תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
היי לכולם חבר שלי מהאוניברסיטה הביא לי דיסק שהוא יצר עם תוכנה ללימודים ויש כמה חברים שרוצים ממנו עותקים וחבר שלי הסכים לכך עכשיו על מנת להקל על העבודה אני רוצה ליצור קובץ ISO מהדיסק איך אני עושה את זה תודה לכולם מאיר
-
- 3 תגובות
- 1k צפיות
-
-
ערב טובת בשעה טובה קניתי מדפסת לבית, xerox p3117, התקנתי את התוכנה מהדיסק המצורף (הדרייבר האחרון באתר שלהם הוא מ 2007, כך שזה כנראה עדכני). בcontrol panel - printers המדפסת מזוהה, בפורט של LPT1 (כבל USB), כשאני שולח משהו להדפסה, זה מגיע למשימות הדפסה ופשוט נתקע שם. (כתוב priniting אבל שום דבר לא קורה) הדפסת דף ניסיון בעזרת לחיצה ארוכה על הלחץ פועלת, ניסיתי גם להחליף שקעי USB במחשב אבל כל זה לא עוזר
-
- 4 תגובות
- 682 צפיות
-
-
מישהו מכיר איזה typography tutorial פשוט וטוב לפוטושופ ?? אני רוצה לנסות לעשות איזה פוסטר קטן ...
-
- 0 תגובות
- 655 צפיות
-
-
היי כולם! אני לא מצליחה לפתוח קבצי onenote מהדרופבוקס (קבצים משותפים שאנשים אחרים העלו). זה מראה לי את השמות של כל המקטעים בצד, וזה גם מתעדכן מדי פעם ככה שאני יודעת שזה פעיל ויש שם תוכן. יש לי onenote על המחשב והוא עובד. אני מנסה לפתוח את זה כרגיל, כלומר מקליקה על זה. יש משהו מיוחד שצריך לעשות כדי שזה יעבוד?
-
- 0 תגובות
- 832 צפיות
-
-
שלום, האם ישנה תוכנת צריבה חינמית (משהו דומה לנרו) ? תודה
-
- 7 תגובות
- 2.9k צפיות
-
-
אהלן, אני מחפש תוכנה פשוטה וקלילה לשרשור שירים שיתנגנו ברצף. לצורך העניין, אני מארגן מסיבה ויש לי רשימת השמעה של 8 שעות ניגון. אני רוצה שהרשימה תתנגן ברציפות, ללא הפסקה בין שיר לשיר. אני מחפש תוכנה (רצוי חינמית) כמה שיותר פשוטה לתפעול, שפשוט תחבר את הרשימה ותיצור קובץ MP3 אחד, ושלא תפגע בקצב הסיביות (320kbps). אם מישהו מכיר דבר כזה אני יותר מאשמח לשמוע. תודה מראש לעוזרים!
-
- 2 תגובות
- 2.8k צפיות
-
-
המעלות האלה נורמליות? CPU 50 מעלות במנוחה. MotherBoard 40 מעלות במנוחה. וההרד דיסק גם 40 מעלות במנוחה. והכרטיס מסך זה לא מראה...
-
- 3 תגובות
- 896 צפיות
-
-
בגרסה 6 איך יוצרים חורים? למשל יש לי מרובע ויש לי עיגול, אני רוצה שבמרובע יהיה חור בצורת עיגול.
-
- 0 תגובות
- 577 צפיות
-
-
היי לכולם , יש לי בעייה ששמתי לב אלייה לאחרונה : כשאני רואה סרט מהמחשב שמציג על הטלויזיה, אני שם לב שהשוליים בסרט חתוכים בטלויזיה, מכיוון שבנגן על המסך מחשב אני כן רואה אותם. יש לי geforce 5950, כרטיס של gigabyte. נסיתי לשחק שמה בהגדרות של התצוגה, אבל לא הצלחתי לסדר את זה. יש למישהו מושג כיצד לסדר זאת ?
-
- 3 תגובות
- 774 צפיות
-
-
אני מקווה שזה הפורום המתאים (בחרתי אותו כי אף אחד אחר לא התאים לנושא ההודעה). אני כל הזמן מתלבט ועדיין לא הבנתי את התשובה הסופית, האם צריך לכבות את המחשב בזמן סיום העבודה, או להשאיר אותו דלוק, או להשאיר אותו במצב "שינה" ? מה יותר טוב לתוכנה במחשב? מה יותר טוב לחומרה במחשב? מה יותר טוב מבחינת צריכת החשמל? מה יותר טוב מבחינת בלאי ואורך חיים? אשמח לתשובה.
-
- 4 תגובות
- 2.9k צפיות
-
-
האם אפשר ואיך עושים שב Playlist של ווינאמפ 5 יהיה אפשר לראות שמות שירים בעברית?
-
- 0 תגובות
- 794 צפיות
-
-
Logfile of HijackThis v1.99.1 Scan saved at 18:31:18, on 26/08/2005 Platform: Windows XP SP2 (WinNT 5.01.2600) MSIE: Internet Explorer v6.00 SP2 (6.00.2900.2180) Running processes: C:\WINDOWS\System32\smss.exe C:\WINDOWS\system32\winlogon.exe C:\WINDOWS\system32\services.exe C:\WINDOWS\system32\lsass.exe C:\WINDOWS\system32\Ati2evxx.exe C:\WINDOWS\system32\svchost.exe C:\WINDOWS\System32\svchost.exe C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\ccSetMgr.exe C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\SNDSrvc.exe C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\SPBBC\SPBBCSvc.exe C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\ccEvtMgr.exe C:\WINDOWS\system32\spoolsv.exe C:\W…
-
- 1 תגובה
- 630 צפיות
-
-
בוקר טוב לכולם אני מעוניין לדעת בשרת IBM 345 כמה סלוטים של זיכרון קיימים לי שם וכמה מהם תפוסים. האם מישהו מכיר תוכנת ניתור טובה וחינמית או כל שיטה אחרת ?? תודה מראש.
-
- 2 תגובות
- 782 צפיות
-
-
אני מעוניין לדעת אם יש תוכנה פשוטה שיודעת לסנן אתרים מסוגים שונים ???
-
- 3 תגובות
- 715 צפיות
-
-
שלום לכם קניתי לא מזמן מחשב נייד אסוס ולאחרונה הגאדג'טים לא עובדים- למשל אם אני מעלה את השעון אז הוא נראה בצבע שחור והמחוגים לא זזים. בנוסף כשאני מנסה להעלות את האנטיווירוס, הוא מעלה לי ריבוע לבן, ככה שאני לא יכול לגשת לתוכנה. בקיצור יש למחשב בעיה עם הגדרות של גרפיקה נראה לי. מה עושים??? תודה מראש
-
- 1 תגובה
- 953 צפיות
-
-
ומאיזה סוגי קבצים צריך הכי לחשוש ?
-
- 0 תגובות
- 565 צפיות
-
-
היא מותקנת ואני יודע להפעיל אותה, לא ראיתי שום שינוי בגלשן, ואני לא מבין בדיוק מה טיבה. אשמח לקבל עזרה. בקיצור: א- מה זה עושה? ב- איך מפעילים את זה?
-
- 3 תגובות
- 848 צפיות
-
-
מאיפה אפשר להוריד open office? והאם אפשר להפעיל מסמכים של וורד על התוכנה בopen office?
-
- 7 תגובות
- 803 צפיות
-
-
אני רוצה להתקין קספרסקי אינטרנט סקיוריטי... יש לי 2 אפשרויות : קספרסקי איטרנט סקיוריטי 6 שעושה גם עידכונים כל פעם וקספרסקי אינטרנט סקיוריטי 7 שלא עושה עידכונים... מה להתקין ?
-
- 1 תגובה
- 496 צפיות
-
-
כשאני מנסה לעשות שמירת יעד בשם פשוט לא קורה כלום ,כאילו לא לחצתי... ואני לא יודע מה הבעייה...
-
- 2 תגובות
- 981 צפיות
-
-
אני יודע שיצאה לפני הרבה זמן תוכנה מתחרה ל office חינמית ברשת.. הבעיה שאין לי מושג איך קוראים לה ואיפה מוצאים אותה.. אם מישהו יתן לי לינק אני אודה לו מאוד. שבת שלום
-
- 6 תגובות
- 681 צפיות
-
-
רכשתי לפני מספר ימים מחשב חדש עם לוח ASUS P8P67 (וכן, אני יודע שיש בו את בעיית בקר ה-SATA של אינטל). הלוח מגיע עם on board bluetooth, בהחלט מגניב לפחות בשבילי כיוון שישי לי מקלדת ועכבר bluetooth וכך אני לא צריך את דונגל ה-USB (לכאורה). רציתי לדעת אם מישהו משתמש בו או נתקל בתופעה שמתרחשת אצלי: אני מנסה לעבוד עם ה-bluetooth שעל הלוח (ללא הדונגל), אני מוסיף את הסט (מקלדת ועכבר של מייקרוסופט שעבדו לי מצויין על מחשב ישן יותר) ל-bluetooth devices והכל עובד נהדר. הבעייה היא שאחרי reboot הם לא עובדים ואני צריך להסיר אותם מ-bluetooth devices ולהוסיף מחדש. אני כמובן לא מתכוון לעשות זאת כל הזמן ובלית ברירה אאלץ להשתמש בדונגל, אבל לא יכול להיות שאין לזה פתרון, אני כנראה מפספס משהו.
-
- 1 תגובה
- 845 צפיות
-
-
שבוע טוב לכולם, ברשותי 2 תיבות מייל של hotmail.com. לאחר שאני מגדיר את שתי התיבות בoutlook 2007, לא מתבצע סינכרון מלא של התיבה. ישנם מיילים שפשוט לא מסתנכרנים לoutlook. לפעמים המצב הוא שאחת התיבות בכלל לא מסתנכרנת ומידי פעם אחת לכמה ימים פתאום התיבה כן מסתנכרנת *האם הדבר נובע מזה שיש 2 תיבות של hotmail תחת ה outlook דבר היוצר בעיה בזמן הסנכרון מול השרתים? (לא נשמע כל כך הגיוני) *למעט ההגדרה הבסיסית של התיבה שרובה כמעט מתבצעת אוטומטית ברגע שהoutlook מזהה שמדובר בתיבה של hotmail צריך להגדיר עוד משהו? *לאחר הגדרת התיבה נפתח חלון של outlook ששואל אם אני מעוניין להגדיר את החשבון הזה עם hotmail connector או משהו כזה. האם זה הגורם? *(כוכבית אחרונה) האם ניתן להגדיר את אותה תיבת מ…
-
- 0 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
שלום, אני מחפש תוכנה, חינמית או לא, בשביל להכין טראקים טראנסים ושטויות... עד עכשיו השתמשתי ב Ejay ואני מחפש משהו יותר רציני. תודה לעוזרים!
-
- 1 תגובה
- 748 צפיות
-
-
קיבלתי תמונה ב - SMS או מ-whatsapp, מעוניין לשמור אותה למחשב, או ברשת, כדי שבסופו של דבר אוכל להדפיס אותה. איך אני עושה את זה בדרך נכונה ופשוטה? תודה :-)
-
- 1 תגובה
- 809 צפיות
-


