עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. אהלן יש לי חשבון EXCHANGE - ללא PST . הכל מנוהל על השרת. אני מעוניין ליצור סיסמא בעת הכניסה לחשבון. קיימת איזה אופציה בעת כניסה להגדרות חשבון>אבטחה>סיסמא אבל היא לא ניתנת לשינוי (צבועה באפור) למישהו יש רעיונות או למה זה מסומן באפור? תודה מראש

    • 2 תגובות
    • 1.5k צפיות
  2. ובתנאי שהפונטים ישארו זהים, הגודל ישמר (כולל טבלאות בוורד שהגודל שלהם ישאר), ושכל העיצוב ישאר כולל הגדרת עמוד וכו'.

    • 6 תגובות
    • 1.5k צפיות
  3. Started by rank1986,

    קניתי מחשב חדש והתקנתי לו windows 7 64 עכשיו גם שאני מפעיל את המחשב מחדש ואחרי שהווינדוס עלה ושום תוכנה לא רצה ההארד לא מפסיק לעבוד הוא תמיד עושה את הרעש כאילו הוא מעתיק משהו. הוא לא על idle והנורה האדומה של הHDD תמיד פעילה מהבהבת זה מצב נורמלי זה אמור להיות ככה?

    • 11 תגובות
    • 1.5k צפיות
  4. Started by Zeos100,

    יצא Kazaa Lite 2.0.0 מישום מה יש לינק להורדה רק בכתובת הבאה : www.kazaalite.nl ישנם עידכונים רבים כמו סורק וירוסים מובנה ועוד פרטים באתר קאזה הרשמי. צפו לעוד דברים ואם יש בעיה אשמח לעזור ... מישהו ניסה/ בדק ?

    • 2 תגובות
    • 1.5k צפיות
  5. Started by IDAN AMRAM,

    אני לא יודע איך זה קרה... אני לא יודע למה.... יצא לי להפעיל משחק כלשהו ופתאום אני שומע שיש לקולות הד מעצבן כזה.... אני יוצא מהמשחק, מרסט תמחשב, פותח סרט ואני עדיין שומע את ההד המעצבן הזה... מישהו יודע איך לבטל את זה? תודה לעוזרים *עריכה* בגלל תקלה שהייתה לי במחשב, הת'רד הזה נפתח פעמיים.. סליחה...

    • 2 תגובות
    • 1.5k צפיות
  6. Started by shimon23,

    יש לי את הדריברים הנ"ל ואני רואה עברית כמו בתמונה. היה פעם רשום אפשהו איך לסדר את זה אבל לא קראתי אז איך?

    • 3 תגובות
    • 1.5k צפיות
  7. Started by Tapeworm,

    שלום רב, ברשותי סרט ותרגום אשר אני מנסה לצרוב ל- DVD באמצעות התוכנה AVI2DVD. הכל עובד מצוין, אלא שהכתוביות יוצאות לי הפוך. ניסיתי לשחק עם הגדרות התוכנה ללא הצלחה וחשבתי שאולי קובץ הכתוביות פגום. האם מישהו נתקל בתופעה כזו? האם יש למישהו פתרון עבורי? תודה מראש!

    • 2 תגובות
    • 1.5k צפיות
  8. Started by Yaniv_Uzan,

    חברה, אני יודע שהנושא כבר נטחן אבל לא מצאתי תשובה חד משמעית... כל הטרדים סוטים לכיוונים אחרים ואני באמת מחפש תשובה חד משמעית יש לי סרט XVID במחשב וקובץ של התרגום בנפרד אני רוצה לראות את זה ב DVD בסלון כולל התרגום! איך אני הופך אותו ל SVCD בצורה הטובה ביותר כולל התרגום? האם אני יכול לצרף כמה תרגומים ולבחור את התרגום הרצוי כמו בסרט DVD מקורי? הכוונה לא לאחד את התרגום עם הסרט ולהשאיר אותו כקובץ רגיל ולשים כמה כאלה בכמה שפות שונות. בבקשה תנו לי תוכנה לא אכפת לי כמה היא עולה וגם אם יש אז תוכנה בחינם שאני אוכל לבדוק גם אותה. ועוד שאלה... נגיד והסרט של ה XVID הוא דיסק אחד 1. הבנתי ש SVCD יתפוס 2 דיסקים נכון? 2. יפה אם ככה אני יכול לצרוב SVCD על דיסק של DVD ואז אני אצטרך רק דיסק …

    • 8 תגובות
    • 1.5k צפיות
  9. Started by moses_23,

    שלום! אני לא מצליח לשמור אתרים במועדפים. כשאני לוחץ על CTRL+D הוא מציג לי את האתר ואיפה לשמור במועדפים. אני לוחץ OK אבל שום דבר לא קורה. אני צריך להוסיף את האתרים ידנית עם Orginaze Bookmakrs וגם אם אני הולך לתפריט למעלה לוחץ על BOOKMARKS ואז BOOKMARK THIS PAGE לא קורה כלום... הבעיה נמשכת עוד מגרסא 1.5 מחקתי והתקנתי את הפיירפוקס אין ספור פעמים... תודה לעוזרים!

    • 3 תגובות
    • 1.5k צפיות
  10. צריך תוכנה שזה ספירה לאחור לכיבוי מחשב.. יענו אם אני רוצה ללכת מהבית ושהמחשב יכבה לי עוד שעה.. תודה לעוזר.

  11. אם אפשר קישור לכמה תוכנות או הסבר אודה מאוד תודה

  12. שלום לכולם. כל מי שראה אווטאר יודע כמה מגניב זה תלת מימד. השאלה שלי היא איך אני רואה סרטים ומשחקים בתלת מימד? במה זה תלוי? יש לי ככה: משקפי תלת מימד מעיתון (רגילות אדום כחול) משקפי תלת מימד בדיוק כמו שיש בקולנוע באווטר גרסאות של סרטים מטורנטליץ: My Bloody Valentine 3D 1080p BluRay x264-RETREAT Caroline 3D 1080p BluRay x264 כרטיס מסך ATI 5850 1GB מעבד I7 עם לוח X58 6GB DDR3 מסך DELL 22' 29WA כל זה ולא עובד לי. מה אני צריך לעשות כדי שזה יעבוד? צריך לשנות הגדרות במסך, בכרטיס מסך? בבקשה תסבירו לי איך זה עובד... תודה, מוטי

    • 1 תגובה
    • 1.5k צפיות
  13. זה לא שאני מנסה ליפרוץ למחשבים או משהוא כזה פשוט יש לי דוד בחיפה שיש לו אינטרנט מהיר ומביאים לו מלא תמונות משחקים וכו. והוא לא יודע דבר במחשבים אז אמרתי לו שאני יתקין לו תוכנה שהוא ישלך לי את הקבצים דרכה,אבל הוא היתעצבן ואמר לי שהוא לא רוצה שום תוכנה ושאין לא כוח להעביר שום קובץ,ועם יש תוכנה שנימצאת רק אצלי ושאני לא יצטרך להתקין אותה אצלו ואני יוכל להוריד ממנו את הקבצים זה יהיה טוב אז השאלה שלי האם יש תוכנה כזו ואני חוזר זה לא למטרות זדוניות תודה

    • 10 תגובות
    • 1.5k צפיות
  14. שלום לכולם, אלה הן שתי תמונות מתוך פרוייקט קטן של עיצוב דירה שלקחתי לעצמי. הפרוייקט הוא לתרגול ולא ללקוח. אשמח לשמוע הצעות לשיפור. העבודה עדיין בתהליך כמובן. http://img.photobucket.com/albums/v260/liorbm0/Daylight.jpg http://img.photobucket.com/albums/v260/liorbm0/NightTime.jpg אני מכניס את התמונות כקישורים כי בתבנית IMG הן לא נכנסות (רינדור ב- 1920X1080 ). בקשר לחומרים של הכורסאות, השולחן והכיסא, אין טעם להעיר עליהם אני חושש, העבודה עליהם בתהליך ברגעים אלה.

    • 9 תגובות
    • 1.5k צפיות
  15. (אני מקווה שזה הפורום המתאים לשאול את השאלה, אם לא בבקשה תפנו אותי לפורום המתאים) שלום לפני כמה ימים ניסיתי לפתוח קובץ ששלחו לי במסנג'ר (והגיע לתיקיה my recieved files שנמצאת בתוך my documents) אבל לא הצלחתי. חשבתי שזאת סתם איזה בעיה עם הקובץ, וניסיתי להכנס לתיקיה כדי לפתוח אותו משם, אבל כשניסיתי לפתוח אותה החלון פשוט נתקע. אותו דבר קרה כשניסיתי להכנס אליה דרך הסייר של ווינדוס. הצלחתי להכנס לתיקיה שנמצאת בתוכה (בעזרת העץ של הסייר) אבל לתיקיה עצמה לא. (אגב, יש לי XP HOME עם SP2, ובכלל מעדכן אותו קבוע) ניסיתי להעתיק את התיקיה בשלמותה למקום אחר במחשב ולפתוח אותה, וזה לא עזר. גם כשניסיתי לצרוב אותה, התוכנה פשוט נתקעה בשלב של בחירת הקבצים. התיקיה הזאת חשובה לי מאוד ויש שם הרבה…

    • 2 תגובות
    • 1.5k צפיות
  16. Started by The UnKnown,

    אני רוצה להתקין פיירוול טוב כי זה של הXP די מגביל מפריע להעברת קבצים באיי סי, מפריע לאימיול לפעול וכו'... אני רוצה פיירוול טוב שיאפשר לתוכנות לפעול אבל עם זאת להגן על המחשב כמו שצריך! מישהו יכול להמליץ על משהו טוב, מניסיון אישי אפילו יכול להיות יותר טוב. המון תודה מראש!

    • 18 תגובות
    • 1.5k צפיות
  17. Started by Real_RockNrolla,

    יש לי 12 מגה בתשתית הוט (בלי הגבלה מצד הספק) והמהירות הורדה שלי תמיד מגיעה ל-1.2MB/s ואף פעם זה לא מגיע לי למהירות המקסימלית שלי.. כמו כן גם אצל חבר ניסיתי להוריד ויש לו 15 מגה בתשתית בזק אותו סיפור מגיע לו מקסימום ל-1.5MB/s וגם אצלו נעלמים לאיפשהו 300KB/s.. מישהו שם לב לבעיה המעצבנת הזאת ב uTorrent ? מישהו יודע איך אפשר לפתור את כל העניין הזה ? ניסיתי לשחק עם כל הגדרה אפשרית בתוכנה.. יש לציין שאני משתמש בגרסא 2.2.1 וניסיתי גם גרסאות אחרות של התוכנה. ניסיתי גם לחפש בגוגל ולא מצאתי פתרון.. תודה רבה לעוזרים!

    • 10 תגובות
    • 1.5k צפיות
  18. 100 התוכנות החינמיות הטובות ביותר http://www.pcworld.com/article/id,130045-page,1-c,software/article.html התוכנות החינמיות הזוכות במקום הראשון הן : אנטי וירוס - avast ניקוי רוגלות - Ad-Aware SE Personal אימייל : gmail שיתוף קבצים : AllPeers מסרים מיידים : מסנג'ר ניהול\חיפוש קבצים - Google Desktop וידאו - vlcplayer תמונות - Google Picasa נגן מוסיקה - winamp עריכת אודיו - Audacity ניקוי רג'יסטרי - Winner: TweakNow RegCleaner Standard זיהוי חומרה - Belarc Advisor שירות מקוון גיבוי - Mozy אופיס שירות מקוון - zoho מסכימים עם הדירוג שלהם ? ( רק תוכנות חינמיות...)

    • 14 תגובות
    • 1.5k צפיות
  19. Started by shai.m,

    שלום, לפני כמה חודשים קניתי PC פשוט וזול ללא מערכת הפעלה (נראה לי עם DOS) מחברת אייבורי. התקנתי עליו Win 7 ועוד את כל התוכנות הבסיסיות וכו'. עכשיו אני רוצה לקנות את אותו PC בדיוק עם אותה החומרה. האם ניתן לעשות IMAGE למחשב הראשון? האם הIMAGE יכול לרוץ על מחשב ללא מערכת הפעלה? אם כן, איזו תוכנה חינמית פשוטה לתפעול (בלי יותר מדי שאלות והגדרות) קיימת שאתם מכירים? תודה

    • 5 תגובות
    • 1.5k צפיות
  20. Started by WarNet,

    הייתי באתר הזה http://www.lingvozone.com/ בדקתי מילה מסויימת ,כשזה נתן את התשובה אז ה-IDM נתן אפשרות להוריד את קובץ האודיו הזה למחשב,כשזה קפץ איתו קפץ ה-NOD בהתראה שהמחשב מנסה להתחבר לאתר מסויים ביטלתי את זה לתמיד עכשיו אני ב-IE ואני מקבל הודעה כזו כשאני מנסה להפעיל את ה-FF אני מנסה להתחבר לאתר msn ישראל איך אני מסדר את זה?

    • 2 תגובות
    • 1.5k צפיות
  21. Started by zabadak,

    קבלתי 2 CD's עם הסרט "שר הטבעות" כ"א 730 בערך מגה. אני רוצה להפוך אותו ל VCD כך שאוכל לראותו ב DVD הביתי. היות וצריבת VCD מנפחת את הקובץ, אני חושב לחבר את שני הקבצים ולחלק אותם לגודל שיכנס ל CD בפורמט VCD שאלתי היא: א. כיצד ניתן לחבר את שני הקבצים לקובץ אחד גדול? ב: מהו הגודל המקסימלי של קובץ DVIX שבהמרה ל VCD יכנס ל CD בן 650 מגה ?? ג: באיזו תוכנה עדיף לחלק את הקובץ הגדול ??? ד: אם למישהו יש פתרון יותר טוב אני פתוח להצעות. ה: האם יש איזה אתר העוזר בנושא ??? ו: תודה מראש לכל העונים

    • 11 תגובות
    • 1.5k צפיות
  22. Started by o07,

    אני אמור לקנות מערכת הפעלה למחשב גיבוי שמתקשר עם כל רשת המחשבים בחנות ספציפית. איפה אפשר לקנות את המערכות האלה? מה ההבדל בינהם? r2 & hyper-v האם יש איזה דרך זולה יותר מאשר לקנות אותם בקופסא(retail), אולי דרך האינטרנט?

    • 3 תגובות
    • 1.5k צפיות
  23. Started by ohadaridan13,

    יש לי בעיה בתוכנה "sopcast" למי שלא מכיר, תוכנה שבאמצעותה אפשר לראות שידורים של משחקי ספורט וכו'... בכל מקרה, כשאני מנסה לראות שידור זה רושם לי את השגיאה "cannot access sopcast service" השידור עובד מאה אחוז, ניסיתי עם הרבה שידורים ככה שזאת לא יכולה להיות הבעיה, בנוסף מחקתי והתקנתי מחדש וזה לא עזר. הבעיה היא דיי נפוצה וחיפשתי בפורומים אחרים בעולם אבל לא הצלחתי למצוא פתרון, מי שיעזור לי אני יודה לו

  24. אורח Si-Nom
    Started by אורח Si-Nom,

    קיבלתי 2979 כשהDETAILS על DEFAULT חוץ מה הרזולוציה שהיא על 1280X1024. הFPS היה קבוע על 10-25,ועוד שאלה אני בקרוב מיתכוון ליקנות עוד 512MB זיכרון כמה עוד נקודות אני יכול לקבל על זה?

    • 21 תגובות
    • 1.5k צפיות
  25. Started by wow,

    איזה אתם מכירים?(לא רק בארץ)

    • 1 תגובה
    • 1.5k צפיות

דיונים חדשים בפורומים