תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
שלום, יצאה כבר הגירסה העיסקית החדשה של NOD32 ? אם לא אז מתי היא יוצאת ? תודה
-
- 5 תגובות
- 601 צפיות
-
-
שלום לכולם יש איזה וירוס ששום דבר ממה שיש לי לא תופס אותו כולל- AVG,SPYBOOT, וכ"ו. הוא מכפיל את עצמו כול פעם , ויוצר לי מלא EXE קטנים ב-PROGRAM FILES. עשיתי סריקה עם HIJAK THIS ב"סייף מוד" כפי שהסבירו לי פעם אבל אף אחד מהתוכניות לא נמצא שם... אז אולי מישהוא יכול לעזור לי ??? ??? ??? מצורף הלוג של HIJACK THIS [attachment deleted by admin]
-
היי אני רוצה להתחיל לעצב אנימציות 3D ואני לא יודע באיזו תוכנה להשתמש.. אני לא רוצה ללמוד תוכנה פשוטה אני רוצה להשקיע וללמוד משהו שישתלם לי בעתיד וגם עדיף שהתוכנה תהיה חינמית..מישהו יכול לתת לי עצה באיזה תוכנה כדאי להתחיל ללמוד?
-
- 1 תגובה
- 601 צפיות
-
-
הי לכולם, יצרתי TEAM בהצלחה, יצרתי LAN SEGMENT בהצלחה, שיודע לעבוד ב-NAT, ויש תקשורת בין המחשבים הוירטואליים. הבעיה היא שהכל הוגדר כמעט לגמרי באופן אוטומטי ואני לא יודע איך לשנות את ההגדרות. הרשת הוירטואלית שנוצרה היא 192.168.0.0/16 ואני רוצה שהיא תהיה 10.0.0.0/24 (כן אני יודע שזה לא משנה אבל ככה בא לי... יותר מסודר בעיניים) אז נכנסתי להגדרות: edit->virtual network editor ואני נכנס להגדרות של ה-LAN SEGMENT המתאים, אבל אין שם אפשרות לשנות את הסאבנט, זה באפור בכלל... וכשאני מנסה לשנות את ה-IP מ-192.168 וכו' ל-10.0 וכו', אז זה אומר לי שזה לא מתאים לסאבנט שמוגדר... אבל איפה זה מוגדר!? אגב, הגרסא של התוכנה היא 6.5 תודה! אוקי, עדכון: הצלחתי לשנות את הסאבנטים, אבל עכשיו יש לי…
-
- 0 תגובות
- 601 צפיות
-
-
למה המהירות בביטורנט קשורה כי זה לא עובר לי את ה 8 קילו?
-
- 1 תגובה
- 601 צפיות
-
-
אפשר בבקשה אתר מקצועי המתמחה בתוכנות, כזה שמבצע סיקורים, כתבות ומספק חדשות אודות תוכנות? עדיף אתרים באנגלית, אבל גם אם יש איזה אתר ישראלי הוא יתקבל בברכה. תודה.
-
- 2 תגובות
- 601 צפיות
-
-
בוקר טוב, אני מחפש תוכנה שנותנת לי הגנה לתקיות שבמחשב בישביל להיכנס אליה צריך סיסמה.. כמו כן, שגם ברשת תעבוד זאת אומרת שאם לדוגמה יש לי עוד מחשב ברשת שלא יוכל להיכנס תודה, משה
-
- 1 תגובה
- 601 צפיות
-
-
תוכנה שמקליטה שידורי אינטרנט , קליפים לדוגמא קול+וידיאו . האם יש ואיפה ניתן להוריד תודה
-
- 1 תגובה
- 601 צפיות
-
-
טוב, אני יודע שזה נשמע מוזר, אבל ה-Scrolling Arrows או איך שלא תקראו לזה פשוט נעלם לי, ובמסמכים ארוכים במיוחד זה מאוד מעיק אם כי אני יכול להשתמש בגלגלת. יש הצעות לפתרון?
-
- 0 תגובות
- 601 צפיות
-
-
ישנם אתרים שפיירפוקס לא נותן לי ללחוץ על "דברים לחיצים". למשל בדף הראשי של הפורומים של תפוז, שכאפשר לבחור סוגי פורומים למי נושא, אין לי אפשרות ללחוץ על הנושא בכדי שיפתח לי את כל הפורומים בנושא. עוד דוגמא באתר של לאומי שכאני בוחר כניסה למנויים וממלא את הפרטים שלי אין לי אפשרות ללחוץ על כפתור האישור. למישהו יש מושג מאין נובעת הבעיה? תודה
-
- 3 תגובות
- 601 צפיות
-
-
רצוי תוכנה חינמית. אם אפשר אז: 1. הסבר על איך להגדיר את התוכנה 2. טיפים והצעות ייעול לשימוש יעיל יותר יתקבלו בשמחה על הכוונת שלי ZONEALARM כרגע אני עובד רק עם אנטי וירוס קספרסקי 7 תודה
-
- 3 תגובות
- 601 צפיות
-
-
-
- 0 תגובות
- 601 צפיות
-
-
ניסיתי GAIM וניסיתי טריליאן. את האחרונה לא אהבתי כי היא היתה יותר מדי מסובכת כזו וגם אי אפשר היה לכתוב מימין לשמאל,מה גם שהיא עשתה לי בעיות עם השפה משום מה. ה-GAIM היתה נחמדה מאוד סה"כ עם חלון שיחה פשוט ובלי כל מיני שטויות - אבל היתי שמח לשמוע אולי יש משהו אחר שעונה על הדרישות. **משהו שהוא לא מירנדה**
-
- 2 תגובות
- 601 צפיות
-
-
צריך גם תוכנת דיאגנוסטיקה לכרטיס הנקראת RSET8009.EXE מי שיכול לסייע, יבורך.
-
- 1 תגובה
- 601 צפיות
-
-
שלום לכולם יש לי בעייה מעצבנת שחוזרת על עצמה ואני לא מבין למה אני מוריד קובץ מהאקספלורר נגיד של 400 מגה בייט והוא מוריד 380 בערך ומסיים ואז הוא לא עובד בגלל זה כי הוא שגוי... מזה? תודה מראש
-
- 3 תגובות
- 601 צפיות
-
-
מחפש תוכנה שתוריד לי אתר שלם עם כל הקישורים והדפים ניסיתי את WinHTTrack , Getleft , Web The Ripper וזה לא הולך איתם מישהו יכול להמליץ על תוכנה טובה ? כרגע אני מנסה עם BlackWidow עשיתי scan לאתר, אני רואה את כל הלינקים בתיקיות ב structure, אבל לא מצליח לשמור את כל הדפים למחשב תודה לעונים .
-
- 0 תגובות
- 601 צפיות
-
-
אני צריך תוכנה שתהיה בשולחן העבודה, ותציג את הטמפ' שיש בחוץ. לפעמים שיש דיונים כמו: SHOW US YOUR DESKTOP אני רואה כאלה תוכנות אז שמישהו יביא לי לינק ךתוכנה כזאת בבקשה... נ.ב. - עשיתי חיפוש ב DOWNLOAD.COM ורשמתי WHEATER וזה מצא לי כמה רשימה של תוכנות, ואני לא יודע איזה טובה, אז בבקשה תתנו לי לינק לתוכנה טובה.
-
- 1 תגובה
- 601 צפיות
-
-
אני יודע שאני יכול ללכוד תמונה אחת על ידי הלחצן במקלדת "print scrn / sysrq" שנמצא קרוב ללחצן "pause" ואז לשמור אותו בתוכנה צייר על ידי הדבקה. אבל אני צריך ללכוד מספר תמונות המופיעות במסך בזו אחר זו ולהעביר אותן רק לאחר מכן לתמונות, או לחילופין שישמרו באופן אוטומטי כתמונות על ידי לחיצת כפתור. אם וינדוס לא מאפשר אופציה זו, האם קיימת תוכנה שיכולה לתת מענה לצורך שלי? אגב, יש לי ויסטה. תודה מראש
-
- 5 תגובות
- 601 צפיות
-
-
-
ערב טוב, אני מחפש תוכנה טובה ופשוטה שבעזרתה אני יוכל לגזור קטע מתוך שיר mp3 מבלי לפגוע באיכות השיר ( נגיד 10 שניות באמצע).. ד"א ניסיתי SUPER והיא לא כל כך מסתדרת עם העבודה הזאת.. תודה מראש.
-
- 1 תגובה
- 601 צפיות
-
-
-
שלום לכולם פירמטתי את המחשב של חבר שלי ויש לו כרטיס מסך מובנה, ואין את הדיסק של המחשב, ועכשיו רואים מה זה מגעיל,אם אפשר לקרוא לזה רואים, משהו יכול לעזור לי?להגיד לי איך אני מטפל בזה?
-
- 5 תגובות
- 601 צפיות
-
-
הבנתי כבר בפעם הראשונה שנשארו לי רק 30 מגה על כונן E שלי.... איך לעזאזל אני גורם למחשב להפסיק להודיע לי את זה לפני שאני שובר פה מקלדות !!! תודה.
-
- 2 תגובות
- 601 צפיות
-
-
-
תמונות וכאלה... כי אני עושה צילום מסך ויוצא לי 2 מגה ויותר .... תודה לכל העוזרים.
-
- 3 תגובות
- 601 צפיות
-


