תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
היי,אני משתמש בדפדפן כרום. כשאני מחפש משהו דרך שורת הכתובות אז פעם הייתי מקבל תוצאה כזו: עכשיו זה ככה איך אני מגדיר שחיפוש בשורת הכתובות יביא אותי לתוצאה כמו שהייתה בהתחלה(co.il) ? תודה.
-
- 7 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
שבוע טוב, החלפתי למסך LG fantasy 1900 והתמונה מטשושטת ולא חדה מספיק ש למישהו דרייבר למסך זה? אין לי את הדסיק כי את המסך קיבלתי מאחי תודה
-
- 1 תגובה
- 1.5k צפיות
-
-
היי חברים, מכירים תוכנה שיודעת לומר לי איזה דם של ספק כח יש לי במחשב? או לפחות כמה WAT הוא מספק? יש לי תחנה שעל הספק שלה אין שום אינידיקציה לוואט שהוא מספק ולא למתח במסילות. תודה.
-
- 5 תגובות
- 1.5k צפיות
- 1 follower
-
-
לפני חודש בערך הורדתי תוסף שדליג על כל הפרסומות של YOUTUBE , אך השבוע פירמטתי את המחשב וזה כמובן לא נשמר. אני לא יודע איך קוראים לתוסף,ניסיתי לחפש אבל לא מצאתי אותו. מישהו יודע איך קוראים לו?? תודה מראש!!
-
- 9 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
איך אני יכול לערוך הקלטה שהקטלתי בפלא' דרך תוכנת Nokia Multimedia Player?
-
- 9 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
http://www.microsoft.com/windows/windowsmedia/9series/default.asp עכשיו אני מוריד
-
^ אם אפשר שתהיה חינמית (: תודה!
-
- 10 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
צירפתי תמונה. ניסיתי להסיר ולהתקין את התוכנה מחדש אך זה לא עזר. למישהו יש רעיון ?
-
- 2 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
שלום אני עובד על windows xp pro, ולאחר שנמחקו לי מספר קבצים, הוריתי לווינדוס לחזור ל last known good configuration. וכשהפעלתי את outlook express לא הצלחתי לראות עברית. שיניתי את ההגדרות ב tools>option>read>fonts ל hebrew , ומאז אני רואה עברית בהודעות אך לא בכותרות, מישהו יודע איך ניתן לפתור את הבעיה? ד"א גם איזה פונטים מוגדרים אצלכם? כי אני רואה את האותיות קטנות למרות שהם מוגדות לגודל בינוני
-
מישהו יכול להגיד לי או להביא לי גם לינק לתוכנה טובה שעושה CAPTURE מוידאו? עם תמיכה בהרבה פורמטים. אני מתכוון לעשות וידאו אין, ולהקליט מהוידאו למחשב. בבקשה!!!
-
- 2 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
שלום לכולם, הכל התחיל מהעובדה שרציתי לסנכרן כתוביות לסרט מסויים בפורמט mkv בתוכנה subtitle workshop, כאשר ניסיתי לפתוח את הקובץ בתוכנה, קיבלתי שגיאה ש-mkv אינו קובץ וידאו חוקי, גם ב-WMP קיבלתי שגיאה כאשר ניסיתי לפתוח את הסרט, אך ב-bsplayer וב-vlc הכל עבד כשורה (חוץ מבעיה נוספת שעליה אפרט בהמשך). לאחר חיפושים ברשת הבנתי שהבעיה במקודדים, אז הסרתי את חבילת המקודדים k-lite full, והתקנתי את חבילת המקודדים shark007 שמיועדת ל-win 7 32bit, והסרט עבד בכל הנגנים כולל התרגום אך ב-subtitle workshop התנגן רק האודיו ללא וידאו, אז ניסיתי לפתוח קובץ וידאו אחר לא mkv, והתכנה קרסה וכך קרסה שוב ושוב כאשר ניסיתי לפתוח קובץ וידאו כלשהו, התקנתי רכיב x64 לחבילת המקודדים shark007 ואז ב-WMP האודי…
-
- 0 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
הכוונה שלי לבצע "בוט" מדיסק עליו מותקנת התוכנה - ומשם לגבות את הדיסק הקשיח -ללא העלאה של מערכת ההפעלה
-
- 7 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
אני ממדל LIGHTSABER והגעתי לשלב הסופי כמעט ,חסר לי רק להכין את האור של החרב למישהו יש מושג איך אני עושה את זה שזה יצא יפה כזה לדוגמא כמו שאתם רואים לאור של החרב יש מין הילה כזאת כך שלא מספיק ליצור צילינדר ולשים לו חומר זוהר כזה אז מישהו יכול לתת לי רעין מה לעשות? דרך אגב אני עובד ב3DMAX
-
- 8 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
תודה מראש ...
-
- 13 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
http://www.hwzone.co.il/community/index.php?board=17;action=display;threadid=1431;start=0#lastPost לא ידעתי בדיוק איפה לשים את זה.
-
- 1 תגובה
- 1.5k צפיות
-
-
לפעמים אני מקבל מיילים בעיברית שהוא מציג אותם בג'יבריש,אין בעיה לסדר את זה אם אני הולך ל character encoding ומשנה ל HEBREW אבל הקטע שאם אני מצביע על מייל אחר,וחוזר לאותו מייל עם הג'יבריש,הTB לא זוכר את ה encoding,יש דרך לגרום לו לזכור?
-
- 3 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
הרי אין איזה חוק נגד קזה זו תוכנת שיתוף חוקית אני לא מבין מה הבעיה מישהוא להסביר לי
-
- 10 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
שלום, ביום בהיר אחד בלי שום הודעה מוקדמת הפסיקו כל הנגנים במחשב לעבוד (מדיה פלייר, VLC, BSPLAYER) עד היום הכל עבד בלי בעיה ולפתע בכל הנגנים שומעים את הקול אבל לא רואים תמונה הכל שחור. שתי הערות: א. עד היום כל הסרטים עבדו לפחות באחד מן הנגנים ולא היתה שום בעיה. אני לא עשיתי שום שינוי ולא התקנתי שום דבר חדש. המחשב הזה אפילו לא היה מחובר לאינטרנט כבר הרבה זמן. ב. סרטי DVD קמויים ולא צרובים כן רואים היטב. למישהו יש פתרון? תודה מראש.
-
- 1 תגובה
- 1.5k צפיות
-
-
שלום לכם יש לי כרטיס מסך 9800 gtx הבנתי שהוא תומך ב-hd הורדתי סרט באיכות hd האם אני צריך תוכנה כדי לצפות ב- hd אני חיברתי את המתאם שקיבלתי עם הכרטיס מסך זה מתאם מהחיבור הרגיל של המסך לחיבור של הכרטיס מסך hdmi יש לי עוד מתאם שכתוב עליו hdmi אני חושב שהוא מתאם מהכרטיס מסך לטלוויזה יש לו גם חיבור כמו של usb בקיצור מה אני עושה כדי לראות hd במחשב שלי יש לי מסך 20 אינץ דק
-
- 17 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
שלום לכולם ראיתי שבביוס יש אופציה של Wake up by alarm שבה ניצן להגדיר למחשב להדלק בשעה מסויימת. עכשיו להכנס כל פעם לביוס ולהגדיר שעה זה לא ממש נוח לכן אני מחפש תוכנה שיודעת לעבוד עם זה. מישהו מכיר אולי משהו בסגנון? המטרה שלי היא להפוך את המחשב לשעון מעורר, אבל אני לא רוצה להשאיר אותו דלוק כל הלילה...
-
- 10 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
הי אני תתלבט אם לקנות Norton Internet Security 2010 או להישאר עם AVG 9 החינמי יש לי WIN 7 הום פרו מי מהאנטי-וירוסים יותר טוב? מי צורך יותר משאבים? מי מגלה יותר טוב וירוסים/spyware/malware?
-
- 8 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
היות וגם אני חוויתי בעיות במהירות הורדה חשבתי לנסות גם להסיר את התוכנה UTORRENT מהמחשב ואח"כ להתקין מחדש. (מתי שכבר מיואשים מנסים הכל) בכל אופן שמרתי את PATH של כל ההורדות הקודמות,אני רואה את התיקיות ואת מה שהן מכילות. אך הם לא מופיעים אחרי שהתקנתי את התוכנה שוב.... ז"א אי אפשר להמשיך מאותה נקודה?למחוק ולהתחיל להוריד מחדש?
-
- 2 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
שלום לכולם יש לי בעיה במחשב שכשמנסים לפתוח לפעמים סרטונים קטנים[בעיקר פורנו] יחסית בסיומת MPG או WMV אז הBSPLAYER עושה שגיאה ואומר "can't open" או משהו כזה.. תעזרו בבקשה כי חבר שלי משגע אותי. תודה מראש, אושר
-
- 4 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
עד כה היו לי כמה אנשים ספציפים שמהם הייתי מקבל כל יום הודעה במסנג'ר עם קישור לאתר כלשהו, הם אמרו שהם לא שלחו לי את ההודעה הזו וזה נשלח אוטומטית. היום אני מקבל את אותם הודעות כבר מהמון אנשים ברשימה שלי גם כאלה שלא מחוברים למסנג'ר, כל פעם קישור לאתר אחר... עשיתי סריקה אצלי נגד וירוסים ונגד תוכנות ריגול ולא מצאתי כלום. מה אפשר לעשות נגד זה?
-
- 5 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
קצת כבדה והרבה פעמים שומעים קיטועים תודה
-
- 21 תגובות
- 1.5k צפיות
-


