הכל

    • 6 תגובות
    • 1.4k צפיות
  2. כל הזמן התרגומים שההיתיי פותח היו על הפס השחור שיש למטה, וזה היה יותר נוח.. התקנתי מחדש את התוכנה לגירסה 2.56- וזה נמצא על הסרט עצמו. תוך כדי שהוא רץ. אי אפשר לצלם כי הוא לא מראה את הפסים השחורים שיש למעלה ולמטה. ("שוליים" טבעיות שנמצאים בכל סרט וסדרה) נכנסתי לאופשינס ושם לכתוביות, וסימנתי בV "התעלם מהגדרות רוחב שוליים לתצוגה ראשית" זה לא עזר. איך אני מוריד אותם לשם בחזרה?

    • 4 תגובות
    • 1.4k צפיות
  3. Started by ilia121,

    איך אפשר להסיר את המודם אבל לא מלוח הבקרה אלא לבד, ע"י מחיקת קבצים וכדומה?

    • 1 תגובה
    • 1.4k צפיות
  4. Started by zohar678,

    האם יש אפשרות לבטל 30 יום נסיון בתוכנה? הרצתי חיפוש בגוגל ומצאתי כיביכול שתי שיטות שניסתי את שתהם בעבר והם לא עזרו. שיטה אחת דיברה על מחיקת תוכן התיקיה של התוכנה ברג'סטרי. ואילו השיטה השניה דיברה על להזיז את התאריך במחשב שנה אחת אחורה ולאחר מיכן להתקין את התוכנה המבוקשת, לאתחל מחדש את המחשה וזהו. לתוכנה שאני מעוניין להתקין קוראים TRADOR Options.

    • 4 תגובות
    • 1.4k צפיות
  5. שלום לכולם, פתחתי ערוץ ביוטיוב עם שיעורים בתלת-ממד בעברית, השיעורים הם ב Autodesk 3ds max, כרגע יש בערוץ סדרה למתחילים באורך של 3 שעות, לימוד סדרה זו לא מצריך ידע קודם, בנוסף לכך יש סדרה למתקדמים באורך שעתיים, בסדרה זו לומדים דיגום דמות בפוליגונים. הנה קישור: http://www.youtube.com/user/CgLionEdu#p/p מתוכנן עוד הרבה תוכן להמשך, תהנו, עודד אראל

    • 1 תגובה
    • 1.4k צפיות
  6. אני צורב ב EASY CD CREATOR 5.2 ןאני מחבר את השירים והכל בסדר אבל יש בום בין השירים כשזה עובר שיר איך אני עושה שיהיה חלק המעבר בין השירים?

    • 8 תגובות
    • 1.4k צפיות
  7. גיליתי היום שבתקיית c:users <myname<appdata<local<temp יש 12 גיגה תמונות (GIF) של צילומי מסך שלי משנת 2012 ועד לרגעים אלו. לאחר בדיקה התברר לי שיש תהליך ששמו DANGER.EXE והוא שמייצר את התמונות האלה כל 10 דקות ועשרים שניות בדיוק. מעניין אותי לדעת לאן הוירוס הזה שולח את התמונות? לפחות לאיזו מדינה? האם יש דרך?

    • 2 תגובות
    • 1.4k צפיות
  8. Started by adibel,

    אני צריך באופן דחוף תוכנה שיכולה לקרוא או לפתוח קבצי RMS. אני לא בטוח שיש עוד פורומים פה שיוכלו לענות לי על השאלה הזאת אז החלטתי לנסות כאן. למישהו יש המלצה או מכיר תוכנה שפותחת כאלו קבצים? חיפשתי בגוגל ולא כ"כ הצלחתי למצוא משו.. אם מישהו יוכל לעזור לי תודה רבה יום טוב..

    • 3 תגובות
    • 1.4k צפיות
  9. Started by Vidati,

    קיצור אני מכיר את המותג של וואקום ולא יכולתי להרשות לעצמי (כמו 90% מאוכלוסיית העולם ) אבל כשראיתי את הדגם החדש הזה ואת המחיר אמרתי לעצמי שאני חייב אחד.. עכשיו אני יודע בעיקרון מה אני קונה אבל יש לי שאלה אחרת.. האם הוא יודע לעשות עוד דברים חוץ מלשמש כלי עבודה? זאות אומרת, המכשיר הוא מחשב בפני עצמו? אני יכול להתקין עליו OS ותוכנות? או שהוא מתחבר למחשב נייח ושאוב ממנו הכול? אני רוצה להזמין אחד כזה מחול, עולה בערך 4,000שח עם משלוח. תודה...

    • 4 תגובות
    • 1.4k צפיות
  10. Started by Cryptonite,

    שלום,אני מחפש תוכנות מיוחדות למחשב שיחובר לטלוויזיה... 1.תוכנת ממיר-תוכנה שמאפשרת צפייה בסרטים אותם אני מזין, לפי לוח שידורים קבוע מראש ולפי השעות במחשב (כל פעם שאדליק את המחשב התוכנה תתעדכן).. אני מקווה שאפשר גם להזין בכמה "ערוצים" שאני יוצר, ואפשרות למעבר בין ערוצים (אם תפריט קטן ) 2.תוכנת משחקים-תוכנה פשוטה עם רשימות משחקים שנראה יפה (כמו לדוגמא רקע חמוד עם אנימציה קטנה במרכז- ומספר תיקיות עם משחקים למטה...) 3.תוכנת תפריט-תוכנה שפועלת מיד עם הפעלת המחשב (אם אפשר, לפני הפעלת Windows) ומאפשרת לבחור בצורה נוחה כניסה לכמה תוכנות...(עם רקע יפה) תודה לכל העוזרים ויום טוב

    • 7 תגובות
    • 1.4k צפיות
  11. ופשוט שיהיו בה אופציות מעניינות של DJing..

    • 4 תגובות
    • 1.4k צפיות
  12. הורדתי תוכנה שכוללת בתוכה 2 דיסקים להפעלה. יש 2 קבצים בסיומת Bin ולכל קובץ Bin יש קובץ בסיומת Cue. מה אני צריך לעשות כדי להפעיל את התוכנה עם הקבצים הללו? אלו הקבצים היחידים שנמצאים בתוכנה שהורדתי. בתודה...

    • 10 תגובות
    • 1.4k צפיות
  13. Started by yakir4u,

    כמו שרשמתי בכותרת אני מחפש תוכנה להקליט את המסך של הדפדפן תוך כדי שימוש תודה מראש :-)

    • 3 תגובות
    • 1.4k צפיות
  14. הכוונה לטקסט שקופץ בריבוע צהוב כשהסמן של העכבר נשאר כמה שניות על טקסט/איזור מסוים במסך. למשל פה בפורום כשאני משאיר את הסמן מעל האייקון של הוינדוס, קופץ ריבוע קטן שאומר איזה גירסה אני משתמש. בכל שאר הדפדפנים הטקסט הזה כן מופיע (אקספלורר 9 ואופרה 11.1) רק בפיירפוקס יש את הבעיה הזאת. אודה למי שיעזור לי איך לפתור את זה.

    • 11 תגובות
    • 1.4k צפיות
  15. שלום לכל תותחי הפורום, יש לי בעיה כבר מזה כחודשיים,חשבון ג'ימייל, אני מצליח לקבל דואר, לא מצליח להוציא. מקבל שגיאה "Task 'a@gmail.com' reported error (0x80042109) : 'Outlook is unable to connect to your outgoing (SMTP) e-mail server. If you continue to receive this message, contact your server administrator or Internet service provider (ISP).'" עשיתי גוגל על השגיאה, ניסיתי הרבה פתרונות שמציעים לעשות (הגדרה מחדש של חשבון המייל, בדיקת הגדרות, התקנה מחדש של התוכנה אפילו ) אך כלום לא עזר, האוטלוק הוא 2007. יש לציין שאני מנסה לשלוח מייל מהאייפון גם, אני ישר מקבל שגיאה של smtp שאין גישה או משהו כזה, אבל לאחר כמה דקות הוא כן מצליח לשלוח. הראוטר שיש לי אם זה קשור הוא של…

    • 4 תגובות
    • 1.4k צפיות
  16. שלום לכולם! לאחרונה קניתי לוח אלקטרוני למחשב שלי ואני רוצה להשמיש אותו כעכבר לכל דבר.. אני יודע שלכל הטבלטים יש מעיו תוכנה שמשנה את פונקציות העכבר... דוגמה: במקום שימוש בגלגלת של העכבר ניתן לבצע קליק שמאלי על הדף ולהזיז אותו מעלה ומטה.. אם מישהו יודע איך קוראים לתוכנה / דרייבר הזה אני אשמח לשמוע!! תודה רבה רבה לכולם!

    • 2 תגובות
    • 1.4k צפיות
  17. שלום, ביצעתי הגדרות ל- outlook 2013 על מנת שיסונכרן מול תיבת הדואר של gmail נעזרתי במדריך שיש ב- HELP של gmail התוצאה היא סינכרון חד כיווני, כלומר outlook מקבל את כל המיילים אבל אם אני מבצע מחיקה למייל באוטלוק אז הוא לא נמחק בתיבת הדואר ב- gmail. אשמח לעזרה בנושא תודה !

    • 0 תגובות
    • 1.4k צפיות
  18. Started by shafik,

    שלום, התקנתי בבילון 9 חוקי עם רשיון על מחשב WIN7 וישנה בעיה שהתצוגה נחתכת בצד ימין. ניסיתי להסיר ולהתקין מחדש אך ללא הצלחה, התקנתי במחשב אחר עם WIN 7 ולא נגעתי בשום דבר רק NEXT כל הזמן וגם שם הבעיה קיימת. האם מישהו נתקל בתופעה? תודה רבה, איתמר.

    • 2 תגובות
    • 1.4k צפיות
  19. Started by hm44,

    שלום. כמו שרואים בתמונה המצורפת הוא לא נותן לי אפשרות לעשות "BURN" למרות שהכל נראה תקין, (גם לתקייה ולקובץ ISO). יש לציין שמדובר בכ 5:30 שעות של ווידאו. (האיכות לא הכי קריטית לי, אם כי אולי אפצל לשני דיסקים) אשמח לפתרון ולעזרה. תודה! [attachment deleted by admin]

    • 3 תגובות
    • 1.4k צפיות
  20. Started by yomanet,

    אני צריך לחתוך דקה מקובץ avi של 45 דקות - להפוך אותה לוידאו ולהעלות ליוטיוב אני מנסה עם מלא תוכנות ולא מצליח. יש תוכנה פשוטה או אתר שאפשר לחתוך בקלות?

  21. Started by dovik,

    שלום, חברים אני לא יכול לראות שום דבר שמשודר און-ליין ברשת, בין אם זה ערוץ טלויזיה בין אם זה מצלמת רחוב, שום דבר שמועבר ישירות ברשת. לעומת זאת,הוידאו שנשמר בשרת ומשודר אח"כ, אפשר לראות בלי שום בעיה. מישהו יודע מה פשר הדבר ואיך מתקנים את זה? אין לי שום רעיון :iamstupid:

    • 10 תגובות
    • 1.4k צפיות
  22. Started by sapartil,

    ב WORD 2003 איך מגדילים את הכתב יותר מדרגה 72 ?

    • 2 תגובות
    • 1.4k צפיות
  23. אבל תבדקו שזה באמת עובד כי הלכתי ל"התאמה אישית" > "סרגל כלים חדש" וזה לא יצר סרגל שמתפקד כמו מה שבא עם התוכנה. אי אפשר להוסיף אתרים (אני מוסיף ע"י גרירה לסרגל ולאחר מכן משנה את השם כדי שיהיה קצר ויהיה מקום) יכול להיות שיש שיטה אחרת להוסיף אתרים?

    • 2 תגובות
    • 1.4k צפיות
  24. משום מה באתר היצרן לא ניתן להוריד http://www.epox.com/downloads.asp?class=DRIVERS&item=EP-4SGM8I

    • 0 תגובות
    • 1.4k צפיות
  25. אני יודע שיש תוכנה שאם מכניסים אליה את כתובות האייפי אז אפשר "לישלוט" לאותו בעל האייפי על המחשב... (להזיז לו את העכבר, להצויא לו את המגש של הסידירום החוצה וכל זה...) אני לא מחפש את התוכנה הזאתי בשביל לעצבן אנשים, אני פשוט מחפש תוכנה כזאתי בשביל להוכיח לחבר שלי שכן אפשר ליפרוץ למחשב שלו!! הוא לא מאמין לי!! אז אם מישהו יוכל לימצוא לי את התוכנה אני מאוד יודה לו... ד"א, התערבתי איתו על משהו נורא חשוב... 8)

    • 15 תגובות
    • 1.4k צפיות

דיונים חדשים בפורומים