תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
מה קורה אנשים יש לי איזה וירוס אני חושב שכל פעם שאני מתחבר דרך החייגן לאנטרנט אז הוא שולח מייל דרך המחשב שלי עם המיידע על ה-IP שלי גיליתי את זה היום כש-NORTON המעפנה הזאת סרקה את המייל מוירוסים ולא הצליחה לסרוק אז ראיתי את המידע על המייל אני מחפש דרך לבטל את הוירוס הזה דרך אנטי וירוס כל שהו או פשוט לבטל את מה ששולח מיילים דרך המחשב שלי (OUTLOOK) שאני גם ככה לא משתמש בהם תודה רבה זה חשוב מאד
-
- 1 תגובה
- 608 צפיות
-
-
מישהו מכיר פלאגין שמארה את התמונות (AVATARS) של הרשימת אנשים ממסנג'ר במירנדה? וגם מתעדכן שהם משנים תמונה? היה לי משהו כזה ואני לא ממש מוצא את זה שוב, חיפשתי שם באתר ולא מצאתי וגם משהו שמראה את השורה שכל אחד כותב אם אתם מכירים תודה
-
- 1 תגובה
- 608 צפיות
-
-
שבת שלום, פיירפוקס הוא דפדפן שאני מאוד מרוצה ממנו אבל משום מה לאחרונה הוא החליט לעשות לי קטעים מעצבנים. כל פעם שאני ניכנס לאתר שבו יש הרשמה, למשל פורומים, פייסבוק וכל מיני כאלה אז הוא לא זוכר אותי כמשתמש וכל פעם אני צריך להכניס סיסמא ומשתמש, והוא זוכר אותה, כאילו רק לעשות כניסה (מקווה שהבנתם). עכשיו אם למשל אני ניכנס כבר לאתר ויוצא ושוב ניכנס אז הוא זוכר אותי, אבל אם אני לא משתמש בדפדפן משהו כמו 10 דקות הוא שוב שוכח אותי כמשתמש ולא מכניס אותי:\ מקווה שהבנתם.. בכל מיקרה, בדקתי הגדרות דפדפן, ניסיתי להסיר ולהתקין שוב, ולא יודע לא עוזר כלום. והקטע הוא שלא שניתי כלום! בכל מיקרה, אולי זה משהו בהגדרות הכלליות של האינטרנט? מקווה שתעזרו פה כי זה בעסה... תודה מראש ושבת שלום
-
- 4 תגובות
- 608 צפיות
-
-
עפ אפשרויות מתקדמות בעיקר בניהול קבצים ברשת ביתית,הרשאות וכד' תודה ושבת שלום לכולם
-
- 1 תגובה
- 608 צפיות
-
-
שלום. יש לי בעייה קשה!!! אני לא רואה תמונה אלא רק שומע קול גם כשאני מריץ סרט במחשב וגם כשאני מנסה לראות streaming media באינטרנט. ניסיתי את כל חבילות המקודדים שיש וכלום לא עזר. בנוסף ניסיתי את כל הנגנים שיש (bs-player, VLC, quicktime, real ...) ושוב כלום לא עזר. איפה יכולה להיות הבעייה? מדובר על כל סוגי הסרטים בכל הסיומות. כשאני בודק עם תוכנת G-SPOT היא אומרת שהכל בסדר והקודק המתאים קיים אצלי. אנא עיזרו לי. תודה, חגי
-
- 0 תגובות
- 608 צפיות
-
-
שלום, כאשר אני מקבל מייל אני פותח אותו ומנסה להדפיס ע"י אייקון ההדפסה וע"י קובץ הדפסה ולא קורה שום דבר.. פתרון זמני שמצאתי הוא לעשות העבר ואז להדפיס אבל אני רוצה לפתור את שורש הבעיה. למישהו פתרון?
-
- 0 תגובות
- 608 צפיות
-
-
המחשב אצלי בבית מחובר דרך ראוטר. ואני רוצה תכנה שאיתה אני אוכל להתחבר למחשב שלי דרך מחשב אחר.. תודה למי שייעזור
-
- 7 תגובות
- 608 צפיות
-
-
אני לא מבקש שתביאו לי אותה רק את השם אם יש תוכנה כזאת שאני משחק במשחק עכשיו נגיד כפתור W עושה משו ואם אני לוחץ קיצור כל שהוא הוא משנה את המקלדת למצב שתיים ככה שכפתור W יעשה משו אחר יש דבר כזה ?
-
- 4 תגובות
- 608 צפיות
-
-
לפעמים זה קורה גם בעת סריקה אבל בעקרון בכיבוי הוינדווס. השגיאה: {כונן לא מוכן}-הכונן לא מוכן לשימוש;יתכן כי הדלת פתוחה. בדוק את כונן A: וודא כי הוכנס לתוכו תקליטון וכי דלת הכונן סגורה. אם אני מסיר את nod32 השגיאה נעלמת יש למשהו מוסג?
-
- 3 תגובות
- 608 צפיות
-
-
הבנתי שזה בעצם האנטי וירוס של kasparsy , השאלה היא אם מישהו יודע אם זה גם מגן בזמן אמת מפני התקנה של תוכנות זדוניות מאתרים שונים באינטרנט? כמו כן , איך התוכנת אנטי וירוס של mcafee? ואיך ה norton internet security? איזה תוכנה הכי טובה מהתוכנות שציינתי?
-
- 4 תגובות
- 608 צפיות
-
-
איך אני יכול להכניס לסרט מוסיקה כלומר באיזו תוכנה אני יכול לעשות את זה? אנשים תענו בבקשה תתעוררו
-
- 2 תגובות
- 608 צפיות
-
-
אני מנסה להדפיס מייל מ- outlook 2003 שמותקן על ויסטה והתוכנה קורסת ולא מדפיסה. מ-HP (המחשב והמדפסת J4580) הציעו פירמוט והתקנה מחדש. למייקרוסופט היה פיתרון שלא הסכימו לגלות אותו. (התוכנות כולן חוקיות) בקובץ התמונה מצורף דו"ח השגיאה שמתקבל במחשב. מה אפשר לעשות? [attachment deleted by admin]
-
- 2 תגובות
- 608 צפיות
-
-
שלום, אני מעוניין להתקין תוכנה אחת אשר מאגדת בתוכה :Firewall,Antivirus,Anti-spyware יש כמה וכמה תוכנות כאלו ואני מעוניין בעזרת נסיונכם והמלצותיכם להתקין את התוכנה הטובה ביותר תודה.
-
- 1 תגובה
- 608 צפיות
-
-
כשאני משתמש באקספלורר עם אתרים מסויימים שמרעננים את עצמם כל כמה שניות/דקות באופן אוטומטי והפעולה הזאת גורמת לצליל מסוים (אותו קול של לחיצה על קישור עם הדפדפן) מישהו יודע איך מפסיקים את הצליל הזה כי הוא דיי מעצבן? תודה
-
- 2 תגובות
- 608 צפיות
-
-
אני משתמש בפיירפוקס אבל אני רוצה למחוק\לבטל את הsearch history באקספלורר 6. תודה
-
- 4 תגובות
- 608 צפיות
-
-
היום עשיתי עדכון לנורטון אנטי וירוס הוא מצא שיש עדכון אחד common client update הוא לא מצליח להתקין העדכון, זו הודעת השגיאה: Windows XP 5.1.2600 Service Pack 1 Common Client Core 2.1.0 Could not find installation path for at least one component. יש לי sp1 והמחשב שלי מעודכן תמיד. למישהו יש מושג? דרך אגב - היום התקנתי פיירוול זון-אלארם ואני לא יודע אם יש קשר לכך או שזה מקרי. בכל מקרה סגרתי את הזון-אלארם אבל הבעייה לא נפתרה
-
- 2 תגובות
- 608 צפיות
-
-
מישהו מכיר THEME לווינדוס שיודע להראות "כמה אחוז מהמעבד בשימוש" ותעבורת רשת וכו וכו.. ?
-
- 1 תגובה
- 608 צפיות
-
-
מישהו יכול לעזור לי? :s05: אני חייבת להתקין את תוכנת פרולוג "פעמון" של מכון וייצמן. אם מישהו יודע איך אני יכולה להתקין אותה שיגיד לי...תודה..
-
- 1 תגובה
- 608 צפיות
-
-
פתאום אני מפעיל את המחשב ורואה שהסמלים שלי נעלמו כאילו הם נהפכו כזה לסמל של קובץ שלא מזוהה ואני לא יודע מה קרה איך אני מסדר את זה?(זה לא בכל הסמלים)
-
- 3 תגובות
- 608 צפיות
-
-
אני שומע את הצליל הראשוני של הווינדוס כשהוא עולה, הסמל של השמע מופיע ליד השעון כשהווינדוס עולה, אבל כמה שניות אחרי הוא נעלם ואני לא מצליח להפעיל שום מוזיקה, כי אין לי דרייברים מותקנים מה שמוזר זה- איך אני שומע את הצליל של הוינדוס אם לא מותקן הדרייבר. ניסיתי למחוק ולהתקין מחדש דרייברים. עוד דבר מוזר, במנהל התקנים הכל נראה שמותקן כראוי, אבל ב"צלילים ובהתקני שמע" לא מופיע שמותקן דרייבר. (ראה קישור למטה) זו לא בעיית חומרה מכיוון שכן שומעים את הצליל פתיחה של הווינדוס. לא מצליח להציג כתמונה: http://www.siz.co.il/up.php?file=cjn2zmhqwrny.jpg
-
- 2 תגובות
- 608 צפיות
-
-
תביאו לי בבקשה.. מפתחות או סריאלים לקספרסקי 2009. אני מתחנן..כל שנייה זה שולח הודעה אני לא יכול להיות על המחשב. בבקשה
-
- 2 תגובות
- 608 צפיות
-
-
שלום , כמו שמצויין אני מעוניין בתוכנה חזקה להגנה על תקיות או קבצים בודדים עם סיסמא למערכות הפעלה XP וגם VISTA .
-
- 1 תגובה
- 608 צפיות
-
-
שלום לכם תקופת הניסיון בתוכנה הסתימה ומשום מה אני לא מצליח להתקין את הקראק רציתי לדעת איך אני מוחק את העקבות שלה במחשב שלי שבכלל אי פעם מבחינתה השתמשתי בתוכנה
-
- 1 תגובה
- 608 צפיות
-
-
שלום לכולם ! אני מחפש תוכנה טובה שיכולה להמיר כתוביות מסוג sub לכתוביות srt תודה רבה לכל העוזרים Big-B69
-
- 3 תגובות
- 608 צפיות
-
-
קניתי מחשב שבוע שעבר .. והרצתי מבחן ב3DMark 06 Basic edition 1.1.0 וקיבלתי 13 אלף.. הכרטיס מסך : Gigabyte Radeon HD 4870 512MB @ Catalyst 8.5 driver מעבד : E8400 רציתי לדעת כמה דברים: 1.האם זה בסדר שהמסך שלי נכבה ונדלק מחדש בין CPU TEST 1 ל 2 ואם לא אז מה יכולה להיות הבעיה (בשימוש שוטף במחשב הוא לא נכבה לעולם ..) 2. האם הדרייברים החדשים (8.9) יספקו לי תוצאה יותר גבוהה ? 3. האם זוהי תוצאה סבירה? תודה מראש ושנה טובה =]
-
- 1 תגובה
- 608 צפיות
-


