עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by ss,

    ברצוני להוריד אינציקלופדית בריטניקה בעיברית אשמח לקבל שם של אתר שממנו אוכל להוריד ואם משהו יכןל להעביר לי אותה באיי-מייל

    • 9 תגובות
    • 1.5k צפיות
  2. שלום רב אני משתמש חדש בפיירפוקס 3 אבל שני סיבות שמונעות ממני מלהישאר עם הדפדפן הזה 1. כשאני פותח את מהמועדפים הוא נפתח על האתר שאני גולש בו כרגע כאילו הוא דורס לי אותו אני רואה שכשאני פותח אתר מהמועדפים הוא יפתח אותו בטאב חדש 2.במקסטון יש אפשרות שאני גולש בעמוד מסויים אני רוצה לפתוח משהו מסויים בעמוד בטאב חדש אני פשוט הייתי גורר את מה שרציתי ואז הוא היה נפתח בטאב חדש בפיירפוקס אין את זה מישהו יודע איך אני עושה את זה ? הורדתי את ה TAB MIX PLUS וזה לא עזר... תודה מראש לכולם [=

    • 7 תגובות
    • 1.5k צפיות
  3. שמתי לב שכאשר אני מסובב תמונה הגודל שלה משתנה? האם האיכות של התמונה משתנה? אם יש ירידה באיכות עם איזו תוכנה עדיף להשתמש על מנת לסובב תמונות Photoshop, ACDSee?

    • 10 תגובות
    • 1.5k צפיות
  4. Started by computers-man,

    שלום, אני משתמש בOUTLOOK 2010 ובעבר הייתי מקבל את ההודעות החדשות של הOUTLOOK בצד ימין למטה עם פרטים של ההודעה ושומע צליל של הודעה נכנסת, היום זה כבר לא עולה לי כשאני מקבל הודעה חדשה, איך אני מחזיר את זה? תודה מראש

    • 2 תגובות
    • 1.5k צפיות
  5. שלום .. יש לי את המכשיר nokia 6230 וקיבלתי את הכבל usb למיתחבר למכשיר הנ"ל ! עכשיו הבעיה שאני מחבר את המכשיר למחשב הוא מוצא אותו אבל טוען שההתקן לא פעיל , ואני חושב שצריך דרייבר מסויים בשביל שהוא יזהה את החומרה החדשה ! ניסיתי לחפש בכל מיני מקומות עזרה או דרייברים אבל ללא הצלחה .. אשמח אם תוכלו לעזור לי .. שיהיה שבת שלום ! ותודה ....

    • 2 תגובות
    • 1.5k צפיות
  6. Started by ydyehuda,

    תודתי מראש, יהודה

    • 11 תגובות
    • 1.5k צפיות
  7. לא מזמן ראיתי סרטון פה שנתנו לינק וזה בעצם כך כולם אמרו וירוס אכשיו KASPERSKY לא איתר אותו ומשהו מוזר יש לי פינג גבוהה יחסית כאשר מופעל דבר מוזר מאוד ב TESK MENAGER CSRRSS.EXE משהו כזה ו כשה זה מכובה הפינגים טובים יותר האם זה וירוס?

    • 28 תגובות
    • 1.5k צפיות
  8. Started by orninyo,

    מישהו מכיר את התוכנה הזאת? היא נתקעה לי במחשב וחוסמת לי כל מיני אתרים "לא בטיחותיים" אני לא מוצא אותה בשום מקום מישהו יודע איך מעיפים אותה?

    • 10 תגובות
    • 1.5k צפיות
  9. באיזה דרכים אוכל לברר עם באמת פרצו לי? ואיך למנוע את זה? :s05:

    • 16 תגובות
    • 1.5k צפיות
  10. יש לי סרטון במחשב שהעברתי אותו לקיבצי BMP (כ 200 קבצים\תמונות) איזה תוכנה יכולה לעזור לי לעשות אנימציה מכל הקבצים האלה בדרך הקלה ביותר?? ויש לי את הקובץ של הסרטון שהוא ב AVI אפשר לעשות איתו משהו ולהפוך אותו גם ל GIF??? נ.ב הקבצים מסודרים לפי מספרים כמו: 0.bmp 1.bmp 2.bmp 3.bmp

    • 11 תגובות
    • 1.5k צפיות
  11. Started by Atex,

    שלום! סיימתי לפרמט !! עכשיו אני רוצה לנעשות דפדפן חדש..עד היום השתמשתי ב AVANT,דפדפן דיי טוב מצעיה הרבה קל לשימוש. היום חשבתי להתקין FireFox אבל שמעתי שגילו שם פריצה גדולה או משהו כזה שלא ממש הבנתי אז חברים מה אתם אומרים שכדי? תודה על התמיכה!

    • 20 תגובות
    • 1.5k צפיות
  12. אני רוצה לקנות את הגירסא החדשה של Norton Internet Security, כל שנה אני קונה את הגירסא החדשה, אך בגירסת 2004, התוכנה התחילה די להעיק על המחשב שלי ( למרות היותו P4 -2.0 ) ודי האיטה את הגלישה באינטרנט וכו', לדעתי היא הייתה די גרועה. השאלה שלי היא האם הגירסא החדשה טובה יותר ( מבחינת ביצועים, מהירות סריקה ושאר ירקות ) ?

    • 26 תגובות
    • 1.5k צפיות
  13. Started by -AKEL-,

    האם בתוכנה הזאת אפשר לסרוק מסמך ולהוציא משם את התוכן לטקסט ? (לשלוף מתמונה את הטקסט הכוונה) אם כן... איך?

    • 1 תגובה
    • 1.5k צפיות
  14. Started by yigael_o,

    היי, אני לא בטוח שזה הפורום המתאים אבל זה נראה לי הכי קרוב. אני שם לב שבצפיה בסרטונים הרבה פעמים ההורדה מופסקת כאשר הסרטון מושהה. אני מניח שזה נועד לחסוך ברוחב פס אם מישהו לא צופה בכל הסרטון. זה מפריע לי כי לפעמים אני רוצה לשים את הסרטון בהשהיה, אם למשל אני מעדיף לצפות ברזולוציה גבוהה ורוצה לצפות בהכל רצוף. אבל כשאני חוזר לטאב אני מגלה שירדו רק עוד כמה שניות קדימה. האם יש פתרון פשוט לזה? אני מעדיף שזה יהיה משהו לדפדפן כרום. פשוט שסרטון שלם ירד ללא הפסקה כאשר מס\פסיקים לצפות בסרטון. אגב, אם זה רלוונטי זה רלוונטי גם לסרטונים בקורסרה יודימי ופלורלסייט.

    • 1 תגובה
    • 1.5k צפיות
  15. Started by huber,

    שלום חברים. אני מחפש תחליף לתוכנת ביבלון (תוכנת התרגום) בשביל חלק מהעובדים אצלי בארגון. הבבילון לצערי עושה יותר מידיי בעיות. מחפש משהו שיודע לתרגם מעברית לאנגלית ולהיפך עם אינטגרציה לדפדפן, אופיס וכו (מה שמוריד את GOOGLE TRANSLATE מהפרק). יש למישהו הצעות?

  16. בוקר טוב, מבקש עזרה לחבר. חבר עשה ניקוי דיסק ולאחריו הElements לא עולה לו יותר: אם מפעילים ממסך הWelcome, הוא נראה טוען אבל לא עולה עד שמפסיק לטעון. אם מפעילים מקובץ הEXE ישירות רואים את התוכנה נטענת אך קורסת. (תמונות מצורפות) מדובר במערכת I5 , כרטיס מסך R9 290. בדקתי קצת ברחבי האינטרנט - עדכנתי דרייברים לכרטיס מסך, ריצה כמנהל, מצב תאימות. אך שום דבר לא עובד עדיין. הסרנו והתקנו את התוכנה חזרה, גם זה לא עזר. האם מישהו נתקל בבעיה? או יש לו רעיון לפתרון? תודה רבה.

    • 1 תגובה
    • 1.5k צפיות
  17. Started by nir007,

    איך חברת MICROSOFT שומרת על עצמה מפני וירוסים,רוגלת,זבל,שגיאות,סוסים,וכאלה?

    • 15 תגובות
    • 1.5k צפיות
  18. Started by WarNet,

    היי,האם מישהו מכיר תחליף ראוי? תודה.

    • 0 תגובות
    • 1.5k צפיות
  19. מותקן אצלי 2007 אנטרפרייז עם רישיון חוקי של העבודה. לפני כמה שבועות התחלתי לקבל התרעה על זה שהעותק אינו חוקי, והתוכנה תסומן כלא חוקית אם אני לא מתקין עותק חוקי. הורדתי איזה כלי להסרה של האקטיבציה ובאמת הפופאפ הפסיק אבל אז לאחר פרק הזמן שהתוכנה התריעה בפניו, כל הישומים "סומנו". כיום, כל ישום אופיס שאני פותח מסומן בגדול בצד ימין למעלה שהעותק אינו חוקי. איך מורידים את זה ? תודה.

    • 6 תגובות
    • 1.5k צפיות
  20. Started by I7210I,

    שלום מופיעה לי ההודעה הבאה כשהמחשב עובד סתם ככה בלי לעשות כלום http://imageshack.us/photo/my-images/694/55828359.jpg/ מה זה אומר? תודה

    • 9 תגובות
    • 1.5k צפיות
  21. Started by My_Name,

    אני משתמש בתוכנה Offline Explorer Enterprise כדי להוריד אתר כלשהו (לא משנה כרגע איזה). יש לי לאתר את פרטי ההתחברות (שם משתמש והסיסמה), ואני מתחבר לאתר, מפעיל את התוכנה והיא מורידה את כל הדפים, תמונות, לינקים והכל. הבעיה היא שאחרי בערך 2 דקות, היוזר שלי מתנתק (כנראה מנגנון הגנה כלשהו של האתר, כי בגלישה רגילה ורציפה של יותר משעתיים לא קורה כלום) ואז התוכנה לא יכולה להוריד יותר את הלינקים שאותם רק חברים רשומים יכולים לראות וזה בעצם מה שאני צריך |: ניסתי להוריד את החיבורים המבקבלים, שבהתחלה היו מוגדרים על 10 חיבורי HTTP מקבילים, הורדי ל-2 ואפילו 1, את ההשהיה של ההורדה בין עמוד לעמוד הגדלתי משנייה אחת ל-7 ואפילו 10 שניות וזה עזר טיפה, במקום להתנתק אחרי 2 דקות, הוא שרד איזה 5-7…

    • 0 תגובות
    • 1.5k צפיות
  22. בוקר טוב. אני מכין לי חתימה צנועה לפורום. הבעיה היחידה שלי,היא שאני לא רוצה שהיא תיהיה ברקע לבן,אני רוצה שהיא תשתלב עם הצבע של הפורום,משמע - להסיר את הרקע. מישהוא יכול להסביר לי איך עושים זאת,או עם איזה תוכנה? תודה מראש, MuTaTiOn.

    • 4 תגובות
    • 1.5k צפיות
  23. Rapidown זהו שמה! האמת, לא הבנתי איך היא עושה את זה. זה כאילו מנהל הורדות רגיל(וראיתי הרבה כאלה) אבל כשעושים COPY של קישור מ RAPIDSHARED היא מצליחה להוריד אותו. כשאני מדפיק ב GIGAGET או FLASHGET הם לא מצליחים. יש למישהו רעיון למה?

    • 10 תגובות
    • 1.5k צפיות
  24. Started by PCMO,

    כאשר מתקינים מערכת הפעלה על מחשב נייד חדש, מהו סדר התקנת הדרייברים ? יש את הדרייברים של הכרטיס מסך, קול, רשת אלחוטית, Bluetooth, קורא כרטיסים, DVD Player, Touch Pad, Webcam - שלא נראה לי חשוב סדר ההתקנה שלהם לעומת זאת לגבי רשימת הדרייברים הנוספים, שחלקם נראה לי חובה להתקין והשני אני בכלל לא בטוח שאני מבין מה התפקיד שלהם ואם בכלל צריך להתקין אותם כך שאשמח להסבר על תפקודם, נחיצות וחובת ההתקנה שלהם, ואם יש גם סדר התקנה Chip Set Utility Config Free AHCI Driver Accessibility Assist Registry Patch Hotkey Utilities for Display Devices Network Device ID Registry Setting Tool PC diagnostic tool Power Saver + Power Saver Driver Service Station Smooth View Storage Manager Super…

    • 1 תגובה
    • 1.5k צפיות
  25. Started by omri_ro,

    מה קרה לטמבלים מM$ - החליקו על השכל ואח"כ זרקו אותם במדרגות של המקדש הבאהי בחיפה??? WTF??? הם מחקו ת'פקודה הזו מהלכסחכון של ה - DOS בכאילו של הWINXP... אני רוצה לעשות קובץ BATCH קטן ונחמד שיבצע מחיקה של כל הדרעק מסיפריית הTEMP שלי(זה שיש כזו לכל USER כבר קלטתי לבד)! ראיונות לצחליפים יתקבלו בברכה

    • 8 תגובות
    • 1.5k צפיות

דיונים חדשים בפורומים