עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by dj shay 30010,

    הורדתי מהאתר של ATI את הדרייבר אבל עפם היתי מוריד היה אוד פווול אופציות שעושים מאיפנים לכרטיס מסל וחסר כל הTV אני רוצה לחבר אותו ל TV ואין לי את כל התוספת מאיפה אני מוריד

    • 0 תגובות
    • 607 צפיות
  2. Started by Ashand,

    אני מחפש תוכנה שיכולה לעשות BROWSE בתוך PST FILE pst file browser או משהו כזה יש לי איזה 8 גיגה של PST שאני רוצה למיין ולהעביר ל-INBOX שלי תודה

    • 1 תגובה
    • 607 צפיות
  3. יש לי winrar, ניסיתי להוסיף קובץ לISO בגרירה (אמור להעתיק) אבל הוא כתב לי שאי אפשר. (רק לזיפ וראר) יש אפשרות אחרת? התקנתי כרגע תוכנת צריבה InfraRecorder, (נמאס נרו) אני אשמח מאוד אם מישהו יעזור לי להבין את הדברים הבסיסיים בצריבה. אני יודע שזה קצת הרבה שאלות, אבל חשוב לי להבין פחות או יותר את האפשרויות שלי, שאני לא אעשה שטויות. (אם מישהו מכיר מאמר המתאים לשאלות שלי, מצויין) מה ישנה אם אני אצרוב במהירות הכי גבוהה או הכי נמוכה? מה זה simulation? מה זה Buffer inderrun protection? מה זה pad data tracks? מה זה Fixate the disc after writing? מה זה כל האפשרויות ב write method? [attachment deleted by admin]

    • 1 תגובה
    • 607 צפיות
  4. Started by wooper,

    איזה תוכנה מייצרת cue file ל bin file?

    • 2 תגובות
    • 607 צפיות
  5. Started by StorM FighteR,

    יש לי את התוכנה פוטושופ 8 בעברית.. אני צריך שמישהו יסביר לי איך אני משתמש בסגנון על תמונה כלשהי..

    • 4 תגובות
    • 607 צפיות
  6. Started by Big-B69,

    שלום לכולם ! אני מחפש תוכנה טובה שיכולה להמיר כתוביות מסוג sub לכתוביות srt תודה רבה לכל העוזרים Big-B69

    • 3 תגובות
    • 607 צפיות
  7. Started by g1zey,

    קניתי מחשב שבוע שעבר .. והרצתי מבחן ב3DMark 06 Basic edition 1.1.0 וקיבלתי 13 אלף.. הכרטיס מסך : Gigabyte Radeon HD 4870 512MB @ Catalyst 8.5 driver מעבד : E8400 רציתי לדעת כמה דברים: 1.האם זה בסדר שהמסך שלי נכבה ונדלק מחדש בין CPU TEST 1 ל 2 ואם לא אז מה יכולה להיות הבעיה (בשימוש שוטף במחשב הוא לא נכבה לעולם ..) 2. האם הדרייברים החדשים (8.9) יספקו לי תוצאה יותר גבוהה ? 3. האם זוהי תוצאה סבירה? תודה מראש ושנה טובה =]

  8. אורח The_Exorcist
    Started by אורח The_Exorcist,

    האם יש משהו שהוא חלק מהתוכנה? אם כן, איך נכנסים? ואם לא, יש תוכנה מומלצת לזה?, עדיפות לחינמית.

    • 1 תגובה
    • 607 צפיות
  9. היי. אני מנסה להוריד מספר קבצים מאתר מסויים הקבצים מופיעים באתר ככה: אני מסמן את כולם, לוחץ קליק ימני והעתק וזה אוטומאטית אמור להוריד לי אותם עם הפלאש גט נכון? אז הפלאש גט מוסיף את הקבצים אליו אבל הם לא יורדים... הוא מוריד אליו רק את הקישור ולא את הקובץ שאליו מפנה הקישור! עשיתי בדיקה וראיתי שאם אני מעתיק קובץ קובץ לכתובת בדפדפן למעלה אז זה מגיע לראפיד שר ושם מצתבצע כבר כל התהליך הרגיל של ההורדה ... אבל זה מעייף לעשות את התהליך הזה 50-60 פעם!! במה אני טועה?

    • 7 תגובות
    • 607 צפיות
  10. Started by IlanF,

    יש מוזיקה ברקע, הדרייבר מכוון על STEREO MIX אבל TUNATIC לא מצליח לזהות צליל :s05: זה קורה גם כשאני מנסה להקליט וידאו בCAMTASIA עם סאונד, אי אפשר להקליט את הצליל :s05:

    • 0 תגובות
    • 607 צפיות
  11. Started by מוקיון1,

    שלום לאחר שאני עושה ריסט במחשב לא תמיד ,המחשב מתחיל את פעולת האיתחול מחדש ואז המסך נכנס למצב כיבוי ולא זז רק עם אני מנתק את המחשב מהחשמל ל 5 דקות בערך המחשב חוזר לפעול מה זה אמור להביע ?

    • 0 תגובות
    • 607 צפיות
  12. Started by Shay17,

    הבעיה התחילה לפני שבוע בערך, פתאום סדר הסמלים משתנה כל כמה שעות אין וירוסים ורוגלות , אולי איזה תוכנה יצרה את הבעיה? או עדכון מסוים של הווינדוס ? תודה מראש לעוזרים.

    • 0 תגובות
    • 607 צפיות
  13. Started by DoR TnT,

    אני לא אוהב את איסי 6 הוא לא נוח לי בכלל, עכשיו חייב להשתמש ב6 כי ב5.1 זה לא נותן להתחבר בטענה שיש גירסא חדשה יותר. יש אולי איזה פאץ' או שיטה כדי שזה לא יקרה? תודה לעוזרים.

    • 1 תגובה
    • 607 צפיות
  14. Started by ariel-ro,

    היו לי היום המון בעיות באינטרנט(במחשב הזה שמחובר אלחוטית לראוטר) איך שהוא הם הסתדרו אבל עכשיו בICQ(גם 5.1 וגם 6.5) ברגע שאני שולח הודעות אז הוא אומר שההודעה לא נשלחה. לפעמים גם הוא פשוט מתנתק או שלא רואים את המחוברים. ניסיתי להתקין שוב, לא עבד. מה אפשר לעשות? שכחתי לציין שלפעמים הICQ מתחבר ולפעמים לא אריאל

    • 4 תגובות
    • 607 צפיות
  15. Started by the kon,

    שלום קודם כל חיפשתי יותר מ15 עמודים חגבי הבעיה הזאת ולא מצאתי טוב היה לי את הגרסת BETA2 של IE7 שעבדה מעולה אתמול ניסיתי להתקין את הBETA3 אבל משום מה זה לא מתקין לי(ניסיתי מספר פעמים) אז ניסיתי להתקין חזרה את הבטא2 אבל עכשיו גם זה לא מוכן להתקין לי.. זה עושה לי שיש לי בעיה עם ה-msfeeds.dll חיפשתי ומצאתי 2 3 מדריכים לפתור את זה אבל זה עדין עושה לי את הבעיה הזאת איך אני פותר את הבעיה הזאת?? או את ההתקנה של 3 או את 2 תודה

    • 3 תגובות
    • 607 צפיות
  16. Started by rk666,

    ללינק של NEOWIN לאתר של OPERA יפה רק חבל שהתמיכה שלו בעברית קצת לקויה.

    • 2 תגובות
    • 607 צפיות
  17. Started by kozimus,

    שלום. אני מחפש תוכנה ליצירת IMAGE של כל הדיסק הקשיח ושיהיה גם BOOTABLE ניסיתי את NG14 אבל המחשב לא מוכן לעלות ממנו. תודה על העזרה.

    • 2 תגובות
    • 607 צפיות
  18. אני לא יודע איך קוראים לה אבל אני זוכר שראיתי אותה פה בדיוק של רקעים או משהו.. ואני לא מוצא את זה עכשו \= מישהו יכול לעזור לי למצוא אותה?

    • 0 תגובות
    • 607 צפיות
  19. Started by orelzion,

    שלום! קורה לי לפעמים שאני צריך לפרמט את המחשב, ואז אני צריך להתקין את כל התוכנות מחדש. רציתי לדעת אם ישנה אפשרות לשמור את כל התוספים והthemes עם קובץ ההתקנה של פיירפוקס, כלומר שכשאתקין אותו בפעם הבאה הוא כבא יתקין את כל התוספים אוטומטית?

    • 0 תגובות
    • 607 צפיות
  20. Started by OHANA,

    יש לי ווינדוס 7 אולטימייט והיה לי מסנג'ר שעבד... עכשיו לאחרונה אני בא להפעיל את המסנג'ר והוא לא פועל לי ניסתי להתקין מחדש והכל וזה עדיין לא עובד הוא פועל ב"תהליכים" אבל הוא לא עולה... תודה למי שעוזר.

    • 0 תגובות
    • 607 צפיות
  21. Started by viper_sb,

    אני רוצה לדעת עם יש תוכנות רציניות ואיכותיות אשר נותנים לך תמונת מצב מלאה על הHDD שלי במיוחד עם תצוגה גרפית ? שאלה אחרונה.. לוח האם שלי לא תומך בRAID וגם לא הHDD שלי (IDE) האם ניתן להתקין בקר חיצוני שיאפשר לי כן לעשות RAID ?

    • 1 תגובה
    • 607 צפיות
  22. שלום, ברצוני לתרגל התקנה של חלונות במער' וירטואלית דרך DOS. בכדי לעשות זאת ברצוני לבצע תחילה הפעלה של המער' שתגיע למצב של DOS ולשם כך אני צריך דיסקט הפעלה. כמובן שבמחשב וירטואלי אין לי כונן דיסקטים, והאמת גם אין לי במחשב שלי אבל ארגנתי את קבצי הדיסקט הפעלה ואפילו אף יצרתי כבר את הכל בתוך קובץ אחד וירטואלי - כמובן שמתאים לדיסקט וירטואלי ואף הוספתי אותו למער' הוירטואלית. הבעיה היא שזה לא עובד וכאילו הדיסקט או משהו כזה לא טוב. האם יש למישהו רעיון או שהתנסה בזה בעבר? שלום, ברצוני לתרגל התקנה של חלונות במער' וירטואלית דרך DOS. בכדי לעשות זאת ברצוני לבצע תחילה הפעלה של המער' שתגיע למצב של DOS ולשם כך אני צריך דיסקט הפעלה. כמובן שבמחשב וירטואלי אין לי כונן דיסקטים, והאמת גם אין…

    • 3 תגובות
    • 607 צפיות
  23. Started by omri_ro,

    שלום אני משתמש במנהך ההורדות GETRIGHT ובתוסף FLASHGOT, שמתי לב לאחרונה שקבצים שאני מוריד מאתרים מסויימים דרך הGETRIGHT(קבצי ZIP) יורדים בצורה פגומה למחשב ולא ניתן לפתוח אותם(בהורדת אותו קובץ דרך מנהל ההורדות של FF הקובץ תקין). ניסיתי להגדיר בGETRIGHT שיתעלם מהאתרים ה"בעייתיים" אבל לא עזר. האם ניתן להגדיר בFLASHGOT שישתמש באתרים מסויימים במנהל ההורדות של FF ובכל שאת האתרים ישתמש בGETRIGHT? נ.ב בFLASHGOT סימנתי את הAUTOSTART DOWNLOAD (גם בGENERAL וגם בDOWNLOAD MANAGER) כדי שלא יציק לי יותר מידי, ככה שאני מחפש אפשרות ללא התפריט שלו...

    • 0 תגובות
    • 607 צפיות
  24. נתקלתי בעבר בתוכנה שמאתרת בעיות חומרה כשאין אפשרות להתקין ווינדווס וחושדים שבעייה של חומרה גורמת לכך. מישהוא מכיר תוכנה ואם אפשר שם או קישור להורדה! תודה רן

    • 6 תגובות
    • 606 צפיות
  25. התקנתי את הגירסה האחרונה של PcWizard הוא מראה לי הכל חוץ מהטמפ' של הכרטיס מסך. בתפריט הראשי של התוכנה, ב Video הוא מזהה את כרטיס המסך (4850), אבל בתפריט של הטמפרטורות אין התיחסות אליו. האם זו בעיה אצלי, או שככה התוכנה? תודה

    • 1 תגובה
    • 606 צפיות

דיונים חדשים בפורומים