עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. החלטתי להכין רקע של ה-DJ האהוב עליי - Skazi. בעיקרון אין פה עבודה מקצועית, מה שכן יש פה אלו צבעים יפים(לדעתי כמובן), ושילוב מוצלח של התמונות כל זה יוצר רקע חביב לשולחן עבודה http://img13.imageshack.us/my.php?image=151314971508149315121505151114.png

    • 8 תגובות
    • 1.5k צפיות
  2. Started by shimon23,

    איזה ספריות אחראיות על המשתמשים ב icq? למשל אם רוצים לפרמט את ה Hd איזה ספריות לגבות שאחרי שזה אני יפתח אותם, ויהיה לי את כל המשתמשים?

  3. בדומה לכאן תודה

    • 2 תגובות
    • 1.5k צפיות
  4. הגלישה לכל שאר האתרים עובדת טוב אבל האתר של הפייסבוק פשוט לא עולה, כתוב CONNECTING.. ולא רואים כלום. יש פינג חזרה מפייסבוק, אין שום דבר בקובץ הוסטס. הנה צילום מסך של TRACERT: http://gyazo.com/91ec6fa984e3dd6512d72e51a706ac8b גלישה ישירות ל IP לא עובדת. גלישה ל HTTPS לא עובדת. גלישה ממחשב אחר ברשת הביתית עובדת. הדבר ההזוי ביותר שזה לא תמיד ככה, ושמדובר בבעיה גם ב FF וגם ב IE. ב IE יש יותר סיכוי שה-FB יעבוד אבל כרגע למשל הוא לא עובד באף אחד מהם . הורדתי כרגע כרום ובינתיים שם זה כן עובד.

    • 3 תגובות
    • 1.5k צפיות
  5. אני מתכנן להזמין צורב דיוידי חדש ומכשיר דיוידי לחדרי הקט.. אני צריך שתמליצו לי על תוכנות שימושיות שבהן אני יוכל לצרוב את הסרטים דיוידי, סדרות וכו'. תוכנות שאני יוכל ליצור גם תפריט נגיד לעונה שלמה של סדרה מסוימת ותוכנה שבה אני יוכל להדביק את הכתוביות לסרט עצמו.. תודה על העזרה מראש.

    • 12 תגובות
    • 1.5k צפיות
  6. Started by Asaf.Y,

    ברשותי מערכת הפעלה XP PROFFESIONAL,ולאחרונה WINDOWS לא מותא את פנקס הרשימות... ראו תמונה: http://members.lycos.co.uk/asafy/print_screen/notepad.JPG

    • 2 תגובות
    • 1.5k צפיות
  7. Started by shaithebest,

    שלום חברים אני לא מתעסק בגרפיקה אבל יש לי שאלה שחברה שלי היא הגרפיקאית לא מבינה הם קיבלו בקורס את הillustrator cs3 ואי אפשר לכתוב שם בעברית היא אומרת שצריך גרסת המזרח התיכון שם יש פונטים לעברית אין לי מושג על מה היא מדברת חייב להיות עדכונים של אדובי לעברית או שאני טועה? תודה מראש

    • 5 תגובות
    • 1.5k צפיות
  8. היי, אפשר לשחזר קבצים מהארד דיסק אחרי פרמוט? פעם שמעתי משהו כזה שעולה 500 דולר.. זה נכון? יש אופציה אחרת? תודה.

    • 4 תגובות
    • 1.5k צפיות
  9. Started by onn_the_vy,

    I need WCPUID pleeeeeeees :-/

    • 2 תגובות
    • 1.5k צפיות
  10. אני משתמש בדפדפן פיירפוקס בגירסא האחרונה שלו ויש לי בעיה באתר ספורט 5. יש כתבות שאני נכנס אליהן וזה פשוט לא מראה לי אותן על כל המסך וזה מזיז אותן לצד שמאל ואני רואה רק חצי כתבה בקושי. מה הבעיה? ניסיתי התקנה מחדש של הדפדפן ולא עזר.

    • 3 תגובות
    • 1.5k צפיות
  11. לא מצאתי משהו כזה... movie maker לא מזהה את המצלמה ( תוכנות אחרות כן) מצלמת gpt ישנה

    • 0 תגובות
    • 1.5k צפיות
  12. Started by ekmo,

    שלום. לאחרונה התקנתי אאוטלוק 2007 וכאשר אני מנסה למחוק מיילים מתוך תיקיית ההודעות הנכנסות המייל שאמור היה להימחק פשוט מופיע עם קו חוצה לכל אורכו, הכותרת קצת יותר דהויה אבל בסה"כ הוא נשאר במקומו ולא עובר לתיקיית "פריטים שנמחקו". אני זוכר שהתופעה הזו הייתה קיימת גם בגירסת 2003 אך שם היה לי קל לסדר את העניין ופה משום מה אני לא מצליח למצוא איך לבטל את התופעה הזו. אני בסה"כ רוצה שהמיילים שנמחקים יעברו לתיקיית "פריטים שנמחקו" וזה הכל, בלי שאריות בתיקיית הנכנסים. איזה הגדרה צריך לשנות? תודה מראש.

    • 0 תגובות
    • 1.5k צפיות
  13. יש לי שאלה, יכל להיות שאני לא היחיד ששם לב לזה. בווינדוס יש אפשרות מומלצת להוציא התקני USB באופן בטוח, ב XP הכל עבד כמו שצריך, אבל שמתי לב שבווינדוס 7 זה לא מבצע את הפעולה... איך אני יודע? אז ככה: יש לי דיסק און קיי שכאשר הייתי מנתק אותו דרך הווידוס (XP) המנורה שלו היתה נכבת, דבר שלא קורה בווינדוס 7... ובעוד הרבה מכשירים שכשהייתי מנתתק אותם ב XP הם היו מדיעים על כך (המכשיר עצמו ולא הווינדוס, כי גם ב-7 הווינוס מודיע שאפשר להוציא את ההתקן באופן בטוח...) וב-7 הם לא מודיעים.

    • 3 תגובות
    • 1.5k צפיות
  14. Started by Screw_Master,

    אני מנסה לשלוח הודעות לאנשים שונים, ומקבל הודעה שלא ניתן להעביר את ההודעה לכל הנמענים. ניסיתי ריסטרט לתוכנה, וניסיתי גם להתקין אותה מחדש. לא עובד. מה עוד אפשר לעשות? למחוק שרידים שלה מהרג'יסטרי?

    • 3 תגובות
    • 1.5k צפיות
  15. שלום, כל פעם שאני פותח קובץ של תרגילים מתמטיים, אני מקבל ריבועים ריקים בין המספרים. אני מנסה ללחוץ על זה והוא נותן לי אפשרות לשמור את המשוואה, או לנסות לשנות אותה, שזה לא עוזר. הבנתי שהבעיה היא באופיס 2013. רציתי לדעת אם אמורים לשלוח עדכון לתקן את הבעיה בתצוגה או שזה משהו שאפשר לפתור על ידי שינויים מסויימים שעליי לעשות?

    • 6 תגובות
    • 1.5k צפיות
  16. תמיד עולה לי ההודעה הזאת (באדום) אז אני לוחץ CONTINUE ואז האתר הזה עולה http://us.mcafee.com/root/login.asp מה עושים נשבר לי מההודעה הזאת היא תמיד מוציאה אותי ממשחקים איך מבטלים אותה

    • 6 תגובות
    • 1.5k צפיות
  17. [poll] [opt] תמיד [/opt] [opt] לפעמים [/opt] [opt] אף-פעם [/opt] [/poll] בשביל מה כבר צריך את זה? מימה שאני יודע אף פעם לא נכנסו לי למחשב, ומי שיכנס יחטוף

    • 6 תגובות
    • 1.5k צפיות
  18. Started by bariko,

    שלום רב, בשעה טובה הצלחתי סוף סוף להתקין את AD-AWARE 2008 לאחר שכבר נאלצתי פעמיים לעשות RECOVERY מוחלט למחשב! כעת אשמח מאוד ,אם מישהו יוכל לתת לינק למדריך (רצוי בעברית) שמסביר במפורט כיצד לקנפג את התוכנה, בצורה שתגן על המחשב בצורה האופטימלית. במידה ולא קיים מדריך כזה, אז אולי רק תגידו איך לסדר את הפונקציות החשובות ביותר בתוכנה... לגבי ספייבוט, הומלץ לי על תוכנה זו כתוספת ל- AD-AWARE , אלא מה, לפי מה שאני רואה באתר היצרן, התוכנה אינה מתאימה למשתמשי ויסטה: http://www.safer-networking.org/he/spybotsd/index.html לכן, השאלה האם זה כך באמת, או שאולי קיימת גרסה אחרת, שבכל זאת מתאימה? תודה רבה

    • 17 תגובות
    • 1.5k צפיות
  19. דוד שלי זקוק לתוכנה כזאת כדי לעשות איתה גרפים ללימודים שלו, משהו שאקסל לא יכולה לעשות למישהו יש מושג על מה אני מדבר? זה דחוף להיום... תודה!

    • 2 תגובות
    • 1.5k צפיות
  20. Started by omrivol,

    שלום רב, אני משתמש בנגן VLC. כאשר אני מנגן בו קבצי DVD הם מופיעים בצורה לא חלקה. מעט מטושטשת. מצד שני, אותם קבצים מנוגנים בצורה חלקה ונקייה במדייה פלייר של מערכת ההפעלה. אני מעוניין בכל זאת להשתמש ב-VLC היות שהוא מנגן קבצים שהמדייה פלייר לא מסוגל. שיחזרתי את הגדרות ברירית המחדל של התוכנה, אך לא היה שינוי. מישהו יודע מה יכולה להיות הבעיה? האם יש הגדרות מומלצות לתוכנה?[br]פורסם בתאריך: 28.06.2010 בשעה 12:40:48 מצורפים שני קבצים הממחישים את ההבדל בין VLC למדיה פלייר (תתמקדו באדם האמצעי בתמונה).מישהו יודע איך לטפל בבעיה? [attachment deleted by admin]

    • 6 תגובות
    • 1.5k צפיות
  21. יש לי פוטושופ cs2 שעד היום עבד מצויין. אין לי מושג למה, אבל הסמן לא מגיב ונשאר כל הזמן בתור יד (H)...אני לא יכולה להזיז לחתוך וכו' לדוגמה: אני לוחצת על כלי ה"קרופ" והסמן עדיין נשאר כ"כף יד" וכך עם כל הכלים. למישהו זה קרה? אני חייבת לסיים עבודה למחר אז ממש אשמח לעזרה, כל רעיון....

  22. לא משנה אם היא חינמית או לא... שאם אני אדבר היא תקליט בוורד... תודה לעוזרים מראש

    • 8 תגובות
    • 1.5k צפיות
  23. Started by rotman,

    ה IE7 שלי לא מראה פלאשים (swf) ... אין לי מושג למה... אני צריך להתקין משהו בנוסף? אם כן , אני אשמח לקבל לינק

    • 18 תגובות
    • 1.5k צפיות
  24. Started by S0000D,

    שעשיתי חיפוש עם התוכנה קאספירסקי(KASPERSKY) אז ראיתי PACKES FILES : 20 זה אומר שייש לי ווירוסים? איך אני מוחק אותם עם התוכנה אזות? פעם שהייתה לי התוכנה ANTIVIRUS 2003 אז שהתוכנה מצאה לי ווירוסים אז זה הייה קל לימחוק איך אני מוחק עם התוכנה אזות?

    • 2 תגובות
    • 1.5k צפיות
  25. Started by romansah9,

    שלום רב לכולם. נתקלתי בבעיה מעצבנת שלא נותנת לי נחת. יש לי בבית ראוטר D-LINK DSL 6740U של בזק במהירות 20 Mb/s (ספק+תשתית בלי גיימר) לפני חודשיים נתקלתי במהירויות אטיות של עד 15Mb/s גג והסתבר שזה היה שירות SAFE של בזק שלכאורה "בודק" אתרים לפני כניסה אליהם. כמובן שאת השירות ביטלתי והמהירות חזרה (down 20Mb/s, ping 10-16, up 1.2Mb/s). אני אישית משתמש בלפטופ שלי (DELL XPS L702X) עם WIFI. בזמן האחרון שמתי לב שאני מתקשה להיכנס לרוב משחקי רב משתתפים(MULTIPLAYER) כמו באטלפילד 2, ופורטל 2. יש לי עוד מספר משחקים שאין לי שום בעיה להיכנס אליהם... (אם תצטרכו פרטים תשאלו). כל המשחקים חוקיים ונקנו בSTEAM פרט לבאטלפילד שיש לי דיסק שלו. מה שקורה (דוגמה מבאלפילד): אני נכנס למשחק, עושה LOGIN…

    • 5 תגובות
    • 1.5k צפיות

דיונים חדשים בפורומים