עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by redead,

    אני משתמש בKMPLAYER , ניסיתי גם במדיה פלייר. אמרו לי מי שיצר את הסרטון להוריד VLC ושם זה יעובד עם סאונד. הקטע שאני נורא אוהב לעבוד עם KMP ולפי מה שאני יודע הוא גם יודע להתמודד עם הכול , איך עושים שהוא יתן סאונד ? תודה.

    • 13 תגובות
    • 1.5k צפיות
  2. Started by shimon956,

    שוב שלום לכולם אני יודע ששאלתי מיקודם את השאלה על הקובץ exe אבל אתמול הורדתי קובץ אם סיומת bin איך אני פותח אותו או אם יש תוכנה מסוימת ליפטוח אותו

    • 3 תגובות
    • 1.5k צפיות
  3. יש לי תיקייה בשם TS עם כל מיני קבצים שאני לא מצליח לנגן - המדיה פליאר של הווינדוס לא קורא אותם (WIN7 בגירסת 64סיביות) כל סידרת הקבצים מהווים סרט אחד...! האם יש תוסף ל MP שיכול לנגן את פורמט הוידאו הזה ? או נגן חינמי כל שהוא שהופך את כל הקבצים האלו ל סרט אחד? או תוכנה פשוטה שממירה מTS לפורמט AVI או משהו כזה ? תודה מראש למי שעוזר

    • 7 תגובות
    • 1.5k צפיות
  4. אני מבקש המלצה לתוכנת עריכת וידאו שתוכל לעשות אפקטים כמו זום על אובייקטים, טשטוש אובייקטים וכו... שתהיה קלה להפעלה. חינמית או בתשלום. תודה.

    • 2 תגובות
    • 1.5k צפיות
  5. Started by EladBr,

    יש לי WMP 10 ואני אוהב יותר את 9. איך אני מסיר את 10????? יש לי כבר את 9 ושאני מנסה להתקין הוא עוצר אתת התקנה כי יש גירסה יותר חדשה תודה מראש לעוזרים

    • 11 תגובות
    • 1.5k צפיות
  6. Started by m53242,

    אני צריך עזרה , מישהו מומחה לפורום כאן. יכול לעזור לי בבקשה לייצור להכין Bootable CD תוכנה MHDD לתקליטור רגיל CD לא תקליטור DVD שיעבוד ב DOS כי יש לי בעיה בלוח אם H310M-A בביוס אין אפשרות לשנות ל- IDE רגיל יש רק UEFI או legacy זה אלה ביוס לא עולה ולא רואה כוננים דיסק קשיח SATA ב-DOS הבעיה תוכנה MHDD מיושן עובד DOS עולה חלונות 98 גירסה מאוד מאוד ישן ולא מתאים ללוח אם. צריך שיעבוד ב- DOS של חלונות 10 או חלונות 7 או חלונות 8.1 משהו כזה. מישהו מומחה לתוכנה שיודע להכין לייצור קבצים הפעלה DOS של תוכנה MHDD של בדיקה דיסק קשיח ליבדוק אם יש סקטורים פגומים. אני אוהב ליראות תוכנה MHDD שמראה לך כמה מספרים וכמה צבעים אדומים וירוק ואיקס ושגיאות סקטורים פיגומים זה נחמד מאוד וזה …

    • 4 תגובות
    • 1.5k צפיות
  7. Started by EDDIE9,

    שלום רב. הורדתי את הנגן bsplayer,עבד בסדר יום אחד ולפתע הפסיק לעבוד. כרגע הוא לא מצליח לטעון ולנגן שום סרט,גם סרטים שהוא כן הצליח לנגן אתמול. לא מקבל שום הודעת שגיאה,פשוט כשאני בוחר בקובץ ורושם פתיחה באמצעות bsplayer,הבר הכחול של הנגן נפתח אבל קובץ הסרט לא עולה. בנגנים אחרים אין שום בעיה בשום קובץ של סרט. התקנתי בהתקנה הראשונית את כל הקודקים שהוצעו לי. ניסיתי למחוק את התוכנה ולהתקין שוב אך זה לא עוזר. אודה לכל עזרה.

  8. Started by kalda01,

    התקנתי XP מחדש על המחשב ולא מצליח לנגן קבצי MKV באמצעות VLC יש אודיו אך המסך שחור. ניסיתי להתקין K-LITE ולא עזר. מה עושים??

    • 2 תגובות
    • 1.5k צפיות
  9. שלום אנשים טובים , ברשותי WIN 7 64BIT, ודבר מוזר קורה לי בעת הפעלת המחשב לאחר RESTART או SHUT DOWN מלא, שכאשר המחשב עולה האייקון של החיבור אינטרנט למטה מצד ימין למטה מופיע עליו האייקון של התמרור עם הסימן קריאה הזה, מה שנקרא בעבר ה"קישוריות מוגבלת או חסרה", רציתי לדעת אם מישהו מכיר את הבעיה ויודע את פתרונה, כיוון שזה די מרגיז כל הנושא . יש לומר שהמחשב שלי הוא מחשב חדש שמחובר בראוטר לעוד 2 מחשבים שבשניהם פועל האינטרנט מצויין בלי בעיה. ניסיתי גם UNINSTALL ומיד אחרי זה SCAN FOR HARDWARE CHANGE כשריסטרט אחרי זה אותה בעיה, וניסיתי UNINSTALL ריסטרט, לתת לו למצוא לבד דרייבר ואז שוב ריסטרט, ושוב לא פעל האינטרנט

    • 1 תגובה
    • 1.5k צפיות
  10. Started by Or ei,

    מישהו מכיר תוכנה שמקדדת מWAVE לMIDI??

    • 1 תגובה
    • 1.5k צפיות
  11. Started by Street-Fighter,

    שלום לכולם יש לי סרט, שאני רוצה לצרוב אותו כדי לראות אותו בדי וי די שבסלון, (בדיסקים רגילים לא דיסקים של די וי די- גם אין לי צורב די וי די). וכן, קראתי גם שתי מדריכים ולא כל כך הבנתי כי אני ממש עילג בתחום. רציתי לדעת איך אני אמור לצרוב אותם(איזה סוג צריבה בנרו)? אני צריך לשנות להם את הפורמט? ואיך הצריבה ואיכות התמונה והסאונד יהיו הטובים ביותר? (ד"א הדי וי די קורא הכל..) ואם אתה צריכים את הקידוד של הסרט אז : The.Longest.Yard.CD1.DVDRiP.XViD-DEiTY.Hebrew.Subbed-TLN.[by.Elran_O] תודה רבה!

    • 10 תגובות
    • 1.5k צפיות
  12. שלום אנשים לאחרונה (ככל הנראה מאז שהתקנתי Greasemonkey, אבל אני לא בטוח) פיירפוקס מתחיל להיתקע לי בצורה מטורפת בשלב מסויים Firefox Ultimate Optimzer (יש לי גרסה 1.1, לא הצלחתי למצוא גרסה יותר חדשה) מוריד את הRAM אבל לא מפריע לFF להיתקע לאחר מספר דקות, הדבר היחיד שעוזר זה TERMINATE ולפתוח מחדש... יש פתרון? (חוץ מלמחוק Greasemonkey) יש לי גרסה 3.0.5 של פיירפוקס וגרסה 0.8.2 של גריז מונקי אגב, שאלה למנהלים - פתחתי לפני שנה בערך אשכול דומה, רק שאז הבעייה לא הייתה עם גריז מונקי, היה עדיף אם הייתי מקפיץ את האשכול הישן? P:

    • 1 תגובה
    • 1.5k צפיות
  13. המחשב עובד מהר וטוב אני משחק במשחקים והם עובדים מצויין אבל כשאני מתחבר לאיטרנט עם הנתב ומפעיל אחר כך או את האמיול או את היוטרנט אז אחרי כמה זמן שאני קם מהמחשב הוא נתקע ואין אפשרות לעשות כלום רק ריסט RESET המחשב שלי חדש לפני חודש קניתי מIVORY והמפרט: 2.88 GHZ 2.88 GHZ PENTIOM ® D 2 GIGA RAM GEFORCE 9400 ופירמטתי כבר פעם שניה =\ תודה לעוזרים

    • 2 תגובות
    • 1.5k צפיות
  14. Started by הקוף,

    יש לי כרגע במחשב MSE חינמי של מייקרוסופט חדש מעודכן ויש לי קספרסקי 2010 "חדש" בקופסא עם סיריאל מקורי לא פתחתי אותו ישן במגירה , השאלה אם ה MSE חזק יותר ? ( בגלל שזה 2010 ) , אני מפחד שאני לא אצליח להתקין את האנטי וירוס בגלל שיש שם עידכון לשנה ואנחנו ב 2013 , צריך עזרה

    • 5 תגובות
    • 1.5k צפיות
  15. חבר הביא לי נייד Acer Aspire 5043 אחרי התקנה חדשה של ווינדוס XP Pro, הצלחתי להתקין את כל הדרייברים חוץ משניים שהם VGA ו- SM Bus Controller הכרטיס מסך של הנייד הזה הוא ATI Radeon XPress 200M, חפרתי את האתר של Acer, של ATI, גוגל ופורמים ועדיין לא הצלחתי למצוא את הדרייבר שלו. ומה אני יכול לעשות לגבי ההתקן השני SM Bus Controller? תודה מראש.

    • 5 תגובות
    • 1.5k צפיות
  16. Started by UrielZ,

    שלום, שמי אוריאל ואני חדש פה בפורום. אני עוסק בפוטושופ כתחביב ואציתי לשתף אותכם בכמה מהעיצובים שלי. אשמח לתגובות [attachment deleted by admin]

    • 11 תגובות
    • 1.5k צפיות
  17. Started by yoram111,

    במחשב עם מערכת הפעלה WIN 7 64 אני מנסה להתקין תוכנת הצגת סרטי וידאו VLC. הורדתי את מאתר VIDEO LANvlc-2.2.4-win64.exe וניסיתי להתקין. קיבלתי את ההודעה הבאה: ניסיתי להוריד שוב מאתר אחר, אותה התוצאה. ניסיתי להוריד vlc-2.2.4-win32.exe ולהתקין, אותה ההודעת שגיאה. יש לי תחושה שהבעיה היא במערכת ההפעלה ו/או בתוכנת ההתקנה. מה עושים כדי להתגבר על הבעיה ולהתקין VLC?

  18. Started by leoleo,

    המחשב חטף וירוס, ה-task manager לא עובד. כשהרמקול פעיל מתנגן שירים לא ברורים , קולות מוזרים וכו'.. החלון אקפלורר נפתח כמלבן צר מאוד. יש למישהו מושג מה עושים?

    • 10 תגובות
    • 1.5k צפיות
  19. תודה לעוזרים

    • 16 תגובות
    • 1.5k צפיות
  20. Started by o07,

    נגיד אני מוריד כמה קבצים בהורדה אחת, האם אני יוכל להחליט שקובץ אחד ירד לפני כל הקבצים??? דוגמא הורדתי סרט חינמי , ויש בתוך ההורדה: קובץ סרט, קובץ של מסמך זכויות יוצרים ו- sample של הסרט. עכשיו השאלה זה האם אני יכול לקבוע לתוכנה מה להוריד קודם??? תודה, מקווה שלא סיבכתי אותכם יותר מידי

    • 18 תגובות
    • 1.5k צפיות
  21. אורח
    Started by אורח,

    שלום וערב טוב. אימיול היא גם סוג של תוכנה. תוכנת שיתוף ויש לי בעיה איתה קצת. למרות שהימיול מחובר והכדור למטה הוא בצע ירוק וכל אנשי הקשר מחוברים בקדמליה,כל סרט,כל תוכנה הוא מראה שהוא מתחבר אבל לא. למרות שיש הרבה מקורות. מישהו יודע מה הבעיה לכך? יש לי אימיול בוסטר 10 האחרון שיצא. אני יעלה תמונות שתדעו על מה מדובר וסליחה על הצילום הלא איכותי.

    • 0 תגובות
    • 1.5k צפיות
  22. Started by Ghosthunter,

    שלום, ברצוני להמיר את כל קבצי הBMP שבתיקייה מסויימת, לקבצי GIF או JPG. האם יש תוכנה שתעשה זאת? תודה.

    • 4 תגובות
    • 1.5k צפיות
  23. Started by THE_COMMANDER,

    אני הפעלתי סרט אבל הוא אומר לי שאני צריך codec יש לי מדיה פלייר 8 מה לעשות????

    • 6 תגובות
    • 1.5k צפיות
  24. שלום, יש לי במחשב כרטיס קול מהדגם הזה: cl-s801-s2c-6ch ומותקן לי על המחשב ווינדוס 7 אולטימייט 32 ביט וכבר כמה שעות שאני מחפש דרייבר לכרטיס הזה ולא מוצא אם מישהו יכול לעזור לי בעיניין אשמח מאוד תודה רבה.

    • 2 תגובות
    • 1.5k צפיות
  25. נושא זה הועבר לפורום [link=http://www.hwzone.co.il/cgi-bin/YaBB/YaBB.pl?board=os&action=display&num=1001624624&start=0]מערכות הפעלה[/link] על ידי Enc0der

    • 0 תגובות
    • 1.5k צפיות

דיונים חדשים בפורומים