עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by hosham,

    יש לי מספר תמונות שצילם צלם מקצועי בחתונה. כאשר אני פותח אותם עם ה-PAINT או עם ה-PICTURE WIEWER אין בעיה, אך כאשר אני מנסה לשלבם במצגת או ב-PICTURE MANAGER מה שרואים זה תמונה שחורה. האם מישהו יכול בבקשה לעזור לי בנושא זה? ולהסביר לי למה זה קרה? תודה מראש.

    • 3 תגובות
    • 592 צפיות
  2. השאלה בכותרת, ברצוני להתקין extension כלשהו אך מנגד FF3 לא מאפשר משום שזהו לא extension רשמי ואינו מספק secure update, יש דרך לעקוף זאת?

    • 3 תגובות
    • 592 צפיות
  3. שכאילו היא עם הלוח אם? שמתקינים את הדריוור של הכרטיס קול אז זה שואל אם רוצים את התוכנה של השליטה על האבטחה או משהו וזה פיירוול האם כדאי להשתמש בזה? כי שאני מוריד מאימיול או משהו אחרי כמה זמן אני לא יכול להתחבר לאייסיקיו או להיכנס לאתרים וחוץ מזה משהו חוסם לי את הפורטים של האימיול ואין לי מושג איך לפתוח אותם בקיצור אני לא יודע מה לעשות כבר תעזרו לי בבקשה?! תודה רבה רבה רבה לעוזרים!!!!

    • 0 תגובות
    • 592 צפיות
  4. מחפש בנרות תוכנה שיודעת להמיר סרט DVD לסרט AVI קידוד DIVX בנפח קטן ( 700מגה) לסרט .

    • 0 תגובות
    • 592 צפיות
  5. האם זה בסדר להשתמש גם ב-avast וגם ב-nod32 ביחד...? תודה

    • 2 תגובות
    • 592 צפיות
  6. Started by EviLeader,

    שלום לכולם, דבר חדש ומוזר קרה לי. אני אתחיל את השאלה עם הפרט החשוב הבא: אני משתמש בWINDOWS VISTA HOME PREMIUM 64BIT (המעבד הוא Q6600 שתומך ב64 ביט). הכונן המותקן על המחשב שלי הוא SH-S203B (סמסונג). בכול מקרה, באתי לצרוב דיסק בNERO ואני מגלה שהתוכנה לא קוראת את הדיסק. כמובן, שנכנסתי ל"מחשב שלי" כדי לראות מדוע הוא לא קורא את הדיסק ולפתע אני מגלה שמע' ההפעלה לא מציגה כלל וכלל את כונן התקליטורים שלי. כדי לבדוק אם הבעיה היא במע' הפעלה\בחומרה.. הלכתי לBIOS והביוס הציג את הכונן כראוי. יותר מזאת, ניגשתי למנהל ההתקנים במע' ההפעלה וכונן התקליטורים מופיע. מה יכול ליצור את הבעיה הזו? עזרה דחופה!! תודה מראש, תומר.

  7. Started by et_gershon,

    לאחרונה התחילה בעייה שאני פותח את המסן קופצת לי הבעייה הזאת: ואי אפשר לפתוח את המסן, זה התחיל לאחר שיחזור מערכת. יש אפשרות לפתוח רק את המסן של ווינדוס, למישהו ש מושג מה לעשות? איתי

    • 7 תגובות
    • 592 צפיות
  8. ASUS CUV4X

    • 3 תגובות
    • 592 צפיות
  9. יש לי בעיה, אני צריך להפעיל קבצי JPG על ווינדוס 98, אך נרשם לי שם שזהו UNKNOWN FORMAT כלומר הוא לא מזהה את סוג הקובץ, כיצד אני יכול לגרום לו לזהות את הקובץ?

    • 1 תגובה
    • 592 צפיות
  10. Started by DarkSight,

    טוב יש לי חבר שפשוט לא מסתדר עם אנגלית ויש לו ווינדוס פרושיונל שהותקן במקור באנגלית ולאחר מכן הועבר לתמיכה עברית מלאה אף על פי כן תוכנת ה netmeeting שאני ממש לא מבין מה אכפת לו ממנה נשארה באנגלית האם יש דרך כלשהי להפוך אותה לעברית? חיפשתי באינטרנט גירסה של התוכנה ובעברית ולא מצאתי.. וגם נסיתי דרך lingoware שלא הביאה לשום פתרון למישהו יש רעיון כיצד להפוך את התוכנה לעברית?

    • 0 תגובות
    • 592 צפיות
  11. Started by devek,

    אני רוצה שבאקס פי האייקונים של הסרטונים והסרטים יציגו תמונה מהסרט כמו בויסטה במקום להציג את הסמל של המדיה פלייר מישהו יודע איך אני עושה את זה? תודה מראש.

    • 1 תגובה
    • 592 צפיות
  12. Started by sigma,

    תוכנת VIDALIA , משמשת להתחברות לשרתי פרוקסי. איך מתפקדת התוכנה? האם קיימות תוכנות יותר מוצלחות? האם ניתן להחבר לשרת פרוקסי ללא תוכנת עזר, אלא ע"י רישום IP ומספר PORT בהגדרות LAN של אפשרויות אינטרנט ? לינק לשרתי פרוקסי: http://www.proxy4free.com/page1.html

    • 0 תגובות
    • 592 צפיות
  13. שלום מדובר בתוכנת diskeeper workstation של חברת exectuive גירסה 7 ומשהו עבדה מצוין , עד שיום חדלה באתי להתקין אותה מחדש error 1920 service diskeeper failed to start verify that you have sufficient privileges to start system services מישהו יודע? מכיר? משער? ממש לא בא להניח שזה הרג'יסטרי ולהמר על restore point אני לא אוהב את ההתעסקות עם זה תודה דרך אגב הורדתי מהאינטרנט את הגרסה האחרונה ככה שזה לא בעיה בקובץ install ספציפי

  14. Started by K1s0som,

    מחקתי בטעות את כונן די שלי ב quick foramt :'( אני צריך למצוא קובץ מסויים שמכיל את כל הסיסמאות שלי ואני לא יודע איך... אם אתה מכירים תוכנה או דרך כלשהי..בבקשה לא משנה משאר המידע על המחשב רק קובץ הזה.. תודה

    • 2 תגובות
    • 592 צפיות
  15. Started by most,

    יש לי לוח אם חדש ישן(הוא חדש אבל של socket a)... קיבלתי אותו היום וקיבלתי אותו בלי הדיסק של הדרייברים שלו(לא קניתי אותו מחנות)...הדגם שלו הוא: A7N8X-E Deluxe של ASUS...נכנסתי לאתר שלהם שם אבל לא ידעתי בדיוק מה להוריד שם....הודה לכם אם תעזרו לי

  16. אני יודע מה ההבדלים ביניהם והייתי רוצה לדעת מה הסוג שלו תודה מראש לעוזרים..... ושבת שלום......

    • 1 תגובה
    • 592 צפיות
  17. לאחרונה התגלתה אצלי בעיה כשאני בא להתקין משחק או אפילו סתם אני רוצה להיכנס למחשבון קופצת לי ההודעה הבאה http://img407.imageshack.us/my.php?image=xzcza0.jpg בבקשה שמישהו יתן לי פתרון אני לא יכול לעשות כלום תודה

    • 4 תגובות
    • 592 צפיות
  18. Started by kobibo,

    הורדתי סרט לילדים מדובב ופס בקול נשמע מאוד מאוד חלש (המוזיקה דווקא נשמעת טוב רק הדיבור) גם בנגן ה DVD וגם במחשב. רציתי לדעת האם ישנה תוכנה שבאמצעותה יהיה ניתן להגביר רק את פס הקול.

    • 0 תגובות
    • 592 צפיות
  19. Started by nadav77,

    יש לי סאן אנדרס ואני רוצה ליצרוב אותו אבל איפשר כי הוא גדול אז אני רוצה תוכנה שתחלק אותה לכמה חלקים

    • 1 תגובה
    • 592 צפיות
  20. היי יש לי גירסא של 4 דיסקים (sims 2) ואני מבין שאי אפשר להשתמש ב דימון טולס כי זה לא דיסק אחד זה 4 (לפחות אני לא הצלחתי) ואני לא רוצה לצרוב עכשיו 4 דיסקים כי יש לי צורב חדשדנדש dvd אז איך אפשר לעשות את זה?

    • 1 תגובה
    • 592 צפיות
  21. Started by Skeleton,

    זה רושם לי באג, וטוען שאני צריך להרשם, 0X800cccf6 ויש לי את המייל כבר 4 שנים. איך אני מגדיר את המייל באוטלוק ושיעבוד?

    • 2 תגובות
    • 592 צפיות
  22. Started by dj shay 30010,

    מה אתמול התחילה לי בעיה מואד לא מובנת לא נגעתי בהגדרות לא עשיתי כלום ואני לא יכול לקבל ולשלוח EMAIL מופיע לי הודעה ( החשבון ב GAMIL אני יכול להכנס לחשבון שלי דרך האתר כך שהחשבון בסדר )

    • 4 תגובות
    • 592 צפיות
  23. היי אני עובדת עם כמה תוכניתנים עצלנים, ויש לי הפצת תוכנה לעשות. אני צריכה לכתוב קוד שימלא אוטומטית את השדות שבתהליכי ההסרה וההתקנה, שלא אצטרך ללחוץ כל פעם next next.. באיזו שפה הכי פשוט לכתוב כזה דבר, ום אפשרי בכלל לעשות אתזה בלי להכנס לקוד של התוכנה? תודה! אופס.. טעות בפורום.. צטערת

    • 0 תגובות
    • 592 צפיות
  24. שלום לכולם יש לי בעיה בנייד של LG אני לא מצליח להתקין 4 דברים מתוך כל ההתקנות שיש בדיסק התקנה בLG אפשר להתקין דרך האינטרנט או דרך הדיסק התקנה שלהם באוטומט או ידני באוטומט הוא התקין לי הכל כהלכה חוץ מכמה דברים: windows vista hotfix--kb929909 kb928253 kb929685 אין לי מושג מה זה ההתקנות האלה אבל זה נראה לי נחוץ חוץ מזה יש עוד דרייבר שמסרב לי: synaptics touchpad driver-version 9.1.11.0 ארבעת הדרייברים האלה שולחים לי שגיאה: windows update does not apply to your system או winzip self-extractor zip damaged:file c:\program files\lg_swupdate\update\070410224130_d_tpad\syntpres.dll:bad crc 4e10908(should be 1c6dfa2d) possible cause:file transfer error אם מישהו יודע איך פורים את הבע…

    • 0 תגובות
    • 592 צפיות
  25. Started by Aviv C,

    לפעמים כשאני מתחבר ל- eMule מופיעה לי למטה ההודעה הבאה: Your IP is part of ipfilter.dat file ההודעה הזאת לא מפריעה לי לכלום ב- eMule (לפי מה שאני ראיתי). מה ההודעה הזאת אומרת ומה אפשר לעשות כדי לטפל בבעיה (אם זאת נקראת בעיה)?

    • 1 תגובה
    • 592 צפיות

דיונים חדשים בפורומים