עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by yz101,

    לא בדקתי יותר מדי תכנים מדובר בקבצי TS, כלומר *.TS אצלי רצים חלק כשכל הCODEים המותקנים הם K-LITE עם Q6700 6GB ו9800GT. אצל אחותי PENTIUM D 820 2.8GHZ 2GB 2600PRO גם מותקנים K-LITE וזה נפתח, הסאונד עובד, אם כי מקרטע לעיתים, הוידאו בFPS מאד נמוך ומקרטע לחלוטין, ניסית את הCORE2K את הAVC או איך שלא קוראים אותו, את CCC וכד'... שום דבר לא שיפר ולו בטיפה. המעבד נמצא בחלק מהזמן ב100% בשתי הליבות, אבל לא כל הזמן, ובכל זאת, קירטוע שלא מאפשר צפיה. מה כן ניתן לעשות?

    • 18 תגובות
    • 1.5k צפיות
  2. הגירסה החדשה של מוזילה, 1.6, אמורה לצאת בתוך ימים ספורים. שני באגים משמעותיים למשתמשי עברית עשויים לחכות רק לגירסה הבאה, אבל כאן אתם יכולים לעזור. בלינק המצורף ניתן להוריד גירסת נסיון שכוללת את התיקונים, לבדוק אותה ולקבוע האם כדאי למוזילה להכניס את התיקונים כבר לגירסה הקרובה, או לשפר ולהמתין איתם עד לגירסה הבאה. שלב א' הורדה והתקנה 1. הורידו את הקובץ הבא:? mozilla_bin.exe? (8MB)? 2. הריצו אותו ולחצו על Extract. התיקיה mozilla_bin תפרש לצידו של הקובץ. 3. פתחו את התיקיה nozilla_bin והריצו את mozilla.exe. הדפדפן ייפתח. כדאי שתשתמשו בו קצת כדי לוודא שכל הדברים הבסיסיים תקינים. שלב ב' בדיקות זה השלב החשוב שלשמו התכנסנו. אם אתם רוצים שגירסה 1.6 תהיה איכותית ונטולת תקלו…

    • 6 תגובות
    • 1.5k צפיות
  3. Started by udi,

    יש קובץ המקובץ בWINZIP וכאשר אני רוצא לפתוח אותו הוא מבקש סיסמא האם קיימת תוכנה או דרך כלשהיא לדעת מהי הסיסמא הנדרשת ?

    • 3 תגובות
    • 1.5k צפיות
  4. זה לא עד כדי כך מפריע לי אבל התוכנה הזאת עולה כל פעם עם הווינדווס ואני צריך תמיד לסגור אותה. היא לא מופיעה בהוספה / הסרה של תוכניות ואני אשמח לדעת איך אפשר לגרום לה לא לעלות עם הווינדווס

    • 2 תגובות
    • 1.5k צפיות
  5. Started by yoko,

    שלום חברים אני מחפש תוכנה שתראה לי כל דבר שבוצע על ידי המחשב כגון אתרים שגלשו דברים שכתבו בגלישה היסטוריה גלישה בקיצור שיופיע כל דבר אשר נעשה בגלישה כולל כתיבה בתודה ענקית לעוזרים והמגיבים וחג שמח

    • 3 תגובות
    • 1.5k צפיות
  6. Started by dror_gh,

    שלום . חבר שלי הביא לי לפרמט לו את המחשב והזהיר אותי מראש שהכרטיס קול בעייתי ולא עובד מהרגע הראשון עם כל הדרייברים שהוא ניסה. בדקתי את הכרטיס קול (המובנה) והלוח אם ב everest זה הלוח אם לפי אוורסט : Motherboard ID 63-0304-009999-00101111-101905-P4M800CE$A0398001_BIOS DATE: 10/19/05 16:50:19 VER: 08.00.12 וזה הכרטיס קול : VIA VT8237A/8251 High Definition Audio Controller PCI ניסיתי כמה דרייברים שכיבכול אמורים להתאים אבל זה רשם לי שאין לי את הכרטיס הנ"ל במחשב. אם מישהו יוכל להביא לי דרייבר מתאים אני אודה לו מאוד תודה רבה

    • 17 תגובות
    • 1.5k צפיות
  7. פתאום אני לא מצליח לראות סרטונים באינטרנט? איך אני מסדר את זה? תודה רבה.

    • 13 תגובות
    • 1.5k צפיות
  8. הורדתי את הגרסה האחרונה של התוכנה שהיא.... gparted-livecd-0.3.4-11.iso צרבתי אותה כ איימג' לפי המדריכים שראיתי שאני מכניס אותה לכונן האופטי התוכנה עולה ישר מהבוט בצורה הזו.. אבל אצלי היא מעלה לי רשימה ואחרי זה רושמת לי כל מיני אזהרות צילמתי מסכים בעזרת המצלמה שלי תנסו לעזור לי איך אני מגיע לחלון של התוכנה כמו שלמעלה.. זהו המסך הראשון שאני מגיע אליו אחרי שהוא עולה מהבוט וזה כבר המסך של כל האזהרות אחרי שהוא כבר ביקש ממני לבחור שפה תודה

    • 18 תגובות
    • 1.5k צפיות
  9. http://my.opera.com/chooseopera/blog/2010/10/14/opera-11-will-have-extensions אני אשכרה מתרגש.

    • 5 תגובות
    • 1.5k צפיות
  10. Started by tepez,

    יש לי בעיה עם תוכנה מסויימת שחלק מהטקסטים העבריים בה מוצגים כג'יבריש. זה קורה רק באותה תוכנה ובממחשב אחר היא עובדת טוב. זה מריח כמו גופן שחסר, איך אני יכול לדעת איזה גופן חסר? אולי זה יכול לנבוע מסיבה אחרת?

    • 4 תגובות
    • 1.5k צפיות
  11. Started by .nimiking.,

    אני מחפש תוכנה שיכולה לצלם סרט במחשב. אם אתם נותנים תוכנה אז גם הסבר איך להשתמש בה.

    • 2 תגובות
    • 1.5k צפיות
  12. Started by Sman,

    Cubase 5 VST על מערכת ההפעלה XP? כי כל פעם שאני מפעיל אותה הוא נותן לי שאיזה שהוא הודעה בקשר לרישום ב KARNEL32, מישהוא יודע מה הסיבה לבעייה, אני יהייה יותר מפורט שאני אגיע הביית ותהייה לי צילום מסך כדי שתיראו.. ;D

    • 6 תגובות
    • 1.5k צפיות
  13. אני צריך תוכנה שמאפשרת לי לשנות את הקול במיקרופון בתוכנות כמו SKYPE וכו'.... תודה מראש.

    • 2 תגובות
    • 1.5k צפיות
  14. Started by levy18,

    אני רואה סרט ופתאום התרגום נעלם לטעון את התרגום מחדש לא עוזר..אני צריך לצאת מהתוכנה ולחזור לאותה נקודה שבה התרגום נעלם כדי להמשיך לראות את הסרט וזה קורה די הרבה פעמים בהרבה סרטים

    • 2 תגובות
    • 1.5k צפיות
  15. Started by Falcon007,

    אני חייב תוכנה שלוקחת למשל קובץ vob בגודל 100 מגה של קליפ וצורבת אותו לדיסק רגיל ככה שדיוידי ביתי יוכל לקרוא אותו? האם זה אפשרי? האם קיימת תוכנה כזאת? אודה מאוד למי שיענה לי.

    • 8 תגובות
    • 1.5k צפיות
  16. Started by the kooks,

    שלום רב. חבר שלי לאחרונה מקבל הרבה התראות מהאנטי וירוס שלו (AVAST HOME 4.7) כל פעם כמעט שהוא פותח את האימייל הוא מקבל 2-3 הודעות על וירוס בתוך התיבה הוא נכנס כמעט כל יום כך שזה דבר די מייגע רוב הוירוסים מאותה 2-3 כתובת שהם : א. postmaster@cabri.org.il ב.office@elal.co.il ג.info@walla.com

    • 16 תגובות
    • 1.5k צפיות
  17. היי יש לי פלאפון של נוקיה N85. הקלטתי קובץ קול מסויים שפעל אצלי בפלאפון ופתאום אחרי כמה שעות הפסיק לפעול העברתי את הקובץ למחשב הביתי וניסיתי את כל הדרכים שאני מכיר וכל הנגנים בשביל להפעיל אותו- לא הצלחתי. הקובץ הוא חשוב ביותר ואני חייב עזרה בפתיחה שלו. הסיומת של הקובץ היא MP4. קובץ קול שהוקלט במכשיר נוקיה דרך הרשמקול. בבקשה תעזרו לי זו הקלטה סופר חשובה!

    • 0 תגובות
    • 1.5k צפיות
  18. Started by surfface,

    מה דעתכם על הגרסא החדשה? זה עובד טוב ? ללא איבוד מידע? http://www.myinfima.com/ זה הטענות: Achieve Compression: MP3: 56%, BMP: 96% JPG: 32%, DOC: 96% AVI: 65% זה באמת נכון?

    • 11 תגובות
    • 1.5k צפיות
  19. Started by lordgod,

    אני מנסה להכנס לשרת ... או שהוא לא מתחבר או רושם שהשרת מלא מה לעשות ?

    • 3 תגובות
    • 1.5k צפיות
  20. Started by dd7,

    האם אפשר לעשות טבלה בפוטושופ? איך?

    • 0 תגובות
    • 1.5k צפיות
  21. היי לכולם מקרה מוזר קרה לי אמש (חמישי) בשעת ערב לא מאורחת. לרגע הזזתי מערכת עתיקה אצל קרוב משפחה, דבר שכבר עשיתי בעבר יותר מפעם אחת, ופתאום המערכת החלה לחפש רשת ולאחר זמן קצר הודיע לי שאין רשת. בדקתי חיבורים, בדקתי עם כבל חדש, גם נוריות החיווי שבכרטיס ה-LAN דלקו ועדיין רשת אין. בתחילה נורית החיווי בראוטר דלקה והראתה שאמורה להיות רשת. אבל בשלב מסויים גם היא כבתה - ופחות או יותר נשארה מאז כבויה. לאחר חיבור פעם נוספת של כבלים המחשב הודיע לי שהוא גילה חומרה חדשה ובבדיקה קצרה התברר שאכן מדובר על כרטיס הרשת. ניסיתי לשחזר את המערכת לנקודה לפני הבלגן (רביעי בבוקר)- לא עזר! הדרייבר הנעלם עדיין נעלם. עדיין אין רשת והוא מדבר על חומרה חדשה. ניסיתי לחפש דרייברים ברשת ולהוריד, תוך כדי…

    • 5 תגובות
    • 1.5k צפיות
  22. היי. ברשותי אנטי וירוס AVG FREE 8.0.אני מעדכן אותו כמעט כל יום. עכשיו כשבאתי לעדכן,קיבלתי את הודעת השגיאה הבאה:A .bin file is missing הסרתי והתקנתי גרסה יותר חדשה שלו מאתר AVG ושוב קיבלתי אותה הודעה...כך שכרגע אני בלי אנטי וירוס ואני חושש לגלוש.מה עושים?..

    • 7 תגובות
    • 1.5k צפיות
  23. Started by jingel,

    אני מעוניין לצייר / לבנות מודל אשר חלקיו יוכלו לנוע - כמו מן סרטון הדרכה . איזו תוכנה הייתם ממליצים לי ?

    • 7 תגובות
    • 1.5k צפיות
  24. הדלקתי עכשיו הורדה בUTORRENT ושמתי לב לקפיצה במהירות ההורדה בכמה שניות ראשונות של ההורדה. אחרי זה המהירות ירדה ל-10-20 KB... (תמונה..) למה זה קורה ואיך אפשר לגרום לUTORRENT להוריד במהירות גבוהה תמיד? כמו כן, אשמח אם מישהו יוכל לכוון אותי למדריך טוב להגדרות של UTORRENT. כל מדריך שאני מוצא באינטרנט, משהו טיפה שונה שם ואני לא יודע מה לבחור.. אשמח אם מישהו ידע להפנות אותי למדריך שעובד הכי טוב.. (כמובן שיהיה נחמד אם הוא יהיה בעברית, אבל גם עם אנגלית אני אסתדר..) תודה. [attachment deleted by admin]

    • 2 תגובות
    • 1.5k צפיות
  25. Started by intel suck,

    שלום רק התחלתי להשתמש ב-FIREFOX ואני ממש נהנה אבל יש לי בעיה הורדתי סקין ורשום לי שאני צריך לאתחל את ה-FIREFOX כדי שהסקין יעבוד אז התנתקתי מהאינטרנט התחברתי שוב ושום דבר לא השתנה מישהו יכול לעזור כיצד לאתחל את ה-FIREFOX? תודה מראש!

    • 18 תגובות
    • 1.5k צפיות

דיונים חדשים בפורומים