עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by JHONLEV,

    אני רוצה להתקין WINDOWS VISTA TCK אבל בדיסקים של הלוח אם של הכרטיס מסך לא כתוב שהם תומכים בWINDOWS VISTA אני יודע שאולי יש דרייברים תואמים באתר אבל אני לא מצליח למצוא ... אשמח אם תשלחו לי לינקים לדרייברים תואמים תודה מראש יהונתן לב... כרטיס מסך- GEFORCE 7600 GS לידיטק לוח אם של AMD 939 SOKET דגם= NFORCE 4 ULTRA למעבד דו ליבתי

    • 0 תגובות
    • 587 צפיות
  2. Started by excel5,

    אני לא יכול לשלוח מייל ! פקודת "העבר" ופקודת "חדש" תוקעות את OUTLOOK ע"י הודעה "פותח את WORD... כעורך הדואר" רק ע"י מנהל משימות אפשר לצאת מזה. מה עושים ???

  3. יש לי תוכנה שכתובה המגיק, והיא רצה על WINDOWS 98 אבל אומרים לי שהיא לא תעבוד על XP ? מה אפשר לעשות? תודה

  4. Started by ESC,

    יש לי בעיה בתוכנה... סרטיםפ אני מצליח לראות אבל שאני מנסה להפעיל סרטונים מסוג WINDOWS MEDIA AUDIO/VIDEO FILE ז אני רואה תמונה והגונים ירוקים ואדומים כאלה ולא כמו שהסרטון אמור להיות.. מי יודע איך פותרים את הבעיה??

    • 2 תגובות
    • 587 צפיות
  5. Started by knaanbraz,

    לא מצליח להכניס ל-Libary קבצי וידאו... האפשרות היחידה שהם נכנסים היא שהם בפורמט MPEG-4.. הבנתי שiTunes יכול לעשות את ההמרה מAVI ל- MPEG-4 בעצמו אבל קודם צריך להכניס את הוידאו לlibary.. איך עושים את זה?

    • 0 תגובות
    • 587 צפיות
  6. Started by omri_ro,

    לאחרונה אני מקבל את השגיאה (בתמונה) וזה קורה רק פה באתר HWZONE, מה זה ואיך פותרים את זה? תודה [attachment deleted by admin]

    • 1 תגובה
    • 587 צפיות
  7. צהריים טובים לכולם!! קיבלתי סרטון "מדיה פלייר" ואני רוצה להפוך אותו לDIVX, בכדי שאוכל לראות אותו בDVD. כיצד אני עושה זאת? תודה על עזרתכם, היא חשובה לי מאוד. בתודה רבה אלדד כהן.

    • 0 תגובות
    • 587 צפיות
  8. הבעיה היא שאני מנסה להתקין אופיס 2003 INTERFACE PACK HEB SETUP אני מקבל את ההודעה הבאה: the highlighted volumes do not have enough disk space available the currently selected fetures available 6749MB 15GB 0KB disk size 14GB 22GB 0KB כמובן שה-0KB זה הCDROM הוא לא נותן לי לבחור את אחד הכוננים חוץ מהCDROM עשיתי הסרה והתקנה מחדש ושוב אני מנסה להתקין את העידכון של העברית באופיס שעובד על כל המחשבים בדוק!! יש למישהו פתרון?? יכול להיות משהו דפוק בH.D?

    • 1 תגובה
    • 587 צפיות
  9. Started by li1,

    באיזו שפה כותבים סקריפטים למקס? אם יש לי מבנה שמורכב מצינורות מרובעים, שאמורים להתחשב בזוויות השמש ולשמור על תאורה סבירה בחלל המבנה.ז"א סקריפט שיגדיר את זוויות השמש שזה אמור להתחשב בהן ושהצינור ירוץ לפי זה. מכיוון שמאוד מורכב לתכנן את זה בחתכים חשבתי שאם ניתן יהיה לכתוב סקריפט במקס שיתן את המבנה הראשוני שממנו אני אוכל להמשיך ולפתח את המבנה זה יעזור לי. תודה מראש

    • 0 תגובות
    • 587 צפיות
  10. Started by moris,

    היי! תסייעו לי במציאת דרייברים ללוח זה: Motherboard Name Asus P4GE-V (6 PCI, 1 AGP, 3 DIMM, Audio, Video) Motherboard Chipset Intel Brookdale-G i845GE זה מופיע כך ב-AIDA 32 תודה

    • 0 תגובות
    • 587 צפיות
  11. היי, הורדתי סרט(CONSTANTINE),והוא בקבצי NRG, ישר צרבתי אותו בתור IMAGE בנרו,אך כשאני מפעיל את הדיסק,מפעיל את הסרט אין כלום הפלייר פשוט נתקע...(ניסיתי כמה נגנים).זה בטוח הדיסק. מה עוד אני צריך או יכול לעשות? צרבתי אותו במהירות 40,חשבתי אולי זאת הבעיה אהל פתחתי תקובץ ב DAEMON ואותו דבר...רואה תקובץ פותח,אך אני לא יכול לצפות בסרט... תודה מראש.

    • 2 תגובות
    • 587 צפיות
  12. ???

    • 4 תגובות
    • 587 צפיות
  13. Started by davidcohen,

    שלום ! אני משתמש בתוכנה Acronis True Image Home 10.0 כדי לעשות שיחזור למערכת שלי. אני דיי בטוח שעכשיו יש לי וירוס או טרויאני על המחשב אם אני עושה שיחזור לכונן C הוירוס הזה לא יהיה יותר ? (כמובן שאני משחזר מצב שלא היה לי בו את הוירוס) תודה

    • 1 תגובה
    • 587 צפיות
  14. Started by פרדי האדמור,

    היי אני רוצה שכל פעם שאני מכניס דיסק ריק למחשב, ה-Autoplay של ה-XP יציג את האפשרות לצרוב באמצעות Nero Burning ROM (הרגיל, לא ה-Express) ואפילו יותר מזה - כל אימת שאני מכניס דיסק ריק למחשב, כבר אוטומטית הנירו יעלה לי עם חלון האפשרות איך לצרוב את הדיסק. יש לי נירו 6, ו-XP SP2 תודה

  15. Started by Mortar,

    נסיתי לשים את הLINK בDAP אבל הוא לא נותן לשמור את זה כי זה לא HTTP או FTP. חיפשתי בINTERNET TEMP אבל הקובץ לא היה שם... הדרך היחידה להגיע לסרט לזה זה פשוט לכתוב את הלינק בIE וזה מעלה את הMedia Player. אני מאוווווד אשמח אם מישהו ימצא דרך או תוכנה לעשות לזה RIP למחשב או פשוט לשמור את זה אכשהו. בכל מקרה הנה הלינק - mms://pofler.cafe24.com/pofler/ClasicalGas_LHJ.wmv אתם מוזמנים להנות... ביצוע ענק תודה.

    • 2 תגובות
    • 587 צפיות
  16. נאלצתי להתקין את McAfee SecurityCenter מחדש לאחר שמחקתי אותו עקב בעיות במחשב, ועכשיו כמעט כל דבר שאני מפעיל הוא שואל אותי אם לתת לו רשות לפעול, אני מאשר לו ואומר שאני מכיר את היישומים ושייתן להם לפעול כל הזמן, אבל הוא ממשיך ושואל אותי כל פעם שאני מפעיל את המחשב, וכל פעם שאני פעיל את הדפדפן על אותם היישומים (כולל EXPLORER). מה אני עושה שהוא יפסיק? אני רוצה שישאל אותי פעם אחד בלבד וזהו. זה ממש מפריע לי, וזה לא היה ככה. מה שמקפיץ את ההודעות זה ה McAfee Privacy Service וכל מה שאני מנסה לשנות בהגדרות לא עוזר, וזה ממש מטריד עד שאני לא מכבה את זה. אני מעונין שהוא גם יעדכן את עצמו לבד בלי לשאול אותי, כמו שפעל בעבר. תודה לעוזרים.

    • 0 תגובות
    • 587 צפיות
  17. שלום חברים, אתם יודעים להמליץ על חקר שוק כזה או אחר למוצרי האבטחה למה שנקרא Enterprises? Symantec, McAfee וכו' מציגים רשימות מוצרים ארוכות מבלי שנראה שאף-אחד בדק או השווה וממש אין לי כוח לשבת עם ספקים כדי שימרחו אותי בסיפורים. אז... יש מצב להיעזר בכם, אנשים טובים? :-) תודה.

    • 3 תגובות
    • 587 צפיות
  18. פתאום יש לי בעיית התחברות למסנג'ר. אני מקבל את הודעת השגיאה המצורפת. אשמח לדעת איך פותרים את זה. תודה מראש וחג שמח, dr70 [attachment deleted by admin]

    • 2 תגובות
    • 587 צפיות
  19. שלום לכם. אני משתמש קיום בתוכנת microsoft outlook 2007 בעברית. יש לי כבר חשבון אימייל אחד שם.(ממה שקיבלתי מחברת האינטרנט שלי.) יש לי גם חשבון אימייל נוסף באתר וואלה. הייתי רוצה לדעת אם את החשבון שיש לי בוואלה אני יכול לפתוח אותו שיעבוד גם ב- outlook 2007. שיהיה לי למעשה שתי חשבונות ב- outlook אחד. האם אפשרי שהאימייל שפתחתי באינטרנט יכול לעבוד בתוכנת outlook? אם כן איך אני עושה את זה? אם יש לכם מאמר על הנושא הזה אני אשמח לקבל !!! בתודה מראש בר לוי!!!

    • 3 תגובות
    • 587 צפיות
  20. Started by Rיה,

    יש לי 6600 gt של gigabyte pci-express צריך דרייבר הכי טוב שיש בשבילו ומהר אין לי דרייבר.......תודה.

    • 2 תגובות
    • 587 צפיות
  21. Started by r0075,

    רציתי לעדכן את הגירסה של ה Directx אצלי במחשב מהגירסה 8.1 ל-9.0 ובמהלך התקנת הקבצים ההתקנה נעצרת והוא רושם שצריך שיהיה לזה חתימת לוגו של מיקרוסופט ואז הוא סוגר את ההתקנה ואי-אפשר להתקין שום גירסא- מה לעשות?

    • 3 תגובות
    • 587 צפיות
  22. Started by 888,

    מישהו מכיר תוכנת חינמית שאפשר לראות איתה סרטים דרך הכונן DVD ???

    • 1 תגובה
    • 587 צפיות
  23. Started by Radeon38,

    שלום היה לי פה דיון על ה NLITE וכיצד לעשות מודינג להתקנה של וינדוס.ובכן עשיתי כמה שינויים כמו התקנות דרייברים לתוך המערכת.וגם כמה טוויקים שהוסיפו לי 4 איקונים ב"מחשב שלי" אבל אני כרגע אחרי שימוש שוטף מגלה כי המערכת לא הכי יציבה ודיי קורסת.חשוב לציין ששילוב הדריברים הוא הכרחי משום שהמערכת הפעלה יושבת על מערך רייד שיושב על בקר SI3114 בלוח והוא מחייב התקנה לפי ההתקנה בכונן דיסקטים...מה שאין לי כרגע לכן שילבתי את הדרייבר דרך האנלייט. חשוב לציין שהמערכת עדיין ללא עדכונים וללא אנטי וירוס (כרגע היא עם AVG 8) ובזמן הקריסה במסך הכחול כתוב לי SYSTEM 32 משהו.. האם זה מחייב התקנה נקייה מחדש או עדכונים יפתרו את הבעיה??

    • 4 תגובות
    • 587 צפיות
  24. Started by zik125,

    שלום לכולם יש לי בעיה לאחרונה אני עובד עם ויסטה HOME EDITION ומשום מה כשאני מנסה להוריד קבצים דרך האקספלורר הוא מקפיץ לי הודעה שהגדרות אבטחה שלי לא מאפשרות לי לעשות את זה איך אפשר לפתור את זה ? בתודה מראש

    • 1 תגובה
    • 587 צפיות
  25. Started by orenc17,

    לפני שהתקנתי את ה WMP10 היה אפשר לקרוא את המילים של השירים על חלק גדול של הנגן עכשיו כשהתקנתי את WMP 10 צריך להסתפק בחלק התחתון וזה מעצבן לאללה יש איזה פלאג אין או משהו שיחזיר את המצב לקדומותו כמו ב WMP 9 תודה עבר יום ואין תגובה

    • 0 תגובות
    • 587 צפיות

דיונים חדשים בפורומים