עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. מישו יודע איפה להוריד את pascalite בכדי לתרגל את השפה ??? דחוף

    • 0 תגובות
    • 575 צפיות
  2. יש לי בעיה אני מנסה לראות סירטונים בחלק מהאתרים ופשוט מופיע לי מסך כחול ורק שומעים ...יש ל גאווה מה יכולה להיות הבעיה?

    • 2 תגובות
    • 575 צפיות
  3. משהו כמו ASUS probe השתמשתי בזה שהיה לי ASUS עכשיו יש לי ABIT IC7 יש איזה שהיא תוכנה כזאת לABIT?

  4. Started by fire1ce,

    מחפש תוכנה כדי להמיר סרטים/סרטונים לנגן - דרישות מינימליות מהממיר: mpeg4 320x240 fps: 30 bit rate 500 תודה!

    • 2 תגובות
    • 575 צפיות
  5. Started by emailaya,

    אני שמח להודיע ששוחררה גירסה 3 של התוכנה emailaya התוכנה היא באנגלית וניתן להוריד קובץ שפה בעברית על מנת שהיא "תדבר" עברית רשימת השינויים היא: * מנגנון ניהול המכתבים נכתב מחדש * יבוא מכתבים/אנשי קשר/אירועים מאאוטלוק * אפשרות לנעילה ידנית של התוכנה * אינדיקיציית מנעול בקריאת מכתב נעול * הצגת מכתבים מ 24 שעות האחרונות * סידור מחדש ושינוי גודל + שמירת הגדרות של טבלת המכתבים * זיהוי דואר זבל על ידי שימוש בטכנולוגיית DNSBL/RBL sites * שינוי קידוד לצפיה מוקדמת של מכתב * הצמדת חתימה לימין/מרכז/שמאל * מסך הגדרות התוכנה עוצב מחדש * בסגירת לשונית חזרה ללשונית הראשית או ללשונית משמאל * התראה בעת קבלת מכתב מאיש קשר שאליו כותבים מכתב * צפייה בכותרות של מכתב שעדיין לא הורד תוכנו * תצוג…

    • 6 תגובות
    • 575 צפיות
  6. Started by benkapon,

    מחפש תוכנה שממירה מ mp3 to 40poly שאני יוכל להוריד שירים לפלאפון

    • 0 תגובות
    • 575 צפיות
  7. Started by amit501,

    הסיפור הוא כזה ניסיתי לחזור לגרסה הישנה שלי של IE אך ההסרה לא הלכה טוב ולכן הציע לי לבחור לבטל את ההסרה. עשיתי ריסט וכשהמשב עלה נרשם שהוא לא מוצא את EXPLORER.EXE ושקובץ comctl32.dll ושיש להתקין מחדש את WINDOWS. יש רעיונות. תודה.

    • 1 תגובה
    • 575 צפיות
  8. Started by etai,

    יש לי ראוטר של אדימקס מדגם AR-6024 ושהעברנו את המחשב מהמרתף לחדר שלי נאבד הדיסק התקנה שלו ועכשיו אין לי את הגישה להגדרות שלו מאיפה אני יכול להשיג אותם חיפשתי בנרות אבל לא מצאתי כלום שתואם לכך אמשח לקבל עזרה, בתודה איתי

    • 0 תגובות
    • 575 צפיות
  9. שלום , לפני מספר ימים קניתי אוזניות משהו מקצועי של סוני , בקיצור , אין לי כוח כל כמה שעות או כל כמה זמן להוציא את החיבור של רמקולים ולשים את ל האוזניות או ההפך קיצר קניתי מפצל , ככה שאוכל לחבר גם את האוזניות וגם את הרמקולים , אבל מה , אני חייב איזו שהי תוכנה או פלאג-אין או משהו , שאני יגדיר לו כל פעם מה פהעיל את האוזניות או הרמקולים !!!!! בבקשה בבקשה בבקשה תצילו אותי !!!!!!!!!!!! (ביקשתי בפורום אודיו אמרו לי לבקש כאן) בתודה אור פרג'

    • 2 תגובות
    • 575 צפיות
  10. Started by IDAN AMRAM,

    איפה נמצאת האפשרות להמשיך לצרוב על דיסק שכבר נצרב? כאילו להוסיף עליו עוד קובץ... אני יודע איפה האפשרות הזאת הnero 5 הישן אבל אני לא מוצא אותה בנרו 6 או 7 אם מישהו יודע בקשה להגיב תודה מראש

    • 4 תגובות
    • 575 צפיות
  11. Started by shoeyal,

    יש לי שאלה אם אני וחבר רוצים לשחק ON-LINE GAMES ביחד איך אפשר להתחבר ל SERVER פרטי כי ראיתי בנתיים שסרברים פרטיים של TS או VTRLO הם לא חינמיים.

    • 1 תגובה
    • 575 צפיות
  12. Started by itay8zilka,

    שלום, היום עבדתי על מצגת בעלת 250 עמודים. כשסיימתי המחשב לא נתן לי לשמור אותה ובנוסף הוא כיבה את עצמו. אני יודע שכאשר אני מכבה את המחשב וישנו קובץ כמו פוארפוינט או ווארד שפועל ולא שמרתי אותו הוא שואל אותך אם ברצונך לשמור את הקובץ ורק אז הוא מכבה את עצמו, מה שלא קרה לי. כאשר נידלק המחשב ונכנסתי לפוארפוינט כדי לשחזר את הקובץ הפוארפוינט לא הציג לי שום קובץ שלא שמרתי אותו, בצדידו של המסך. מה אני עושה? בבקשה תעזרו לי.. יש מצב שיש דבר כזה כמו קבצים זמניים לפוארפוינט? שכחתי ליידע כי בבעלותי office 2007 .

    • 0 תגובות
    • 575 צפיות
  13. Started by yousux,

    http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3634477,00.html

    • 0 תגובות
    • 575 צפיות
  14. אני מחפש מחפש תוכנה להמרת קבצי וידיאו ל פורמט FLV .

    • 1 תגובה
    • 575 צפיות
  15. יש לי קבצים שאני רוצה לצרוב אותם ל-DVD אבל הוא קורא רק SVCD ולא DIVX. יש תוכנה שיכולה להפוך את הקבצים הרגילים מהמחשב ל-SVCD? תודה!

    • 5 תגובות
    • 575 צפיות
  16. Started by pop144,

    מישהו יכול לשים פה לינק לנוד32 המלא להורדה בלי קראק או משהו המלא המלא תחזירו תשובה.

    • 5 תגובות
    • 575 צפיות
  17. Started by Shlompy,

    חברה, חאיזה סרבר אתם מתחברים באמיול? אני מתחבר ל EDONKEY 1 2 3, יש שם הכי הרבה דברים אבל רוב תוצאות החיפוש הם באיטלקית ספרדית וצרפתית. תודה!

    • 2 תגובות
    • 575 צפיות
  18. צריך דריור לכרטיס קול של carativ דגם:ct4810 תודה לכל העונים :xyxthumbs: וחיפשתי באתרי דריורים ואני משתגע לא יודע איך לחפש דרורים של קול ויש לי עוד שאלה עים הכרטיס קול מובנה איך אני יודע מה הקול תודה מראש אליייייייייייייי :xyxthumbs: :xyxthumbs:

    • 1 תגובה
    • 575 צפיות
  19. אני יודע שיש את - Easy Video Splitter ו-Easy Video Joiner, כשמן כן הן, לאיחוד ופיצול קטעי וידאו. אבל מן הסתם זה לא מתאים לחלק משחק, נכון? אז אני מחפש תוכנה שתחלק את המשחק (כ-6GB) - ל2 חלקים (יש לי דיסקים של 4.7GB) ואז שאני אוכל לצרוב יש בכלל תוכנה כזאתי? :-X תודה מראש לעונים.

    • 0 תגובות
    • 575 צפיות
  20. Started by nir4free,

    שלום, פירמטתי מחשב ישן של חבר ונתקלתי בבעיה... לוח האם ממש ישן ואין לי את הדיסק של הדרייברים... עכשיו קראתי על התוכנה VersionTracker Pro התרשמתי ממנה אך אני לא יודע אם היא תועיל במקרה שלי... השאלה שלי היא האם התוכנה תזהה אילו דרייברים הלוח אם דורש ותוריד אותם? אם לא, מה אתם ממליצים? יש תוכנה טובה שתעשה את העבודה? תודה רבה והמשך יום נעים, ניר.

    • 1 תגובה
    • 575 צפיות
  21. Started by kfirlion,

    ראלי דקאר פורמולה 1 Rally WRC איזה עוד?

    • 3 תגובות
    • 575 צפיות
  22. האתרים שלהם לא נותנים יותר אבל יש לי במחשב פלאש 7.0.19 ושוקוואיב 10.1.0.11 אני חושב שאולי יש גרסאות יותר חדשות ואני רוצה להוריד תהתקנה שלהן למחשב אני מחפש רקק פלאש כדי שהבאנרים והפונקציות באינטרנט יעלו טוב לא כל הפאק של פלאש כולל התוכנה שלהם .. לא אותו דבר לגבי שוקוואיב .

    • 9 תגובות
    • 575 צפיות
  23. Started by AboveBeyond,

    היי , אני חדש פה אחלה פורום דרך אגב ! יש לי פיירפוקס 1.5.0.7 בכל מקרה הבעיה ששמתי לב שהתוכנה לוקחת מלא זיכרון נגיד לפתוח דף עם מלא תמונות הזיכרון ממש יורד ולפעמים המחשב נתקע יש לי 256X 2 זכרון וינדוס XP ואם זה חשוב אז amd 64 3000+ באקספלורר זה לא קורה לי אולי זה איזשהוא פלאג(תוסף) שגורם לזה?

    • 2 תגובות
    • 575 צפיות
  24. לא משנה, הבנתי מה הבעיה, אפשר למחוק או לנעול.

    • 0 תגובות
    • 575 צפיות
  25. מדיה פלייר 9 [attachment deleted by admin]

    • 0 תגובות
    • 575 צפיות

דיונים חדשים בפורומים