עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by xtract1,

    לי ולחברה שלי יש אותה גרסא..(שמונה החדשה..) למה אני לא רואה את הסמילים שהיא שולחת לי...את אלה שמוסיפים..לא את אלא שבאים עם המסן..וכנל היא..

    • 0 תגובות
    • 606 צפיות
  2. פרמטתי את המחשב לדודים שלי ויש להם לוח אם Unknown לפי אוורסט! וכל הזמן קופצת הודעה שזוהתה חומרה חדשה, החומרה היא: Via Bus Master IDE Drivers ואין את זה בדיסק של להוח אם :-\ ואני לא מוצא את זה באינטרנט בשום מקום חישתי כבר שעות! לא יודע ת'חברה של הלוח אם אבל יש את הצ'יפסט: North Bridge: VIA VT82C694X Apollo Pro 133A South Bridge: VIA VT82C686B מישהו יכול להשיג לי את הדרייבר הזה? (Via Bus Master IDE Drivers) תודה רבה לעוזרים!

    • 3 תגובות
    • 606 צפיות
  3. Started by dids22,

    ראיתי פה פעם שבעזרת riva tuner אפשר לראות את הטמפ' של הכרטיס מסך מעודכנת איפה האפשרות הזו בריוה טונר נמצאת? תודה!!

    • 1 תגובה
    • 606 צפיות
  4. Started by tomer_et,

    אני משתמש ב-Outlook Express ויש לי בעיה קטנה... התקנתי מחדש את מערכת ההפעלה - ומאז אני לא מצליח לפתוח את הקבצים המצורפים למייל. הם פשוט מופיעים בצבע אפור בהיר תחת ה"אטב" ובכלל לא נותן לי ללחוץ עליהם. הוספתי תמונה... מה עלי לעשות כדי לגשת לקבצים?

    • 1 תגובה
    • 606 צפיות
  5. Started by UltraWaveMUSA,

    שלום. אני חייב בדחיפות תוכנה שתעשה לי את הקריאה מהמחשב קלה יותר. יש לי 20 קבצי טקסט על המחשב, כל קובץ בעל 3 עמודים לפחות ואני חייב לקרא את כולם היום, מחר וגם מחרתיים. לכן, אני צריך תוכנה שתעשה לי את הקריאה לפחות מזיקה ונוחה יותר, כלומר, לדוגמה - שתגדיל את הטקסט ותדגיש שורות כך שכשאני אסיים לקרא שורה אני אלחץ על כפתור וזה ירד שורה [כדי שבטעות אני לא אדלג על שורה כלשהי], או לדוגמה - יחבר את כל קבצי הטקסט [רק חד פעמי, דהיינו, זמני ותקף לקריאה] למקום אחד כדי שאני לא אצטרך כל הזמן להחליף קובץ [זה הופך להיות מאוד מטריד, תאמינו לי! אשמח לקבל תשובה מהירה, בתודה מראש.

    • 5 תגובות
    • 606 צפיות
  6. הי, אני צריך המלצה לתוכנה שיודעת להפוך שמות שירים בעברית (הנגן שלי יודע להציג רק עברית הפוכה). אם היא יודעת להפוך גם תגי ID3 בקבצי MP3 זה בכלל יהיה פצצה.

    • 0 תגובות
    • 606 צפיות
  7. יש לי סרט של 3 חלקים בפורמט VCD יענו .mpg כל אחד 800 מגה ואני רוצה לצרוב את זה על דיסק DVD אחד, יש לי צורב דיוידי והכל.. רק איך אני עושה את זה בנרו ?

    • 1 תגובה
    • 606 צפיות
  8. הכותרת אומרת הכל .....

    • 7 תגובות
    • 606 צפיות
  9. אני רוצה תוכנה שתדע לפתוח קצבי RAR אבל לפי תור כאילו אם יש לי כמה תיקיות שמכילות קצבי RAR שאני אוכל לקבוע לאן לפתוח כל קובץ ואז היא תתחיל לפתוח ולא יהיה צורך לשבת מול המחשב וכל פעם לפתוח קובץ ולחכות שיפתח כדי לעבור לבא בתור

    • 3 תגובות
    • 606 צפיות
  10. Started by parAzoid,

    אני צריך שתתנו לי את השם של הסקין או לינק אליו. הנה תמונה שלו: http://img216.imageshack.us/img216/4936/untitleddo1.jpg תודה לעוזרים

    • 1 תגובה
    • 606 צפיות
  11. עד לפני בערך חודש הכל היה בסדר מאז, כל פעם שאני שולח פגישה או ששולחים לי פגישה באאוטלוק 2003 אני מקבל הודעה מוזרה, הנה חלק מתוכן ההודעה: Subject: =?utf-8?B?15TXpNeS15nXqdeUINep15zXmSDXotedIENvbXB1dGVycyBNYW96IEhhaQ==?= =?utf-8?B?bSBbY29tcHV0ZXJzQG1hb3oub3JnLmlsXQ==?= Date: Sun, 14 Jun 2009 09:56:51 +0300 MIME-Version: 1.0 Content-Type: text/calendar; method="REQUEST"; charset="utf-8" Content-Transfer-Encoding: 8bit X-Mailer: Microsoft Office Outlook, Build 11.0.5510 Thread-Index: AcnsvUspXTHnTcj2S42Zf3+Ct9bMzA== X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579 BEGIN:VCALENDAR PRODID:-//Microsoft Corporation//Outlook 11.0 MIMEDIR//EN VERSION:2.0 METHOD:REQUEST BEG…

    • 1 תגובה
    • 606 צפיות
  12. Started by moses_23,

    שלום חברים! דוד שלי רואה סרטים בשחור לבן! לא משנה איזו תוכנה לא משנה איזה סרט... החלפנו קודקים... יש קול. מה הבעיה? תודה!

    • 5 תגובות
    • 606 צפיות
  13. Started by davidreznic,

    כותרת...

    • 2 תגובות
    • 606 צפיות
  14. Started by p-o-i,

    אני מנסה להתקין daemon tools בVISTA X64 ולא הולך לי...מישהו יודע אולי למה?...או אולי יש לכם תוכנה חלופית?

    • 3 תגובות
    • 606 צפיות
  15. שלום לאחרונה סרטים חדשים שהורדתי "קיפצו" במדיה פלייר, הסרט רועד כי זה נראה כאילו על כל שני פריימים קדימה הוא קופץ פריים אחורה ניסיתי להפעיל בתכנות אחרות את הסרטים והם עדיין "קופצים" בבקשה תעזרו לי ותגידו לי איזה codec או מה אני צריך בתודה מראש, דניאל

    • 0 תגובות
    • 606 צפיות
  16. אני לא יודע מה הבעיה, מאז ששמתי את הX1950 PRO הקול מתחיל להשתגע לי. כל פעם (לא יודע מתי, יכול להיות שאני נכנס למשחקים או עושה ריסט, לא בטוח) אני לא מצליח לשמוע קול, והפתרון היחיד הוא REINSTALL של הדרייברים (INTEL AUDIO STUDIO). מה אני עושה מכאן?

    • 1 תגובה
    • 606 צפיות
  17. עד לפני שהתקנתי משחק מסויים שהתקין לי דירקסט 9.0C הכל היה בסדר יש לי מחשב מאוד חזק הוא מפעיל לי את הכל המשחיקם החדשים רק לאחר שהתקנתי משחק סימולטור טיסה של מיקרוסופת שהתקין לי משהו מסויים יש לי בעיה להכנס למשחק הישן ג'נרלס כל המשחקים האחרים עובדים לי בדקתי יש לי על המחשב דירקסט 10 המחשב לא עושה לי בעיה אם שום משחק נסיתי למחוק ולהתקין שוב את הג'נרלס אבל לא יש בעיה שמשהו השתנה הינה ההודעה הוא רושם לי לעדכן את הדריקס או למינימום 8.1 או יותר חשוב לציין שהמשחק עבד על לפני שהתקנתי את הסימולטור טיסה של מיקרוסופט תמונה http://www.zix.co.il/images/z-108343628.jpg

    • 0 תגובות
    • 606 צפיות
  18. Started by shaykap,

    אני רוצה לעשות גיבוי למחשב בעזרת קובץ ghost שיישב על דיסק, אם עושה את הקובץ למחיצה נפרדת הוא מגיע לגודל של יותר מ 1.5 גיגה אני משתמש ב partition magic . איך אני מחלק את הקובץ בעזרת התוכנה?

    • 0 תגובות
    • 606 צפיות
  19. Started by zik125,

    שלום לכולם מה אני צריך לדעת לפני שאני מתקין את חבילת הקודקים של K LITE?מה אני צריך לסמן בתהליך ההתקנה או שזה לא משנה ופשוט לבחור את אחת מהאפשרויות התקנה? אשמח לתגובה

    • 2 תגובות
    • 606 צפיות
  20. אני רוצה לקחת את כל הגיבויים שלי מתוכנת 2003 למחשב אחר ששם מותקן גירסת 2010 א.זה אפשרי ? ב.איפה נמאצת התיקיה? תודה !

    • 0 תגובות
    • 606 צפיות
  21. אהלן לכולם, יש לי פקסיס על המחשב וכאשר אני מקבל מייל עם קובץ מצורף של הפקס אני מעוניין להדפיס ע"י קליק ימני הדפס ומה שקורה זה שהקובץ נפתח במקום להדפיס. פעם נתקלתי בבעיה הזו אבל לא זכור לי את הפתרון. מישהו יודע איך לפתור את זה?

    • 0 תגובות
    • 606 צפיות
  22. אורח Si-Nom
    Started by אורח Si-Nom,

    תישמעו שמתי 640 MB זיכרון וירטואלי זה מספיק? אה ומה זה Initial Size וה Maximum Size מה אני שם בכול אחד?[שמתי בשתיהם 640].

    • 4 תגובות
    • 606 צפיות
  23. Started by 1900GT,

    אני מחפש תוכנת אנטי וירוס טובה שלא מכבידה על המחשב ובנוסף תוכנת פיירוול . על מה אתם ממליצים??

    • 4 תגובות
    • 606 צפיות
  24. תודה

    • 0 תגובות
    • 606 צפיות

דיונים חדשים בפורומים