תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
אין לי מושג איך עושים את זה.....יש לי נרו 6 ואני רוצה לצרוב עונה של scrubs (תוכנית טלוויזיה) יש לי רק כונן 1 שהוא צורב DVD (שלא תגידו שלא אמרתי). מישהו יכול לעזור לי???. נכנסתי ל COPY AND BACKUP ועשיתי COPY CD (ד"א הדיסקים מתיאילנד והם עובדים בצורה חלקה ב DVD) וזה לא מזהה את הדיסק- בקיצור אני צריך שלב שלב שתסבירו לי איך צורבים את זה..... תודה לעוזרים
-
- 4 תגובות
- 879 צפיות
-
-
רציתי לשאול האם צורבים DATA על דיסק DVD באותו אופן שבו צורבים על דיסק רגיל?
-
- 2 תגובות
- 486 צפיות
-
-
אפשר לצרוב על דיסק DVD בגודל 4.7 קובץ ראר של 3 ג'יגה? כי אני מנסה בנרו וזה רושם שלא ניתן לצרוב את הקובץ בגלל שהוא מעל 2 ג'יגה ושאני ינסה להחליף אפשרות צריבה. אבל לא מוצא שום דבר מתאים. זה אפשרי?
-
- 1 תגובה
- 784 צפיות
-
-
היי מישהו יודע איפה אני מגדיר ב nero צריבה על דיסק של 8.5GB ? ניסיתי פשוט להכניס את הדיסק ולצרוב אבל זה מוגדר על דיסק של 4.7GB . איפה מגדירים את זה ?
-
- 2 תגובות
- 653 צפיות
-
-
שלום מישהו יודע עם איזה תוכנה אני יכול לצרוב סרט עם הכתוביות שלו *.sub תודה
-
- 4 תגובות
- 686 צפיות
-
-
לבושתי הרבה אינני בקי בתוכנת צריבות. ברצוני לבצע גיבוי למספר מחיצות בדיסק הקשיח . משהו יכול להנחות אותי כיצד לצרוב מחיצות (כולל קבצים) בדיסק הקשיח באמצעות תכנת nero? תודה !
-
- 2 תגובות
- 800 צפיות
-
-
יש דיסקים חדשים לצריבה של יותר מה 700 MB {לא כל כך חדשים אבל עדיין } וכאן השאלה האם כדי לצרוב עליהם צריך תוכנה מיוחדת ואם כן אז אזו ? או האם כל תוכנת צריבה פשוטה יכולה לעשות זאת ?
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום לכולם. בדר"כ כשאני צורב סרט לדיוידי יש לזה תהליך ארוך ומעצבן: להוריד תסרט להוריד תירגום לעשות תירגום עברי מובנה להפוך את הסרט ל VOB ולצרוב... יש למישהו מושג איך אני צורב דיוידי שיהיה תפריט שלוחצים על עברית יהיה עברית מבלי לעשות תירגום עברי מובנה?!?! כמו בדיסקים מקוריים..
-
- 1 תגובה
- 490 צפיות
-
-
בדר"כ כשאני צורב סרט לדיוידי יש לזה תהליך ארוך ומעצבן: להוריד תסרט להוריד תירגום לעשות תירגום עברי מובנה להפוך את הסרט ל VOB ולצרוב... יש למישהו מושג איך אני צורב דיוידי שיהיה תפריט שלוחצים על עברית יהיה עברית מבלי לעשות תירגום עברי מובנה?!?! כמו בדיסקים מקוריים..
-
- 5 תגובות
- 585 צפיות
-
-
היי אני רוצה להמיר כמה קבצי בו זמנית AVI לMPG ואח"כ לצרוב אותם,ניסיתי לעשות את זה עם נרו אבל הוא לא נותן לי בגלל שהגודל לאחר ההמרה הוא 2 ג'יגה ואז זה כבר דיסק רגיל. משהו מכיר תוכנה שעושה את זה או שאולי אפשר לעשות את זה עם נרו? תודה AIC
-
- 0 תגובות
- 558 צפיות
-
-
שלום לכולם, יש לי סרט ששוקל בערך 2 ג'יגה. כאשר אני מעוניין לצרוב אותו אני (דרך התכונה) מגדיר איכות מקסימילית ואז הקובת שוקל בערך 8 גי'גה. איך צורבים את זה? זאת אומרת (קיבלתי כבר תשובה כזאת) אני לא מעוניין להוריד את האיכות שיכנס לי ל דיסק DVD אחד אלא דווקא לפצל את הקובץ הנ"ל ל 2 דיסקים DVD. האם NERO עושה זאת אוטומטית (קרי כאשר נגמר המקום הדיסק הראשון היא נותנת לך חיווי להכנסת דיסק נוסף) או שאני אקבל הודעת שגיאה, כאשר יגמר המקום. כי אני לא מצאתי שום מקום/דרך שבה ניתן "להגדיר" לתוכנה לפצל את הקובץ ל 2, או שיעשה זאת אוטומטית. תודה מראש לעונים.
-
- 14 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
שלום וחג שמח, אני מקווה שהשאלה שיש לי קשורה לפורום הזה- יש לי קובץ ווידיאו של הופעה כלשהי ואני רוצה לצרוב רק את פס הקול שלה. איך אפשר לעשות את זה? LI
-
- 6 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
-
היי רציתי לשאול איך אני יכול לצרוב קובץ שמכיל בתוכו תבנית AC3 ובפורמט HD של 720P ועדיין לשמור על כל האיכויות שיעבדו בדיוידי (תומך כמובן) כמו שצריך. יש צריבה מיוחדת שצריך לעשות כדי שיעבוד? יש תוכנה חינמית שמסוגלת לעשות את זה? יש תוכנה מומלצת, לא בהכרח חינמית, שמסוגלת לעשות את זה? תודה מראש.
-
- 8 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
איך צורבים לעזאזל? צריך להמיר קודם לSVCD או מה? יש צורב DVD יש דיסק 4.7 של DVD יש מלא קליפים איך צורבים GODAAMNIT?!? בתודה מראש כמובן:]
-
- 2 תגובות
- 874 צפיות
-
-
יש לי צורב של ימאה 8X4X24 ואני משתמש בנרו 5. מאתמול שהתקנתי ווינדוס 98 ( היה לי 2000 ) וניסיתי לצרוב 2 דיסקים ב COPY : Empire Earth & RTCW כאשר בווינדוס 2000 הצלחתי לצרוב את Empire Earth האם זה מקריות ? בעייה בצורב \ ווינדוס \ או בעייה בתוכנה, ותנו לי בקשה שם + לינק לתוכנת צריבה טובה ! בתודה, B@By-KiLLeR
-
- 1 תגובה
- 981 צפיות
-
-
התקנתי נירו ללא התוכנה המתלווה INCD, פשוט לא ניתן להתקין אותה לא מתאימה ל-XP ! לעומת זאת, ניתן לבצע את אותה פעולה מתוך XP, עכשיו משהו מוזר קורה .... אני מעביר לכונן/צורב שבו נמצאת מדיה רב פעמית מפורמטת קבצים, הם מופיעים בכונן, עדיין ללא צריבה. כשאני מבקש לצרוב אותם, הצריבה מתבצעת, אך איני יכול לראות כלום ! קודם הם הופיעו לפני הצריבה כשרק "זרקתי" אותם לשם, אחרי הצריבה אין להם זכר, על אף שבוצעה הצריבה בליווי האשף. מישהו יכול להסביר לי מה קורה כאן? אגב, זו פעם ראשונה שאני עובד עם XP, ומן הסתם גם עם תוכנת הצריבה המובנת בה. עזרה בבקשה... תודה
-
- 2 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
-
שלום.. יש לי שאלה שוב... יש לי DVD R סרט. עכשיו יש לי 5 קבצי VOB ובנוסף היה עם זה עןד קובץ RAR שמכיל BUF ו IFO ו עוד VOB אבל קטנים יותר.. כשאני מנסה להכניס את כל הקבצים לתיקיה של VIDEO TS את 5 הקבצים הגדולים שהם בעצם הסרט הוא לא נותו להכניס ל תיקיה הזאת ואת ה VOB שהיו שם ב קובץ RAR שהם קטנים יותר הוא נותן להכניס... מה צריך לעשות פה במקרה זה?! תודה
-
- 6 תגובות
- 859 צפיות
-
-
שלום לכולם אני הפכתי שני סרטים לדיוידי עם תוכנה win avi לא הפכתי ל-vcd אלא לדיוידי עם קבצי vob אייך אני יכול לצרוב שני סרטים של דיוידי בדיסק אחד של דיוידי בנרו 8 תודה
-
- 0 תגובות
- 669 צפיות
-
-
שלום לכולם יש לי 2 דיסקים דיוידי של אירוע משפחתי ואני מעוניין לצרוב את שניהם על דיסק 1 של 8.5 גיגה דיסק דו שכבתי יש לי נרו 7 מישהו יכול להסביר לי איך עושים זאת תודה
-
- 2 תגובות
- 883 צפיות
-
-
שלום , יש לי כמה קבצי NRG , ISO שאני מעוניין לצרוב . יש כמה קבצים שהם בגודל של פחות מ 350M ( 230 ,260 , 289 וכו' כך שמבחינת נפח ניתן להכניס 2 ב CD . האם הדבר אפשרי , ואם כן , איך ? תודה , יניב
-
- 9 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
יש לי דיסקים של 780MB / 90Min. ואני לא מצליח לנצל אותם עם הנרו.שניסיתי לצרוב 780MB הא אמר לי שאין מספיק מקום. ולא ראיתי שום אפשרות שתודיע לו שיש מקום. יש רק אפשרות של דיסק DVD או דיסק רגיל. יש אפשרות כזאת בנרו ? או שצריך תוכנה אחרת ? תודה.
-
- 1 תגובה
- 514 צפיות
-
-
קניתי 2 דיסקים של GPT 90 דקות 800MB, האיזיסידי לו מסכים לצרוב עליהם, משהו מכיר תוכנה שכן? אני מוריד עכשיו נרו נקווה שזה יעבוד, ודרך אגב איך אני צורב סתם קבצים על cdrwin? רציתי ולא הבנתי איך בינתיים אני צורב רק בינים איתו..
-
- 10 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
יש לי Nero 8 ואני מנסה לצרוב קבצי Avi על דיסק DVD. הוא אומר לי שהקובץ אינו קובץ המתאים לDVD למרות שבהגדרות הוידאו נכללים קבצים אלו. מה אני יכולה לעשות כדי לצרוב קבצים אלו כDVD? תודה רבה.
-
- 5 תגובות
- 846 צפיות
-


