תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
נכון לעכשיו רצים לי באופן קבוע 66 תהליכים במחשב. אני יודע שדרך MSCONFIG אפשר להפסיק אותם אבל אני לא מבין בזה ואני לא יודע מה להפסיק ומה להשאיר. האם יש משהו שיכול לעזור לי, איזה תוכנה או משהו שמשאיר רק את הדברים החשובים של הווינדוס. תודה רבה ושבת שלום
-
- 1 תגובה
- 574 צפיות
-
-
http://computers.walla.co.il/?w=/4000/796139 בנתיים סימנטק ומיקרוסופט יאכלו את הלב שאין להן תוכנות מעולות כאלו. ;D
-
- 0 תגובות
- 574 צפיות
-
-
שלום אחים שלי, קניתי מחשב חדש והתקנתי ווינראר אבל שאני לוחץ מקש ימני על קובץ RAR אין שם את כל הקיצורי דרך לפתיחה דרך הווינראר במחשב הישן שלי היה לי את זה, ורציתי לדעת איך אפשר להוסיף את הקיצורי דרך אני יודע איך אפשר גם להשתמש בתוכנה בלי הקיצורים אבל זה לא כל כך נוח אני יודה לכל מי שיגיד לי איך אפשר להוסיף את זה
-
- 2 תגובות
- 574 צפיות
-
-
התקנתי נוד 32 ופתאום כל הסרטונים ביו טיוב לא ניתנים לצפייה אפילו אין אפשרות של ללחוץ על הפעלת הסירטון אלא רק מסך שחור והבעיה קוראת רק בפיירפוקס ובדפדפנים אחרים זה לא קורה תודה מראש
-
- 0 תגובות
- 574 צפיות
-
-
שלום לכל חברי הפורום ביצעתי פורמט למחשב היום ואני לא מוצא את הדריבר של כרטיס המסך המחשב שלי זיהה את כרטיס הקול הבא Device Audio : 82801EB/ER (ICH5/ICH5R) AC'97 Audio Controller הודה לכם מאוד ואם תעזרו לי למצוא את הלינק להורדת הדריבר בברכת ערב טוב
-
- 1 תגובה
- 574 צפיות
-
-
כשאני צורב עם נרו 6 שם הדיסק שאני יכול להכניס הוא מקסימום 11 תווים ויש סרטים ששמם יותר ארוך ובגלל זה שינתי ל iso 2 שאפשר בעזרתו עד 32 תווים אבל הבעיה שהכונן בכלל לא מזהה את שם הדיסק אפשר להכניס רק באנגלית בלי רווחים אז מה אפשר לעשות כדי להכניס שם ארוך בלי בעיות???
-
- 1 תגובה
- 574 צפיות
-
-
שלום לכולם יש לי דפדפן אוונט ואני רוצה שהמנוע חיפוש יהיה של גוגל ניסיתי כמה מהאפשרויות אך לשוא מישהו יודע איך עושים את זה ? תודה מראש והמשך יום קסום
-
- 1 תגובה
- 574 צפיות
-
-
רציתי התקנה נקיה כמו שאומרים, כי תמיד היו לי בעיות כשעדכנתי דרייבר (אפילו הCatalyst Uninstaller לא עבד כמו שצריך), אז מצאתי את התוכנה Driver Cleaner והשתמשתי בה. חשבתי אחלה סוף סוף המחשב יהיה נקי מכל ההתקנות הקודמות והעדכון יילך חלק. אבל.. כמובן שנתקלתי בבעיה: ראו תמונה עשיתי את ההתקנה במצב בטוח. אה ונכון יש את ה"אשף לזיהוי חומרה" המעצבן ההוא? אז ניסיתי לתת לו לפעול, ניסיתי בלעדיו, עדיין אותה שגיאה. אני כבר לא יודע מה יכולה להיות הבעיה. בבקשה תעזרו לי כי ממש נמאס לי מזה... יש לי Sapphire 9600 Pro, windows xp sp1. עריכה: תודה לאל, עכשיו הכל בסדר
-
- 0 תגובות
- 574 צפיות
-
-
השתלט על מחשבי איזה ספי בשם הזה הוא מתקין כביכול עליו "תוכנות" אנטי ריגול שהם בעצם כאלה. אני נואש שום דבר לא מוחק זאת לא NOD לא ADWARE יש למישהו מושג מה לעשות?
-
- 2 תגובות
- 574 צפיות
-
-
היי! הסבירו לי בבקשה הגדרות אלה בתוכנת גיבוי אקרוניס: עוד אחת: המון תודה! נ.ב- האם אחת מהגדרות אלה מונעות פתיחת קובץ גיבוי במחשב אחר?
-
- 0 תגובות
- 574 צפיות
-
-
אני מנסה להתקין גם דרך windows update וגם התקנה רגילה ותראו מה זה עושה לי...מישהו יודע מה הבעיה? http://img247.imageshack.us/img247/7852/15aw.jpg אה וכל פעם זה עושה קובץ אחר נגיד SL1.TMP ואז SL22.TMP וכו וכו
-
- 1 תגובה
- 574 צפיות
-
-
מקווה שזה הפורום..אם לא בבקשה תעבירו. אני כבר מתייאש מזה..אני צריך להקטין או/ו לערוך קטע וידאו ב-mpeg2.. ניסתי בוירטואל דאב..וגם ב-winavi ולא הצלחתי כלום.. אפשר הסבר מפורט איך עושים את זה? בתודה מראש..שלומי.
-
- 2 תגובות
- 574 צפיות
-
-
התקנתי במספר מחשבים (פנטיום 4,AMD) אנטי וירוסים שונים (NORTON 2005,NORTON 2004,NOD32) ב-WINDOWS XP PRO SERVICE PACK 2. אני עובד עם אינטרנט ADSL עם מודם ALCATEL החדש. וישנה תופעה שכאשר המחשב עולה לוקח כמעט דקה עד שניתן להתחיל לעבוד. בזמן הזה כאילו הכל "תקוע" , ה-ICON הקטן של האנטי וירוס לא מופיע, ואז פתאום אחרי דקה לערך,הכל "משתחרר" ואפשר להתחיל לעבוד. כאמור זה קורה במספר אנטי וירוסים, וגם במחשבים עם התקנה "נקייה" של WINDOWS . שמתי לב שאם המחשב עולה והמודם של ה-ADSL כבוי או מנותק מהמחשב - הכל עולה תקין.... מישהוא נתקל בתופעה הזאת? פתרונות? שאלה שניה - בWINDOWS XP SP2 כאשר ה-WINDOWS עולה מופיע ICON אשר מראה שיש בעיה עם הרשת (ההודעה אומרת משהו כמו LIMITED או משהו כזה) הכל …
-
- 0 תגובות
- 574 צפיות
-
-
אחים שלי אתם יכולים לתת לי מדריך לפוטו שופ 8.0 בבקשה תודה ביי :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(
-
- 1 תגובה
- 574 צפיות
-
-
בעיה מוזרה מתרחשת אצלי, ה-ICQ מתחיל להתחבר ואז מתמזער מעצמו, כשאני פותח שוב - כאילו ולא לחצתי על "התחבר" בכלל (וככה כל פעם).
-
- 2 תגובות
- 574 צפיות
-
-
לא נגעתי בכלל במחשב ופתאום השדות שבהם אני משנה את דף הבית ועוד שאר הגדרות נהיו אפורים - לא אקטיביות. מצורפת תמונה. מה הבעיה?
-
- 5 תגובות
- 574 צפיות
-
-
אני מתאר לעצמי שאני רק לא רואה אותם...לא ? איך יוצאים מהתיסבוכת ? מישהו יודע? THX!!!
-
- 0 תגובות
- 574 צפיות
-
-
איפה נשמרים כל האיקונים של נגיד רושמים שלום אז יש ICON של שלום במקום כי אני רוצה להתקין מחדש את המחשב וולעביר את כל התקיה של זה או קובץ מה שזה לא היה
-
- 2 תגובות
- 574 צפיות
-
-
שלום אני מחפש תוכנה שתפריד/תעתיק לי את הקול מהקליף ואז שאני יוכל לשמוע את זה בפורמט MP3 וכו' משהו מכיר ויכול להמליץ לי בבקשה על תוכנה כזאת?
-
- 7 תגובות
- 574 צפיות
-
-
יש לי בביטקומט כמה קטגוריות של דברים שאני כבר הורדתי איך אני משנה/מוחק/מוסיף אותן?
-
- 0 תגובות
- 574 צפיות
-
-
ובכן, המפרט בצד, קודם כל. למה לעזעזל כשאני מעלה תמחשב לוקח לNOD32 לעלות כ30 שניות!?!? כשבמחשבים אחים זה לוקח 5 שניות? דבר שני, לא יצרתי 2 כוננים קשיחים, ז"א יש לי רק C, איך אני פותח עוד בצורה תקינה ושתעבוד סבבה???? תודה לכל העוזרים!! אם יש לכם עוד טיפים אשמח לשמוע!!!!!
-
- 3 תגובות
- 574 צפיות
-
-
אני צריך תוכנת גיבוי שפועלת מחוץ לוינדוס. אני רוצה לגבות דיסק קשיח שלם אל דיסק אחר ובשעת הצורך לכתוב חזרה את הגיבוי לדיסק הראשון. חיפשתי וקצת התקשתי למצוא תוכנות כאלו, שמעתי על תוכנה שנקראת ghost אבל אני לא מכיר אותה. חשוב לי גם שאני אוכל להשתמש בדיסק השני, זאת אומרת שהדיסק שאני מגבה עליו עדיין יעבוד עם ווינדוס והכל (הדיסק הזה נמצא על מחשב אחר) איזה תוכנה הכי מומלצת? תודה..
-
- 4 תגובות
- 574 צפיות
-
-
יש לי סרט ואני רוצה לגבות אותו אני רוצה לכווץ אותו כדי שיהיה באיכות טובה אבל אני רוצה שיהיה גם סראונד... יש תוכנה כזו? divx pro היא התוכנה שלי?
-
- 3 תגובות
- 574 צפיות
-
-
יש לי את 7 וחצי היא מתנתקת לי כל כמה דקות ואז זה כותב לי שהתוכנה תתחבר עוד כך וכך שנות ואז זה מתחבר ושוב מתנתק ומתחבר..... מה עושים למישהו יש מושג..?
-
- 4 תגובות
- 574 צפיות
-
-
שלום התקנתי את התוכנה על המחשב ובסיום הסריקה לאחר 15 דקות לערך לא נימצאו וירוסים אבל קיבלתי את ההודעה הבאה. ]4] file cant be opendd it may be in use by another applicatiom or operating system האם צריך להתייחס לזה כבעיה? ואם כן מה עשיתי לא נכון במהלך ההתקנה. יש לי ff 2.0 אנגלית. תודה. יש עצות?
-
- 1 תגובה
- 574 צפיות
-


