עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. הסתדרתי

    • 0 תגובות
    • 589 צפיות
  2. Started by paulyoung,

    שלום שמעתי שיש דרייבר מיוחד ל-dual core האם מומלץ להתקין אותו? האם הוא גורם לבעיות? תודה

    • 3 תגובות
    • 589 צפיות
  3. שלום לכולם.... רציתי לדעת האם יש אפשרות באקספלורר 7 שברגע שנכנסים לאתרים כמו HWZONE,GMAIL וכו' עם שם משתמש וסיסמא שברגע שסוגרים את האתר זה יתנתק אוטומטית ולא ישאר מחובר...? תודה מראש.

    • 4 תגובות
    • 589 צפיות
  4. Started by RDS,

    אוקי אז יש לי כרטיס מסך X1950 PRO.... כשקניתי את המחשב ועדיין לא הייתי מחובר לאינטרנט, התקנתי את הדרייבר שהיה על הדיסק... הוא פעל בסדר גמור, ואז כשנפתרה הבעיה באינטרנט, הורדתי את הדרייבר המעודכן... מאז, כל פעם שאני נכנס למשחק, או סתם בפעילות השוטפת של המחשב, חלון של הדרייבר עולה, שבו הוא אומר שיש בעיה בדרייבר הוא נאלץ להסגר... ואז יש לי אפשרות או לסגור אותו או לאתר באגים (מה שלא פותר את הבעיה)... בקיצור, האם יש לכם פתרון? אולי זאת בעיה בדרייבר המסויים הזה? תודה

    • 4 תגובות
    • 589 צפיות
  5. http://www.iba.org.il/media/?recorded=tv

    • 1 תגובה
    • 589 צפיות
  6. Started by curdi1,

    שלום לכולם בעיה מוזרה שהחלה אצלי אתמול באקספלורר בכל פעם שאני מנסה להיכנס לאתר מסויים - מופיעה קוביה קטנה עם בקשת אישור ועד שאני לא לוחץ - אני לא עובר לאתר המבוקש צילום של המסך - [attachment deleted by admin]

    • 0 תגובות
    • 589 צפיות
  7. Started by wallaman,

    שלום, אני מנסה לעשות משהו באקסל בערך חצי שעה ואני לא כל כך מצליח. 2 דברים: 1) אם מישהו יודע אם יש פונקציה שממירה שקל ל$. (לפי השער של היום) אני אשמח לקבל איך אני עושה את זה. 2) אני רוצה לעשות שרשימה של משבצות בכל משבצת תהיה נוסחה של השורה שלה. (אני יודע שזה לא מובן לכן הנה דוגמא נגיד שאלו המשבצות באקסל: A1 A2 A3 A4 B1 B2 B3 B4 C1 C2 C3 C4 D1 D2 D3 D3 אני לסמן את כל העמודה של ה1 (באקסל זה הפוך המספרים בצד והאותיות למעלה אבל הבנתם את העיקרון) ושנגיד יהיה נוסחה: A1 = A2-A3 ואוטומטי הוא יבין שגם B1=B2-B3 ו C1=C2-C3 וכו'. מקווה שהסברתי את עצמי כמו שצריך. תודה רבה לעוזרים ושבת שלום.

    • 3 תגובות
    • 589 צפיות
  8. לפעמים במכתבי שרשרת שאני שולח אני מקבל הודעה שהמייל לא נשלח. זה תמיד מגיע מאותו שם - "Mail Delivery", וכשאני מנסה ליצור מסנן הוא מוחק את כל ההודעות ולא רק את ההודעה הזאת. יש לזה פתרון?

    • 0 תגובות
    • 589 צפיות
  9. Started by SupeRnovA,

    הבעיה היא שהוא פשוט לא מוריד לי ורושם לי את ההודעה הבאה : http://grm.m.walla.co.il/briefcase/00f3/y/a/r/i/k/g/o/l/i/k/o/v/@/@/@/@/@/@/@/@/@/@/@/@/@/r/200502161750258524/200509121747512638/untitled.JPG מי שיודע איך לטפל בזה ושיהיה לי את הpeers האלה בבקשה תודה.

    • 4 תגובות
    • 589 צפיות
  10. Started by mashas,

    יש לי אקספלורר 6, (אין לי כרגע אפשרות לשדרג), לפני קצת יותר משבוע התחיל לעשות לי בעיות - אני מנסה להיכנס לאתר (עם firefox אני מצליחה). באקספלורר לא מתקבלת שום הודעת שגיאה, הדף נשאר ריק ולמטה מצד שמאל יש את ההודעה של Done שכביכול הוא סיים להעלות את האתר, אבל העמוד לבן - ריק. איך פותרים את הבאג הזה?

    • 2 תגובות
    • 589 צפיות
  11. כשאני נכנס לסימניות של בפיירפוקס ולוחץ על הקישור מופיעה יד אך כאשר אני לוחץ עליה הקישור איננו נפתח. הוא נפתח רק כאשר אני גורר את הסימניה אל תוך החלון עצמו או כאשר אני פותח את התפריט באמצעות הסמן הימני של העכבר ולוחץ על אחת האפשרויות - פתח בחלון חדש, או פתח בלשונית חדשה. האם מישהו יכול לפתור לי את הבעיה?

    • 0 תגובות
    • 589 צפיות
  12. יש לי בעיה כבר הרבה זמן. כל פעם שאני רואה סרט באתרים כמו YOUTUBE לדוגמה אני לא יכול ליראות על מסך גדול כי התמונה ניתקעת אבל הקול ממשיך, מתי שאני מקטין למסך קטן זה מסתדר. עד עכשיו היה לי מחשב ישן בן 8 שנים בערך אז חשבתי שהבעיה במחשב ולא התיחסתי יותר מידי אבל אתמול קניתי מחשב חדש וגם עכשיו יש את אותה בעיה. ממה זה יכול להיות?? תודה מראש.

    • 0 תגובות
    • 589 צפיות
  13. יש לי הרבה הודעות בתוכנת האוטלוק אקספרס שלי - שאני רוצה לישמור את גוף ההודעה אבל בלי הצרופה עצמה = יחסוך לי הרבה מאוד מקום לא הצלחתי למצוא דרך לימחוק רק את הצרופה = מישהו יודע איך ? שמעתי שישנם תוכנות שעושות את זה בצורה מוצלחת... מחפש משהו אמין - מישהו מכיר? THX

    • 0 תגובות
    • 589 צפיות
  14. Started by Watchdogger,

    שלום לאחרונה נתקלתי בבעיה ב JAVA . כל אתר שאני נכנס אליו שיש הרצת JAVA הוא נותן לי את החלון הבא: מה לעשות ניסיתי להסיר וןלהתקין מחדש את התוכנה אבל שום דבר לא עזר. זה קורה לי בכל האתרים התומכים בJAVA.

    • 2 תגובות
    • 589 צפיות
  15. Started by kobi_af,

    שלום מחפש תוכנת PDF שכוללת תמיכה בעברית חוץ מ Adobe כי אני מעוניין לבצע כמה שינויים בטקסט בעברית

    • 2 תגובות
    • 589 צפיות
  16. Started by מאור247,

    פרמטי את המחשב שלי וחסרים לי הדרייברים הבאים: לכרטיס מסך מסוג: ATI REDEON XPRESS 200M לכרטיס קול מסוג: ATI SB450 ולכרטיס רשת: MARVELL YUKON 88E8036

  17. שלום. ברשותי אייפוד טאץ' דור ראשון. כל הסינכרונים אליו מבוצעים דרך אייטונס ואין בעיה בדרך כלל, אבל משום מה התוכנה מסרבת להעביר וידאו בפורמט MPEG4 (שנתמך) כנ"ל פורמט שמוגדר כ "Ipod video" בתוכנת ההמרה. בכל מקרה אני כבר חושב להעיף את אייטונס מהמחשב, אבל לא מצאתי תוכנות שעושות את העבודה במקומה. יש המלצות?

    • 0 תגובות
    • 589 צפיות
  18. Started by agapi51,

    שלום רב ברצוני לדעת באיזו תוכנה אוכל להמיר קובץ של WMV, AVI לקובץ של MP4 בכדי שאוכל לצפות בסרט באמצעות הנגן? תודה א.א.

    • 1 תגובה
    • 588 צפיות
  19. מה ההבדל בין שני המקודדים האלה http://img168.imageshack.us/img168/8785/38995647hz3.jpg

    • 4 תגובות
    • 588 צפיות
  20. Started by Itzik 007,

    הכל בכותרת!? וכמובן למה!! ???

    • 1 תגובה
    • 588 צפיות
  21. Started by matityahoo,

    הווינדווס שלי רוצה להתעדכן מהרשת אמרתי לו שרק יודיע לי למה כשכיביתי הוא נדנד לי שאני בסכנה עכשיו הוא מציק שמוכנים לי עידכונים גם לגבי האנטי וירוס השאלה היא העם הווירוסים לא מנצלים את הורדת עידכון אוטמטית כדי להיכנס בעצמם? וכמה עידכונים אלו חשובים ? אולי עדיף להיות מיושן או חסר הגנה כדי לבלבל את האויב??

    • 3 תגובות
    • 588 צפיות
  22. אני משתמש בWindows Media Center של Windows Vista Ultimate x64. ערוץ 3 החדש של הוט לא מופיע לי במדריך הערוצים. מישהו יודע איך אפשר לסדר את זה?

    • 0 תגובות
    • 588 צפיות
  23. Started by assafmag,

    מה הדרך הטובה ביותר להוריד חומר מהרשת [סרטים, משחקים, תוכנות] - שיתוף בתוכנות כמו kazza או על ידי torrents? ומה לדעתכם תוכנת השיתוף\torrents הטובה ביותר? [דרך אגב - עשיתי חיפוש מכיוון שהנחתי שזה נושא חם, השקעתי בכך לא מעט זמן ולא מצאתי משהו עדכני - אולי זה בגלל שאני חלש בחיפושים - במקרה וטעיתי אז סליחה, ואשמח להפניה לתרד בנדון]

    • 0 תגובות
    • 588 צפיות
  24. Started by ferrari,

    שלום. הייתי רוצה לקבל המלצה לתוכנת ANTI_SPYWARE טובה. העניין הוא שעד לא מזמן השתמשתי באופן קבוע ב AD-AWARE SE שהייתה נחמדה, קלילה, והשמתשתי בה באופן יזום פעם בחודש בערך, מה שמצה חן בעיני בתוכנה הזו הוא שהיא קלילה, לא מריצה שום דבר באופן קבוע, ורק מתי שרוצים לבדוק את המחשב אז מפעילים אותה והיא סורקת. עד עכשיו הכל טוב ויפה, רק שביום מן הימים, חברה שלי מחקה את התוכנה בטעות. ניסיתי להתקין מחדש, רק שאני מגלה שהיום כבר היא לא משווקת, ויש גרסה חדשה שנקראת AD-AWARE 2008. וגם היא חינם והכל. הורדתי את התוכנה, התקנתי. ובסריקה הראשונה שעשיתי, התוכנה התחילה לעשות בעיות. הרצתי סריקה, הסריקה לא הגיע לסיום. התוכנה רצה במשך יומיים! רצוף במצב סריקה ולא התקדמה לשום מקום. אני לא יודע מה לעש…

    • 1 תגובה
    • 588 צפיות

דיונים חדשים בפורומים