תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
שלום. יש לי בעייה קשה!!! אני לא רואה תמונה אלא רק שומע קול גם כשאני מריץ סרט במחשב וגם כשאני מנסה לראות streaming media באינטרנט. ניסיתי את כל חבילות המקודדים שיש וכלום לא עזר. בנוסף ניסיתי את כל הנגנים שיש (bs-player, VLC, quicktime, real ...) ושוב כלום לא עזר. איפה יכולה להיות הבעייה? מדובר על כל סוגי הסרטים בכל הסיומות. כשאני בודק עם תוכנת G-SPOT היא אומרת שהכל בסדר והקודק המתאים קיים אצלי. אנא עיזרו לי. תודה, חגי
-
- 0 תגובות
- 608 צפיות
-
-
שלום, כאשר אני מקבל מייל אני פותח אותו ומנסה להדפיס ע"י אייקון ההדפסה וע"י קובץ הדפסה ולא קורה שום דבר.. פתרון זמני שמצאתי הוא לעשות העבר ואז להדפיס אבל אני רוצה לפתור את שורש הבעיה. למישהו פתרון?
-
- 0 תגובות
- 608 צפיות
-
-
המחשב אצלי בבית מחובר דרך ראוטר. ואני רוצה תכנה שאיתה אני אוכל להתחבר למחשב שלי דרך מחשב אחר.. תודה למי שייעזור
-
- 7 תגובות
- 608 צפיות
-
-
אני לא מבקש שתביאו לי אותה רק את השם אם יש תוכנה כזאת שאני משחק במשחק עכשיו נגיד כפתור W עושה משו ואם אני לוחץ קיצור כל שהוא הוא משנה את המקלדת למצב שתיים ככה שכפתור W יעשה משו אחר יש דבר כזה ?
-
- 4 תגובות
- 608 צפיות
-
-
לפעמים זה קורה גם בעת סריקה אבל בעקרון בכיבוי הוינדווס. השגיאה: {כונן לא מוכן}-הכונן לא מוכן לשימוש;יתכן כי הדלת פתוחה. בדוק את כונן A: וודא כי הוכנס לתוכו תקליטון וכי דלת הכונן סגורה. אם אני מסיר את nod32 השגיאה נעלמת יש למשהו מוסג?
-
- 3 תגובות
- 608 צפיות
-
-
איך אני יכול להכניס לסרט מוסיקה כלומר באיזו תוכנה אני יכול לעשות את זה? אנשים תענו בבקשה תתעוררו
-
- 2 תגובות
- 608 צפיות
-
-
אני מנסה להדפיס מייל מ- outlook 2003 שמותקן על ויסטה והתוכנה קורסת ולא מדפיסה. מ-HP (המחשב והמדפסת J4580) הציעו פירמוט והתקנה מחדש. למייקרוסופט היה פיתרון שלא הסכימו לגלות אותו. (התוכנות כולן חוקיות) בקובץ התמונה מצורף דו"ח השגיאה שמתקבל במחשב. מה אפשר לעשות? [attachment deleted by admin]
-
- 2 תגובות
- 608 צפיות
-
-
שלום, אני מעוניין להתקין תוכנה אחת אשר מאגדת בתוכה :Firewall,Antivirus,Anti-spyware יש כמה וכמה תוכנות כאלו ואני מעוניין בעזרת נסיונכם והמלצותיכם להתקין את התוכנה הטובה ביותר תודה.
-
- 1 תגובה
- 608 צפיות
-
-
כשאני משתמש באקספלורר עם אתרים מסויימים שמרעננים את עצמם כל כמה שניות/דקות באופן אוטומטי והפעולה הזאת גורמת לצליל מסוים (אותו קול של לחיצה על קישור עם הדפדפן) מישהו יודע איך מפסיקים את הצליל הזה כי הוא דיי מעצבן? תודה
-
- 2 תגובות
- 608 צפיות
-
-
היום עשיתי עדכון לנורטון אנטי וירוס הוא מצא שיש עדכון אחד common client update הוא לא מצליח להתקין העדכון, זו הודעת השגיאה: Windows XP 5.1.2600 Service Pack 1 Common Client Core 2.1.0 Could not find installation path for at least one component. יש לי sp1 והמחשב שלי מעודכן תמיד. למישהו יש מושג? דרך אגב - היום התקנתי פיירוול זון-אלארם ואני לא יודע אם יש קשר לכך או שזה מקרי. בכל מקרה סגרתי את הזון-אלארם אבל הבעייה לא נפתרה
-
- 2 תגובות
- 608 צפיות
-
-
מישהו מכיר THEME לווינדוס שיודע להראות "כמה אחוז מהמעבד בשימוש" ותעבורת רשת וכו וכו.. ?
-
- 1 תגובה
- 608 צפיות
-
-
מישהו יכול לעזור לי? :s05: אני חייבת להתקין את תוכנת פרולוג "פעמון" של מכון וייצמן. אם מישהו יודע איך אני יכולה להתקין אותה שיגיד לי...תודה..
-
- 1 תגובה
- 608 צפיות
-
-
פתאום אני מפעיל את המחשב ורואה שהסמלים שלי נעלמו כאילו הם נהפכו כזה לסמל של קובץ שלא מזוהה ואני לא יודע מה קרה איך אני מסדר את זה?(זה לא בכל הסמלים)
-
- 3 תגובות
- 608 צפיות
-
-
תביאו לי בבקשה.. מפתחות או סריאלים לקספרסקי 2009. אני מתחנן..כל שנייה זה שולח הודעה אני לא יכול להיות על המחשב. בבקשה
-
- 2 תגובות
- 608 צפיות
-
-
שלום , כמו שמצויין אני מעוניין בתוכנה חזקה להגנה על תקיות או קבצים בודדים עם סיסמא למערכות הפעלה XP וגם VISTA .
-
- 1 תגובה
- 608 צפיות
-
-
שלום לכם תקופת הניסיון בתוכנה הסתימה ומשום מה אני לא מצליח להתקין את הקראק רציתי לדעת איך אני מוחק את העקבות שלה במחשב שלי שבכלל אי פעם מבחינתה השתמשתי בתוכנה
-
- 1 תגובה
- 608 צפיות
-
-
שלום לכולם אני רוצה לשנות את ה-IP שלי מכיוון שיש אתר שחוסם אותי מה ניתן לעשות? ד"א אני מחובר דרך כבלים!
-
- 3 תגובות
- 608 צפיות
-
-
התוכנה ששולתת על הUPS מפסיקה לעבוד לאחר חזרה ממצב המתנה, ע"מ להחזיר אותה לעבודה שיגרתית צריך להפעיל אותה מחדש. האם יש פיתרון כלשהו שהתוכנה תעבוד גם לאחר חזרה מ- standby?
-
- 2 תגובות
- 608 צפיות
-
-
שלום לכולם יש לי קבצים גדולים של MP3 WAVE גדולים ורציתי לדעת מה התוכנה הכי פשוטה לחתוך את הקבצים ולשמור חלקים מהם משהו נורא פשוט בלי יותר מידי פיצרים! בתודה מראש אוקי מצאתי תוכנה וזה עבודת פרך מה שאני רוצה לעשות הוא לגבות את הופעות ה DVD שלי לאודיו הצלחתי לעשות את זה עם IMTOO AUDIO RIPPER הבעיה היא זה לא מחלק לי את זה לצפטרים!והחיתוך זה עבודת פרך יש תוכנה שמחלקת את זה ישר לצפטרים?
-
- 0 תגובות
- 608 צפיות
-
-
אז ככה, יש לי תיקיית שירים מסודרת מהמחשב הקודם, עברתי למחשב חדש.. והבאתי את התיקייה איתי.. התחלתי להשפעיל שירים באייטונס לפי אומנים, ושמתי לב שיש דיסקים מסוימים שאייטונס לא מפעיל. עכשיו נכנס לפרטים, האייטונס לא מעלה הודעת שגיאה או סימן שעשיתי פעולה כלשהי כשאני מנסה לנגן את השירים.. השירים שלא פועלים הם תמיד מדיסק מסוים, כלומר, אם יש לי תיקייה של הדג נחש לדוגמא, דיסק אחד יכול לעבוד ודיסק אחר לא! זה תמיד דיסקים שלמים, אף פעם לא קרה שהוא הפעיל שיר אחד מתוך דיסק ואחר לא. זה או הכל או כלום. השירים עבדו במחשב הקודם, והם עובדים על תוכנות אחרות.. למישהו יש רעיון? זה ממש מתסכל ואני מודה מראש על כל עזרה.
-
- 0 תגובות
- 608 צפיות
-
-
היי, לאחר פירמוט המחשב התקנתי ווינדוס xp sp3 ועשיתי מספר נסיונות אך לא הצלחתי. הנסיונת נעשו ב: 1. דיסק האיתחול של ווינדוס - לא ניתן ללחוץ C לפיצול הכונן. 2. "מנהל הדיסקים" של ווינדוס. - אין אפשרות של פיצול כשלוחצים על מקש ימני ופיצול הכונן. 3. Norton PartitionMagic - לאחר הריסטרט לא השתנה דבר ולא גודל הכונן הראשי. 4. easeus Partition manager - לאחר הריסטרט לא השתנה דבר ולא גודל הכונן הראשי. האם הארד דיסק או הכונן "נעולים" יש משהו שצריך לפתוח או לעשות ? תודה טל
-
- 4 תגובות
- 608 צפיות
-
-
עשיתי עדכונים של הווינדוז וכל זה ונרא הלי הכל מסודר פה, לא מבין אבל למה אנלא מליח להתקין את המסנג'ר.. עזרה בבקשה =[[
-
- 4 תגובות
- 608 צפיות
-
-
שלום , אני מעוניין לדעת האם יש את האפשרות להתקין תוכנה בדיסק או קי שלי ופשוט לגשת איתה לכל מחשב ותעבוד לי חלק ללא צורך התקנת התוכנה בכל המחשבים ? תודה רבה לכם.
-
- 5 תגובות
- 608 צפיות
-
-
קניתי לא מזמן מיני נייד של MSI עם BLUETOOTH והיום לראשונה ניסיתי להפעיל את התוכנה הפעלתי את ה- BLUETOOTH בפלאפון ולחצתי על האתר בתוכנה ומה שקיבלתי פעם אחר פעם זה BLUETOOTH IS NOT READY יש למישהו רעיון מה יכולה להיות הבעיה? תודה.
-
- 1 תגובה
- 608 צפיות
-
-
why there is no sound in my windows?? on games its fine... but on the windows it self there is no sound(YOUTUBE.COM ) no sound on the videos :-\
-
- 0 תגובות
- 608 צפיות
-


