תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
קניתי סורק,והתוכנה שמגיעה איתו די עלובה...יש למישהו הצעה לתוכנה טובה???? יש לי Photoshop CS וגם word 2003. עכשיו לא הבנתי איך אני מתפעל את הסורק מהתוכנות האלו אם זה אפשרי בכלל..... אם זה אפשרי,מישהו יכול להגיד לי איך אני עושה את זה? תודה מראש
-
-
שלום שמעתי שיש דרייבר מיוחד ל-dual core האם מומלץ להתקין אותו? האם הוא גורם לבעיות? תודה
-
- 3 תגובות
- 589 צפיות
-
-
שלום לכולם.... רציתי לדעת האם יש אפשרות באקספלורר 7 שברגע שנכנסים לאתרים כמו HWZONE,GMAIL וכו' עם שם משתמש וסיסמא שברגע שסוגרים את האתר זה יתנתק אוטומטית ולא ישאר מחובר...? תודה מראש.
-
- 4 תגובות
- 589 צפיות
-
-
אוקי אז יש לי כרטיס מסך X1950 PRO.... כשקניתי את המחשב ועדיין לא הייתי מחובר לאינטרנט, התקנתי את הדרייבר שהיה על הדיסק... הוא פעל בסדר גמור, ואז כשנפתרה הבעיה באינטרנט, הורדתי את הדרייבר המעודכן... מאז, כל פעם שאני נכנס למשחק, או סתם בפעילות השוטפת של המחשב, חלון של הדרייבר עולה, שבו הוא אומר שיש בעיה בדרייבר הוא נאלץ להסגר... ואז יש לי אפשרות או לסגור אותו או לאתר באגים (מה שלא פותר את הבעיה)... בקיצור, האם יש לכם פתרון? אולי זאת בעיה בדרייבר המסויים הזה? תודה
-
- 4 תגובות
- 589 צפיות
-
-
-
-
אני פתאום מוצא טונות של ג'גה בכל מניי ספריות צדדיות של וינדוס (בתוך האדמינסטור) הרבה מזה אני יודע שאפשר למחוק לא הכל אני יודע ולא מוצא גם את כל הזבאלה תודה
-
- 1 תגובה
- 589 צפיות
-
-
שלום לכולם בעיה מוזרה שהחלה אצלי אתמול באקספלורר בכל פעם שאני מנסה להיכנס לאתר מסויים - מופיעה קוביה קטנה עם בקשת אישור ועד שאני לא לוחץ - אני לא עובר לאתר המבוקש צילום של המסך - [attachment deleted by admin]
-
- 0 תגובות
- 589 צפיות
-
-
קניתי את הCRUZER TITANIUM 2GB וראיתי את הדבר הזה של הU3... על איזה תוכנות אתם ממליצים? איזה כדאי לשים בDOK? ולפי מה שראיתי, לU3 אין תמיכה בתוכנות של PORTABLEAPPS.COM ואי אפשר להוסיף אותם לתפריט. אז יש איזה תוכנה שיכולה להביא לי תפריט משנה לתוכנות האלה?
-
- 1 תגובה
- 589 צפיות
-
-
שלום, אני מנסה לעשות משהו באקסל בערך חצי שעה ואני לא כל כך מצליח. 2 דברים: 1) אם מישהו יודע אם יש פונקציה שממירה שקל ל$. (לפי השער של היום) אני אשמח לקבל איך אני עושה את זה. 2) אני רוצה לעשות שרשימה של משבצות בכל משבצת תהיה נוסחה של השורה שלה. (אני יודע שזה לא מובן לכן הנה דוגמא נגיד שאלו המשבצות באקסל: A1 A2 A3 A4 B1 B2 B3 B4 C1 C2 C3 C4 D1 D2 D3 D3 אני לסמן את כל העמודה של ה1 (באקסל זה הפוך המספרים בצד והאותיות למעלה אבל הבנתם את העיקרון) ושנגיד יהיה נוסחה: A1 = A2-A3 ואוטומטי הוא יבין שגם B1=B2-B3 ו C1=C2-C3 וכו'. מקווה שהסברתי את עצמי כמו שצריך. תודה רבה לעוזרים ושבת שלום.
-
- 3 תגובות
- 589 צפיות
-
-
אני רוצה לעביר תמונות מהמצלמה דיגיטלית שלי למחשב.אני חייב להתקין את הדיסק שקיבלתי? או שמה שיש בדיסק זה רק תוכנות מומלצות
-
- 1 תגובה
- 589 צפיות
-
-
התחלתי להתקין אנטי ווירוס (נורטון 2008) ובאמצע נכבה לי המחשב ואחרי זה שרציתי להתקין שוב הוא לא מתקין :s05:
-
- 4 תגובות
- 589 צפיות
-
-
לפעמים במכתבי שרשרת שאני שולח אני מקבל הודעה שהמייל לא נשלח. זה תמיד מגיע מאותו שם - "Mail Delivery", וכשאני מנסה ליצור מסנן הוא מוחק את כל ההודעות ולא רק את ההודעה הזאת. יש לזה פתרון?
-
- 0 תגובות
- 589 צפיות
-
-
הבעיה היא שהוא פשוט לא מוריד לי ורושם לי את ההודעה הבאה : http://grm.m.walla.co.il/briefcase/00f3/y/a/r/i/k/g/o/l/i/k/o/v/@/@/@/@/@/@/@/@/@/@/@/@/@/r/200502161750258524/200509121747512638/untitled.JPG מי שיודע איך לטפל בזה ושיהיה לי את הpeers האלה בבקשה תודה.
-
- 4 תגובות
- 589 צפיות
-
-
יש לי אקספלורר 6, (אין לי כרגע אפשרות לשדרג), לפני קצת יותר משבוע התחיל לעשות לי בעיות - אני מנסה להיכנס לאתר (עם firefox אני מצליחה). באקספלורר לא מתקבלת שום הודעת שגיאה, הדף נשאר ריק ולמטה מצד שמאל יש את ההודעה של Done שכביכול הוא סיים להעלות את האתר, אבל העמוד לבן - ריק. איך פותרים את הבאג הזה?
-
- 2 תגובות
- 589 צפיות
-
-
כשאני נכנס לסימניות של בפיירפוקס ולוחץ על הקישור מופיעה יד אך כאשר אני לוחץ עליה הקישור איננו נפתח. הוא נפתח רק כאשר אני גורר את הסימניה אל תוך החלון עצמו או כאשר אני פותח את התפריט באמצעות הסמן הימני של העכבר ולוחץ על אחת האפשרויות - פתח בחלון חדש, או פתח בלשונית חדשה. האם מישהו יכול לפתור לי את הבעיה?
-
- 0 תגובות
- 589 צפיות
-
-
יש לי בעיה כבר הרבה זמן. כל פעם שאני רואה סרט באתרים כמו YOUTUBE לדוגמה אני לא יכול ליראות על מסך גדול כי התמונה ניתקעת אבל הקול ממשיך, מתי שאני מקטין למסך קטן זה מסתדר. עד עכשיו היה לי מחשב ישן בן 8 שנים בערך אז חשבתי שהבעיה במחשב ולא התיחסתי יותר מידי אבל אתמול קניתי מחשב חדש וגם עכשיו יש את אותה בעיה. ממה זה יכול להיות?? תודה מראש.
-
- 0 תגובות
- 589 צפיות
-
-
יש לי הרבה הודעות בתוכנת האוטלוק אקספרס שלי - שאני רוצה לישמור את גוף ההודעה אבל בלי הצרופה עצמה = יחסוך לי הרבה מאוד מקום לא הצלחתי למצוא דרך לימחוק רק את הצרופה = מישהו יודע איך ? שמעתי שישנם תוכנות שעושות את זה בצורה מוצלחת... מחפש משהו אמין - מישהו מכיר? THX
-
- 0 תגובות
- 589 צפיות
-
-
שלום לאחרונה נתקלתי בבעיה ב JAVA . כל אתר שאני נכנס אליו שיש הרצת JAVA הוא נותן לי את החלון הבא: מה לעשות ניסיתי להסיר וןלהתקין מחדש את התוכנה אבל שום דבר לא עזר. זה קורה לי בכל האתרים התומכים בJAVA.
-
- 2 תגובות
- 589 צפיות
-
-
שלום מחפש תוכנת PDF שכוללת תמיכה בעברית חוץ מ Adobe כי אני מעוניין לבצע כמה שינויים בטקסט בעברית
-
- 2 תגובות
- 589 צפיות
-
-
פרמטי את המחשב שלי וחסרים לי הדרייברים הבאים: לכרטיס מסך מסוג: ATI REDEON XPRESS 200M לכרטיס קול מסוג: ATI SB450 ולכרטיס רשת: MARVELL YUKON 88E8036
-
- 1 תגובה
- 589 צפיות
-
-
שלום. ברשותי אייפוד טאץ' דור ראשון. כל הסינכרונים אליו מבוצעים דרך אייטונס ואין בעיה בדרך כלל, אבל משום מה התוכנה מסרבת להעביר וידאו בפורמט MPEG4 (שנתמך) כנ"ל פורמט שמוגדר כ "Ipod video" בתוכנת ההמרה. בכל מקרה אני כבר חושב להעיף את אייטונס מהמחשב, אבל לא מצאתי תוכנות שעושות את העבודה במקומה. יש המלצות?
-
- 0 תגובות
- 589 צפיות
-
-
שלום רב ברצוני לדעת באיזו תוכנה אוכל להמיר קובץ של WMV, AVI לקובץ של MP4 בכדי שאוכל לצפות בסרט באמצעות הנגן? תודה א.א.
-
- 1 תגובה
- 588 צפיות
-
-
מה ההבדל בין שני המקודדים האלה http://img168.imageshack.us/img168/8785/38995647hz3.jpg
-
- 4 תגובות
- 588 צפיות
-


