עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. יש לי תמונה עם רזולוציה ענקית איך אני מקטין אותה ?

    • 1 תגובה
    • 1.5k צפיות
  2. טוב לא הייתי בטוח איפה לכתוב את זה... אבל קדימה- אז ככה כשאני מנסה להפעיל את הרדיו של 103FM מהאינטרנט הוא פותח את הנגן ואחרי דקה-שתיים של המתנה אמנם הנגן נטען אבל אם אני מנסה ללחוץ על כפתור ה-play או על הגברת הווליום אני שם לב שרשום בפינה למטה error on page... ??? לעומת זאת הנגן של 99 esc כן פועל אצלי. חשוב לציין שבעבר כן הצלחתי לשמוע את 103 במחשב שלי ולא זכור לי שהתקנתי או הסרתי תוכנות כלשהן לאחרונה. האם מישהו יודע באיזה תוכנה הרדיו שלהם תלוי??? ===== פתרון: התקנתי התקנת שדרוג של ווינדוס XP שסידרה את הבעיה

    • 2 תגובות
    • 1.5k צפיות
  3. Started by overload,

    שאחרי שאני מתחבר לשרת בMIRC מופיעה לי ההודעה הבאה בחלון: [DC]xdcc-E507 No such nick/channel זה לא מפריעה לי, אבל אני יודע שזה לא אמור ליהיות כך אז תעזרו לי בבקשה. אם לא הבנתם הנה תמונה:

    • 6 תגובות
    • 1.5k צפיות
  4. Started by LittleNooB,

    מחפש המלצה לתוכנת אבטחה לעסק (סרבר + 14 מחשבים ) עד עכשיו השתמשנו eset שעשה עבודה לא מספיק טובה (בדיקה על אחד המחשבים עם "זונאלארם" גילתה כמה וירוסים מוחבאים) zonelabs רושמים באתר שלהם שהם לא מתאימים לעסק כזה ויהיו בעיות עם תוכנות מסויימות ..... מישהו מכיר תוכנה אחרת מומלצת לאבטחת עסק ? תודה

    • 1 תגובה
    • 1.5k צפיות
  5. Started by yair_gobani,

    שלום לכולם, יש לי כ45 קבצי RAR שמכילים קטע וידאו אחד (חולק לכמה RARים), כמו שכולם יודעים פותחים את הראשון, ואז הקובץ יוצא... הבעיה שאני לא מצליח , והWINRAR נותן את השגיאה הבאה: ! D:\*********: You need to start extraction from a previous volume to unpack **********.avi ! CRC failed in *****.avi. The file is corrupt השורה השניה מופיע הרבה פעמים. מישהו יודע איך אפשר לתקן את הקבצים ? או לפחות לדעת איזה אחד מהם פגום ?

    • 2 תגובות
    • 1.5k צפיות
  6. האם אפשר לקבל המלצה על תוכנת דואר אלקטרוני עבור אבי בן 75 אינטואיטיבית ושיודעת להתעסק עם מספר חשבונות דואר באופן אוטומטי. היום יש לו ברדאק במחשב ובחשבונות הדואר והוא לא כל כך מסתדר. תודה לעונים :s05:

    • 7 תגובות
    • 1.5k צפיות
  7. Started by gshhar,

    שלום לכולם. יש לי רדאון 9600XT של ספייר ולאחרונה יש לי כל כמה דק' תקיעות קטנות בסקטים למשך איזה חצי שנייה. ניסיתי את הדרייבר הכי חדש אבל זה לא עזר ועכשיו אני עם גירסה ישנה יותר,4.1 אבל גם זה לא עוזר. פירמטתי את המחשב שלי אבל גם זה לא עזר ועד לא מזמן לא הייתה לי את הבעיה הזו. מה זה יכול להיות ?

    • 11 תגובות
    • 1.5k צפיות
  8. Started by אורי מוזס,

    שלום לכולם, מעוניין לקנות למחשב הנייח שלי חלונות 10 ותוכנת אופיס. בדגש על רשיונות קבועים ללא הגבלה. באתר GameKeys מצאתי: 1. חלונות 10 פרופשונל OEM במחיר 265 ש"ח 2. אופיס 2019 הום אנד ביזנס במחיר 520 ש"ח א. האם אתר זה בטוח ואפשר לסמוך עליו? ב. האם המחירים הגיונים? אין חנות, הקנייה במייל. בתודה לכל המשיב.

  9. יש תכנה טובה שמאפשרת לצור מצגת תמונות לצפייה על נגן DVD רגיל (כלומר לא כונן למחשב)?

    • 0 תגובות
    • 1.5k צפיות
  10. איך אני מבטל את העלייה של התוכנה במחשב כשהווינדוס עולה? msconfig לא עובד...

    • 10 תגובות
    • 1.5k צפיות
  11. Started by izir,

    שלום עדכנתי לוינודס 8.1 אבל הוא לא קורא את הדיסקים של הדרבירים לא של הכרטיס מסך ולא של הלוח אם יש לי לוח אם : B78M-D3H (GIGABYTE( מעבד I3 וכרטיס מסך 6970 לכרטיס מסך מצאתי דריבר אשמח לדריבר רק להורדה אני לא מצליח למצוא ללוח אם

    • 2 תגובות
    • 1.5k צפיות
  12. Started by royymmm,

    שלום , אני מנהל נכסים של לקוחות מארץ ומחול ויש לי יפוי כוח שלהם לפרסם מודעות פרטיות בשמם אלה לא מודעות עסקיות אלה פרטיות לוח יד 2 אינו מכיר בזה לכן אני צריך לחשוב על פתרון יצירתי אחר לפרסם מודעות כאלה באופן פרטי להשכרהאשמח לעזרה ממישהו שמבין ויודע איך לעשות זאת ניסיתי:קניית טוקמנים (עם מספרים שונים) ו פתיחת חשבונות חדשים עם VPN וגלישת בדפדפן incognito ללא הצלחה אם למישהו יש בבקשה רעיון לעזור לי אני מאוד יודה לו כי אני כבר עובד עצות

  13. אם מישהו יודע על משהו אשמח לדעת גם. תודה רבה לעוזרים !

  14. Started by zy2000,

    מערכת הפעלה XP PRO תוכנת צריבה - nero5 burning rom המטרה - לצרוב קובץ שקיים אצלי במחשב בפורמט ISO גודל הקובץ כפי שמופיע במאפיינים במצב נוכחי (מכווץ) - 1.5GB . גודל הקובץ האמיתי = 650MB (הוכחה = היה צרוב על CD רגיל לפני כן.) הבעיה = התוכנה מוציאה הודעה שאומרת שהקובץ גדול מידי . היא לא מזהה שמדובר בפורמט ISO ולכן לא צורבת אותו ל cd מחפש לשנות הגדרות כדי שהתוכנה תקבל את הפורמט כ= ISO ואז גם תצרוב אותו . תודה על העזרה .

    • 9 תגובות
    • 1.5k צפיות
  15. אני צריך להתקין את אחת מתוכנות האנטי וירוס הבאות: symantec trend micro CA eTrust Sophos אל תציאו לי תוכנות אחרות כי אני חייב רק אחת מאלה... העדיפות הראשונה שלי היא שזה לא יעמיס על המערכת ולא יקפיץ שום דבר שיהיה נוח לבטל אותו!!!!!! אני חושב שMCAfee עונה על הדרישות האלו, לא?!

    • 16 תגובות
    • 1.5k צפיות
  16. Started by ariel007,

    שלום לכולם, תמיד הפעלתי סרטונים עם סיומת avi באמצעות ה-WMP גרסה 12 שבא עם Windows 7. אבל, החל מאתמול כשאני בא להפעיל קובץ כזה הנגן נפתח ונסגר מיידית ולא מצליח לנגן את הקובץ. קבצים אחרים כמו mpg ו-mp4 הוא מנגן בסדר. מה יכולה להיות הבעייה?

    • 6 תגובות
    • 1.5k צפיות
  17. Started by TOMMYB1,

    Logfile of HijackThis v1.99.1 Scan saved at 23:10:33, on 22/04/2006 Platform: Windows XP SP2 (WinNT 5.01.2600) MSIE: Internet Explorer v6.00 SP2 (6.00.2900.2180) Running processes: C:\WINDOWS\System32\smss.exe C:\WINDOWS\system32\winlogon.exe C:\WINDOWS\system32\services.exe C:\WINDOWS\system32\lsass.exe C:\WINDOWS\system32\Ati2evxx.exe C:\WINDOWS\system32\svchost.exe C:\WINDOWS\System32\svchost.exe C:\WINDOWS\system32\LEXBCES.EXE C:\WINDOWS\system32\spoolsv.exe C:\WINDOWS\system32\LEXPPS.EXE C:\Program Files\Norton AntiVirus\navapsvc.exe C:\WINDOWS\system32\Ati2evxx.exe C:\Program Files\Analog Devices\SoundMAX\SMAgent.exe C:\WINDOWS\system32\svchost.exe C:\Program Files\…

    • 4 תגובות
    • 1.5k צפיות
  18. Started by TNT,

    אנשים לא מצליחים לשלוח לי דברים דרך האיסיקיו!!!!!!!! ניסיתי להתקין מחדש, לא עזר! זה מרגיז אותי!!!!! מישהו יודע מה הבעיה?!

    • 5 תגובות
    • 1.5k צפיות
  19. מה לעזאזל לוקח 600 מגה? אם מחברים את כל מה שבproccesses זה יוצא לפחות 150-200 מגה ודרך אגב, ביטול superfetch טוב למשחקים או שזה לא משנה ולא צריך לבטל אותו?

    • 4 תגובות
    • 1.5k צפיות
  20. Started by fux,

    תודה..

    • 7 תגובות
    • 1.5k צפיות
  21. Started by אנדי,

    ב- 26.7.2017 התפרסמה ידיעה לפיה 'אדובי' הולכת לחסל לחלוטין את יישום האנימציה הווקטורית 'אנימייט' (לשעבר 'פלאש' שהיתה במקור מוצר של 'מאקרומדיה' עד שזו נרכשה בתחילת המילניום ע"י 'אדובי'). 'פלאש' שימשה בתחילת דרכה לבניית אתרי אינטרנט, ובהמשך שימשה ליצירת משחקים, באנרים, דפי נחיתה וכמובן להטמעת תכני וידאו באמצעות נגן הוידאו שלה, עד שתקן ה- HTML5 אפשר לעשות את זה ללא נגן ה'פלאש'. השאלה - איזה חלופות יש היום ליצירת סרטוני אנימציה מורכבים כדוגמת אלה שנוצרו ע"י 'פלאש' (כולל תכנות שמקביל ל- action script)? איך יוצרים היום באנר דינאמי או סרטון אנימציה? תודה.

  22. למישהו יש לינקים לתמונות איכותיות ברזולוציה גבוהה (כ 2MB+) של הסרט 300 ? תודה

    • 8 תגובות
    • 1.5k צפיות
  23. יש לי מחשב שמותקן עליו אופיס 2007 ואיבדתי את הדיסק ואת הסידיקיי שלו, האם אפשרי לבצע גיבוי של האופיס במחשב הבעייתי ולהתקין את האופיס מחדש כשהוא חוקי במחשב החדש?

    • 4 תגובות
    • 1.5k צפיות
  24. Started by yuvyuv,

    טוב, אז ככה: שיחקתי קצת עם ה- Powertoys for Windows XP ואיך שהו האיקונים ניהיו מכוערים ביותר (ראו תמונה מצורפת [זה משפיע בעיקר על האיקון של ה- ACDSEE ושל ה- WinACE]). למישהו יש רעיון מה אני עושה בקשר לזה ?!

    • 6 תגובות
    • 1.5k צפיות

דיונים חדשים בפורומים