עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. שלום לכולכם, אני מחפש תוכנה או כלי שתאפשר לי ליצור לוג של חומרה + תוכנה המותקנים במערכת, זה בשביל להקל עלי את העבודה הכרוכה בנושא של לעבור על 30 מחשבים ולרשום מה התכולה שלהם אודה לכל מי שיתן מענה / הכוון לפיתרון. עקרונית אני מחפש כלי שמאפשר לתפעל אותו משורת הפקודה - כך אוכל להריץ סקריפט על כל המחשבים שברשת אבל אני מוכן ל"התפשר" גם על כלי גרפי, שדורש את ההרצה שלו על כל מחשב בנפרד. תודה.

    • 2 תגובות
    • 606 צפיות
  2. שלום אני עכשיו צריך לפנות קצת במחשב אז אמרתי שאני ימחק משחקים שאני לא משחק בהם כבר ואז אני מגלה שהם לא בהוספה והסרה גם לא CCleaner בפעם הקודמת שזה היה פשוט מחקתי אותם רגיל אבל זה כבר מעצבן עכשיו אני רוצה להסיר כמה משחקים אם אני מוחק אותם רגיל יש שאריות... המשחקים שאני רוצה למחוק הם Crysis Ghost Recon Advanced Warfighter 2 F.E.A.R. יש לכם הצעות? תודה מראש

    • 1 תגובה
    • 606 צפיות
  3. Started by epichorus,

    א.האם העובדה שיש לי WINXP 32 BIT אומרת שהמעבד לא מנוצל במלואו על שני ליבותיו ? ב.האם הביצועים בגירסת ה64BIT ישתפרו ? ג.ושאלה אחרונה האם כדאי לשקול מעבר לויסטה לאחר יציאת חבילת השירות מספר 1 ?

    • 1 תגובה
    • 606 צפיות
  4. כל פעם כשאני מתחחבר לאאייסיקיו אני מקבל 4 הודעות מ 4 אנשים שונים... זה נראה כאילו הם שלחו לי את ההודעות כשהייתי אופליין ועכשיו אני מקבל אותם... אבל כל פעם כשאני מתחבר אני מקבל את אותם 4 הודעות מחדש... ניסיתי להחליף תוכנות אייסיקיו וזה לא עזר... ככה שנראה לי שהבעיה לא אצלי מה אפשר לעשות?

    • 1 תגובה
    • 606 צפיות
  5. היי, יש מצב שאני יכול לשלוח את וינאמפ לTRAY? ואם לא אז יש תוכנה שאפשר? (חוץ מקאזה). תודה רבה!!!, יאיר.

    • 2 תגובות
    • 606 צפיות
  6. Started by papushka,

    יש לי את המכשיר COWONA2 ואני חלא יכול להעביר לשם סרטים בHD,גם בגלל שהם שוקלים מלא וגם בגלל הפורמט שלו איזה תכנה מהאלו שבנעוץ יעזרו לי בבעיה והן לא מסובכות כל כך לשימוש? תודה. AVI, ASF ו-WMV ומשתמש בקידודי DivX, XviD, MPEG-4 ו-WMV9 MP@LL המכשיר תומך: למקרה שלא הבנתם אותי אני צריך תכנה בשביל לשנות תפורמט כדי שהואי קרא אותו וגם בשביל לחתוך תסרט לשתי חלקים אבל שלא תיהיה תבעיה של הדליי עם הקול בסרט תודה.

    • 1 תגובה
    • 606 צפיות
  7. אני לא יודע איך למחוק את הNVIDIA FIREWALL שמגיע עם ההתקנה של הלוח ABIT KN8ULTRA אני לא מצליח למחוק אותו? אין אותו בהוספה הסרה... תודה

    • 4 תגובות
    • 606 צפיות
  8. הממ כן אם למישהו יש תוכנה חינמית עם לינק זה מאוד יעזור... ועוד שאלה לגבי firefox הוא חוסם את השטויות האלה?

  9. Started by nadav275,

    מחפש דרייברים ללוח 865PEMS4-A10PE מתוצרת pcpartner תודה נדב

    • 1 תגובה
    • 606 צפיות
  10. איך יכול להיות שמחשב שכל מה שרץ עליו הוא MSN מנצל 50% מה- CPU מדובר ב- p4 2.0 512 rem פשוט לא יכול להיות :\

    • 5 תגובות
    • 606 צפיות
  11. אני מתכוון שיהיו אחד בצד ימין ואחד בשמאל,ז"א מחולק לשניים. מישהו יכול לעשות לי את זה ? http://uploaded.fresh.co.il/2004/09/21/437731.jpg http://uploaded.fresh.co.il/2004/09/21/561969.jpg

  12. Started by Quellious,

    הי, כשאני משתמש בפיירפוקס, אז בעמוד הראשי של HWZONE, כל לינק (פורומים, מפרטים, וכו') נפתח לי בטאב חדש. זו בעייה רק בעמוד הראשי של האתר, ורק עם האתר הזה, ורק בפיירפוקס. יש למישהו רעיון מה לבדוק/לשנות בקונפיגורציה של פיירפוקס? דרך אגב זה בכל הגרסאות, מ-1.0 ועד 1.5RC2. זה רק אצלי ככה?

    • 1 תגובה
    • 606 צפיות
  13. זה בעיה ממושכת לפני חודשיים זה קרה לי כבר.. הוא קורס כל פעם שאני גולש הרבה... פתאום קורס... מה אפשר לעשות ? הסרתי פרופיל מחקתי אותו לגמריה מחקתי FLASH והתקנתי מחדש... מה זה יכול להיות???

    • 0 תגובות
    • 606 צפיות
  14. Started by at,

    שלום! ראשית התנצלות על שם הנושא המזעזע - פשוט לא ידעתי איך להגדיר בקיצור אני מחפש תוכנה שמאפשרת חיפוש בתוך תיקות web (כאשר אני משתמש ללא הזדהות - לא בעל הרשאות של שינוי, העלה או מחיקה) אני לא בטוח שקוראים זה תיקיות web הרעיון זה משהו כמו הממשק באתר הזה (תראו בתמונה - סליחה על חשאיות אתר פרטי) ממשק דומה ישנו בלינק הבא: http://www.superjer.com/transfer/ אז אני צריך לחפש קבצים בתוך ממשק דומה רק שם זה נראה קצת אחר קודם תאריך ושעה אח"כ גודל ובסוף הלינק לקובץ בנוסף או לחילופין תוכנה שאפשר להוריד תיקיות שלמות כולל קבצים במבנה המקורי למחשב (אז אני יעשה כבר חיפוש לוקלי) יש למישהו פיתרון? תודה מראש טל [attachment deleted by admin - 90 dayss]

    • 0 תגובות
    • 606 צפיות
  15. Started by x-boy_24,

    שלום לכולם. לפני כמה ימים הייתה לי בעיה באינטרנט והתקשרתי ל014 (בזק נילאומי) בשביל לברר מה הבעיה והם אמרו לי שהייתה טעות אצלם ואני צריך לשים חייגן . עכשיו שמתי חייגן ואמרו לי שיש שם אנטי וירוס C SAFE . עכשיו זה לא נותן להיכנס לאתרים וזה מראה לי :אזהרת אבטחה" כי זה אומר לי שיש שם סוסים טרויאנים תולעים וכל מיני . האתר שהוא לא נותן לי להוריד ממנו זה GAMERS HELL אני מנסה להוריד את המשחק LINEAGE 2 . עכשיו יש לי 2 שאלות . 1. יש אפשרות לבטל את האנטי וירוס הזה ? 2. יש אולי איפשהו הורדה למשחק הזה ? כי באתר שלהם יש רק 2 אפשרויות אחת זה מהGAMER HELL והשנייה זה דרך אתר בתשלום. ולא אני לא נכנסתי לפורונו (זה לסוטים שפה ) .

    • 4 תגובות
    • 606 צפיות
  16. אני עובד עם הפקס של XP והמקסימום שמצאתי זה יבוא(כלומר יבוא של מסמכים/פקסים אל תוך תוכנת הפקס). לגבי דואר נכנס אין בעיה למצוא את התקיה ולשמור אך לגבי הפקסים ששלחתי והם שמורים אצלי בתיבת דואר יוצא בתוכנת הפקס של - SENT לא מצאתי דך להגיע לתקיה בה הם שמורים ולא דרך להעבירם באמצעות EXPORT לתיקיה ששמורה מחוץ לכונן C בדומה לתוכנות אחרות כמו OUTLOOK וכד'. אשמח גם לקבל המלצה לפקס חינמי שעובד טוב (ושאינו מקטין את הרזולציה של הפקסים שנשלחים) אם מישהו כאן מכיר תוכנה כזו אשמח מאד להמלצה. אני משתמש בכרטיס מודם פקס שמותקן באמצעות חיבור PCI תודה רבה!

    • 1 תגובה
    • 606 צפיות
  17. אני הגדרתי את קופסת הלינוקס שלי כך שתשמש כראוטר לכל שאר הרשת (NAT). עשיתי את זה בעזרת iptables, הנה הקוד: Code: #!/bin/sh IPTABLES=/sbin/iptables #All The lines below are NAT routing # flush any old rules $IPTABLES -F -t nat # turn on NAT (IP masquerading for outgoing packets) $IPTABLES -A POSTROUTING -t nat -o ppp0 -j MASQUERADE # enable IP forwarding (of incoming packets) echo 1 > /proc/sys/net/ipv4/ip_forward עכשיו, אני לא יודע איך אני מפנה פורטים שהאימיול טוען שהם תפוסים...מה שיוצר LowID. אם מישהו יודע מה לעשות שבבקשה יעזור לי

    • 0 תגובות
    • 606 צפיות
  18. Started by p_q,

    אני צריך תוכנה שמגדירים לה מחשב ראשי ברשת המקומית ויכולה להישתלט על כל המחשבים האחרים בו זמנית ברשת? תודה

    • 3 תגובות
    • 606 צפיות
  19. Started by Shadowman,

    מחפש תוכנה לפאלם שהופכת אותו לשלט, לכל דבר עם תדרים שאפשר לכוון לכל מיני מכשירים, יש למשהוא מושג איך קוראים לתוכנה שעושה את זה??? תודה!

  20. Started by Electric Boom,

    פשוט לוקחת את המצב הנוכחי של המחשב מכינה איזה קובץ עם כל הפרטים וככה שאם קורה משהו(חס וחלילה)אני אוכל להחזיר אותו בדיוק בדיוקלמצב שהיה! אין לי כונן פלופי. אני לא הולך לכבות את המחשב עד שאני מגבה אותו לא מוכן לעוד פעם אחת שיקרה לי מה שקרה לי(פורום ווינ...)אז אני צריך תשובה מהר. רצוי שתיהייה חינמית ואמינה. אייל

  21. Started by The Dom,

    אני בטוח ששאלו את זה אבל באמת מהו? (היה לי ניסיון רק עם za)

    • 5 תגובות
    • 606 צפיות
  22. Started by Lancer,

    כשאני נכנס ל network ולוחץ על "רענן" כדיי לקבל רשימת האבים אז התוכנה כותבת לי hub list downloaded אבל הבעיה שאני לא רואה אר רשימת ההאבים. מישהו יודע איך אני פותר את זה? תודה

    • 2 תגובות
    • 606 צפיות
  23. היי, אני רוצה ליצור דיסק (לא דיסקט) שבעזרתו אוכל לאתחל את המחשב ולבצע סריקה של וירוסים. הורדתי בזמנו אימג' של CD כזה מאימיול (אין לי מושג מי יצר אותו) עם כל מיני תוכנות עזר אבל הבעיה היתה שהדיסק לא קרא את ההארד דיסק שלי, לא יודע אם בגלל שהוא NTFS או בגלל שהוא SATA. יש ברשותי Norton 2005. תודה, אופיר.

    • 3 תגובות
    • 606 צפיות
  24. מישהו מכיר תוכנה שיודעת לעשות את העבודה ? לחלופין איך אני מצליח לייצא את המועדפים של פיירפוקס לאספלורר,ניסיתי כמה פעמים ולא יצא טוב,כל אחד מהם בפורמט שונה ( אחד ב - HTM והשני ב - HTML , אם אני לא טועה ).

    • 0 תגובות
    • 606 צפיות
  25. Started by re5pect,

    שלום, לאחר חיפוש לא מצאתי כל מידע בנושא אז פתחתי ת'ראד חדש.. יש לי כבלים, ואני מחפש פייר ול טוב, שכמובן גם יפעל בכבלים, או הדרכה איך ל"תקן" את הבעיה של פייר ולים בכבלים. תודה לעוזרים

    • 0 תגובות
    • 606 צפיות

דיונים חדשים בפורומים