עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by eyalib,

    אתמול התקנתי יהאוו מסנג'ר ואיתו התקנתי (אם אני לא טועה) את ה"טולבר" FIZZLE BAR אני מנסה למצוא איפה הוא מותקן ואני לא מוצא...בדקתי גם בקונטרול פאנל ולא מצאתי אותו...ואין שום דבר למחוק אותו. אני חושב שהוא הסיבה לכך שדפי האינטרנט שלי נתקעים ונסגרים... עזרה ??

    • 14 תגובות
    • 1.5k צפיות
  2. שלום , אני משתמש בנגן MEDIA PLAYER CLASSIC כדי לראות סרטים , רק אני לא יודע איך אני שם כתוביות ... וגם ב WINAMP אני משתמש. תודה מראש!

    • 7 תגובות
    • 1.5k צפיות
  3. Started by Zeev86,

    היי. מתברר שהגאונים ממיקרוסופט ומATI גרמו לתקלה בעדכון האחרון שעושה לי BSOD. מישהו יכול בבקשה להסביר לי את הדרך היעילה והנכונה ביותר להסרת הדרייברים של כרטיס מסך ATI ולהתקינם מחדש? בפעם שעברה שרציתי לעשות את זה קצת הסתבכתי, וזה לא הסיר לי אותם באופן מלא. תודה מראש!

    • 2 תגובות
    • 1.5k צפיות
  4. Started by DontTouch,

    שלום לכולם. אני רוצה לעשות תמונה שלי אבל שתיהיה מורכבת מטקסט.. משהו כזה : http://www.makeuseof.com/images/photo-to-text.gif http://technozan.com/wp-content/uploads/2011/12/3009985823_3ab1818269.jpg אם יש איזה תוכנה פשוטה או משו אני אשמח תודה רבה!

    • 2 תגובות
    • 1.5k צפיות
  5. שלום לכולם! הגיע לידי סורק של חברת Mustek מדגם BearPaw 1200TA. יש לי מערכת הפעלה ויסטה X64 ואני לא מצליח למצוא דרייבים לסורק הזה... בדקתי באתר של החברה ופשוט אין שם דריברים ל-VISTA הוינדוס לא מוצא אותם לבד, ניסיתי להוריד דרייברים של XP אבל אני בכלל לא מצליח להפעיל את ההתקנה גם כשאני עושה COMPATIBILITY... אודה לעזרתכם במציאת פיתרון. תודה רבה,

    • 11 תגובות
    • 1.4k צפיות
  6. Started by ben007,

    יש מן כלי/אפקט בפוטושופ שגורם לתמונה להפוך לשילוב של תמונה רגילה ונגטיב. תמונה רגילה שהופכת לאט לנגטיב ומסתיימת. ( אני יודע, תיאור עילג. ) מה השם של האפקט?

    • 5 תגובות
    • 1.4k צפיות
  7. מנסה להתקין התקנה של office 2007. ההתקנה עבדה לפני מספר שבועות. עקב בעיה בווינדוס המאפן נאלצתי להתקין מחדש. מחקתי את המחיצות בצורה מלאה ויצרתי חדשות. התקנתי את הווינדוס ללא בעיות. התקנתי את הדריברים ותוכנות סטנדרטיות נוספות ללא בעיה. כאשר התקנתי את האופיס, לאחר אמצא ההתקנה הוא החזיר שגיאה - missing file "enterpriseWW.msi" - שביזות רצינית, ניסית מספר פעמים כולל העתקה של הדיסק להרד דיסק, התקנה כל תוכנה בנפרד והגעתי למצב של פירמוט (לא בquick) והתקנה חדשה של הווינדוס. אותה שגיאה. לקחתי דיסק נוסף עם ההתקנה וזה לא עזר. ראוי לציין שההתקנה עבדה יפה על מספר מחשבים בעבר. ערבתי כמה מוחות חזקים משלי לפתרון הבעיה אך לא היתה הצלחה. אם יש פה גאון דור שיש לו מושג אשמח מאוד לשמוע. תודה ר…

    • 2 תגובות
    • 1.4k צפיות
  8. Started by Tamir3,

    שלום, פירמטתי את המחשב והתקנתי את כל הדרייברים כולל את הכרטיס קול אחרי שהתקנתי אותו עשיתי REBOOT למחשב וזה לא זיהה אותו בכלל. ניסיתי אולי 5 פעמים להתקין ועדיין הכרטיס קול לא מזוהה. מישהו יודע מה לעשות? לוח אם: Gigabyte GA-EP43-DS3 כרטיס קול: Realtek ALC888

    • 9 תגובות
    • 1.4k צפיות
  9. Started by Radeon38,

    הורדתי גרסת XP שניקראת Windows XP - USB Stick Edition אבל אני לא מצליח לזהות איזה סיומת יש לקובץ הזה.האם יש לזה פתרון כלשהו??

    • 11 תגובות
    • 1.4k צפיות
  10. שלום , אני משתמש ב FIRE FOX בתור הדפדפן העיקרי שלי , אבל ביומיים האחרונים אני נתקל בבעיה בלתי נסבלת , העמוד שבו אני נמצא YNET או כל עמוד אחר עובר לכתובת : http://pbid.iforex.com/engine?site=118144+page=+space=3498+size=295x350+linktarget=%27_blank%27+rnd=(randomnumber) שזו פרסומת ל IFOREX או משהו . לא מדובר ב POP UP , היות ש FF יודע לטפל בהם יפה מאוד , אלא בתופעה מעצבנת שפתאום הדף עובר לכתובת ההיא . בדקתי עם AD AWARE , SPYBOT וכו' ואין כלום . הדבר היחידי שהשתנה שה שהרצתי עדכונים של WINDOWS , ולאחרונה קראתי שהם דחפו פנימה איזה עדכון ל FF . תודה על העזרה , יניב

    • 11 תגובות
    • 1.4k צפיות
  11. Started by SandLegion,

    ערב טוב, רציתי לדעת אם יש benchmark שנותן הסתכלות ספציפית על המעבד ולוח האם ובנוסף גם נותן כדאיות וטיפים איך כדאי לשדרג את המערכת כדי שתרוץ בצורה יותר אופטימלית. הורדתי את sisoft Sandra 2004 אבל התוכנה יותר מסתכלת על הרכיבים ופחות נותנת טיפים. תודה, ארז.

  12. Started by dimago,

    מחקתי את ההודעה

    • 2 תגובות
    • 1.4k צפיות
  13. Started by ariel_rg,

    אני משוכנע שזו שאלה טפשית אבל... יש לי 2 בעיות במחיקת טקסט: 1. מקש מחיקה הרגיל לא מוחק טקסט מסומן (אלא רק אות אחר אות) 2. בתיבה ע"ג טקסט מסומן ג"כ לא מוחקת אותו אלא הטקסט מתווסף לפני הטקסט הישן. הבעיה רק בוורד אם מישהו יודע - תודה רבה!

    • 4 תגובות
    • 1.4k צפיות
  14. Started by elior021,

    היי אני מחפש תוכנה שתתקן לי התנגשויות של תוכנות שגורמות לקריסה של המחשב

    • 4 תגובות
    • 1.4k צפיות
  15. Started by nirfun,

    שלום לכולם לאחרונה קניתי מחשב חדש אני מנסה לצרוב DATA CD ולא נותן לי בשום דרך שהיא ואני לא מצליח לא בנרו ולא בווינדוס זו השגיאה שנרו נותן לי בקובץ LOG Windows XP 5.1 IA32 WinAspi: - NT-SPTI used Nero Version: 8.3.6.0 Internal Version: 8, 3, 6, 0 (Nero Express) Recorder: <HL-DT-ST DVD-RAM GH22NP20>Version: 2.00 - HA 1 TA 0 - 8.3.6.0 Adapter driver: <IDE> HA 1 Drive buffer : 2048kB Bus Type : default CD-ROM: <Generic DVD-ROM >Version: 1.0 - HA 1 TA 1 - 8.3.6.0 Adapter driver: <SCSI> HA 1 === Scsi-Device-Map === CdRomPeripheral : HL-DT-STDVD-RAM GH22NP202.00 JRAID Port 0 ID 0 DMA: Off DiskPe…

    • 3 תגובות
    • 1.4k צפיות
  16. Started by Rami0786,

    שלום לכולם. חיברתי את הטלוויזיה למחשב שלי כאשר היא ממוקמת בחדר אחר ואני לא מעוניין לעשות העתקת מסך (duplicate screen) לטלוויזיה אלא שיהיה משודר עליה רק מה שאני רוצה (גליון אקסל) ככה שאני אוכל לעבוד על המחשב ובמסך השני יופיע תמיד הגליון. נסית לעשות הרחבת מסך (extend screen) ועשיתי אותו מסמך אקסל עם קישור בין התאים של השניים כדי שאוכל לערוך באחד והשינוי יופיע מיידית בשני.. אך מסתבר שהאקסל (2010) לא נותן את האפשרות לפתוח שני מסמכים בשתי חלונות נפרדים אני מחפש פתרון ובחפירות שעשיתי בגוגול לא הצלחתי להגיע לפתרון ( אשמח לשמוע הצעות תוכנה (עדיף חינמית ומומלץ שתהיה קלילה) או פתרון כלשהו... המון תודות מראש לכל העוזרים :))

    • 3 תגובות
    • 1.4k צפיות
  17. Started by liorwin,

    יש לי כרטיס קול onboard של realtek. אני מנסה להפעיל שיר בווינאמפ ואני מקבל הודעת שגיאה (למרות שאת מנגינת הפתיחה של ווינדואוס אני שומע) bad directsound driver בלה בלה בלה... הורדתי דרייבר מעודכן ועדיין התקלה חוזרת. האם זה קשור לdirectx?? מה לעשות? תודה, ליאור

    • 15 תגובות
    • 1.4k צפיות
  18. Started by kobipk,

    לא להתבייש להגיד את האמת הלכתי על סיגון שחור צהוב אדום... תוכן הכותרת Devil שטן מזיר אדום בכל העינין זה האתר http://kobi.zapto.org תגובות חברה

    • 13 תגובות
    • 1.4k צפיות
  19. Started by rangerman,

    ופעם שלישית... באיזה נגן מדיה אתם משתמשים?

    • 11 תגובות
    • 1.4k צפיות
  20. Started by cyberX,

    יש לי את התוכנה MagicISO וניסיתי לעשות כמו שרשום כאן http://www.magiciso.com/FAQ/FAQ0011.htm וזה פשוט עשה לי קובץ ISO שבתוכו יש את הקובץ DMG \: אפשר הוראות יותר ברורות לגבי מה לעשות ואיך לפתוח את הקובץ הנ"ל ?

    • 3 תגובות
    • 1.4k צפיות
  21. מאחר ותמונות ררזולוציות כאלו קשה למצוא חשבתי לערוך תמונה לרזולוציה הזו ... העינייין הוא שאני לא רוצה שיהיו איזה שהם עיוותים האם אני יכול לעשות זאת דרך פוטושופ ? ואיך ?

    • 5 תגובות
    • 1.4k צפיות
  22. Started by slimshady21,

    קבלו, חתימה רביעית שלי: מה אתם אומרים?

    • 21 תגובות
    • 1.4k צפיות
  23. שלום לכולם! ;D יש לי בעיה ממש מעצבנת... פירמתטי את המחשב שלי, ועכשיו רציתי להתקין את הנתב של האינטרנט... אבל אין לי את הדיסק שלו ובשביל להוריד אותו המחשב חייב אינטרנט... אני חייב אינטרנט בשביל להפעיל את האינטרנט ניסיתי להוריד דרך המחשב של אח שלי (שזה בעצם המשתמש שלו, אני לא אסף ) אבל אני לא מוצא את הדרייבר של אותו מכשיר.. אני לא יודע מה לעשות.. :s05: אשמח לעזרתכם תודה מראש!

    • 6 תגובות
    • 1.4k צפיות
  24. אז החלטתי לעשות להם לוגו ולשלוח להם שזה יהיה מוכן.אולי ייצא מזה משהו חשובה לי לדעתכם לגביי הפרוייקט הלא גמור הזה http://www.fileflyer.com/view/PcOSECk

    • 14 תגובות
    • 1.4k צפיות
  25. Started by jj516,

    באתר : www.wwf.com יש menu bar איך ובאיזה תוכנה אני יכול לעשות את ה menu bar שיש לאתר? ובאיזה תוכנה אני אוכל להכניס אותה ליצירת האתר?, אני אוכל להשתמש ב front page?

    • 2 תגובות
    • 1.4k צפיות

דיונים חדשים בפורומים