תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
שלום אני מחפש תוכנה קלה ופשוטה שתמיר לי קבצי divx ל פורמט סרטים של ווינדוס מדיה-פלייר, כי אני רוצה לנגן את הסרט באייפק
-
- 1 תגובה
- 570 צפיות
-
-
שלום, יש לי בעיה עם השפות בתוכנות כמו Outlook ותוכנות אופיס נוספות... אני מעוניין להעביר את הכל לאנגלית, אני אשמח אם מישהו יסביר לי איך עושים את זאת על מנת שאני אוכל כבר להחליף לאנגלית. תודה מראש, אביב עריכה: נ.ב אני ממצטער אם פרסמת את זה בתת פורום הלא נכון.
-
- 1 תגובה
- 570 צפיות
-
-
ישנם תהליכים במנהל המשימות שצורכים משאבים רבים מדי. יש אחד שמוזר לי מפני שלא נתקלתי בו בעבר: Tea Timer.exe צורך הכי הרבה משאבים- 39,416K מה זה בדיוק והאם ניתן לסיימו? ekrn.exe גם לגביו האם ניתן לסיימו? כל השאר כבר מוכרים.תודה
-
- 1 תגובה
- 570 צפיות
-
-
שלום, מישהו יכול להמליץ על תוכנת ניקוי ל-REGISTERY שתומכת ב-VISTA? תודה
-
- 0 תגובות
- 570 צפיות
-
-
שלום, אני משתמש ב- MESSANGER LIVE 8 ואני לא מצליח לשלוח הודעות.. שאני שולח הודעות הוא לא שולח אותם, אחרי כמה דקות הוא כותב הודעה שאי אפשר לשלוח את ההודעה. החיבור שלי תקין, כלומר אני גולש רגיל באינטרנט... יש לי מישהו פיתרון? תודה
-
- 3 תגובות
- 570 צפיות
-
-
שלום, יש לי בעיה מוזרה בקשר צריבת כמה קבצי ksvcd על דיסק dvd אחד בצורת צריבה של data. הקבצים הם קבצים עם סיומת mpg עכשיו הבעיה היא לאחר הצריבה כאשר אני אני מכניס את הדיסק ל-dvd , וה-dvd מראה לי רק חלק מהקבצים שנצרבו זה בעיה ממש מוזרה, ושאני צורב שוב הוא מראה לי קבצים שאני לא רואה בדיסק הקודם יש למישהו רעיון לפתור את הבעיה?!?!? תודה לעוזרים.
-
- 6 תגובות
- 570 צפיות
-
-
שלום, בתקיה "המחשב שלי" זה מראה לי שיש לי את כונן C וD [ביחד 250 גיגה] ופתאום הוא מראה לי גם כונן נוסף בשם Z שיש בוא אותו מקום כמו בכונן C ואותו שימוש במקום כמו כונן C, בקיצור הכל כמו כונן C רק שהתוכן של הכונן שונה. הנה שתי תמונות על מנת להמחיש: http://img508.imageshack.us/img508/1747/untitledkq0.jpg http://img266.imageshack.us/img266/5127/untitled1ft4.jpg
-
- 0 תגובות
- 570 צפיות
-
-
היי שלום לכם אני סטודנט להנדסה שמעוניין לקנות נייד שיכול ל"סחוב" soldedge בלי בעיות. האם ה- GMA 950 הסטנדרטי יכול להסתדר עם זה? מה עם זה? nvidia® geforce go 7400 ממפרט של hp: http://www.ctm.co.il/product.asp?id=735
-
- 0 תגובות
- 570 צפיות
-
-
אני מחפש תוכנה שיכולה לתת לי נתונים על טמפ' של חלקי המחשב ושאם יש כזה דבר שהתוכנה תראה אם הטמפ' נמוכה/תקינה או גבוהה.(כי אין לי מושג כמה מעולות צלזיוס צריך להיות לכל רכיב על מנת שעבוד בצורה הטובה ביותר) וכל זה גם בשביל לבדוק אם הקרור של המחשב שלי טוב. תודה .
-
- 2 תגובות
- 570 צפיות
-
-
יש לי ימיול 5 החדש פיתאום הוא היתחיל לכתוב דברים שאני לא יודעה מזה השאלה שלי כזאת :אם זה פוגעה לי במהירות של הורדה אנה התמונה: [attachment deleted by admin - 90 dayss]
-
- 0 תגובות
- 570 צפיות
-
-
-
אני צריך המלצה על חבילת תוכנות אבטחה (לדוגמא: Norton Internet Security 2005).
-
- 1 תגובה
- 570 צפיות
-
-
כשאני מנסה להוריד הורדות ישירות דרך לינקים..זה מוריד ופותח אותם בלי לשאול אותי איפה אני רוצה לשמור אותם... מה הבעיה ?
-
- 4 תגובות
- 570 צפיות
-
-
יש לי 3 כרטיסי מסך במחשב ו6 מסכים 2 PCI ואחד AGP של ATI RADEON אחד נישרף לי אתמול והחלפתי אותו בדגם קצת יותר מתקדם ניסיתי להתקין את הדרייבר שהגיע עם הדיסק ואני מקבל הודעת שגיאה setup didn't find any driver compatible with your current hardware or operating system מאיפה זה בא לי? הלכתי להסיר את הגירסה הישנה של הקאטאליסט ועכשיו אני רואה רק מסך אחד ולא יכול לעדכן את הדרייברים בגלל אותה הודעה מטופשת רעיונות?
-
- 2 תגובות
- 570 צפיות
-
-
זה קרה סתם יום אחד הפעלתי את המחשב לקח לו ממש הרבה זמן לעלות אבל אחרי איזה 15 דק זה כן עלה והמחשב נשאר רגיל (לא איטי) זה קורה כל פעם שאני מפעיל מחדש את המחשב ניסתי לבטל את כל התוכניות שעולות בהתחלה זה לא עובד אפילו פרמטתי וגם זה לא עוזר מישהו יודע מה לעשוות? תודה
-
- 4 תגובות
- 570 צפיות
-
-
שלום,אני משתמש בתוכנה BITORRENT ,יש לי גרסא אחת שממש מהירה בשבילי ואני לא רוצה להשתמש בגרסא אחרת של BITORRENT,אבל הגרסא הזאת גורמת לי לבעיות!,אחרי כמה דקות של שימוש,היא לוקחת ממחשב 3 ג'יגה הרטז 50% משאבים!! , אני נכנס לEVEREST,הספק על 55 מעלות! (ראו תמונות) בקיצור לא האמנתי שהספק באמת על 55 מעלות כי לא אכפת לי מהמשאבים כל כך,אז נגעתי במארז בצד ימינו איפה שנמצא הספק,אבל המארז קר,אפילו שנגעתי באזור שליד הספק,עדיין קר,ב55 מעלות האזור הזה לא אמור להיות אפילו טיפה חם? האם זה יכול להיות שהחום הזה קורה רק במקום מסויים ולכן אני לא מרגיש אותו? זה קרה למישהו פה עם איזה שהו תוכנת BITORRENT במיוחד המבוססת על BITORRENT ABC? אם כן עזרה בבקשה יש לציין ששום רכיב במחשב על OC [attach…
-
- 5 תגובות
- 570 צפיות
-
-
שלום במחשב יש לי אופיס 2003. כאשר אני נכנס לקובץ וורד אחרי כמה שניות מופיע לי תקלה מוזרה. צילמתי את ההודעה של התקלה וצירפתי לפה. התקלה מופיעה בכל תוכנות האופיס כמו וורד, פוואר-פוינט ועוד. מה הבעיה ואיך אפשר לתקן אותה? [attachment deleted by admin]
-
- 3 תגובות
- 570 צפיות
-
-
היי שוחררה גירסה 3.2.0 של תוכנת הדואר החינמית על ידי הורדת קובץ תרגום ניתן לגרום לה "לדבר בעברית" רשימת השינויים להפעם: * אפשרות לשליחה אוטומטית של הודעת קריאה במידה והתבקש * יבוא אנשי קשר כולל שמות מאאוטלוק אקספרס/לייב מייל ועוד * הגדרות התוכנה ניתנות לנעילה על ידי סיסמה * הוספה ידנית של מספר כתובות על ידי פסיק ביצירת מכתב חדש * העתקת שם נספח בצפייה במכתב * שמירה מקומית של מכתב פעם שניה, תתקבל הודעה מתאימה * מעבר על לינק עם לחיצה על קונטרול, תראה חלון עם תוכן המכתב * עמודה עם אייקון מיוחד שיראה שמכתב מסויים דורש הודעת קריאה * בעת צ'יטוט, אימייל הנמען יופיע בכותרת * עורך מובנה לקבצי התרגום +סינכרון אוטומטי עם קובץ התבנית * מקלדת וירטואלית בכתיבת סיסמת הכניסה לתוכנה * מיקו…
-
- 0 תגובות
- 570 צפיות
-
-
-
אני מחפש תוכנה או כלי עזר שבו אני אוכל להגדיר שיעתיק קובץ מכונן מסוים, לכונן אחר, על בסיס יומיומי הצעות?
-
- 0 תגובות
- 570 צפיות
-
-
השבוע לאחר רכישת מכשיר סלולרי חדש ניסיתי להתקין (אחרי דיי הרבה זמן שלא התקנתי שום תוכנה חדשה על המחשב..) את תוכנת הסינכרון של הסלולרי עם המחשב אך להפתעתי גיליתי את ההודעה הבאה: the windows installer service could not be accessed this can occur if you are running windows in safe mode, or if the windows installer is not corrently installed ניסיתי להתקין installer חיצוני של כל מני חברות אך כלום לא עוזר לא ניתן להתקין שום דבר על המחשב באינטרנט לא מצאתי שום מידע על התקלה.. סרקתי את המחשב אחר רוגלות וכן וירוסים ולא נמצא כל מזיק... ניסיתי להתקין מחדש את השירות דרך start> run> msiexec /i וגם זה לא עזר וההודעה שהתקבלה לאחר תרגום: חבילת ההתקנה אינה יכולה להיפתח וודא שהחבילה ק…
-
- 1 תגובה
- 570 צפיות
-
-
אני צריך פלאג אין לווינאמפ שיישמש בתור שעון מעורר אבל שיהיה טוב , כי היו לי תוכנות בעבר והן היו גרועות.
-
- 1 תגובה
- 570 צפיות
-
-
רוצה שכל המועדפים ישמרו לי אבל לא זוכר איך...
-
- 5 תגובות
- 570 צפיות
-
-
לא הצלחתי להחליט לאיזה קטגוריה זה משתייך אז אם טעות בבקשה להעביר אוקי נתנו לי דיסק DVD שמוקלטת עליו איזו תוכנית אימונים וביקשו שאני ישכפל, אבל רק DVD קורא את זה ומנגן שתי המחשבים לא רואים אלא כדיסק ריק ואם אני מנסה לצרוב זה נותן המון שגיאות מה זה הדיסק הזה ? ואיך רואים במחשב ואיך אפשר לשכפלו
-
- 4 תגובות
- 570 צפיות
-
-
מתי שאני מחבר אותו למחשב, המחשב קולט אותו והכל אבל שאני לפתוח את התיקייה של הremoveable disk , צצה לי ההודעה הבאה: -הבעיה בדיסק און קי או במחשב? -להחליף את הדיסק און קי או שאפשר לתקן את זה?- אם אפשר לתקן את זה אז איך? ולמישהו היה את הבעיה הזאת בכלל פעם? תודה.
-
- 1 תגובה
- 570 צפיות
-


