תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
ב outlook 2002 יש לי בעיה שה contacts בעברית לא מסודרים עפ"י סדר הגיוני. כלומר הסדר שלהם הוא למשל: ק, ג, א, ד, ה, א, ב, ז, ג, .... באנגלית הכול בסדר. יש למישהו מושג? תודה מראש, יובל
-
- 0 תגובות
- 583 צפיות
-
-
אני מחפש תוכנה שתוכל להפוך לי קבצי MPG לVCD או DVD ושאני יוכל גם לצרף לMPG מוסיקה בנוסף, מישהו מכיר? שמע?
-
- 0 תגובות
- 583 צפיות
-
-
שלום יש לי על המחשב כמה פרקים מסדרת טלוויזיה, שהם באיכות HDTV. אני רוצה לצרוב אותם על DVD כך שהאיכות תישמר, וגם אני אוכל לצפות בהם במכשיר שבסלון. בהנחה שהמכשיר לא קורא SVCD ו/או AVI, אלא מכשיר רגיל לחלוטין איך אני יכול להכין DVD עם הפרקים האלה, ושהאיכות שלהם תישמר? חשבתי על משהו בסגנון של לצרוב את הקבצים איכשהו ואז כשאני אכניס את ה-DVD למכשיר יפתח מסך עם selection (כמו שבוחרים פרקים [סצנות] בכל DVD רגיל), רק שאין לי מושג איך לעשות את זה... אם משהו כזה מחייב הורדת איכות, אולי אפשר לשלב את כל הפרקים לסרט DVD אחד, כשהחלוקת פרקים תהיה לפי הפרקים של הסדרה? תודה מראש!
-
- 0 תגובות
- 583 צפיות
-
-
אין מה להוסיף
-
- 2 תגובות
- 583 צפיות
-
-
שלום, אחרי שהמחשב נמצא במצב המתנה הוא לא נמצא על 50% כמו שהגדרתי בריווה טיונר אלא על 30%.. למרות שהגדרתי בתוכנה שהמחשב יעלה אוט' עם 50%... וזה עובד רק כאשר אני מכבה את המחשב ומדליק... האם יש אפשרות לעשות שגם במצב המתנה הכרטיס מסך יעלה אוטומטית עם 50%? מקווה שזה הפורום הנכון, תודה.
-
- 0 תגובות
- 583 צפיות
-
-
חיפשתי דרך לשנות את הסקין של ה-ICQ 2003 (בלי לעבור ללייט), ובעוד שנראה שהדרך הכי הגיונית לעשות את זה היא עם ICQ Plus, נראה גם שאנשי ICQ עשו הכל בשביל שלא תצליח למצוא את התוכנה הנ"ל. יש איזו סיבה לכך? ואיפה כן אפשר למצוא אותה?
-
- 1 תגובה
- 583 צפיות
-
-
שלום רב, מחפש דריוורים ללוח אם מקורי של אינטל. אני רוצה לפרמט ועל הלוח מובנים הכרטיס קול והכרטיס רשת. אני חושש שאחרי ההתקנה הם לא יעבדו. פרטים מדוייקים מאוורסט על הלוח בתמונה הבאה: תודה לכל מי שיעזור. [attachment deleted by admin]
-
- 9 תגובות
- 583 צפיות
-
-
אני מחפש תוכנה (אם יש כזאת) שתראה לי מה/איזה תוכנות לוקח לי רוחב פס וכמה רוחב פס או במילים אחרות מה מכל התוכנות שפועלות אצלי ברקע מאיט לי הכי הרבה את האינט'
-
- 1 תגובה
- 583 צפיות
-
-
שלום לכולם. יש לי את התמונה הבאה ואני רוצה להכין לחברה שלי משהו ולשלב תמונה שלה בתוך המסגרת הזאת אבל בחלקה התחתון של המסגרת ישנו כיתוב ביפנית שאני רוצה שישאר אבל אם אני ישים את התמונה בדיוק על המסגרת (הפנימית הקטנה יותר) אז התמונה תשב בדיוק על הכיתוב,אני מתכוון לחלקו העליון של הכיתוב מעל המסגרת התחתונה. מה ואיך אם בכלל אפשר לעשות ? אין לי בכלל מושג בפוטושופ ואני רוצה שהתמונה שלי תהיה בדיוק על המסגרת הפנימית (יש לי כבר תמונה מתאימה בגודל).
-
- 4 תגובות
- 583 צפיות
-
-
אני משתמש ב- נורטון ANTISPAM ודיי מרוצה באופן כללי - אבל יש לי שאלה: האם יש דרך או תוכנה שבעזרתה ניתן למחוק את הדואר זבל כבר על השרת - מבלי שהוא ירד למחשב? ועוד משהו - כשנורטון מוצא וירוס בדואר הוא מקפיץ הודעה - ואומר שהוא מחק אותו. רציתי לשאול אם יש דרך לבטל את ההודעה הזאת - פשוט שימחק וישתוק...
-
- 0 תגובות
- 583 צפיות
-
-
אני מניח שתוכנה כמו GHOST לא תעזור. האם יש תוכנה או איזה דרך להעביר תוכנות וישומים (לדוגמא OUTLOOK...) מ-XP ל-VISTA?
-
- 1 תגובה
- 583 צפיות
-
-
שלום רציתי לשאול האם אתם יודעים עם איזה תוכנה אני יכול להשתמש במקום התוכנה של ulead cool3d? תודה
-
- 0 תגובות
- 583 צפיות
-
-
אוקיי אז ככה.. כשאני מחלץ קבצים בווינראר או מעתיק קבצים הפעולה לוקחת שנים. חילוץ שלקח לחבר שלי דקה בדיוק, לוקח לי כמעט שעתיים. יש לי את הגרסא הכי חדשה של ווינראר והכל נראה טוב אז מה יכולה להיות הבעיה?
-
- 1 תגובה
- 583 צפיות
-
-
אני צריכה להעתיק טבלה ואקסל לוורד. בהעתק-הדבק הטבלה יוצאת קצת מעוותת... זכור לי במעורפל שישנה דרך להמיר טבלת אקסל לוורד. מי יכול לעזור לי כאן?? בבקשה :
-
- 2 תגובות
- 583 צפיות
-
-
יש לי כמה פרקים של סינפלד בסיומת MPG אין לי מושג מה זה אומר לגבי הפורמט אני רוצה לצרוב אותם על DVD עם אפשרות ניווט מה הדרך הכי פשוטה לעשות זאת? בבקשה תהיו נחמדים וקצת תפרטו ניסיתי לשווא לחפש מדריכים שנותנים הוראות איך לצרוב לDVD מספר קבצים אך לשווא ממש תודה
-
- 0 תגובות
- 583 צפיות
-
-
יש לכם איזה מדריך? לא משנה לי אנגלית עברית.. אולי גם קישורים לתוכנות. תודה מראש לכל המעיז לעזור ;] נ.ב תאמת יצא לי גם לצרוב עם צורב DVD קליפים . הנרו המיר אותם וצרב וזה לא עבד בסוף בDVD שבאוטו.
-
- 1 תגובה
- 583 צפיות
-
-
קיבלתי הודעת שגיאה בIE7 בזמן שבערך 8 טאבים היו פתוחים . היה אפשר לסגור את כל הטאבים חוץ מטאב אחד שמתי שניסיתי לסגור אותו הוא נתן לי הודעת שגיאה : The windows is busy Close it may cuz problems are you sure you want to close it ? זה לא בדיוק ההודעת שגיאה אבל זה בערך מה שאני זוכר . אז לחצתי ביטול ואז חיכיתי קצת וניסיתי שוב וזה נתן את ההודעת שגיאה שוב אז לחצתי yes וזה נסגר. עכשיו השאלה שלי איזה בעיות זה יכול לגרום ?
-
- 3 תגובות
- 583 צפיות
-
-
אני רוצה ליצור image של המחשב שלי ולהפיץ אותו... (כמובן שאני אשתמש ב sysprep) רציתי לדעת עם איזו תוכנה כדאי לי ליצור את ה image? עם Ghost (ועם איזו גירסא) או עם תוכנה אחרת?
-
- 4 תגובות
- 583 צפיות
-
-
מה קורה לתוכנות ה Trojan כמעט כל תוכנה שמעדכנים אותה פשוט מפסיקה לעבוד וצריך אח"כ לבצע רישום באתר של התוכנה. הייתה לי את ה trojan remover והייתי דיי מרוצה ממנה אך כאשר נסיתי לעדכן אותה היא הפכה לי ל trail . הורדתי את תוכנת ה Anti-Hacker&Trojan Expert אך לא ניתן לעדכן גם אותה,גם אתר הבית שלה כבר לא קיים. אנא עזרתכם ואו המלצה לתוכנה טובה שיהיה ניתן לעדכנה אוטומטית מהאינטרנט ללא חשש שגם היא תפסיק לעבוד.
-
- 2 תגובות
- 583 צפיות
-
-
חיפשתי בגוגל אבל לא ממש הבנתי ... תודה לעוזרים
-
- 0 תגובות
- 583 צפיות
-
-
למי שלא מכיר Peacekeeper (ר"ת PK) תוכנה שנוצרה ע"י futuremark המפתחים של 3DMark. PK היא תוכנה שבודקת אונליין את ביצועיי האינטרנט (אינו דורש הורדה) PK את הדפדפן ע"פ ביצועיי javascript במצבים שונים. התוכנה עצמה יועדה להשוואה דפדפנים אבל יש עוד השפעות על הציון כמו המעבד בעיקר והכרטיס מסך (לא בטוח). קיים אפשרות התוכנה תבדות את החומרה (scan) בעזרת activex אבל זה לא חובה ולא מזיק לתוצאות הבדיקה. התוצאות של המפרט שלי (רשום מימין) עם אוברקלוק ל3.8 הם: IE8.0 1200 points FF3.5 2467 points אחרי הבדיקה יש ממוצע תוצאות של דפדפנים שונים על מעבדים שונים. ומה שמוזר שI7 920 מקבל ממוצע של 2559 נק' בFF3.5 וזה הפרש נמוך מאוד מהמעבד הדו ליבה שלי. אני מסיק מזה שOC טוב לביצועי דפדפן מאשר מעבד י…
-
- 1 תגובה
- 583 צפיות
-
-
האם קיימת אפשרות להגדיר שיוריד בצורה אוטומטית את כל קבצי הXPI לפי ההרחבות שמותרנות אצלי כמו שלמשל יש ב MR TECH LOCAL INSTALL את האפשרות AUTO ARCHIVE(רק שזו פועלת רק מהרגע שהפעלת אותה (מן הסתם )) אני מחפש משהו שעובד גם אחורה...
-
- 0 תגובות
- 583 צפיות
-
-
כל הזמן הקספרסקי נותן לי אזהרות על איזה IP שכל הזמן משתנה, וכל פעם כשאני משאיר את המחשב דלוק והמסך מכובה,אני שומע את הסאונדים של Windows על הרקע.. אז פרצו לי או לא?
-
- 4 תגובות
- 583 צפיות
-
-
שלום לכולם. התקנתי OFFICE 2003 במחשב. המסלול הרגיל בייבוא דואר : קובץ -> ייבוא וייצוא ... הבעיה היא - ש "ייבוא וייצוא" מופעים בצבע אפור (אי אפשר ללחוץ עליו בכלל). מה עושים ? תודה.
-
- 3 תגובות
- 583 צפיות
-
-
מחשב תוכנה בישביל לצלם מה עובר אצלי על המסך.... יש לי סרט ברשת עכשיו אני לא יכול להוריד אותו ניסיתי עם FLASHGET זה מוריד לי איזה קובץ מעאפן בימקום... אז הייתי רוצה להקליט את זה.... מה שחשבתי שאפשר לעשות זה להפעיל את זה ושאיזה שהי תוכנה תקליט את מה שאני רואה על המסך... עם מי שהוא ניתקל בדבר כזה שאי אשפר להוריד סרט משרת ויודע איך לעקוף את זה אז שיגיד ועם אפשר ומי שהוא מכיר תוכנה מקליטה זה יהיה גם טוב
-
- 1 תגובה
- 583 צפיות
-


